Advertentie | |
|
![]() |
|
(offtopic: hebben jullie Splice al gekeken? Ook van Vincenzo Natali; schijnt best leuk te zijn
![]() ![]() ![]() Nog nooit gedaan. Als je schoolpresentaties ofzo niet meetelt. Waarvan baal je dat je het (nog) nooit gedaan heb?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Het genantste is waarschijnlijk door het bed van mijn beste vriendin zakken terwijl ik haar broer deed in dat bed. Wat zou je nog een x overdoen als dat zou kunnen? |
![]() |
|
'restjes'. Oftewel gebakken champignons met wat groene paprika en courgette + kerriepoeder, beetje rijst en leftover sla met tomaat en komkommer.
Als je zou moeten emigreren, waar zou je dan heen gaan en wat ga je daar doen?
|
Verwijderd
|
Iemand vermoorden. Maar dat is een stom afgezaagd antwoord. Dan zeg ik seks hebben met mijn ouders of 100 gram kalkteennagels opeten.
Als jij je voorstelt wat voor jou de hel zou zijn, wat zou het dan zijn. En dan bedoel ik niet dat je been er wordt afgezaagd ofzo, maar iets waar jij veel problemen mee hebt en andere mensen niet. (voorbeeld : voor mij zou het zijn in een ruimte met alleen glad katoen en dat er 24/7 time of my life zou worden gedraaid en ik niet zou wegkunnen) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Veel dingen tegelijk moeten doen, waarvan veel regel- en organiseerdingen, waarbij je steeds mensen moet bellen, met de hele tijd mensen om me heen die het allemaal makkelijk af lijkt te gaan, in een galmende ruimte en met te weinig slaap.
Edit: en überhaupt, continu mensen om me heen hebben. De hel dat zijn de anderen! Interessante vraag, dus nog eens! Laatst gewijzigd op 13-12-2010 om 23:27. |
![]() |
||
oei, ik zou het echt niet weten. Even denken. Ik heb behoorlijk hoogtevrees maar ik zie mezelf best nog wel eens een keer parachutespringen ofzo. Dus in dat soort dingen heb ik wel vertrouwen dat het goed komt. En ik zie mezelf ook niet echt voor een volle zaal solo iets zingen; maar dat is ook zo`n vergezocht idee momenteel dat het gewoon absurd is en ook niet echt opgaat.
Het lijkt me verschrikkelijk om fulltime in een kinderdagverblijf te moeten werken, of iets met verstandelijk gehandicapten. Ik denk dat dat ongeveer het enige is wat ik nu kan bedenken. Citaat:
|
Verwijderd
|
Hm, ik doe niet zoveel smerigs. Ja, misschien zwemmen in een ranzige baggersloot. Toen hadden we poldersportdag op de middelbare school, en de premisse van een poldersportdag is dat je met z'n allen in een weiland staat, in de regen en lekker tussen de koeienschijt, en dan op een paar """leuke""" manieren tien sloten probeert over te steken. De leuke manieren zijn dan dingen zoals gare ronddraaiende touwladders en slingerende trapezes enzo, want het is de bedoeling dat iedereen hoe dan ook wel een keer in de sloot valt. Het was ook een verplichte activiteit. Nouja, toen ben ik bij het eerste onmogelijke obstakel maar zelf in de sloot gesprongen om naar de overkant te zwemmen, want fok die shit, zoals dat heet.
Welke gewoonte (die je niet hebt) zou je graag willen hebben? En waarom heb je 'm niet? Ik bedoel dan geen dingen als 'sporten want dat is gezond maar ik ben lui' maar meer dingen als 'sigaren roken, want dat staat charmant, maar je krijgt er zo'n kanker van dus helaas'. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nachtbraken. Het lijkt me echt soort van geweldig om diep in de nacht wakker te zijn en dat alles dan stil is. Maar ja, van nachtbraken krijg je volgens mama allerlei nare dingen (variërend van kanker tot vervroegde hersenafbraak tot een Groot Verstoord Ritme en nooit een baan). En ik vertrouw blind op haar theorieën, dus ik ga gewoon maar rond tienen slapen.
Op welk dier vind jij jezelf lijken? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik pik en slik veel van achterlijke collega's die 'hoger' zijn dan ik, omdat ik maar een uitzendkrachtje ben en als ik iemand niet beval kan die ervoor zorgen dat ik niet meer terugkom.
Ooit zal ik assertief (en niet agressief) genoeg zijn om ze aan te spreken op hun gedrag en ze even heel fijn te vertellen dat ze zo niet met mij om moeten gaan. Stel dat jij vanaf morgen voor een half jaar zou worden opgesloten. Je komt in een kamer van 20 m2 en je mag deze zelf inrichten. Er zit geen raam in. Je mag het zo gek maken als je wilt om het jezelf chill te maken, hoe zou je die kamer dan inrichten? verder dan evt. msn mag je niet met de buitenwereld praten, dus een telefoon en/of huge ass tv met skype aansluiting is verboden. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Daar zou ik verbazingwekkend weinig problemen mee hebben, eigenlijk. Wel erg jammer van het gebrek aan vrijheid en het beperkte contact met de buitenwereld natuurlijk, maar voor de rest lijkt het me behoorlijk chill. Door de eigen inrichting kun je er een soort ultieme werk- en recreatieplaats van maken, en aangezien je niet voor je eigen eten hoeft te zorgen en geen huur hoeft te betalen kun je al je tijd spenderen aan dingen die je leuk vindt.
Als inrichting zou ik ongeveer dit doen: ![]() Toelichting onder een spoiler, want lang.
Spoiler
Als ze er nou ook een beetje snel internet hebben dan zou ik best langer dan een halfjaar in zo'n opstelling kunnen vertoeven. Tot, hmmm, maximaal anderhalf jaar. En als er een raam zou zijn, er eens per week bezoek toegestaan was, en je de vrijheid kreeg om, laten we zeggen, één dag per week zonder toezicht weg te mogen dan nog langer. Misschien wel maximaal vijf/zes jaar, zoiets. Daarna zou 't ook mij te gortig worden. [edit] Oja, ik wil ook een aantal planten. Of eigenlijk wil ik een kat, maar dat mag zeker niet en bovendien is dat een beetje zielig, op 20 vierkante meter.[/edit] Zelfde vraag want leuk. Laatst gewijzigd op 15-12-2010 om 14:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een stapelbed, een enorme, gevulde boekenkast, een computer, leunstoel op rolletjes, een wc, een douche in een soort put zodat niet meteen alles nat wordt als ik ga douchen en een groot bureau. Qua spullen wil ik verder sowieso hebben: veel lijntjespapier/schriften, pennen, potloden, verf, kwasten, doek, boeken, veel boeken, een televisie, films, een koelkast, haarborstel, tandenborstel, servies, glazen en een goudvis.
Wat vind je het mooiste, typisch Vlaamse woord? |
![]() |
|
|