Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() De Spelleiders en de spelerS beslissen lijkt mij. |
![]() |
|
Ik vind persoonlijk dat twinkebel niet mag spelleiden na zijn gezeur tegen de spelleider vorige spel.
Verder ben ik het eens met de bedenkingen over Röps: het is echt irritant als er mensen onderweg uitvallen en als je dat van tevoren al weet vind ik dat je beter niet kunt meespelen. En ook de opmerkingen over freezer ben ik het mee eens: hij heeft al eerder een spel verpest door 'mee te doen'. Dus freezer: als je mee wilt doen hoop ik dat je nu echt de intentie hebt om ook écht mee te doen.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar prima dan. ![]()
|
Ik wil echt geen mensen uitsluiten ofzo, maar ik betwijfel echt of het een goed idee is om Freezer mee te laten doen.. als hij een rol zou krijgen dan kan dat het hele spel beïnvloeden op slechte manier.
|
Ja, ik wilde al vragen of jullie nog willen wachten op meer spelers of anders functies willen schrappen.. dus zeg het maar..
En freezer, weet je t heel zeker? Want dp en ik (en de rest ook) gaan echt goed pissig worden als je weer inactief bent/word.. evt mogelijk een rode kaart voor de volgende spellen? Mag dat bij inactiviteit eigk? |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind het naar als mensen die het spel graag spelen geweerd worden van meedoen, maar ik geloof dat nogal wat mensen op het moment een naar nasmaakje hebben van de keren dat Freezer meedeed en daar komt nog bij dat 'elke dag even kijken' ook weer niet echt een heel overtuigend argument is om hem het voordeel van de twijfel te geven.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() Maar seriously, als het erop aankomt, ben ik niet bereid freezer het voordeel van de twijfel te geven. Niet alleen in dit spel, maar ook tijdens Ranking the Scholieren, heeft hij meerdere malen getoond niet zo consequent te zijn.
|
1. Absinthe
2. Rode Panda 3. Sann 4. Alpha_Omega 5. Little Phoebe 6. Twinkebel 7. Etmakas 8. Mr.Mark 9. Geel 10. Repelsteel 11. Solero 12. Batave 13. Bright Blue (14. Freezer) @Mr Mark, ik ga ff met DP overleggen wat hij wil qua functies en hoe we dat gaan verdelen.. ik denjk dat we sowieso minimaal nog tot dinsdag/woensdag wachten met beginnen. Evt als er veel voorkeur voor is kunnen we ook nog een week wachten zodat mensen die graag in de vakantie willen spelen mee kunnen doen.. dit heeft echter als nadeel dat je ook met de feestdagen zit..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #81 nr. 2 Mr.Mark | 363 | 03-01-2011 18:58 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |