Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-01-2011, 09:28
LauraJansen
LauraJansen is offline
Wie denkt dat islamisering een kwestie is van ‘one issue’ kan niet tellen. De massa-immigratie heeft enorme gevolgen voor alle facetten van onze samenleving. Het is economisch gezien een ramp, het tast de kwaliteit van ons onderwijs aan, vergroot de onveiligheid op straat, leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homo’s en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt. (bron: visie PVV)

Inderdaad tijden veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-01-2011, 09:31
LauraJansen
LauraJansen is offline
''leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homo’s en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt''. (bron: visie PVV).

Dit snap ik niet, kan iemand mij het uitleggen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 09:33
Batave
Batave is offline
De PVV zegt dat autochtone Nederlanders, Joden en homo's worden bedreigd door de islam en ze trekken daarom naar platteland of emigreren.
Oud 24-01-2011, 09:34
Verwijderd
Citaat:
''leidt tot een uittocht uit onze steden van autochtonen, verdrijft Joden en homo’s en spoelt decennia vrouwenemancipatie door de wc. De islam moet worden bestreden, de islamisering van ons land gestopt''. (bron: visie PVV).

Dit snap ik niet, kan iemand mij het uitleggen?
De PVV vindt dat Nederland 'islamiseert', dat wil zeggen, dat de Islam het (openbare) leven in dit land steeds meer 'in zijn greep krijgt'. De PVV ziet dingen als Joden- en homohaat als gevolgen van die 'islamisering'. Ze denken dat de moslims de steden overnemen; de Nederlanders trekken weg uit de steden. Dat willen ze bestrijden. Ze zeggen: de Islam is de vijand, kijk maar, we islamiseren. We moeten de Islam bestrijden.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 09:54
hookee
hookee is offline
Citaat:
Jij was degene die vroeg over waar ik het vandaan haalde over Gandhi. Plus tijden zijn verander, vroeger was alcohol aan minderjarig onacceptabel en nu moet minimaal 16 jaar zijn, homoseksualiteit was vroeger verboden en nu hebben we gayparades. Tijden zijn veranderd, zoals het leeftijd in het overlijden verschilt van lang geleden. En daar is ook een verschil wanneer een meisje gezien werd als een vrouw, doe staat momenteel op 18 jaar maar dat was niet altijd het geval geweest.
Ondertussen houden veel moslims nog steeds vast aan de oorspronkelijke Koran, want die verandert niet mee... Wordt het niet tijd voor een herziene uitgave?
Citaat:
Plus die verhalen die jij leest, zijn allemaal verhalen van internet. Daar is een boek die het over Mohammad hebben, lees dat ipv bewerkte stukjes of dergelijke.
Sorry, ik lees geen arabisch, jij wel? Zoja, kun jij me de Hadith over Safiyya en wat er met haar stam is gebeurd eens vertalen en plaatsen? Boeken zijn leuk, en meestal geromantiseerd, Ghandi zal ervan hebben genoten. Echter, diep gelovigen houden vast aan de oorspronkelijke teksten, jeweetwel, die van 1400 jaar oud...
Citaat:
Plus als het je de koran je niks boeit. Je nooit moslim wordt, waarom focus je dan je hele leven naar het bezighouden van islam?
Maak je geen zorgen, ik heb naast dit forum ook een leven. Waar ik me wel zorgen over maak is hoe on- of andersgelovigen in moslim-geörienteerde landen behandeld worden. Gezien het groeiende aantal moslims in NL vrees ik dat dat ook het lot van mijn nageslacht gaat worden. Dit is mijn verantwoordelijkheid, kun je dat begrijpen?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 10:43
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ondertussen houden veel moslims nog steeds vast aan de oorspronkelijke Koran,
Hoeveel?
Citaat:
Gezien het groeiende aantal moslims in NL vrees ik dat dat ook het lot van mijn nageslacht gaat worden. Dit is mijn verantwoordelijkheid, kun je dat begrijpen?

Waarom denk je dat de immigratie van moslims zal blijven toenemen met dezelfde snelheid als nu?
Oud 24-01-2011, 14:12
hookee
hookee is offline
Citaat:
Hoeveel?
156, vijf twijfelen nog.
Islamisten worden in NL gelukkig niet erg serieus genomen. Dat gold echter ook voor Janmaat, en dat heeft via Fortuyn geleid tot Wilders waar je, naar ik aanneem, ook niet blij mee bent.
Citaat:
Waarom denk je dat de immigratie van moslims zal blijven toenemen met dezelfde snelheid als nu?
Met de HUIDIGE politiek zal het waarschijnlijk afnemen (mits Europa er geen stokje voor steekt).
Qua geboortecijfers zal het ook wel meevallen, eenieder pikt toch een graantje mee van de heersende cultuur en zullen moslims hier soepeler met hun regels omgaan dan bijvoorbeeld in Syrië. Zeg maar een Calvinistische Islam .

Neemt nog niet weg dat ik conform de regels van de islam (zie topic) nog steeds veel mensen op straat zie met een lange baard met jurk of hoofddoek.
Ieder zijn ding, maar het zegt toch iets over hoe serieus mensen hun religie (niet geloof) nog steeds nemen. (en ja dat geldt ook voor de Staphorst die hards)
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 14:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
156, vijf twijfelen nog.
Islamisten worden in NL gelukkig niet erg serieus genomen. Dat gold echter ook voor Janmaat, en dat heeft via Fortuyn geleid tot Wilders waar je, naar ik aanneem, ook niet blij mee bent.
Ik denk dat de voornaamste reden voor Wilders' succes bestaat uit twee moorden.

Maar je hebt gelijk, als we niet oppassen blijken zaken die we in eerste instantie niet serieus namen ineens gevaarlijk te worden.

Citaat:
Met de HUIDIGE politiek zal het waarschijnlijk afnemen (mits Europa er geen stokje voor steekt).
Dat soort dingen neemt sowieso wel af. Nu beweren dat Nederland over veertig jaar voor tachtig procent uit mensen uit moslimslanden zal bestaan, is net zoiets als in de jaren zeventig beweren dat Nederland in 2010 voor tachtig procent uit Surinamers zal bestaan.

Citaat:
Qua geboortecijfers zal het ook wel meevallen, eenieder pikt toch een graantje mee van de heersende cultuur en zullen moslims hier soepeler met hun regels omgaan dan bijvoorbeeld in Syrië. Zeg maar een Calvinistische Islam .

Neemt nog niet weg dat ik conform de regels van de islam (zie topic) nog steeds veel mensen op straat zie met een lange baard met jurk of hoofddoek.
Ieder zijn ding, maar het zegt toch iets over hoe serieus mensen hun religie (niet geloof) nog steeds nemen.
Zolang ik er geen last van heb moeten ze dat vooral doen. Zoveel evangeliserende moslims heeft Nederland niet, en ik zie ook niet snel een grote moslimpartij in de stijl van het CDA aan de macht komen.
Oud 24-01-2011, 16:45
LauraJansen
LauraJansen is offline
Het is zo hypocriet dat er wordt gesproken over de immigraie van: moslims. Waarom zeg je niet: immigratie van niet-westerse migraten. De positie van de Moslims zal er zo niet beter op worden. Oke, dat die enkele Marokkanen en eenmaal niet zo goed doen in de Nederlandse maatschappij is onderhand ook wel bekend. Maar dan hoef je niet de Islam er bij te betrekken, dan krijg je die Moslims over je heen.Ik ken genoeg goedgelovige Moslims waarvan de kinderen op het hoger onderwijs zitten, ouders werken, belasting betalen, thuis Nederlands spreken etc....
En hoezo, zorgt de islamisering voor joden,homo- haat? Mijn ouders zijn ook Moslim en hun beste vrienden zijn toevallig homo.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 17:12
Batave
Batave is offline
Citaat:
Het is zo hypocriet dat er wordt gesproken over de immigraie van: moslims. Waarom zeg je niet: immigratie van niet-westerse migraten. De positie van de Moslims zal er zo niet beter op worden. Oke, dat die enkele Marokkanen en eenmaal niet zo goed doen in de Nederlandse maatschappij is onderhand ook wel bekend. Maar dan hoef je niet de Islam er bij te betrekken, dan krijg je die Moslims over je heen.Ik ken genoeg goedgelovige Moslims waarvan de kinderen op het hoger onderwijs zitten, ouders werken, belasting betalen, thuis Nederlands spreken etc....
En hoezo, zorgt de islamisering voor joden,homo- haat? Mijn ouders zijn ook Moslim en hun beste vrienden zijn toevallig homo.
Wilders spreekt dan ook over niet-westerse allochtonen, maar hoezo is dat hypocriet?
Oud 24-01-2011, 17:14
DAH
DAH is offline
Citaat:
Er zijn meer dan genoeg moslims die helemaal geen problemen geven enzo. Maar in het midden-oosten leven ze soms alsof het een eeuw geleden is. Feminisme, homoseksualiteit, Christendom. Dat is in veel moslimlanden niet echt geaccepteerd. In Saudie-Arabie krijg je de doodstraf omdat je homo bent. In Noord Afrika krijg je een hoge straf. In het Christelijke Europa is 't misschien niet algeheel geaccepteerd, maar het is legaal in de ogen van de regering. In verhouding tot de Christelijke landen zijn de inwoners van Moslimlanden veel minder vrij.
Een van m'n beste vrienden is moslim, ik heb ook niks tegen moslims, behalve extremisten en landen zoals ik hierboven heb genoemd.
Oud 24-01-2011, 20:11
Kaka8
Kaka8 is offline
Maar weet je wat het is, je doet alsof het jou boeit. De regels van Islam, in moslimlanden, wat doet het voor jou?
Je bent hier in Nederland en Nederland zal die regels niet overnemen. Dus terug naar het vraag, wat heeft jou gezorgd dat jij zo bezig houdt met de regels in Arabische moslim landen?
Maar misschien heb je het niet in de gaten nadat jij zegt dat het leven in de midden-oosten van een eeuw geleden is. Abu Dhabi zal waarschijnlijk 's werelds eerste futuristische stad hebben. Dus wat bedoel je een eeuw geleden?
Verder hebben we in Arabische landen nu in zowat elke straatje een slijterij, discotheken, toeristen en immigranten die daar met hotpants lopen. Niemand die er iets van zegt. Als de Arabieren in Arabische landen, Nederland zou nadoen, dan zouden ze tegen die immigranten en toeristen zeggen "pas je aan, doe wat meer kleding aan, jij bent niet in je eigen land". Maar die dingen gebeuren niet, en geloof mij wanneer ik zeg dat ik beter weet.
Dus waarom mogen immigranten en toeristen alles doen wat ze maar willen in Arabische landen.
Maar Arabische moslims niet aan doen wat ze willen? Het is niet alsof jullie het ook moeten aandoen, of wel?
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 20:34
DAH
DAH is offline
Citaat:
Maar weet je wat het is, je doet alsof het jou boeit. De regels van Islam, in moslimlanden, wat doet het voor jou?
Je bent hier in Nederland en Nederland zal die regels niet overnemen. Dus terug naar het vraag, wat heeft jou gezorgd dat jij zo bezig houdt met de regels in Arabische moslim landen?
Maar misschien heb je het niet in de gaten nadat jij zegt dat het leven in de midden-oosten van een eeuw geleden is. Abu Dhabi zal waarschijnlijk 's werelds eerste futuristische stad hebben. Dus wat bedoel je een eeuw geleden?
Verder hebben we in Arabische landen nu in zowat elke straatje een slijterij, discotheken, toeristen en immigranten die daar met hotpants lopen. Niemand die er iets van zegt. Als de Arabieren in Arabische landen, Nederland zou nadoen, dan zouden ze tegen die immigranten en toeristen zeggen "pas je aan, doe wat meer kleding aan, jij bent niet in je eigen land". Maar die dingen gebeuren niet, en geloof mij wanneer ik zeg dat ik beter weet.
Dus waarom mogen immigranten en toeristen alles doen wat ze maar willen in Arabische landen.
Maar Arabische moslims niet aan doen wat ze willen? Het is niet alsof jullie het ook moeten aandoen, of wel?
Die kleding maakt me niet veel uit, maar zo'n complete burka waardoor je zelfs de ogen niet ziet is niet echt, tja, sociaal. Je mag volgens mij ook niet met balaklava en zonnebril een bank binnen lopen. De Verenigde Arabische Emiraten zijn inderdaad erg modern en volgens mij ook niet barstens vol extremisten. Maar landen als Saudi Arabie en van die landen waar een vrouw die is vreemdgegaan wordt gesteenigd enzo. Ik weet niet waarom dat van homoseksualiteit zo belangrijk is voor me, maar hier is een kaart van in welke landen wat geld wat homoseksualiteit betreft.
Rood=illegaal: Hoe donkerder het rood, hoe zwaarder de strad. Donker bruin-achtig is de doodstraf.
Blauw=legaal: Hoe donkerder, hoe meer rechten. Donker blauw is huwelijk. Donker grijs=onbekend, licht grijs=geen rechten, maar ook geen straf.

Uploaded with ImageShack.us
Oud 24-01-2011, 21:05
Kaka8
Kaka8 is offline
Ik kan niet zien of Israël gekleurd is. Maar de regels van de Thora is dat homoseksualiteit geheel niet acceptabel is.
Maar hoe kan het dat een staat als Israël wel bevriend is met Nederland en alle overige westerse landen en Libië bijvoorbeeld niet? En ik heb het nu specifiek alleen over het homoseksualiteit, hoe kan een zeer vriendelijke land als Nederland zo tegen Arabische landen zijn die homoseksualiteit niet erkennen, maar wel Israël die dat ook niet erkent.

En daar zijn 1,8 miljard moslims, de extremisten aantal staat onder de 0,1%. Maar door dat je alleen die soort op tv ziet, denk je automatisch dat het er veel meer zijn.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 21:09
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik kan niet zien of Israël gekleurd is. Maar de regels van de Thora is dat homoseksualiteit geheel niet acceptabel is.
Maar hoe kan het dat een staat als Israël wel bevriend is met Nederland en alle overige westerse landen en Libië bijvoorbeeld niet? En ik heb het nu specifiek alleen over het homoseksualiteit, hoe kan een zeer vriendelijke land als Nederland zo tegen Arabische landen zijn die homoseksualiteit niet erkennen, maar wel Israël die dat ook niet erkent.

En daar zijn 1,8 miljard moslims, de extremisten aantal staat onder de 0,1%. Maar door dat je alleen die soort op tv ziet, denk je automatisch dat het er veel meer zijn.
Wacht, suggereer je nu echt dat het raar is dat Nederland wel bondgenoot is met Israël en niet met Libië terwijl Libië en Israël beide homoseksualiteit niet accepteren?
Oud 24-01-2011, 21:10
Kitten
Kitten is offline
Laten we deze discussie over de regels van de Islam houden en niet internationale politiek.
Oud 24-01-2011, 21:25
Kaka8
Kaka8 is offline
Ja dat is precies wat ik zeg, daar wordt vanuit Nederland meerdere malen gesuggereerd dat het zo raar is dat Moslimlanden geen recht hebben geven aan homo's. Dat argument wordt meerdere malen gebruikt, door Wilders, door extreem rechtse, hier in deze topic. Dus ik vraag mij af, als Nederland sterk achter zijn standpunt blijft en daarmee moslimlanden bekritiseren.
Waarom wordt er dan nooit iets gezegd over Israël en zijn homo onvriendelijkheid? I'm just saying.

Maar oké, ontopic weer.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 16:41
hookee
hookee is offline
Citaat:
Je deed net of je alles wist.. heb je gemist dat elk jaar een gay pride parade in Tel Aviv hebben? Dat wil ik nog wel eens in Teheran zien !
Het verschil zit 'm er dus in dat de overheid zich NIET bindt aan voorschriften in sprookjes (regels van de Islam). Wat dat betreft doet Turkije het nog beter dan Nederland.
Dat willen we zo houden, en DAT is de reden waarom we in NL de instroom van streng (anders) gelovigen willen beperken.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2011, 17:03
DAH
DAH is offline
[QUOTE=Kaka8;31304527]Waarom wordt er dan nooit iets gezegd over Israël en zijn homo onvriendelijkheid? I'm just saying.
QUOTE]

Op een kaart in de Bosatlas is Israel een land waar je vrij veel rechten hebt als homo. Je hoeft tenminste niet te vrezen voor je vrijheid. Misschien is het volk meer anti-homo, maar de regering moedigt 't dus tenminste niet aan. De moslimlanden zijn toch strenger wat dat betreft.
Oud 25-01-2011, 23:52
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Het verschil zit 'm er dus in dat de overheid zich NIET bindt aan voorschriften in sprookjes (regels van de Islam).
Dat klopt niet helemaal. Familierecht is in Israël op akelige wijze religieus verweven. Tot 2005 kon je als man zelfs je vrouw gevangen houden in een 'onscheidbaar' huwelijk, terwijl jij er lekker met een jong blaadje vandoor ging.

Niet dat de meeste mensen daar dat goedkeuren, maar veranderen doet het desondanks slechts langzaam.
Citaat:
Waarom wordt er dan nooit iets gezegd over Israël en zijn homo onvriendelijkheid? I'm just saying.
Omdat je daar voor elke religieuze mafkees, een normaal mens hebt. Niet gek als je bedenkt dat ze pak em beet 1000 jaar lang intensief vervolgd zijn en alle gematigde Joden zich al lang bekeerd hebben om erger te voorkomen. Je zou gezien de omstandigheden een volk verwachten dat tienmaal militanter is over hun religie.

En bovendien omdat ze ondanks zulke misstanden, nog steeds de meest vooruitstrevende staat in het hele midden-oosten hebben. Niet gek gezien het legendarische talent van die regio om beschaving terug te draaien.

Een half uurtje rijden met de auto verder op wordt je zonder pardon doodgeschoten als je homoseksueel bent, dus ik zou zeggen dat ze het in Israël niet gek hebben gedaan.
Oud 26-01-2011, 00:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
En bovendien omdat ze ondanks zulke misstanden, nog steeds de meest vooruitstrevende staat in het hele midden-oosten hebben. Niet gek gezien het legendarische talent van die regio om beschaving terug te draaien.
Nou nou, een beetje meer respect voor de uitvinders van onder meer algebra, openbare ziekenhuizen, medische opleidingen en allerlei medicijnen zou wel gepast zijn. Het Midden-Oosten heeft heel lang voorgelopen op het Westen.

Het feit dat het op dit moment een primitiever gebied is, is niet, zoals vaak gesteld wordt, puur te verklaren vanuit de islamitische regels. Zo veel verschilt de Islam in schrift niet van de andere Abrahamische religies. Het gaat om de manier waarop die religie ingezet wordt om macht te verkrijgen. Een paar honderd jaar geleden werd het christendom gebruikt voor onderdrukking en moord, terwijl men in de islamitische wereld een zowel wetenschappelijk als sociaal vooruitstrevende samenleving had; het is niet zo heel lang geleden dat die verhouding omdraaide.
Oud 26-01-2011, 16:37
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Nou nou, een beetje meer respect voor de uitvinders van onder meer algebra, openbare ziekenhuizen, medische opleidingen en allerlei medicijnen zou wel gepast zijn. Het Midden-Oosten heeft heel lang voorgelopen op het Westen.
Dat komt eerder doordat de rest van de wereld in puin lag dan door hun eigen kracht.
Citaat:
Het feit dat het op dit moment een primitiever gebied is, is niet, zoals vaak gesteld wordt, puur te verklaren vanuit de islamitische regels.
Maar wel voor een groot deel, aangezien ze alleen al hun halve bevolking uitsluiten van ooit iets zinnigs doen of uitvinden, vanwege religieuze regeltjes.

Behalve je samenleving terugzetten naar een nomadisch bestaan is er weinig dat catastrofaler is dan dat op gebied van vooruitgang.

Plus dat er onnoemelijk veel tijd verloren gaat aan bidden en de koran uit hun hoofd leren, die anders tenminste deels besteed was aan vooruitgang.
Oud 26-01-2011, 17:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat komt eerder doordat de rest van de wereld in puin lag dan door hun eigen kracht.
Dus alle geniale uitvinders en wetenschappers uit de Islamitische Gouden Eeuw konden hun uitvindingen en ontdekken alleen maar doen doordat de rest van de wereld is puin lag? Als wij op hun niveau hadden gezeten, hadden ze níet de algebra en moderne medische wetenschap uitgevonden?

Citaat:
Maar wel voor een groot deel, aangezien ze alleen al hun halve bevolking uitsluiten van ooit iets zinnigs doen of uitvinden, vanwege religieuze regeltjes.
Dat ligt aan monotheïsme, niet per se aan islam. Mijn punt is dat de regels van de Koran niet uniek zijn in dat ze gebruikt kunnen worden om te onderdrukken en dom te houden.
Oud 27-01-2011, 16:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dus alle geniale uitvinders en wetenschappers uit de Islamitische Gouden Eeuw konden hun uitvindingen en ontdekken alleen maar doen doordat de rest van de wereld is puin lag?
Nee, maar veel van hun ideeën waren dan tegelijkertijd door een ander ontwikkeld, of reeds voorbij gestreefd.

Als op dit moment ergens in een geïsoleerd stuk land iemand de paracetamol uitvindt, dan is diegene daarmee ook niet direct een uitvinder. Daarom lijkt het een bloeiperiode voor de Islamitische wereld; de rest van de wereld lag in puin zodat procentueel er meer innovaties uit de Islamitische wereld kwamen dan voorheen.

Dat maakt hun samenleving als systeem voor innoveren nog niet beter. Nog steeds is de helft van alle potentiële uitvinders veroordeeld tot een leven als huishoudster en fokmachine, mag je geen afbeeldingen maken, en zijn veel ideeën taboe door religie.

En de absolute onbuigzaamheid waarmee aan die hinderende principes vastgehouden wordt is wel behoorlijk uniek voor de Islam.
De Islam is dan ook veel allesomvattender qua regels en voorschriften dan de meeste religies. Als resultaat hinderen die regels de samenleving ook meer.
Oud 27-01-2011, 16:52
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nee, maar veel van hun ideeën waren dan tegelijkertijd door een ander ontwikkeld, of reeds voorbij gestreefd.
Bron?

Citaat:
Als op dit moment ergens in een geïsoleerd stuk land iemand de paracetamol uitvindt, dan is diegene daarmee ook niet direct een uitvinder. Daarom lijkt het een bloeiperiode voor de Islamitische wereld; de rest van de wereld lag in puin zodat procentueel er meer innovaties uit de Islamitische wereld kwamen dan voorheen.
Ja, alles is relatief. Dat wij zo'n rijk land zijn komt ook alleen doordat de meeste landen veel armer zijn. Dat Einstein een genie was komt omdat de meeste mensen dommer zijn.

Citaat:
En de absolute onbuigzaamheid waarmee aan die hinderende principes vastgehouden wordt is wel behoorlijk uniek voor de Islam.
Op dit moment wel, ja. Maar de fundamentalisitsche Islam is ook maar een recente uitvinding.
Citaat:
De Islam is dan ook veel allesomvattender qua regels en voorschriften dan de meeste religies. Als resultaat hinderen die regels de samenleving ook meer.
Zoals je weet kiezen religieuze mensen de regels die ze prettig vinden om zich aan te houden, vergeten ze andere regels voor het gemak, en verzinnen ze er af en toe eens een regel bij die in het boek niet genoemd wordt (zoals, in het geval van de Islam, de boerka). In hoeverre de regels van de Islam allesomvattend zijn, doet er dus niet zoveel toe. Het ligt er vooral aan in hoeverre de machthebbers die regels opleggen aan het volk.
Oud 29-01-2011, 10:39
Yadee
Yadee is offline
Citaat:
Je blijft mijn 2e vraag gewoon negeren.
Over het lezen van de koran; dat klopt als een bus, daarnaast kan het me geen zier schelen wat Ghandi (of jij) over die Koran zegt. Het leven van Mohammed zegt me al genoeg over de Islam, als dat jullie profeet is...
Als Ben Saunders pedofiel en moordenaar was kon hij nog zo mooi zingen...
Was een beetje dit topic aan het bijhouden, maar jij haalt er werkelijk alles bij he hookee hahah! Van wuppies tot Ben Saunders.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 11:17
hookee
hookee is offline
Citaat:
Was een beetje dit topic aan het bijhouden, maar jij haalt er werkelijk alles bij he hookee hahah! Van wuppies tot Ben Saunders.
Ach, ik hou van actuele voorbeelden die mensen aanspreken. Het helpt mij (en hopelijk ook anderen) alles in perspectief te zien. Als het even kan doe ik dat met een flinke dosis humor.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten