Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-01-2011, 20:41
JustADreamer
JustADreamer is offline
Dat ligt er geheel aan hoe verrot ik me voel zodra de wekker gaat. En ook hoe laat ik waar moet zijn, voor werk ben ik een beetje /care over hoe ik er uit zie, maar ga ik 's middags nog de stad in doe ik wel wat meer moeite om mezelf toonbaar te maken.

In geval van heel wakker: Gelijk bed uit/max. 1x snoozen. Waterkoker aanzetten, naar de wc, thee maken + ontbijtje maken (en eventueel iets om te lunchen), eten met een krantje of iets anders leesbaars er bij, gezicht wassen en tandenpoetsen, aankleden, daarna make up doen en haar leuk doen.

In geval van heel moe en heel chagrijnig: véél keer snoozen (iets van drie kwartier lang), snel aankleden en haar in een staart doen, als ik tijd heb water op zetten voor thee, dan naar de wc en gelijk ook maar tandenpoetsen en gezicht wassen (ook ivm 3 huisgenoten en hun vertrektijden), als ik tijd heb drink ik dus thee en maak ik een ontbijtje waarvan ik vaak de helft al opeet en de andere helft meeneem voor in de trein, heb ik geen tijd dan maak ik dus wat brood voor in de trein maar skip ik de thee, soms drink ik een glas water/jus/ander sapje, soms ook niet. Oh en ik zucht/steun wat af en doe chagrijnig als dingen niet naar m'n zin gaan.
Oud 22-01-2011, 19:00
Goldlocks
Goldlocks is offline
Kwart voor 7 gaat m'n wekker, dan rol ik naar m'n balkon een sigaret en drink ik een fruit smoothie ofzo. Douchen, klaarmaken, sleutels zoeken, geld meenemen en dan voor m'n bus rennen.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 13:05
Breakdown
Breakdown is offline
Een bak koffie en iets eetbaars als ik het gevoel heb dat ik doodga als ik nog meer moet gaan doen dan opstaan en koffie zetten..
Met citaat reageren
Oud 24-01-2011, 16:33
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Het liefst ben ik allen thuis in de ochtend. Beetje rond half 11 me bed uitrollen, daarna neem ik een warme douche. Als ontbijt neem ik een kom cornflakes onder het genot van een cd of kijk ik wat tv.
Oud 24-01-2011, 20:42
Guinie
Guinie is offline
Er is een verschil tussen hoe je je ochtend meestal begint en hoe je 'm het liefst zou beginnen
Normaal: paar keer snoozen, uiteindelijk toch maar aankleden, tas inpakken, eten, weg.
Het liefst: tot 12 uur in bed blijven liggen, beetje slapend, beetje lezend, beetje aan vanalles en nog wat denkend en kijkend naar de vogeltjes buiten, daarna heel loom bed uit en beneden gaan eten (dit kan alleen in weekend en vakantie helaas )
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 21:00
Verwijderd
Meestal net voor de snooze wakker, dan opstaan, aankleden, haar doen (dit alles duurt een kwartiertje ofzo) dan een grote kop thee, en geroosterd brood met boter en dan offf to school.

Of, als ik heeeel veel haast heb een mok en dan de helft yoghurt en de helft melk, roeren en drinken, maar zuivel is niet goed in de ochtend dus meestal doe ik dat niet.
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 14:20
idiot---boy
idiot---boy is offline
wekker gaat om 6:55 dan 4 keer snoozen en dan 7:15 eruit. Dan kleren aan gezicht wassen en schooltas inpakken. Dan cruesli ontbijt met melk en dan brood maken voor school. Dan nog ff tv kijken, meestal RTL nieuws of WNL Ochtendspits.Om 7:55 ga ik tanden poetsen en om 8:00 ga ik op school aan waar ik meestal 8:15 aankom
Met citaat reageren
Oud 19-02-2011, 20:42
Roosje
Roosje is offline
Hoe ik gewoonlijk opsta komt behoorlijk dicht in de buurt van hoe ik het liefst opsta, alleen is mijn vriendje er niet altijd bij. Ik sta gemiddeld om half tien op (yay voor mijn rooster), snooze een keer, ga dan uitgebreid douchen en kleed me vervolgens aan onder het genot van mijn favoriete muziek. Ik ontbijt met een kop thee en superdure muesli met yoghurt, zoek vervolgens sieraden uit en vervolg mijn weg met ofwel studiedingen (en dan poets ik mijn tanden pas heel laat) ofwel met jas aantrekken en naar college gaan (en dan poets ik mijn tanden direct). Hopsakee. <3
Oud 19-02-2011, 21:56
Ymir
Ymir is offline
Opstaan, als een zombie naar beneden schuifelen, eerst op de bank crashen voor een peuk, tv erbij aan op iets semi-zinvols, na de peuk richting keuken, koffie aan, terug op de bank tot de koffie klaar is, koffie lurken, nog meer kofife lurken, na een paar uur begin ik tot leven te komen.

Soms iets eten bij de koffie, als ik trek heb. Jaja, spannend!
Oud 21-02-2011, 14:57
Nicky1983
Nicky1983 is offline
Citaat:
Een topic over hoe jij het liefst de ochtend begint, bij mij bijvoorbeeld:
Een grote bak koffie en een sigaret.

Dus forum, hoe beginnen jullie de ochtend?
Sluit ik me helemaal bij aan! Het liefst een capuccino!
Met citaat reageren
Oud 21-02-2011, 21:30
Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Sluit ik me helemaal bij aan! Het liefst een capuccino!
Met mijn Lifestyle ben ik inmiddels overgegaan op een triple expresso (als het al bestaat), een hele week doorhalen is zwaar. En ja, dan is het ook: 'Hoe begin je je middag het liefst'.
Met citaat reageren
Oud 22-02-2011, 17:46
Sv3nie
Sv3nie is offline
Het liefste eerst douchen dan m'n ontbijt maken en achter de tv of pc gaan hangen en iets entertaining kijken en vervolgens tandenpoetsen en weg
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 08:10
Verwijderd
Wekker gaat, rek me uit, stap uit bed, loop naar de douche, was me, kleed me aan, ga naar beneden, smeer brood en maak ontbijt voor pap en mij, loop weer naar boven, doe mijn haar en makeup, pak mijn tas, wacht tot mijn vriendin me op komt halen, loop naar de bus, ga er in zitten, pak mijn mp3 en slaap nog lekker ff een half uutrje.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 14:17
TheEditor
TheEditor is offline
Als een lamme zak uit bed komen, computer opstarten, en je ochtend goed beginnen met wat opwekkende DnB of dergelijke. Soms zet ik koffie, soms niet. Als ik een beetje wakker ben pak ik pas mijn eerste sigaret, anders valt die nooit erg lekker.

Citaat:
Een topic over hoe jij het liefst de ochtend begint, bij mij bijvoorbeeld:
Een grote bak koffie en een sigaret.

Dus forum, hoe beginnen jullie de ochtend?
Ergste combinatie die je kunt nemen. Een sigaret en een bak koffie op de ochtend. Als je van plan bent deze routine niet te veranderen (stoppen met roken bijvoorbeeld) dan is dit heel vervelend om te missen. Ik spreek in ieder geval uit ervaring.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 14:47
synbitz
synbitz is offline
als het kan met seks. ^^ : D
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 16:04
Silvano08
Silvano08 is offline
Opstaan, douchen, tandenpoetsen, scheren, gel in haar doen, lenzen in, magister checken op roosterwijzegingen, schooltas inpakken, ontbijten, tv kijken, wachten tot een klasgenoot me komt ophalen om naar school te gaan.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 18:00
LW
LW is offline
Als ik uit bed kom wandel ik met mijn lamme kop na de badkamer, doe het stopje in bad lekker warm water erin, en dan de bubbels aan en dan ga ik even goed wakker worden.

Tja en als ik naar school moet flink balen dat de wekker gaat, kleren aan opmaken snel een boterham naar binnen werken. Naar het station racen en hopen dat ik de trein niet heb gemist. En dan de gehele reis met een vriendin kletsen.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2011, 21:49
Verwijderd
Ik snap 's avonds nooit waarom 's ochtends altijd zo'n drama moet zijn. Dan kan ik me weer niet voorstellen hoe kut ik het vind. Ik houd niet van ochtenden. Maar de ochtend begon ik vroeger standaard met direct naar de wc gaan. Tegenwoordig lig ik altijd nog zeker een half uur in bed, maar ga dan wel als eerste naar de wc. Voor de rest schiet ik in mijn kleren en doe ik niet zoveel.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2011, 13:45
Verwijderd
Wekker gaat, ik druk 'm uit, wrijf langdurig in m'n ogen, ga dan even op de rand van m'n bed zitten, wrijf nog meer in m'n ogen, dan sta ik op, verzamel ik m'n kleren en ga ik m'n tandenpoetsen. Dan douchen (soms poets ik m'n tanden onder de douche, maar niet altijd), dan kleed ik me aan, doe ik m'n lenzen in, make-up etc. Dan naar beneden, ontbijten met krant of journaal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten