Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik keek nu een stukje van het filmpje maar vind het een belediging dat hij me/de camera niet aankijkt. ![]() Geen idee dus, of ik ook iets mis omdat ik (bijna) niks weet van de schrijvers van mijn lievelingsboeken, want ik vermijd het dus, met nóg een reden bedacht ik net, namelijk dat ik érg goede literatuur (of erg fijne) graag zie als iets losstaands, of als van de verteller van het verhaal en niet van de schrijver, of als iets door ''god'' gegeven (nou is dat een slechte metafoor want ik heb niks met god). Net als dat ik graag vergeet dat Nooit meer slapen en De donkere kamer van Damocles van dezelfde schrijver zijn, aangezien het eerste een van mijn lievelingsboeken is en het tweede een van de meest irritante romans die ik ooit (uit) las. /vaag verhaal. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Julius vind ik ook wel een leuke naam trouwens. Maar Jules vind ik leuker. Of 'Juul' voor een meisje. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|