| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
want daar is ze dus heel lang mee bezig.
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik weet ook zeker dat je beentjes niet vleziger zijn dan van mij! ![]() Ik wou dat ik een BMI van 21 had! |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik wil bij voorkeur tussen de 53 en de 57 kilo wegen, en nu weeg ik 57. Dus dat is niet erg, maar er moet niet nog meer bij komen, voor mezelf.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zit precies op zo'n gewicht dat ik niet kan beslissen of het een beetje aan de vele kant is, of gewoon wel goed. |
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
vroeger kocht ik vaak kleren van het merk Custo Barcelona, en die winkel waar ik dat kocht hield er mee op. Ik dacht nu: eens kijken of ze een webshop hebben. Maar heilige kak wat duur
vroeger was het al best duur, dan was een shirtje 60 gulden ofzo. Maar nu is een shirtje 100 dollar, dat is iets van 80 euro ofzo?Ik vind het wel nog steeds leuke kleren. |
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ook al weet ik het op de een of andere manier altijd klaar te spelen om op zoek te zijn naar een broek die op dat moment totaal niet in de mode is, en dan zegt de verkoopster 'oehhh ik weet niet of we dat wel hebben' en daarna komt ze tóch met een goede broek aanzetten
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet niet of ik er dit keer wel indurf. Maar ik ben een schijterd hoor, ben ook altijd nog een beetje bang in de Fata Morgana.
|
|
![]() |
|
|