Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-12-2010, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Srsly mensen, waarom hebben jullie het steeds over TV?
Binnen een paar minuten heb je een film op je harde schijf staan, kan je kijken wanneer je wilt en heb je geen irritante reclames tussendoor.
Waarom kijken mensen nog tv?
tv

Ik wil eigenlijk werken bij de tv. Of bij de radio.
Advertentie
Oud 22-12-2010, 20:26
Miekje*
Miekje* is offline
Het enige uit StarWars wat ik ken zijn de laserzwaarden en de uitspraak: 'May the force be with you!' That's it.
Oud 22-12-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
Het enige uit StarWars wat ik ken zijn de laserzwaarden en de uitspraak: 'May the force be with you!' That's it.
Dat is dan nog meer dan ik!
Oud 22-12-2010, 20:27
Verwijderd
Citaat:
ah nee he KUT
DOWNLOAD ze dan

Alleen zul je dan ws. de lelijke remastered versies zien van de films, ipv de versies met old-skool sfx
Oud 22-12-2010, 20:28
TopDrop
TopDrop is offline
Ik realiseer me nu pas dat Ewan McGregor en Liam Neeson in Star Wars zitten :') Ik heb de films wel gezien, maar ik link het nu pas.
Oud 22-12-2010, 20:29
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Dat is dan nog meer dan ik!
Weet je hoe ik dat weet? Er zaten wat jaren geleden verrassingen bij de cornflakes die ik altijd had, en dat waren glow-in-the-dark laserzwaardjes. En op de doos stond dat die uit StarWars waren. De zin heb ik uit de msnnaam van een vriend, die zei dat het uit StarWars kwam, en dat ben ik nooit vergeten. Ik vergeet eigenlijk nooit loze dingen.
Oud 22-12-2010, 20:30
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
DOWNLOAD ze dan

Alleen zul je dan ws. de lelijke remastered versies zien van de films, ipv de versies met old-skool sfx
de oude versies zijn er ook nog wel zo te zien
Verwijderd
Citaat:
De ketjap is goed te zuipen!
Citaat:
die woksauzen zijn best goed te doen
Dat is goed om te weten
Citaat:
Srsly mensen, waarom hebben jullie het steeds over TV?
Binnen een paar minuten heb je een film op je harde schijf staan, kan je kijken wanneer je wilt en heb je geen irritante reclames tussendoor.
Waarom kijken mensen nog tv?
Dat snap ik dus ook niet. Heb al jaren geen tv meer. vind het echt een achterhaald medium.
Verwijderd
Citaat:
Weet je hoe ik dat weet? Er zaten wat jaren geleden verrassingen bij de cornflakes die ik altijd had, en dat waren glow-in-the-dark laserzwaardjes. En op de doos stond dat die uit StarWars waren. De zin heb ik uit de msnnaam van een vriend, die zei dat het uit StarWars kwam, en dat ben ik nooit vergeten. Ik vergeet eigenlijk nooit loze dingen.

Die laserzwaarden wist ik dan ook nog wel, en iets van Prinses Leia, omdat het daar met Friends over ging.
Oud 22-12-2010, 20:31
Carn
Carn is offline
Citaat:
het is Star Wars
Oud 22-12-2010, 20:32
Verwijderd
Citaat:
tv

Ik wil eigenlijk werken bij de tv. Of bij de radio.
Dat zei je eerder, doe er iets mee!
Oud 22-12-2010, 20:32
Verwijderd
Hoewel je inderdaad bijna alles kan terugkijken op internet zou ik de tv toch echt missen als ik 'm niet meer had.
Oud 22-12-2010, 20:34
Carn
Carn is offline
ik kijk zelden iets terug op internet.
Oud 22-12-2010, 20:35
Verwijderd
CM, hier:

http://isohunt.com/torrent_details/4...s?tab=comments
Oud 22-12-2010, 20:38
Verwijderd
Jullie kennen vast ook wel Master Yoda.
Oud 22-12-2010, 20:38
Carn
Carn is offline
Citaat:
Jullie kennen vast ook wel
SPOILER

Laatst gewijzigd op 22-12-2010 om 20:45.
Oud 22-12-2010, 20:40
Verwijderd
die ga ik met mijn vader kijken dan maar.
Oud 22-12-2010, 20:41
Verwijderd
Citaat:
SPOILER
Pas jouw bericht dan ook even aan
Oud 22-12-2010, 20:43
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik realiseer me nu pas dat Ewan McGregor en Liam Neeson in Star Wars zitten :') Ik heb de films wel gezien, maar ik link het nu pas.
Ewan Mcgregor zit in de nieuwe films ja. Begin tegen een echte SW-fan nooit over deel I-III en al helemaal niet over Jar-Jar Binks.
Oud 22-12-2010, 20:46
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ewan Mcgregor zit in de nieuwe films ja. Begin tegen een echte SW-fan nooit over deel I-III en al helemaal niet over Jar-Jar Binks.
S3 'was nog wel te doen'.
Oud 22-12-2010, 20:46
Verwijderd
Ik heb ook nog nooit gezien:

The Godfather allemaal
Schlinders List
LOTR allemaal
ET
Oud 22-12-2010, 20:47
Carn
Carn is offline
Citaat:

The Godfather allemaal
Schlinders List
LOTR allemaal
ET
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Verwijderd
Citaat:
Ja, ET vind ik zelf ook wel te ver gaan.
Oud 22-12-2010, 20:49
Verwijderd
ET heb ik ook pas 3 jaar geleden voor het eerst echt goed gezien.
Oud 22-12-2010, 20:51
Verwijderd
Voor de rest heb ik allemaal fucking goede/leuke films.
TopDrop
TopDrop is offline
ET heb ik als kind gezien. Ik hoef 'm denk ik niet perse nog een keer te zien.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Godfather, Schindler's List en LOTR heb ik ook nooit gezien. Alleen maar stukjes ervan.
Schindler vond ik te dramatisch en daar had ik geen zin in, The Godfather vond ik te maffia en daar hou ik niet zo van en halverwege de 1e LOTR film pleurde ik in slaap, want ik vind Fantasy echt te suf voor woorden.
Oud 22-12-2010, 20:52
Verwijderd
Ik ben begonnen aan Schindler's List, maar ik ergerde me zo erg aan het zwart-wit en de gele (!) ondertiteling, dat ik ben afgehaakt.
Het kan me niet schelen hoe artistiek verantwoord het is. Doe even lekker normaal met je zwart wit.
Oud 22-12-2010, 20:54
TopDrop
TopDrop is offline
Hoewel ik mafia gerelateerde films en spellen best ok vind, pleurde ik bij The Godfather echt in slaap.
Oud 22-12-2010, 20:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben begonnen aan Schindler's List, maar ik ergerde me zo erg aan het zwart-wit en de gele (!) ondertiteling, dat ik ben afgehaakt.
Het kan me niet schelen hoe artistiek verantwoord het is. Doe even lekker normaal met je zwart wit.
Sorry, maar dit vind ik echt de debielste reden om een film niet goed te vinden.
Net zoals alle Amerikanen die een hekel hebben aan films met ondertiteling want 'als ik had willen lezen was ik wel thuis gaan zitten met een boek'.
Oud 22-12-2010, 20:55
Verwijderd
Ik weet ook te weinig van maffia-gerelateerde zaken om zo'n film te snappen/waarderen denk ik.
Oud 22-12-2010, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Sorry, maar dit vind ik echt de debielste reden om een film niet goed te vinden.
Net zoals alle Amerikanen die een hekel hebben aan films met ondertiteling want 'als ik had willen lezen was ik wel thuis gaan zitten met een boek'.
Mwa, het scheelt toch wel een hoop in de kijkbeleving of een film in het zwart wit of in kleur is, lijkt me.

Ik was ook nog vrij jong, en ik snapte het verhaal ook niet 100%, dus toen was ik er helemaal klaar mee.
Oud 22-12-2010, 20:57
Verwijderd
De eerste keer dat ik The Godfather zag, vond ik hem tegenvallen. Gelukkig is het uiteindelijk wel goedgekomen met mijn smaak. Maar deel 2 is wel beter.
Oud 22-12-2010, 20:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik was ook nog vrij jong, en ik snapte het verhaal ook niet 100%, dus toen was ik er helemaal klaar mee.
Je hebt de illusie dat je nu wel voor de 100% gaat?
Oud 22-12-2010, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Je hebt de illusie dat je nu wel voor de 100% gaat?
Nee hoor.
Oud 22-12-2010, 21:04
Verwijderd
Citaat:

Dus je kijkt ook geen oude zwart-wit films? Wat is er zo boeiend aan kleur als ik vragen mag?

Overigens is Schindler's List niet zo heel goed, want het is übersentimenteel en veel te Hollywoods.
Oud 22-12-2010, 21:04
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Mwa, het scheelt toch wel een hoop in de kijkbeleving of een film in het zwart wit of in kleur is, lijkt me.

Nee hoor, als een film goed is maakt het niet uit of het in kleur of zwart/wit is. Zo is Clerks bijvoorbeeld een van m'n favoriete films, maar die is in zwart/wit omdat Kevin Smith geen geld meer had voor kleurenfilm.
In Sin City zit ook amper kleur en toch is dat een supertoffe film.

Anyway, Jong zijn en het verhaal niet snappen is een veel betere reden.
Oud 22-12-2010, 21:06
Carn
Carn is offline
Citaat:

Dus je kijkt ook geen oude zwart-wit films? Wat is er zo boeiend aan kleur als ik vragen mag?
dadelijk zegt ze nog dat ze geen films kijkt die ouder zijn dan X-jaar omdat al die mensen 'lelijke, rare kleren' dragen!
Oud 22-12-2010, 21:06
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Nee hoor, als een film goed is maakt het niet uit of het in kleur of zwart/wit is. Zo is Clerks bijvoorbeeld een van m'n favoriete films, maar die is in zwart/wit omdat Kevin Smith geen geld meer had voor kleurenfilm.
In Sin City zit ook amper kleur en toch is dat een supertoffe film.

Anyway, Jong zijn en het verhaal niet snappen is een veel betere reden.
clerks <3
Oud 22-12-2010, 21:09
Verwijderd
Citaat:

Nee ho, oud is iets anders, maar een moderne film, die op een vrij lelijke manier zwart-wit is, nee sorry.
Oud 22-12-2010, 21:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
In WW2 hadden ze nog geen hi-tech kleurencamera's, mss dat dat er iets mee te maken heeft.
Oud 22-12-2010, 21:11
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor, als een film goed is maakt het niet uit of het in kleur of zwart/wit is.
Voor jou.
Oud 22-12-2010, 21:14
Verwijderd
Citaat:
Nee ho, oud is iets anders, maar een moderne film, die op een vrij lelijke manier zwart-wit is, nee sorry.
Hoe bedoel je 'op een vrij lelijke manier'?
Oud 22-12-2010, 21:14
Carn
Carn is offline
Citaat:
lelijk? Noem je de skills van Kaminski nu lelijk?

anyhooo:
Citaat:
The decision to shoot the film mainly in black and white lent to the documentary-style of cinematography, which cinematographer Janusz Kamiński compared to German Expressionism and Italian neorealism.[9] Kamiński said that he wanted to give a timeless sense to the film, so the audience would "not have a sense of when it was made."[9] Spielberg was following suit with "[v]irtually everything I've seen on the Holocaust... which have largely been stark, black and white images."
Oud 22-12-2010, 21:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

The Godfather allemaal
Schlinders List
LOTR allemaal
ET
Godfather heb ik ook nog nooit gezien en mijn /care is groot, maar ET en Shindler's list! Ga "kopen"! Lekker janken <3
Oud 22-12-2010, 21:20
Verwijderd
zwart wit is tering mooi! als je een beeld in zwart wit interessant kan maken, dan ben je pas goed!
Oud 22-12-2010, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Hoe bedoel je 'op een vrij lelijke manier'?
Je ziet duidelijk dat het niet echt 'oud zwart wit' is ofzo, maar gewoon een lelijke moderne zwart wit zonder sfeer.

Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar jeetje, het is al vet lang geleden, misschien vind ik het nu wel vet goed.
Oud 22-12-2010, 21:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Godfather heb ik ook nog nooit gezien en mijn /care is groot, maar ET en Shindler's list! Ga "kopen"! Lekker janken <3
Jij wil wel erg graag dat mensen huilen om films he?
Oud 22-12-2010, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook La Vita è Bella gezien dan?

Citaat:
Je ziet duidelijk dat het niet echt 'oud zwart wit' is ofzo, maar gewoon een lelijke moderne zwart wit zonder sfeer.

Ik kan het niet zo goed uitleggen. Maar jeetje, het is al vet lang geleden, misschien vind ik het nu wel vet goed.
.. Ja, vet veel kans, man.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten