Advertentie | |
|
![]() |
|
Als ik uit bed kom wandel ik met mijn lamme kop na de badkamer, doe het stopje in bad lekker warm water erin, en dan de bubbels aan en dan ga ik even goed wakker worden.
Tja en als ik naar school moet flink balen dat de wekker gaat, kleren aan opmaken snel een boterham naar binnen werken. Naar het station racen en hopen dat ik de trein niet heb gemist. En dan de gehele reis met een vriendin kletsen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik snap 's avonds nooit waarom 's ochtends altijd zo'n drama moet zijn. Dan kan ik me weer niet voorstellen hoe kut ik het vind. Ik houd niet van ochtenden. Maar de ochtend begon ik vroeger standaard met direct naar de wc gaan. Tegenwoordig lig ik altijd nog zeker een half uur in bed, maar ga dan wel als eerste naar de wc. Voor de rest schiet ik in mijn kleren en doe ik niet zoveel.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wekker gaat, ik druk 'm uit, wrijf langdurig in m'n ogen, ga dan even op de rand van m'n bed zitten, wrijf nog meer in m'n ogen, dan sta ik op, verzamel ik m'n kleren en ga ik m'n tandenpoetsen. Dan douchen (soms poets ik m'n tanden onder de douche, maar niet altijd), dan kleed ik me aan, doe ik m'n lenzen in, make-up etc. Dan naar beneden, ontbijten met krant of journaal.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Koffie! Een ouderwetse CU2 vragenlijst. Fitematrulle | 44 | 12-01-2016 19:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Van drama tot de beste tijd van je leven! bon bon block | 49 | 26-11-2005 21:52 | |
Liefde & Relatie |
Het is wel over, maar nog niet voorbij.. Verwijderd | 111 | 10-03-2005 08:20 | |
Verhalen & Gedichten |
Het geheime leven van meneer JP (van vorig jaar) Fgank | 1 | 06-12-2003 23:56 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 | |
ARTistiek |
T begin hebbik hier wel es neergezet Eend | 48 | 18-05-2002 18:12 |