Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2011, 14:58
Verwijderd
Arthur kan hier wel komen wonen, maar dan moet ie wel afwassen.
Advertentie
Oud 04-01-2011, 14:58
Verwijderd
het is een grapje dat mijn vader ook had kunnen maken vroeger. 'als je nou je eten niet opeet, zetten we je op marktplaats'

net zoals ze altijd zeiden dat ze me achter zouden laten bij een tankstation als ik niet zou stoppen met janken in de auto. Dat werkte best, vooral toen ze dat echt een keertje deden.
Oud 04-01-2011, 14:59
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Beste Hans,

Wat heeft Arthur gedaan dat hij weg moet?

Komt hij geleverd met accessoires, of zitten die niet inbegrepen?

Mvg,
Robert"
Verwijderd
Wat zou ik toch graag wat handiger zijn in het kader van zelf dingen maken. Ik heb echt te gekke ideeën om m'n nerdhok om te toveren in een steampunk-knutselkamer alleen zit ik met twee linkerhanden
Verwijderd
Citaat:
het is een grapje dat mijn vader ook had kunnen maken vroeger. 'als je nou je eten niet opeet, zetten we je op marktplaats'

net zoals ze altijd zeiden dat ze me achter zouden laten bij een tankstation als ik niet zou stoppen met janken in de auto. Dat werkte best, vooral toen ze dat echt een keertje deden.
wut?
Oud 04-01-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:

Oud 04-01-2011, 15:01
Verwijderd
Citaat:
ja.

En ik heb het net ook gemeld, vind dit echt niet kunnen hoor
als het een grap is of serieus ik vind het echt achterlijk. Heel zielig voor dat jongetje.
Ach, ik ga er gewoon vanuit dat het een grap is, zoals egon ook al zei.

Mama: als je nu niet op houdt met zeiken zet ik je op Marktplaats!

Artuur: Nou, doe maar! Bij een ander gezin kan het alleen maar leuker zijn dan hier!
Jullie zijn stom! Je doet het toch niet echt!

En mama/papa doen het echt.
Oud 04-01-2011, 15:03
Verwijderd
Zelfs als het een grapje is vind ik het nog wel vrij ver gaan zeg.
Oud 04-01-2011, 15:03
Verwijderd
je weet niet wat voor kind ik was! daarbij hadden ze best een goed uitgewerkt plan en het werkte.
Oud 04-01-2011, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Zelfs als het een grapje is vind ik het nog wel vrij ver gaan zeg.
Hoezo?
Oud 04-01-2011, 15:08
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Gewoon je broer en / of zus op Marktplaats zetten, gee.
Verwijderd
Citaat:
wut?
Eh wat zijn jullie dan voor watjes?

Zo ging dat bij ons vroeger ook hoor. Na één keer leer je dat soort fratsen wel af
Verwijderd
hahah godver, er komen allemaal 'als je nou niet normaal doet, laten we je hier achter' herinneringen bovendrijven
Oud 04-01-2011, 15:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Arkansas officials are investigating the death of an estimated 100,000 fish in the state's northwest, but suspect disease was to blame, a state spokesman said Sunday.

Dead drum fish floated in the water and lined the banks of a 20-mile stretch of the Arkansas River near Ozark, about 125 miles northwest of Little Rock, said Keith Stephens of the Arkansas Game and Fish Commission. A tugboat operator discovered the fish kill Thursday night, and fisheries officials collected some of the dying animals to conduct tests.

Eerder ook al 5000(!) vogels dood uit de lucht gevallen
Oud 04-01-2011, 15:09
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
In Egypte werden er 8 kamelen voor mijn zus geboden. Ik ben persoonlijk nog steeds van mening dat we dat aanbod hadden moeten aannemen, het is alleen maar downhill gegaan sindsdien. Maar helaas, m'n ouders wilden haar uiteindelijk toch niet kwijt.
Oud 04-01-2011, 15:10
Verwijderd
Citaat:
Yes, een mysterie.

Dat van die vogels vind ik wel erg trouwens.
Verwijderd
Citaat:
Arkansas officials are investigating the death of an estimated 100,000 fish in the state's northwest, but suspect disease was to blame, a state spokesman said Sunday.

Dead drum fish floated in the water and lined the banks of a 20-mile stretch of the Arkansas River near Ozark, about 125 miles northwest of Little Rock, said Keith Stephens of the Arkansas Game and Fish Commission. A tugboat operator discovered the fish kill Thursday night, and fisheries officials collected some of the dying animals to conduct tests.

[afbeelding]

Voortaan de sluitspier toch maar dicht houden.
Verwijderd
Citaat:
Hoezo?
Nou gewoon, zet even je kind op marktplaats, wtf.
Macrador
Macrador is offline
Citaat:

[afbeelding]

GLOBAL WARMING AAAA 2010 is coming!
Verwijderd
Citaat:
Als het een grapschen is, dan is dat toch niet zo erg? Ik vind dat wel geslaagd dan eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
Ja, en?
Oud 04-01-2011, 15:11
Macrador
Macrador is offline
Ik zou het een geslaagde bangmaaktechniek vinden
Oud 04-01-2011, 15:12
Verwijderd
Citaat:
En dat is verschrikkelijk? Ik zou het pas erg vinden wanneer ze het kind vervolgens ook verkopen
Verwijderd
Citaat:
Als het een grapschen is, dan is dat toch niet zo erg? Ik vind dat wel geslaagd dan eigenlijk.
Citaat:
Ja, en?
Citaat:
Ik zou het een geslaagde bangmaaktechniek vinden
Dan wel, mja, ga je even als ouder op een feestje zeggen:
'Hey joh he, wat heb jij de laatste tijd uitgevoerd?'
'Ja het was een beetje saai op mijn baan, en eh, ja mijn zoontje deed kut.'
'Oh wat heb je toen gedaan?'
'Ja op marktplaats gezet.'
'Ok.'
Verwijderd
Citaat:
hahah godver, er komen allemaal 'als je nou niet normaal doet, laten we je hier achter' herinneringen bovendrijven
ik was zo'n dik verwend blond rotjong dat dan op de grond ging zitten totdat ik mijn zin kreeg. Dan zeiden mijn ouders: 'nou, wij gaan weg, dag he!' En dan liepen ze weg. En dan bleef ik zitten. op de grond trommelen. Met die spekbeentjes van me. En dan keek ik ze na. En dan was het 'komen ze terug? komen ze terug? ze gaan de hoek om. komen ze terug? nee, ze komen niet terug, verdomme.' En dan moest ik rennen om ze in te halen.

Een keer vond ik het wel echt gemeen, toen rende ik ze achterna om ze in te halen. En toen keken ze om en renden ze echt keihard weg En ik er huilend achteraan 'WWHHOEEOOEEEE whoeoeeeeee papa mama Hwoowwwwwwooeeeeee!! Whooeeeeeee' Ik weet niet hoe dat eruit zag voor voorbijgangers twee rennende ouders en een jankend kind erachteraan.
Oud 04-01-2011, 15:13
Verwijderd
Citaat:
Eh wat zijn jullie dan voor watjes?

Zo ging dat bij ons vroeger ook hoor. Na één keer leer je dat soort fratsen wel af
Sure, je kind onbeheerd op een benzinestation achterlaten
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Yes, een mysterie.

Dat van die vogels vind ik wel erg trouwens.
En van vissen niet?

Nja, in het vogelbericht wordt er gezegd dat het _mogelijk_ een blikseminslag was, en dat het niet heel uncommon was.
Verwijderd
Citaat:
En dat is verschrikkelijk? Ik zou het pas erg vinden wanneer ze het kind vervolgens ook verkopen
Je weet niet hoe ze het bedoelen, je gaat uit van een bangmaaktechniek mja, er zijn toch zat geschifte mensen op de wereld.
Verwijderd
Citaat:
ik was zo'n dik verwend blond rotjong dat dan op de grond ging zitten totdat ik mijn zin kreeg. Dan zeiden mijn ouders: 'nou, wij gaan weg, dag he!' En dan liepen ze weg. En dan bleef ik zitten. op de grond trommelen. Met die spekbeentjes van me. En dan keek ik ze na. En dan was het 'komen ze terug? komen ze terug? ze gaan de hoek om. komen ze terug? nee, ze komen niet terug, verdomme.' En dan moest ik rennen om ze in te halen.

Een keer vond ik het wel echt gemeen, toen rende ik ze achterna om ze in te halen. En toen keken ze om en renden ze echt keihard weg En ik er huilend achteraan 'WWHHOEEOOEEEE whoeoeeeeee papa mama Hwoowwwwwwooeeeeee!! Whooeeeeeee' Ik weet niet hoe dat eruit zag voor voorbijgangers twee rennende ouders en een jankend kind erachteraan.
Oud 04-01-2011, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Met die spekbeentjes van me.
<3
Verwijderd
Citaat:
wie zegt dat het onbeheerd was?
Verwijderd
Citaat:
En van vissen niet?
Nee, ik geef niet zoveel om vissen.
Verwijderd
Citaat:
Ehm, maar liefst 50 meter wegrijden is méér dan voldoende voor het beoogde effect heurr

Vroeger ging ik, toen ik nog een puppy was en m'n zin niet kreeg, keihard m'n adem inhouden tot het punt dat ik echt blauw aan liep. Mijn moeder schrok zich altijd een hoedje en gaf me altijd m'n zin. Totdat één of andere huisarts een keertje zei "lol gewoon negeren"
Oud 04-01-2011, 15:15
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-01-2011, 15:15
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
'Ok.'
mijn pa deed dat al
Oud 04-01-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
mijn pa deed dat al
Ja ach het zal wel per situatie verschillend zijn maar zo gaan mijn ouders gewoon niet met me om, daarom vind ik het een beetje apart.
Oud 04-01-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
'Ok.'
Ik zou dat juist supergrappig vinden!

ach ja, je hebt mensen met gevoel voor humor en mensen zonder.

Oud 04-01-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik zou dat juist supergrappig vinden!

ach ja, je hebt mensen met gevoel voor humor en mensen zonder.

En mensen met andere humor
Oud 04-01-2011, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ehm, maar liefst 50 meter wegrijden is méér dan voldoende voor het beoogde effect heurr

Vroeger ging ik, toen ik nog een puppy was en m'n zin niet kreeg, keihard m'n adem inhouden tot het punt dat ik echt blauw aan liep. Mijn moeder schrok zich altijd een hoedje en gaf me altijd m'n zin. Totdat één of andere huisarts een keertje zei "lol gewoon negeren"
dat heb ik ook een tijdje geprobeerd wat mijn vader dan deed was me aan mijn enkels optillen en dan ging ik vanzelf gillen en ademhalen. En als ik alsnog mijn adem inhield, dan vroeg hij een omstaander om mij even op de buik te kietelen. Ik ga mijn kinderen ook gewoon zo opvoeden hoor. Ohnee, geen kinderen voor mij.
Oud 04-01-2011, 15:19
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja ach het zal wel per situatie verschillend zijn maar zo gaan mijn ouders gewoon niet met me om, daarom vind ik het een beetje apart.
het tegen andere ouders zeggen bedoel ik daar mee
Oud 04-01-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
het tegen andere ouders zeggen bedoel ik daar mee
Ja, ik snap wel wat je bedoelt.
Oud 04-01-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:
dat heb ik ook een tijdje geprobeerd wat mijn vader dan deed was me aan mijn enkels optillen en dan ging ik vanzelf gillen en ademhalen. En als ik alsnog mijn adem inhield, dan vroeg hij een omstaander om mij even op de buik te kietelen. Ik ga mijn kinderen ook gewoon zo opvoeden hoor. Ohnee, geen kinderen voor mij.
Volgens mij ben jij een prima ouder later, gewoon doen

Maar meh, dat softe pseudopedagogisch-verantwoorde gelul altijd. Daar koop je helemaal niets voor
Oud 04-01-2011, 15:20
Verwijderd
Citaat:

Maar meh, dat softe pseudopedagogisch-verantwoorde gelul altijd. Daar koop je helemaal niets voor
Inderdaad, gewoon met de riem!
Oud 04-01-2011, 15:21
Macrador
Macrador is offline
ik denk dat je gewoon wat moet combineren tussen de oude en nieuwe methodes.
Verwijderd
Citaat:

nou ja, ik was gewoon een extreem moeilijk kind. Je hoeft niet zo snel om je heen te meppen als ouder maar ik denk dat het bij mij wel nodig was.
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad, gewoon met de riem!
Ja eh, er zit een groot verschil tussen common sense en mishandeling, hoor, sukkel

Citaat:
nou ja, ik was gewoon een extreem moeilijk kind. Je hoeft niet zo snel om je heen te meppen als ouder maar ik denk dat het bij mij wel nodig was.
Ik pleit ook niet voor slaag. Zelf heb ik één keer in mijn glansrijke carrière een pak op m'n broek gehad (echt oldschool over 't knietje bij mams en petsen maar) en that's it. Voor de rest was de suggestie vaak voldoende -- en zo hoort 't als je 't mij vraagt.
Oud 04-01-2011, 15:23
Verwijderd
Ik was ook best een moeilijk kind. Ik ben nog steeds een moeilijk kind.
Oud 04-01-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:

Oud 04-01-2011, 15:26
Verwijderd
Citaat:

Ook @marktplaatskind trouwens.
Oud 04-01-2011, 15:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Dit lijkt me wel pedagogisch verantwoord:

Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten