Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-02-2011, 21:13
Miekje*
Miekje* is offline
Ik hem morgen alweer mijn laatste stagedag bij het konijnen en knaagdierenasiel .
Oud 03-02-2011, 21:15
Verwijderd
Citaat:
Dan is het bij hem sowieso wel handig om hem alvast biks te leren eten . En die gekleurde dingetjes uit het gemengde voer, dat is gewoon brood met kleurstof, wist je dat? En het is eigenlijk echt funest voor konijnendarmen .
Ja hij eet alles wel hoor, ook biks, maar die dingen zijn de enige die hij ook eet als hij net andere dingen gegeten heeft en waar hij echt op af komt snuffelen. Niet alleen die oranje en groene stukjes maar ook die platte dingen en de maiskorrels.
Oud 03-02-2011, 21:22
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja hij eet alles wel hoor, ook biks, maar die dingen zijn de enige die hij ook eet als hij net andere dingen gegeten heeft en waar hij echt op af komt snuffelen. Niet alleen die oranje en groene stukjes maar ook die platte dingen en de maiskorrels.
Plat en groen is geëxpaneerde erwt, plat en geen is geëxpandeerde maïs. Verder zitten er door gemengd voer een aantal granen (tarwe, haver, gerst), een rood pitje waar ik de naam van kwijt ben en johannesbrood (die bruine houtachtige dingen).
Oud 03-02-2011, 21:25
Verwijderd
ohja, bedankt voor de wie is de mol spoiler trouwens.
Oud 03-02-2011, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Plat en groen is geëxpaneerde erwt, plat en geen is geëxpandeerde maïs. Verder zitten er door gemengd voer een aantal granen (tarwe, haver, gerst), een rood pitje waar ik de naam van kwijt ben en johannesbrood (die bruine houtachtige dingen).
die houtachtige dingen gaf ik vroeger altijd aan Daan toen Sam (het vroegere konijn) moest aankomen, want dan stal ze niet al het echte eten voor z'n neus weg want daar is ze dus heel lang mee bezig.
Oud 03-02-2011, 21:39
Verwijderd
Citaat:
volgens de bmi meter van de hartstichting mag ik er 22 kilo bijsnoepen voordat 'huhuhu uw gewicht is aan de hoge kant'. 22 kilo, damn.
Fukkie zeg. Ik mag nog iets van 5 kilo aankomen, en 14 kilo afvallen Maar dan zie ik er toch niet meer echt goed uit denk ik.
Oud 03-02-2011, 21:44
Verwijderd
Van mijn bmi mag ik 7 kilo aankomen of 8 kilo afvallen. Van mij mag ik 0 kilo aankomen of 4 kilo afvallen (ik zit op het moment aan de bovenkant van mijn marge).
Oud 03-02-2011, 21:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ohja, bedankt voor de wie is de mol spoiler trouwens.
Oh, ja, jeetje. Eh, sorry?

OT:

Mediums zijn echt stompzinnig. Zit ze een of ander klein meisje wijs te maken dat ze contact maakt met haar overleden vader
Oud 03-02-2011, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Van mijn bmi mag ik 7 kilo aankomen of 8 kilo afvallen. Van mij mag ik 0 kilo aankomen of 4 kilo afvallen (ik zit op het moment aan de bovenkant van mijn marge).
Huh, ik heb jou best mager in m'n hoofd!
Oud 03-02-2011, 21:45
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
die houtachtige dingen gaf ik vroeger altijd aan Daan toen Sam (het vroegere konijn) moest aankomen, want dan stal ze niet al het echte eten voor z'n neus weg want daar is ze dus heel lang mee bezig.
Ja, het is vrij taai spul voor konijnen. Als therapie voor alleen zittende konijnen geven ze ook weleens hele in plaats van stukjes. Het smaakt naar tja, naar wat eigenlijk? Het is een beetje zoetig en muf.
Oud 03-02-2011, 21:46
Miekje*
Miekje* is offline
Van mijn BMI mag ik 1 kilo afvallen en 21 aankomen.
Oud 03-02-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Huh, ik heb jou best mager in m'n hoofd!
Ja, ik weet niet wat het is, soms denk ik 'huh wat lijk ik dun' (vooral voor de spiegel), andere keren denk ik 'wat een vlezige beentjes weer' (vooral als ik zo naar beneden kijk), maar mijn bmi is dus 21-22 dus dat is slank, niet mager, en zo lijk ik dan ook weer op foto's.
Macrador
Macrador is offline
BMI is toch nog anders voor kinderen niet?
Verwijderd
Citaat:
BMI is toch nog anders voor kinderen niet?
ja de berekening niet, maar de interpretatie wel.
Oud 03-02-2011, 21:48
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
ja de berekening niet, maar de interpretatie wel.
toch nog iets onthouden daarover dan
Oud 03-02-2011, 21:49
Verwijderd
En BMI is ook niet van toepassing op topsporters (of anderszins overmatig gespierde mensen), chronisch zieken en bejaarden.
Oud 03-02-2011, 21:49
Verwijderd
Ik voel me nu weer dik hoor mensen!

Maar die BMI-meters vind ik soms een beetje raar, want ik zou met mijn lengte (1.71) 54 mogen wegen, en dat is toch wel erg weinig vind ik.

Praten over BMI en gewicht <33
Oud 03-02-2011, 21:50
Verwijderd
Nouja het is een vuistregel en je bouw maakt ook wat uit
Oud 03-02-2011, 21:51
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik weet niet wat het is, soms denk ik 'huh wat lijk ik dun' (vooral voor de spiegel), andere keren denk ik 'wat een vlezige beentjes weer' (vooral als ik zo naar beneden kijk), maar mijn bmi is dus 21-22 dus dat is slank, niet mager, en zo lijk ik dan ook weer op foto's.
kind, als je BMI 21-22 is dan zit je dus niet aan de bovenkant van je marge!
En ik weet ook zeker dat je beentjes niet vleziger zijn dan van mij!

Ik wou dat ik een BMI van 21 had!
Oud 03-02-2011, 21:51
Verwijderd
bv. modellen, die hebben vaak wel ondergewicht, maar toch kun je bijna nooit hun ribben zien, omdat ze smal gebouwd zijn. Terwijl je bij mij m'n ribben al kan zien als mijn bmi onder de 21 komt.
Oud 03-02-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
kind, als je BMI 21-22 is dan zit je dus niet aan de bovenkant van je marge!
En ik weet ook zeker dat je beentjes niet vleziger zijn dan van mij!

Ik wou dat ik een BMI van 21 had!
Ik bedoel mijn persoolijke marge, niet die van de bmi-richtlijn ik wil bij voorkeur tussen de 53 en de 57 kilo wegen, en nu weeg ik 57. Dus dat is niet erg, maar er moet niet nog meer bij komen, voor mezelf.
Oud 03-02-2011, 21:53
Verwijderd
Citaat:
Ik bedoel mijn persoolijke marge, niet die van de bmi-richtlijn ik wil bij voorkeur tussen de 53 en de 57 kilo wegen, en nu weeg ik 57. Dus dat is niet erg, maar er moet niet nog meer bij komen, voor mezelf.
again: ik voel me dik

Ik zit precies op zo'n gewicht dat ik niet kan beslissen of het een beetje aan de vele kant is, of gewoon wel goed.
Oud 03-02-2011, 21:54
Verwijderd
ach stefenootje, dat is vast allemaal tet!
Oud 03-02-2011, 21:54
Verwijderd
Citaat:
ach stefenootje, dat is vast allemaal tet!
Dat doet je wel dikker ogen ja, dat scheelt echt.
Maar ik denk niet dat er zoveel gewicht in mijn tetten zit
Oud 03-02-2011, 21:55
Verwijderd
Citaat:
again: ik voel me dik
Zo bedoel ik het natuurlijk niet het is gewoon hoe ik mezelf zie
het past gewoon beter bij mij om slank te zijn, bij veel andere mensen staat het juist beter als ze wat voller zijn.
Oud 03-02-2011, 21:56
Verwijderd
mijn ziel is een dikke hete neger.
Oud 03-02-2011, 21:58
Signy
Signy is offline
bmi van 21,
ik mag nog 13 kilo aankomen maar dat zal niet gebeuren als het aan mij ligt.
Oud 03-02-2011, 22:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
bv. modellen, die hebben vaak wel ondergewicht, maar toch kun je bijna nooit hun ribben zien, omdat ze smal gebouwd zijn. Terwijl je bij mij m'n ribben al kan zien als mijn bmi onder de 21 komt.
Bij modellen zie je juist enorm de ribben
Oud 03-02-2011, 22:06
Verwijderd
Ik geloof dat ik 15 kg meer weeg dan mag van mijn bmi. Maar hallo dan ben ik echt te slank hoor, dat past helemaal niet bij mij
nu ben ik natuurlijk wel wat te dik maar ik zit weer in zo'n fase dat het me weinig kan schelen en ik lekker eet waar ik zin in heb.
Oud 03-02-2011, 22:08
Tink*
Tink* is offline
Volgens mij zit ik echt precies in het midden van een gezond gewicht.
Oud 03-02-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik 15 kg meer weeg dan mag van mijn bmi. Maar hallo dan ben ik echt te slank hoor, dat past helemaal niet bij mij
nu ben ik natuurlijk wel wat te dik maar ik zit weer in zo'n fase dat het me weinig kan schelen en ik lekker eet waar ik zin in heb.
Ik mag ook nog vet veel afvallen, maar ik zou al heel slank zijn als ik 8 kilo af zou vallen, laat staan 14.
Oud 03-02-2011, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Bij modellen zie je juist enorm de ribben
Hm ik vind het altijd opvallend dat je bij die america's next top model meisjes alleen de ribben ziet als ze hun armen omhoog doen, terwijl die echt 50 kilo bij 1.80 meter wegen ofzo! ik zou er dan uitzien als een uitgemergeld lijk denk ik. Dat wil zeggen, ik weet dat ik er uitgemergeld uit zie bij 50 kilo en ik ben geen 1.80.
Oud 03-02-2011, 22:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Monique Samuel is echt een irritant blatend schaap. Zie P&W nu. Ik erger me aan haar manier van praten, zo onrustig en gehaast.
Oud 03-02-2011, 22:14
Verwijderd
vroeger kocht ik vaak kleren van het merk Custo Barcelona, en die winkel waar ik dat kocht hield er mee op. Ik dacht nu: eens kijken of ze een webshop hebben. Maar heilige kak wat duur vroeger was het al best duur, dan was een shirtje 60 gulden ofzo. Maar nu is een shirtje 100 dollar, dat is iets van 80 euro ofzo?

Ik vind het wel nog steeds leuke kleren.
Oud 03-02-2011, 22:28
Tink*
Tink* is offline
Ik was laatst in een jeans centre en toen zei ik gewoon: ik heb deze maat en ik zoek dit en dit en toen zocht de verkoopster gewoon dingen uit die ik kon passen. Echt vet handig.
Oud 03-02-2011, 22:31
Verwijderd
Citaat:
Ik was laatst in een jeans centre en toen zei ik gewoon: ik heb deze maat en ik zoek dit en dit en toen zocht de verkoopster gewoon dingen uit die ik kon passen. Echt vet handig.
ja dat vind ik altijd fijn daar ook al weet ik het op de een of andere manier altijd klaar te spelen om op zoek te zijn naar een broek die op dat moment totaal niet in de mode is, en dan zegt de verkoopster 'oehhh ik weet niet of we dat wel hebben' en daarna komt ze tóch met een goede broek aanzetten
Oud 03-02-2011, 22:33
Verwijderd
Wat vinden jullie die leukste Efteling-attractie?
Oud 03-02-2011, 22:35
Verwijderd
Citaat:
Wat vinden jullie die leukste Efteling-attractie?
vliegende hollander!
Oud 03-02-2011, 22:39
Verwijderd
Citaat:
vliegende hollander!
Ik vond hem zo eng de eerste keer. Zo in het donker, terwijl je niet weet wat er allemaal gaat gebeuren. En dan het vooruitzicht van dat stukje achtbaan waar je naar beneden dondert in het begin, brrr.
Ik weet niet of ik er dit keer wel indurf. Maar ik ben een schijterd hoor, ben ook altijd nog een beetje bang in de Fata Morgana.
Oud 03-02-2011, 22:42
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
vliegende hollander!
Python <3. En Villa Volta.
Oud 03-02-2011, 22:43
Verwijderd
dat verhaal aan het begin van villa volta (in die gangen) vind ik zo BORING.
Oud 03-02-2011, 22:44
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
dat verhaal aan het begin van villa volta (in die gangen) vind ik zo BORING.
Ja, indeed. Maar de attractie zelf is zo cool <3.
Oud 03-02-2011, 22:44
Verwijderd
zeker
Oud 03-02-2011, 22:47
Verwijderd
ik verveel me wat een totaal nieuwe sensatie
Oud 03-02-2011, 22:51
Verwijderd

Oud 03-02-2011, 22:52
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben helemaal vergeten wat voor attracties er in de Efteling zijn, zo lang is het geleden.
Oud 03-02-2011, 22:53
Verwijderd
ik was ook een keer uitgenodigd voor ik hou van holland maar ik had iets die dag. Wat was het ook alweer. Ohja, smaak

;d;;;;D:
Oud 03-02-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
ik was ook een keer uitgenodigd voor ik hou van holland maar ik had iets die dag. Wat was het ook alweer. Ohja, smaak

;d;;;;D:
Oud 03-02-2011, 22:55
Verwijderd
Citaat:

;d;;;;D:

Ja, om naar te kijken is het best grappig soms, maar in het publiek zitten gaat me te fur hoor!
Oud 03-02-2011, 23:01
Verwijderd
dat is echt zo'n verschrikkelijk klapvee programma . Maar ik zal het toch gaan kijken zaterdag want ik heb hun vragen en programma-opbouw nodig voor m'n eigen spel.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten