Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2011, 00:18
Verwijderd
Citaat:
Die studenten bij het 24-uurscollege "ja, Filemon rot even op, ik wil graag het college volgen".
En terecht. Achterlijk lutser wacht gewoon tot de pauze en ga geen college lopen verstoren.
Advertentie
Oud 18-01-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Nouuuu, er kwam een collega langs en ze bestelde een drankje en omdat ik lief ben deed ik zo van 'oh oeps, nu heb je ineens korting' (want dat krijgen we dus niet als we niet aan het werk zijn!) en toen bleek dus een leidinggevende verdekt in het café te zitten en die kon recht op mijn kassaschermpje kijken en toen kreeg ik keihard op m'n flikker.
Ze zei dat ze 't dit keer door de vingers zou zien, omdat ze me wel mag enzo, maar eigenlijk zou ze mij en die college op staande voet kunnen ontslaan, want korting geven is zwaar tegen de regels.

Nou gelukkig ben je er mee weggekomen. Wel bizar trouwens, volgens mij krijgt 'iedereen' wel eens een gratis drankje op z'n werk als ie niet aan 't werk is zeg maar.
Oud 18-01-2011, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Nouuuu, er kwam een collega langs en ze bestelde een drankje en omdat ik lief ben deed ik zo van 'oh oeps, nu heb je ineens korting' (want dat krijgen we dus niet als we niet aan het werk zijn!) en toen bleek dus een leidinggevende verdekt in het café te zitten en die kon recht op mijn kassaschermpje kijken en toen kreeg ik keihard op m'n flikker.
Ze zei dat ze 't dit keer door de vingers zou zien, omdat ze me wel mag enzo, maar eigenlijk zou ze mij en die college op staande voet kunnen ontslaan, want korting geven is zwaar tegen de regels.
Oeh joh!
Oud 18-01-2011, 00:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En terecht. Achterlijk lutser wacht gewoon tot de pauze en ga geen college lopen verstoren.
Nouja, kom op zeg, even een vraagje beantwoorden kan toch wel, het kwam heel erg kneuterig over. Hiermee krijgt die actie een beetje bekendheid op tv, daar doe je het toch ook voor?
Oud 18-01-2011, 00:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jeetje Trimm!
Oud 18-01-2011, 00:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

Nou gelukkig ben je er mee weggekomen. Wel bizar trouwens, volgens mij krijgt 'iedereen' wel eens een gratis drankje op z'n werk als ie niet aan 't werk is zeg maar.
Bij ons mag het dus absoluut niet meer, wrs omdat er bepaalde mensen zijn geweest die het niet helemaal eerlijk deden.
Zoals 1 collega die een keer boos op me werd omdat ik haar liet betalen voor 4 drankjes en een stuk taart en de collega's die drankjes weg gingen geven aan vrienden en andere mensen die op het station werken...

Het is echt debiel, want we krijgen dus alleen bij de Bux geen korting, terwijl elke andere formule 60% korting geeft. En in het buitenland krijgen medewerkers van de bux een speciaal pasje waarmee ze zelfs korting krijgen op merchandise enzo.
Oud 18-01-2011, 00:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Wilde je haar ook echt korting geven of was het een grapje?
Oud 18-01-2011, 00:23
Verwijderd
Waarom deed je het dan? Of wist je niet dat het tegen de regels is?
Oud 18-01-2011, 00:24
Verwijderd
Citaat:
Nouja, kom op zeg, even een vraagje beantwoorden kan toch wel, het kwam heel erg kneuterig over. Hiermee krijgt die actie een beetje bekendheid op tv, daar doe je het toch ook voor?
Oh kom nou filemon zat alleen maar te kutten.
Oud 18-01-2011, 00:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wilde je haar ook echt korting geven of was het een grapje?
Nee, ik deed het ook echt.
ipv een mocha oid aanslaan deed ik een dubbele espresso, wat 2 euro scheelt ofzo.

Citaat:
Waarom deed je het dan? Of wist je niet dat het tegen de regels is?
Ja, ik wist 't opzich wel, maar ik vind het een mongole kutregel, dat meisje werkt echt superveel/staat altijd klaar voor iedereen en ik dacht dat er geen leiding in de buurt was.
Oud 18-01-2011, 00:27
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik snap best dat ze zo steng zijn, aan de ene kant, maar zo'n pasje klinkt wel als een oplossing.
Oud 18-01-2011, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik wist 't opzich wel, maar ik vind het een mongole kutregel, dat meisje werkt echt superveel/staat altijd klaar voor iedereen en ik dacht dat er geen leiding in de buurt was.
Hm, wel overdreven dat soort dingen ja.
Lijkt me echt vreselijk schrikken!
Oud 18-01-2011, 00:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Oh kom nou filemon zat alleen maar te kutten.
Ja ok, Filemon was ook heel flauw en die meid zat ook echt te kijken van 'moet dit grappig zijn ofzo'.
Maar die ene student die zei "ik wil dit college volgen dus kun je even weggaan" deed me erg denken aan die ene studiebol op school die, als de leraar even wegging, ook echt doorging met werken, terwijl de rest van de klas even lekker ging ontspannen en praten Echt zo stijveharkerig en té serieus.
Oud 18-01-2011, 00:29
Verwijderd
Ha, mijn laptop doet het weer eens. Wat bijzonder.
Verwijderd
Citaat:

