Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mama: als je nu niet op houdt met zeiken zet ik je op Marktplaats! Artuur: Nou, doe maar! Bij een ander gezin kan het alleen maar leuker zijn dan hier! Jullie zijn stom! Je doet het toch niet echt! En mama/papa doen het echt. |
![]() |
|
Arkansas officials are investigating the death of an estimated 100,000 fish in the state's northwest, but suspect disease was to blame, a state spokesman said Sunday.
Dead drum fish floated in the water and lined the banks of a 20-mile stretch of the Arkansas River near Ozark, about 125 miles northwest of Little Rock, said Keith Stephens of the Arkansas Game and Fish Commission. A tugboat operator discovered the fish kill Thursday night, and fisheries officials collected some of the dying animals to conduct tests. ![]() Eerder ook al 5000(!) vogels dood uit de lucht gevallen ![]() |
![]() |
|
In Egypte werden er 8 kamelen voor mijn zus geboden. Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat we dat aanbod hadden moeten aannemen, het is alleen maar downhill gegaan sindsdien. Maar helaas, m'n ouders wilden haar uiteindelijk toch niet kwijt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
'Hey joh he, wat heb jij de laatste tijd uitgevoerd?' 'Ja het was een beetje saai op mijn baan, en eh, ja mijn zoontje deed kut.' 'Oh wat heb je toen gedaan?' 'Ja op marktplaats gezet.' 'Ok.' |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een keer vond ik het wel echt gemeen, toen rende ik ze achterna om ze in te halen. En toen keken ze om en renden ze echt keihard weg ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Vroeger ging ik, toen ik nog een puppy was en m'n zin niet kreeg, keihard m'n adem inhouden tot het punt dat ik echt blauw aan liep. Mijn moeder schrok zich altijd een hoedje en gaf me altijd m'n zin. Totdat één of andere huisarts een keertje zei "lol gewoon negeren" ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ach ja, je hebt mensen met gevoel voor humor en mensen zonder. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar meh, dat softe pseudopedagogisch-verantwoorde gelul altijd. Daar koop je helemaal niets voor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat: