Ik viel iets na 2 als een blok in slaap gisteren. En m'n telefoon stond op stil, blijkbaar wilde m'n wekker ook niet. Anyway, ik werd net wakker van de deurbel, want ik zou eigenlijk gaan sporten. Gelukkig zei m'n vriendinnetje al dat, als ik straks alweer om 2 uur moet beginnen met werk, het misschien wel prima is om een keer over te slaan. Vrijdag ook al geweest, donderdag gewoon weer.
wat moet het fantastisch zijn om gigantische handen te hebben
Ik ken 'n dude, die heeft z'n hele leven gewerkt op 'n varkenshouderij. En die gozer ziet er verder uit als een lantaarnpaal qua fysiek, maar je krijgt nog geen spijker in 'm geslagen met 'n hamer én hij heeft handen, HANDEN.. Zo groot heb ik ze nog nooit gezien. Dat is echt scary shit. En dan van die grote kloppende aders die bloedtoevoer verzorgen als die tengels iets goed vast moeten pakken (denk aan o.a. varkensoren om zo'n 300kg wegend.. ding.. te "sturen") om nooit meer los te laten. Brr.
Minke zegt: (13:01:05)
maar goed, Oh oh Elize heeft hem wel beter gemaakt dan jij!
23-01-2011, 12:07
Verwijderd
stel je niet aan
23-01-2011, 12:10
Verwijderd
[zeikmodus] 3 sigaretten en nog 3 uur te gaan voordat de winkel open is en mijn fiets is kapot en ik ben duisentmoe en mijn kamer is een teringzooi [/zeikmodus]
23-01-2011, 12:14
Verwijderd
Minke zegt: (13:01:16)
(Dries Roelvink ook trouwens)
goed en nu heb ik er genoeg over gezeurd, volgend jaar weer een kans.
23-01-2011, 12:14
Verwijderd
Ooh ja; de IQ-test! Die heb ik nog op m'n HDD-recordert staan Straks even doen.