En dan vinden mensen het vies dat ik tomatensap drink.
wut? het was erg lekker hoor! niks mis met groentensoep
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oh ja, mag ik er trouwens nog even bijzeggen dat 'gewone' klanten soms wel gratis drankjes krijgen. Ter compensatie omdat iets net iets langer duurt ofzo. DAN mag het dus wel. Want dan blijven die mensen terugkomen en teringveel geld bij ons uitgeven.
Oud 18-01-2011, 00:32
Verwijderd
Citaat:
wut? het was erg lekker hoor! niks mis met groentensoep
Onder groentensoep versta ik toch iets anders dan kookvocht met poeder!
Oud 18-01-2011, 00:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Oh ja, mag ik er trouwens nog even bijzeggen dat 'gewone' klanten soms wel gratis drankjes krijgen. Ter compensatie omdat iets net iets langer duurt ofzo. DAN mag het dus wel. Want dan blijven die mensen terugkomen en teringveel geld bij ons uitgeven.
Raak mijn bonnetje de volgende keer even kwijt dan
Oud 18-01-2011, 00:33
Verwijderd
Citaat:
Maar die ene student die zei "ik wil dit college volgen dus kun je even weggaan"
Was die er echt? :')

Ik kots op mensen die zo over-fanatiek zijn.
De les liep een keer duisent jaar uit, dus ik zat daar eventjes over te mopperen, was er een kutnerdin die zei: "Nou en, het is toch interessant!!"
Ach ja, ik zal nooit een studiebol worden.
Oud 18-01-2011, 00:37
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:

De les liep een keer duisent jaar uit, dus ik zat daar eventjes over te mopperen, was er een kutnerdin die zei: "Nou en, het is toch interessant!!"
Ik haat dat ook altijd zo.
Ookal vind ik een college interessant, dat wil nog niet zeggen dat ik er een seconde langer wil zitten dan noodzakelijk is.

Maarrrr, ik vind het wel altijd superirritant als mensen tijdens colleges hun klep niet kunnen houden en 45 minuten lang zitten te fluisteren/giechelen. dan geef ik heel veel boze blikken en af en toe een snauw.
Oud 18-01-2011, 00:37
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ja, die was er echt. Zie de herhaling van de madiwodovrijdagshow maar

Idd, ik kan ook niet dat overfanatieke gedoe. Zeker als je ook nog eens live op tv bent. Dan ga je niet even de principiële wijsneus uithangen. Hoe irritant Filemon ook is, even 2 seconden een vraag beantwoorden is heus niet teveel gevraagd.
Oud 18-01-2011, 00:38
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nouja, kom op zeg, even een vraagje beantwoorden kan toch wel
Nee, natuurlijk niet.
Oud 18-01-2011, 00:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb woensdag trouwens vrij en die in Amsterdam lijkt me wel leuk.
Andere mensen ook zin om te gaan?
Verwijderd
Citaat:

Idd, ik kan ook niet dat overfanatieke gedoe. Zeker als je ook nog eens live op tv bent. Dan ga je niet even de principiële wijsneus uithangen. Hoe irritant Filemon ook is, even 2 seconden een vraag beantwoorden is heus niet teveel gevraagd.
Nee precies. :') Ik bedoel, oke, het is Filemon maar, maar als de tv er was, dan zou ik toch echt niet zo nerderig gaan zitten doen hoor.
Noedelhap
Noedelhap is offline
.sann naamzoek, zou jij geen college volgen vannacht?
Oud 18-01-2011, 00:40
Uice
Uice is offline
Citaat:

Niks met overfanatiek te maken. Je gaat voor je plezier naar dat college, niet omdat het bij je opleiding hoort. Dan heb je geen zin om opeens als je een verhaal aan het volgen bent onderbroken te worden. Net zoals je in de bioscoop geen zin hebt om even een vraagje te beantwoorden.
Oud 18-01-2011, 00:42
Verwijderd
Waar wordt 't uitgezonden n00dles?
Oud 18-01-2011, 00:43
Verwijderd
Citaat:
Niks met overfanatiek te maken. Je gaat voor je plezier naar dat college, niet omdat het bij je opleiding hoort.
Ehm, dan spreek je denk ik voor jezelf, want ik durf toch te gokken dat dit voor iets van 70?% van de studenten niet geldt.
Tenzij het toevallig een keer een heel leuk college is. Ik had voor Antropologie (keuzevak) een college over sekualiteit en toen was ik net ziek Een van de enige colleges van dat jaar die ik graag had willen bijwonen. :')
Oud 18-01-2011, 00:45
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ehm, dan spreek je denk ik voor jezelf, want ik durf toch te gokken dat dit voor iets van 70?% van de studenten niet geldt.
Waarom gaan ze er dan heen? Het gaat over het vierentwintiguurscollege hè, dat hoort niet bij een bepaalde opleiding, dat is gewoon iets waar je puur voor de leuk naartoe gaat.
Oud 18-01-2011, 00:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom gaan ze er dan heen? Het gaat over het vierentwintiguurscollege hè, dat hoort niet bij een bepaalde opleiding, dat is gewoon iets waar je puur voor de leuk naartoe gaat.
Oh wacht, dat had ik even gemist.

Nou ja, whatever, dan nóg. Als je zo fanatiek bent dat je niet even een vraagje kan beantwoorden (neem aan dat het geen minuten in beslag nam) nee, dat vind ik gewoon zielig.
Oud 18-01-2011, 00:48
Uice
Uice is offline
Citaat:
Oh wacht, dat had ik even gemist.

Nou ja, whatever, dan nóg. Als je zo fanatiek bent dat je niet even een vraagje kan beantwoorden (neem aan dat het geen minuten in beslag nam) nee, dat vind ik gewoon zielig.
Hoezo? Je wil toch gewoon horen wat er gezegd wordt? Je gaat toch ook niet bij publiek in een theater vragen stellen? Weet jij veel wat je allemaal mist terwijl je aan Filemon vertelt hoe vaak je het al met een neger gedaan hebt of wat zo'n lul maar vraagt.

Je gaat überhaupt niet praten als er college gegeven wordt, trouwens. Het is ook nog storend voor de gever ervan.
Oud 18-01-2011, 00:50
Verwijderd
Citaat:
Hoezo? Je wil toch gewoon horen wat er gezegd wordt? Je gaat toch ook niet bij publiek in een theater vragen stellen? Weet jij veel wat je allemaal mist terwijl je aan Filemon vertelt hoe vaak je het al met een neger gedaan hebt of wat zo'n lul maar vraagt.

Je gaat überhaupt niet praten als er college gegeven wordt, trouwens. Het is ook nog storend voor de gever ervan.
Maar je zegt dat dit college niet bij een opleiding hoorde, dus dan maakt het toch nog minder uit als je een paar seconden iets mist? Ik heb het niet gezien hoor, maar ik neem aan dat het geen diepgaand interview was?

Ik snap je punt ergens in de verte wel, maar je kan het ook overdrijven hoor.
Oud 18-01-2011, 00:50
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik wil wel naar het college over seks in videoclips, maar waarom moet dat nou om 10 uur 's ochtends. Zo vroeg heb ik nooit college!
Oud 18-01-2011, 00:51
Verwijderd
Citaat:
.sann naamzoek, zou jij geen college volgen vannacht?
Als er iemand mee zou gaan, Lorelei en ik hebben het er nog wel over gehad, maar de tijdstippen dat zij kon was er niks boeiends En nachtelijk college volgen leek toch een beetje te fanatiek, maar het lijkt me wel leuk om even te kijken, dus waar zie je het?
Oud 18-01-2011, 00:53
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar je zegt dat dit college niet bij een opleiding hoorde, dus dan maakt het toch nog minder uit als je een paar seconden iets mist?
Nou, dat hangt er vanaf. Je gaat er puur voor je plezier heen, dus dan wil je neem ik aan ook alles horen. En misschien was de docent wel net bij het meest interessante gedeelte. Nogmaals, je kunt hetzelfde zeggen over een toneelstuk: is het zo erg dat je een paar seconden mist?
Oud 18-01-2011, 00:55
Verwijderd
Citaat:
Nou, dat hangt er vanaf. Je gaat er puur voor je plezier heen, dus dan wil je neem ik aan ook alles horen. En misschien was de docent wel net bij het meest interessante gedeelte. Nogmaals, je kunt hetzelfde zeggen over een toneelstuk: is het zo erg dat je een paar seconden mist?
Nou, ik vind van niet. Maar jij blijkbaar wel.
Het ligt er ook aan door wat je gestoord wordt. Als er een lul gaat lopen kleppen vind ik dat erger dan dat er een cameraploeg de collegezaal binnen komt. Dat zou ik leuk vinden, dat maak je niet elke dag mee. Dan ga ik niet zitten emmeren over dat ik wil opletten hoor.
Oud 18-01-2011, 00:57
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nou, ik vind van niet. Maar jij blijkbaar wel.
Nee, ik vind juist ván wel.
Citaat:
Het ligt er ook aan door wat je gestoord wordt. Als er een lul gaat lopen kleppen vind ik dat erger dan dat er een cameraploeg de collegezaal binnen komt. Dat zou ik leuk vinden, dat maak je niet elke dag mee. Dan ga ik niet zitten emmeren over dat ik wil opletten hoor.
Ja hallo, je maakt ook niet elke dag mee dat er een mongool in je gezicht kwijlt.
Oud 18-01-2011, 00:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Als er iemand mee zou gaan, Lorelei en ik hebben het er nog wel over gehad, maar de tijdstippen dat zij kon was er niks boeiends En nachtelijk college volgen leek toch een beetje te fanatiek, maar het lijkt me wel leuk om even te kijken, dus waar zie je het?
Nouja, Filemon was dus net (lees: 3 uur geleden) even in de Madiwodovrshow op bezoek. Maar hier! heb ik ook een live cam link gevonden!

http://www.studiemarathon.nl/

En op uitzendinggemist staat de Madiwodo vast wel.

@ Uice: mwah, het is misschien irritant, maar om dan meteen zo vervelend principieel te gaan zitten doen op tv is weer wat anders. Het was ook de manier waarop die gast dat zei, zo belerend en serieus, alsof dit het belangrijkste college ooit was.
Oud 18-01-2011, 00:58
Verwijderd
Die link had ik gezien ja, maar die doet het niet. (De stream)
Oud 18-01-2011, 00:59
Verwijderd
Citaat:
Ja hallo, je maakt ook niet elke dag mee dat er een mongool in je gezicht kwijlt.
Je punt?

Je storen aan een cameraploeg tijdens een actie, dus niet eens een écht belangrijk college, dat vind ik irritant, overdreven, blasé, en cru. Nee niet cru.
Oud 18-01-2011, 01:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Die link had ik gezien ja, maar die doet het niet. (De stream)
Oh verrek. Jammer.
Oud 18-01-2011, 01:01
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'collegebankjes zo vol dat studenten moeten staan'

Ja vind je 't gek, in zo'n klein kutzaaltje.
Oud 18-01-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:
'collegebankjes zo vol dat studenten moeten staan'

Ja vind je 't gek, in zo'n klein kutzaaltje.
Ik denk dat ze niemand hadden verwacht.

@n00dles, ik kijk al op uitzendinggemist
Oud 18-01-2011, 01:02
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar Uice, ik moet toegeven dat als iemand mij zou storen tijdens een bioscoopfilm, dat ik dan ook niet blij zou zijn, maar dan nóg zou ik niet zoiets zeggen. Dan zou ik hooguit extreem korte antwoorden geven en voor me uit blijven kijken.
Oud 18-01-2011, 01:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
@ Uice: mwah, het is misschien irritant, maar om dan meteen zo vervelend principieel te gaan zitten doen op tv is weer wat anders.
Ik zeg ook niet dat je principieel moet doen. Maar als iemand je lastigvalt moet je daar gewoon iets van kunnen zeggen.
Oud 18-01-2011, 01:03
Verwijderd
Ik vind een bioscoopfilm dan toch echt weer iets anders dan een college hoor. Maar waarschijnlijk ben ik niet nerd genoeg ofzo.
Oud 18-01-2011, 01:04
Uice
Uice is offline
Citaat:
Je punt?
Dat 'dat maak je niet elke dag mee' geen goed argument is.
Citaat:
Je storen aan een cameraploeg tijdens een actie, dus niet eens een écht belangrijk college, dat vind ik irritant, overdreven, blasé, en cru. Nee niet cru.
Ik heb het ook niet over de cameraploeg, ik heb het over het persoonlijk aanspreken van mensen die met iets anders bezig zijn.
Oud 18-01-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Dat 'dat maak je niet elke dag mee' geen goed argument is.
Voor mij wel, want ik zie Filemon niet elke dag, dus ik zou het leuk en spannend vinden, en niet storend.
Oud 18-01-2011, 01:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Filemon deed trouwens wel extreem kinderachtig, met zijn baksteen en molotovcocktail, en "we moeten de straat op ipv in de collegebanken!!!". Flauwe BNN-nonhumor.
Oud 18-01-2011, 01:08
Verwijderd
Ik ben met Filemon, dan maar kinderachtig.

Echt weer 21e eeuw hoor, om netjes een marathoncollege te volgen. De provo's draaien zich om in hun graf!!!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten