Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, check, alle cutscenes uit GTA1, hoe primitief, maar nog steeds koel ![]() |
![]() |
|
oh n00dles (en egon panda naamzoek)
http://themodernartist.wordpress.com...-art-of-fredo/ stond op Geenstijl dus vast al oud enzo maar goed.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zeker omdat het ID betreft mogen ze wel eens wat anders doen dan weer die gemuteerde gastjes. Dit is geen oordeel over het spel verder, maar zo op het eerste gezicht doet het me niet zoveel. Beetje been there, done that-gevoel krijg ik erbij. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
id zal nooit zeggen dat ze creatieve games maken; het is gewoon een studio om alles wat Carmack eruit poept qua graphics-engines te faciliteren; om het ding een smoel te geven zodat men het kan gaan licensen aan anderen. Zelfde reden dat Epic met hun Unreal-games ook nooit iets "anders" doet (of Crytek met Crysis en de CryEngine). De games zijn gewoon salespraatjes voor nieuwe technologie; en als het speelbaar en boeiend is dan is dat mooi meegenomen. (overigens, Doom 4 komt er ook aan; en dat schijnt aldus de 'sources' al weer 4x beter er uit te zien dan Rage
![]() Maar goed, noem eens een shooter die wél origineel is.. na Half-Life en System Shock 2 hield het toch echt wel op.
|
wel fucking sick trouwens dat Tim Sweeney al in 2003 begonnen is aan Unreal Engine 4 (3 is nog niet zo lang uit) en dat we daar in 2012 pas voor het eerst iets van zullen zien :\ it boggles the mind.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm, Half-Life 2 wist er weer een 'redelijke' originele draai aan te geven. Maar idd, er zijn weinig echt originele shooters meer. Nja, ik ben ff WSOP Final Table kijken ![]() |
![]() |
|
|