Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 16:24
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Hoe meer muziek je ontdekt, hoe minder breed je je eigen smaak gaat vinden.
QFT
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2011, 16:28
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Again, you never know! Wie weet komt er ooit wel één of andere film uit met daarin een persoon die dat soort muziek luister? Het kan allemaal.

??
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 11:37
Sargatanas
Sargatanas is offline
Alleen Jazz en Fusion.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 20:14
Joostje
Joostje is offline
Ik vind Frans Bauer best te pruimen, maar af een toe een nummer van Marianne Weber is ook wel leuk!
Oud 28-01-2011, 10:39
Akhlys
Akhlys is offline
Citaat:
maar er staan in dit topic al zoveel stijlen waar ik nooit naar luister of zelfs nooit van gehoord heb.
Dat komt omdat mensen hier graag overdrijven en elk klein klote dingetje weer een andere naam geven.

Ik kan over het algemeen een hoop waarderen, maar voorkeur ligt bij Metal.
Oud 28-01-2011, 11:12
Volk
Volk is offline
Ik heb een brede smaak want ik luister naar alles. Alleen R&B heb ik soms wat moeite mee maar als ik me de neger voel heb ik daar eigenlijk ook helemaal geen problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2011, 18:18
Verwijderd
Mijn voorkeur ligt bij singer-songwriter, rock en jazz. Dus een vrij beperkte smaak. Want er zijn nog een aantal andere stijlen waarnaar ik zelden luister.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 12:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik heb een brede smaak want ik luister naar alles. Alleen R&B heb ik soms wat moeite mee maar als ik me de neger voel heb ik daar eigenlijk ook helemaal geen problemen mee.
Wat is je favoriete canterburyplaat?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2011, 16:26
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
Ik heb wel brede smaak al vinden sommige mensen dus dat ik totaal geen smaak heb...
Oud 29-01-2011, 16:30
DAH
DAH is offline
Vraagje: Wat is singer-songwriter?
Oud 29-01-2011, 18:09
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
singer= zanger(es) Songwriter= tekstschrijver, thats it!
Oud 29-01-2011, 18:27
DAH
DAH is offline
Citaat:
singer= zanger(es) Songwriter= tekstschrijver, thats it!
Ja, maar wat voor een stijl is dat? Het kan dus alles zijn van Metal tot 't zoetste liefdeslied?
Oud 30-01-2011, 19:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat is je favoriete canterburyplaat?
Ik doe niet aan favorieten, net als dat ik geen favoriete kleur of eten heb. Alle muziek staat gelijk bij mij.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 00:34
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja, maar wat voor een stijl is dat? Het kan dus alles zijn van Metal tot 't zoetste liefdeslied?
Singer/Songwriter is vaak een artiest die alleen speelt met een gitaar of een piano of *vul maar wat in* en daar zelf de muziek bij schrijft.
Heel heftig is die muziek dus nooit, want het is lastig om goede metal te maken in je eentje.
Oud 31-01-2011, 16:38
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Mijn voorkeur ligt bij singer-songwriter, rock en jazz. Dus een vrij beperkte smaak. Want er zijn nog een aantal andere stijlen waarnaar ik zelden luister.
rock is anders wel een behoorlijk groot begrip, dus misschien dat je luisterd naar een bepaald soort rock?

oh en OT: ik heb (vind ik zelf) een redelijk brede smaak. niet heel breed. Moet bijvoorbeeld helemaal niks hebben van metal enzo.

zelf luister ik trouwens graag naar nummers als: sweet home alabama (Lynyrd Skynyrd), Californication (RHCP), Under the Bridge (RHCP). een beetje dat soort nummers. bij welk deel van rock hoort dit specifiek? (aangezien het nou niet bepaald hard rock is)
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 18:47
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Ik luister vooral rock Wel weer heel veel verschillende rockstijlen maar zou niet zo snel naar R&B of in die richting luisteren. Me smaak is dus niet zo heel breed denk ik zo.
Oud 01-02-2011, 07:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik doe niet aan favorieten, net als dat ik geen favoriete kleur of eten heb. Alle muziek staat gelijk bij mij.
Noem er eens eentje die je goed vindt?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 10:42
Volk
Volk is offline
Citaat:
Noem er eens eentje die je goed vindt?
Gast doe niet zo moeilijk, ik onthoud geen namen omdat ik toch alles leuk vind, daarom zet ik ook vrijwel nooit zelf muziek op. Vind je het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die gewoon van alle muziek houden?
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 12:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Gast doe niet zo moeilijk, ik onthoud geen namen omdat ik toch alles leuk vind, daarom zet ik ook vrijwel nooit zelf muziek op. Vind je het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die gewoon van alle muziek houden?
Ja, dat is moeilijk te geloven. Want:

Spoiler
Oud 01-02-2011, 13:03
Volk
Volk is offline
Ik heb effe de tijd genomen om ernaar te luisteren en ik vind het allemaal leuk. Ik snap niet zo goed wat je punt is. Omdat er veel variatie is is het onmogelijk om het allemaal leuk te vinden? Veel variatie maakt het juist veel leuker! Als ik steeds maar hetzelfde zou moeten aanhoren zou ik muziek niks vinden.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2011, 13:29
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb effe de tijd genomen om ernaar te luisteren en ik vind het allemaal leuk. Ik snap niet zo goed wat je punt is. Omdat er veel variatie is is het onmogelijk om het allemaal leuk te vinden? Veel variatie maakt het juist veel leuker! Als ik steeds maar hetzelfde zou moeten aanhoren zou ik muziek niks vinden.
Dan behoor je tot een kleine minderheid. Mijn punt is dat het inderdaad moeilijk te geloven is als iemand zegt alles leuk te vinden; er zijn gewoon heel weinig mensen voor wie dat geldt.
Oud 01-02-2011, 16:55
Batave
Batave is offline
Citaat:

Oud 02-02-2011, 10:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, want die mensen bestaan niet.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 17:44
me-nu
me-nu is offline
Zelf vind ik niet alle leuk, maar van elk genre kan ik in ieder geval de betere nummers waarderen. Dat vind ik zelf al een best brede smaak.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 21:03
PunkyFunkyDucky
PunkyFunkyDucky is offline
Ik vind alles leuk is echt bullshit Het bestaat gewoon niet Ik zie niet iemand Nazi Punk en bijvoorbeld R&B op zijn of haar Mp3speler hebben
Oud 02-02-2011, 21:52
honkballertje
honkballertje is offline
Het lijkt me idd wel moeilijk om naar alles te luisteren, aangezien de teksten van het ene genre totaal tegenover de teksten van andere genres staan.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2011, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ik vind alles leuk is echt bullshit Het bestaat gewoon niet Ik zie niet iemand Nazi Punk en bijvoorbeld R&B op zijn of haar Mp3speler hebben
Je zou je verbazen wat allemaal op mijn mp3 staat. Of eigenlijk op de mp3cds in mijn auto. Nazipunk daarentegen niet, maar ik heb zelfs wel wat twijfelachtige dingen uit Duitsland.

En Reverend, gelukkig bestaan er nog mutanten, die kunnen dat wel
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 09:55
Verwijderd
?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 14:35
Batave
Batave is offline
Ik denk dat ze Schrözet bedoelt.
Oud 03-02-2011, 15:58
Issun
Issun is offline
@die post van Uice.

'Anal Cunt'? Wut?
Oud 03-02-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ze Schrözet bedoelt.
Idd, ik was even in de war, sorry Reverend.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 21:29
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-02-2011, 22:38
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Idd, ik was even in de war, sorry Reverend.
De enige manier waarop je alles even leuk kan vinden is als je gewoon niet van muziek houdt.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 11:54
Issun
Issun is offline
Citaat:
De enige manier waarop je alles even leuk kan vinden is als je gewoon niet van muziek houdt.
Dit. Een vriend van me vindt zogenaam alles goed, maar die luistert dan ook heel oppervlakkig en weinig naar muziek.
Oud 04-02-2011, 13:48
Verwijderd
Ik denk dat jullie te zwaar struikelen over het woord alles. Ze bedoelt natuurlijk gewoon dat ze niet discrimineert op genre.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:05
Verwijderd
Oh ik zal ook niet de beste dingen van elke stroming kennen en ik kan me natuurlijk niet zo verdiepen als dat ik het bij een paar dingen hield. En zoals ik al zei: er zijn dingen die ik gewoon niet ken, dan kan ik er niet naar luisteren. Maar over het algemeen, als ik iets hoor vind ik het meestal wel leuk. Er zijn ook dingen die ik minder leuk vind, maar dan schrijf ik niet het hele genre af, zoals bv. met moderne r&b. Op de schlagers dan na ^^.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:16
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Maar over het algemeen, als ik iets hoor vind ik het meestal wel leuk.
meestal dus niet altijd --> je vindt niet alle muziek leuk

/irritanteforumlidmodus
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:26
once'upon'atime
once'upon'atime is offline
haha ik luister het meest rock, alternatieve rock, enzenzenz. en ik hou ook wel van die popliedjes van nu. maaaar ik vind klassieke piano ook heel mooi. en muziek uit de jaren 70, 80, 90 is ook wel grappig. r&b luister ik héel soms. gehehe, voorderest.. ik vind de muziek van mn band het cuwlst. :'P -okeoke, we coveren alleen maar liedjes, maar tóch-. :'3
Met citaat reageren
Oud 04-02-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
meestal dus niet altijd --> je vindt niet alle muziek leuk

/irritanteforumlidmodus
Citaat:
Ik luister alles.
Daarmee beweer ik dus niet dat ik alles leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2011, 15:39
Verwijderd
Alleen Dance, Trance, House, Tecno, Pop, Sountracks, Klassiek en een beetje Rock.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten