Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zoals 1 collega die een keer boos op me werd omdat ik haar liet betalen voor 4 drankjes en een stuk taart en de collega's die drankjes weg gingen geven aan vrienden en andere mensen die op het station werken... Het is echt debiel, want we krijgen dus alleen bij de Bux geen korting, terwijl elke andere formule 60% korting geeft. En in het buitenland krijgen medewerkers van de bux een speciaal pasje waarmee ze zelfs korting krijgen op merchandise enzo. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
ipv een mocha oid aanslaan deed ik een dubbele espresso, wat 2 euro scheelt ofzo. Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar die ene student die zei "ik wil dit college volgen dus kun je even weggaan" deed me erg denken aan die ene studiebol op school die, als de leraar even wegging, ook echt doorging met werken, terwijl de rest van de klas even lekker ging ontspannen en praten ![]() |
![]() |
|
Oh ja, mag ik er trouwens nog even bijzeggen dat 'gewone' klanten soms wel gratis drankjes krijgen. Ter compensatie omdat iets net iets langer duurt ofzo. DAN mag het dus wel. Want dan blijven die mensen terugkomen en teringveel geld bij ons uitgeven.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik kots op mensen die zo over-fanatiek zijn. De les liep een keer duisent jaar uit, dus ik zat daar eventjes over te mopperen, was er een kutnerdin die zei: "Nou en, het is toch interessant!!" Ach ja, ik zal nooit een studiebol worden. |
![]() |
||
Citaat:
Ookal vind ik een college interessant, dat wil nog niet zeggen dat ik er een seconde langer wil zitten dan noodzakelijk is. Maarrrr, ik vind het wel altijd superirritant als mensen tijdens colleges hun klep niet kunnen houden en 45 minuten lang zitten te fluisteren/giechelen. dan geef ik heel veel boze blikken en af en toe een snauw. ![]()
||
Citaat:
![]() Idd, ik kan ook niet dat overfanatieke gedoe. Zeker als je ook nog eens live op tv bent. Dan ga je niet even de principiële wijsneus uithangen. Hoe irritant Filemon ook is, even 2 seconden een vraag beantwoorden is heus niet teveel gevraagd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tenzij het toevallig een keer een heel leuk college is. Ik had voor Antropologie (keuzevak) een college over sekualiteit en toen was ik net ziek ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nou ja, whatever, dan nóg. Als je zo fanatiek bent dat je niet even een vraagje kan beantwoorden (neem aan dat het geen minuten in beslag nam) nee, dat vind ik gewoon zielig. |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat überhaupt niet praten als er college gegeven wordt, trouwens. Het is ook nog storend voor de gever ervan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap je punt ergens in de verte wel, maar je kan het ook overdrijven hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het ligt er ook aan door wat je gestoord wordt. Als er een lul gaat lopen kleppen vind ik dat erger dan dat er een cameraploeg de collegezaal binnen komt. Dat zou ik leuk vinden, dat maak je niet elke dag mee. Dan ga ik niet zitten emmeren over dat ik wil opletten hoor. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() http://www.studiemarathon.nl/ En op uitzendinggemist staat de Madiwodo vast wel. @ Uice: mwah, het is misschien irritant, maar om dan meteen zo vervelend principieel te gaan zitten doen op tv is weer wat anders. Het was ook de manier waarop die gast dat zei, zo belerend en serieus, alsof dit het belangrijkste college ooit was. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
|