Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Heel heftig is die muziek dus nooit, want het is lastig om goede metal te maken in je eentje.
||
Citaat:
oh en OT: ik heb (vind ik zelf) een redelijk brede smaak. niet heel breed. Moet bijvoorbeeld helemaal niks hebben van metal enzo. zelf luister ik trouwens graag naar nummers als: sweet home alabama (Lynyrd Skynyrd), Californication (RHCP), Under the Bridge (RHCP). een beetje dat soort nummers. bij welk deel van rock hoort dit specifiek? (aangezien het nou niet bepaald hard rock is) |
![]() |
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En Reverend, gelukkig bestaan er nog mutanten, die kunnen dat wel ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik zal ook niet de beste dingen van elke stroming kennen en ik kan me natuurlijk niet zo verdiepen als dat ik het bij een paar dingen hield. En zoals ik al zei: er zijn dingen die ik gewoon niet ken, dan kan ik er niet naar luisteren. Maar over het algemeen, als ik iets hoor vind ik het meestal wel leuk. Er zijn ook dingen die ik minder leuk vind, maar dan schrijf ik niet het hele genre af, zoals bv. met moderne r&b. Op de schlagers dan na ^^.
|
![]() |
|
![]() |
haha ik luister het meest rock, alternatieve rock, enzenzenz. en ik hou ook wel van die popliedjes van nu. maaaar ik vind klassieke piano ook heel mooi. en muziek uit de jaren 70, 80, 90 is ook wel grappig. r&b luister ik héel soms. gehehe, voorderest.. ik vind de muziek van mn band het cuwlst. :'P -okeoke, we coveren alleen maar liedjes, maar tóch-. :'3
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
welke film heb je gezien? DanielC | 500 | 24-07-2010 10:40 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #42 Verwijderd | 500 | 01-12-2007 08:56 | |
Muziek |
Welke muziek wil jij horen tijdens het stappen? DP17 | 54 | 10-10-2006 16:52 | |
Lifestyle |
Nieuw Hokje? Otis | 69 | 18-05-2003 17:44 | |
Muziek |
Favoriete jaren '90 albums NERD | 30 | 04-10-2002 21:49 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel I: Harde Muziek ^AmArU^ | 80 | 24-03-2002 14:10 |