Advertentie | |
|
![]() |
|
127. Haaien klinken ongeveer zo
||
Citaat:
|
160. Nazi's zijn overdreven goed georganiseerd, dragen Hugo Boss pakken, en houden van goed halfnaakt contact tussen mannen.
161. In het oude Japan was het altijd stoffig en/ of mistig. 162. Als een hond een afgehakte hand vindt, eet die de hand niet op, maar gaat ie ermee wandelen.
|
163. Wanneer je te maken hebt met een mysterieus verschijnsel, moet je de eerste de beste verklaring van een zelfbenoemde expert voor waar aannemen.
164. Als een gerenommeerd wetenschapper zijn vrouw vertelt over zijn bevindingen en gedachtenkronkels, wil zij eigenlijk alleen maar boinken. Ze probeert hierbij zijn verhaal te onderbreken door steeds zijn naam te noemen. De wetenschapper heeft niets in de gaten, totdat zij aan hem begint te plukken.
|
165. Wetenschappers (in alle vakgebieden, of het nu artsen, natuurkundigen of geschiedkundigen zijn) zijn bijna alleswetend. Waren ze niet al de expert op hun eigen vakgebied, dat zijn ze ook van aangrenzende vakgebieden. Daarnaast hebben ze vaak ook een groot arsenaal aan praktische vaardigheden, vooral als het artsen betreft.
Hun kennis is daarnaast enorm paraat en ze hebben een ongeëvenaard redenatievermogen, en binnen enkele minuten visuele observatie kunnen ze de meest onwaarschijnlijke, maar uiteindelijk juiste, conclusie trekken waar normaal dagen, maanden of jaren laboratoriumonderzoek voor nodig is.
|
|