Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-02-2011, 15:19
Verwijderd
Citaat:
O hey trouwens, sann en Commendatore! Als iemand jou een USB-stick gaf met daarop een filmpje, welke bestandsextensie zou dat filmpje dan moeten hebben zodat je hem gewoon zonder gedoe kunt afspelen? Want ik neem aan dat er een verschil is tussen Windows en OS X, wat dit betreft?

Tevens andere mensen met Macs naamzoek.
Ik kan volgens mij alles afspelen, maar misschien komt dat omdat ik ook VLC gebruik naast Quicktime (Quicktime staat er standaard op, VLC moet je er bij downloaden). Ik denk dat Commendatore een beter antwoord voor je heeft
Advertentie
Oud 24-02-2011, 15:20
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb inmiddels wel 3 kantjes geschreven maar nog steeds geen bronnen die bevestigen dat het waar is gotta love science
Verwijderd
Citaat:
Ewwww is dat dat vieze verhaal dat ik denk dat het is. ;x
Wat denk je dat het is?
Verwijderd
.mov en dan h.264 als codec. .mov is een containerformaat, geen codec op zich v.z.i.w.
Oud 24-02-2011, 15:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
haha, mijn broertje doet nu een Vietnam/Cambodja/Laos rondje. Gingen ze via Moskou (of all places) vliegen Bleek dat ze bij de douane van Vietnam problemen hadden met een immigratieformuliertje, dus toen moesten ze OF 150 dollar pp betalen of terug gaan. Zij moeilijk doen, dus toen riepen ze al snel 'terug naar Moskou!' (moet je je even zo'n Vietnamees accent inbeelden ;P)

Konden ze last-minute gelukkig nog een ticket boeken naar Siem Reap (Cambodja) dus nu zitten ze nog wel in Azië, alleen is hun reisplannetje een beetje erg in de war geraakt
Oud 24-02-2011, 15:22
Verwijderd
Prima, dankjulliewel De mensen die hier naar gaan kijken zullen wel een heel arsenaal aan afspeelprogramma's hebben, maar ik wil graag iets wat er níet voor zorgt dat ze er eerst een kwartier mee moeten pielen.
Oud 24-02-2011, 15:22
Verwijderd
ik weet niet of het vergelijkbaar is maar tijdens mijn minor lekker op de mac animeren gebruikte we altijd dingetjes als h264, mpeg-4 en nog wat.
Oud 24-02-2011, 15:27
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Wat denk je dat het is?
Ik heb het even gelezen en het was idd dat verhaal dat ik al dacht. Bah maden.
Oud 24-02-2011, 15:53
Verwijderd

Stefenootje naamzoek
Oud 24-02-2011, 15:53
Verwijderd
Citaat:
Ah, daar hebben we Minke weer met haar tolerantie jegens andermans smaak! ;x
Och god, ik vind weer eens wat anders hoor
Oud 24-02-2011, 15:54
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Stefenootje naamzoek
Jaaa super zijn dat soort dingen hè! <3333333
Oud 24-02-2011, 15:55
Verwijderd
ik vind mijn buurjongetje een prima kereltje vanavond weer lekker autorijden op playstation
Oud 24-02-2011, 15:55
Verwijderd
Ik moet weer meer nieuwe films kijken. Ik zit nu een beetje vast in de collectie die ik/LL al heb.

Wat raden jullie me aan? Hoeft geen nieuwe film te zijn hoor.
Minke, denk je dat ik Naked wat vind? Of is die voor mensen die ABL een goede film vinden niet geschikt?
Oud 24-02-2011, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Jaaa super zijn dat soort dingen hè! <3333333
maar ik vind deze echt bijzonder gaaf
Oud 24-02-2011, 15:57
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Stefenootje naamzoek
Hee, die is leuk. Wat is het?
Oud 24-02-2011, 15:57
Verwijderd
Hm, ik kan natuurlijk ook dingen kiezen die hoog staan in de Top 250.
Oud 24-02-2011, 15:58
Verwijderd
Jullie moesten Concrete Canvas 'ns downloaden, dat is een documentaireserie die Julian Beever volgt. (Julian Beever is de man die zo'n beetje alle gave stoepkrijt-tekeningen heeft gemaakt.)
Oud 24-02-2011, 15:58
Verwijderd
Citaat:
Een straatschildering. Als je er op een bepaalde manier voorstaat zie je dus de diepte erin en lijkt het net echt. Zo awesome

(ik moet zo weg, maar stefenootje heeft nog wel een hele rits voorbeelden ervan)
Oud 24-02-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Ik moet weer meer nieuwe films kijken. Ik zit nu een beetje vast in de collectie die ik/LL al heb.

Minke, denk je dat ik Naked wat vind? Of is die voor mensen die ABL een goede film vinden niet geschikt?
the bothersome man, elephant (alletwee, die ene nieuwe en die ene van alan clarke) fargo, songs from the second floor, mullholand drive etc etctcte etetc
Verwijderd
Citaat:
Jullie moesten Concrete Canvas 'ns downloaden, dat is een documentaireserie die Julian Beever volgt. (Julian Beever is de man die zo'n beetje alle gave stoepkrijt-tekeningen heeft gemaakt.)
Sann naamzoek donwloaden.
Verwijderd
Citaat:
Dat is 3D-straatkunst, bijna allemaal met krijt getekend. Echt heel erg knap en awesome

Nu heb je me gaande gemaakt!

Oud 24-02-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Een straatschildering. Als je er op een bepaalde manier voorstaat zie je dus de diepte erin en lijkt het net echt. Zo awesome

(ik moet zo weg, maar stefenootje heeft nog wel een hele rits voorbeelden ervan)
Wtomfg
Verwijderd
Citaat:
Sann naamzoek donwloaden.
Er zit ook een aflevering over Amsterdam in
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, je wist gewoon al dat ik ze weer massaal ging posten

Ik ben zo voorspelbaar.
Oud 24-02-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Dat is 3D-straatkunst, bijna allemaal met krijt getekend. Echt heel erg knap en awesome

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Ja, die kende ik! En die zijn ook wel gaaf, maar die .sann postte is verreweg de beste, vind ik. En die kende ik nog niet.
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
ik vind die onderste wel tof maar dat is omdat het een ravijn is. Een ravijn! WHoehoe! Dat vind ik wel gaaf, ook als ze een oneindige trap zouden maken of een zwart gat ofzo. De rest is allemaal een beetje zuurstok.
Verwijderd
Citaat:
Er zit ook een aflevering over Amsterdam in
Gaaf, als ik vanavond niet al te laat thuis ben ga ik gelijk zoeken

Citaat:
Hahaha, je wist gewoon al dat ik ze weer massaal ging posten

Ik ben zo voorspelbaar.
Oud 24-02-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Ja, die kende ik! En die zijn ook wel gaaf, maar die .sann postte is verreweg de beste, vind ik. En die kende ik nog niet.
Ik vind die van Sann een beetje onduidelijk.

Maar ze zijn allemaal heel erg gaaf natuurlijk.
Oud 24-02-2011, 16:02
Verwijderd

Oud 24-02-2011, 16:03
Verwijderd
Nou wil ik dat ik morgen naar school ga fietsen en dat ze dan mijn hele straat zo hebben gestoepkrijt.
Oud 24-02-2011, 16:03
Verwijderd
ravijnen
en toch jammer van die kleuren, neten, hoe gaaf was het als de kleuren bij de huizen hadden gepast!
Oud 24-02-2011, 16:04
Verwijderd
Ik moet Fight Club ook eens kijken. Daar hoor je altijd vanalles over.
Spoiler
Oud 24-02-2011, 16:04
Verwijderd
Goed, ik ga naar Lotje en dan naar de bios. 2 uur Collin Firth nomnom <3.
Oud 24-02-2011, 16:05
Verwijderd
Oud 24-02-2011, 16:06
Verwijderd
Dit is tot nu toe een topic vol met dingen die ik gaaf vind
Oud 24-02-2011, 16:06
Verwijderd
Nu nog over Harry Potter en de Efteling, en het feest is compleet!
Oud 24-02-2011, 16:07
Verwijderd
en Men Without Hats natuurlijk!
Oud 24-02-2011, 16:09
Verwijderd
Speciaal voor egon nog wat ravijndingessen!

Oud 24-02-2011, 16:10
Verwijderd
Waar is dat? Die stad komt me best bekend voor, of zo.
Oud 24-02-2011, 16:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Oh trouwens jongens! We moeten eens kaarten gaan regelen voor zer00s heroes! Wie gaan er mee? 11 maart tivoli

Carn, Lorelei, Rationeel, Martino, Absinthe, Trimm, Medeia, Mephisto, Zonnevlekje, Changshan, White Trash, Tigerly en anderen naamzoek!
Hele late reply, maar ik wil ook wel. Zou iemand mss voor mij een kaartje kunnen regelen? Terugbetalingen zijn in bier of andere natura.
Oud 24-02-2011, 16:29
Verwijderd
Waarom zijn al die broekies in het hoeveel geld heb jij-topic op G&R allemaal zo rijk?
Oud 24-02-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Waarom zijn al die broekies in het hoeveel geld heb jij-topic op G&R allemaal zo rijk?
Volgens mij gaat dat makkelijker dan je zou verwachten. Als je vanaf je 13de tot je 20ste een bijbaantje hebt, beginnend met folders en eindigend met iets in de horeca (ofzo), dan kun je makkelijk 200,- per maand sparen. Dat is 2400,- per jaar, dus tegen je 20ste heb je bijna 17.000 euro.

(En dan ga je studeren en het huis uit en ben je binnen een paar jaar dat hele bedrag kwijt aan boeken, huur, rijbewijs halen, inrichting, verbouwen, etc. )
Oud 24-02-2011, 16:37
Verwijderd
mmmmm mmmmm ik houd van oorlogsliedjes.
Oud 24-02-2011, 16:58
Verwijderd
Mailtje van Quest, onderwerp/titel: "Ontmoet ons vies dier: Carlos de kakkerlak." Klik ik erop, het eerste wat je ziet is in heel grote letters: "Vies dier! Carlos de Kakkerlak."

...
Oud 24-02-2011, 16:59
Miekje*
Miekje* is offline
Neko*/Rianne naamzoek, weet jij nog dat ik die rode top van je kreeg, met die puntmouwen? Die gaat morgen aan naar Omnia .
Oud 24-02-2011, 17:23
Signy
Signy is offline
Citaat:

a clockwork orange
cidade de deus
color purple
Oud 24-02-2011, 17:27
Verwijderd
Cidade de deus heeft LL, dus die ga ik eens lenen.

A Clockwork Orange ben ik eens aan begonnen maar die vond ik toen stom en heb ik niet afgekeken
Oud 24-02-2011, 17:28
Verwijderd
Ik heb geen idee of je Naked wat vindt, maar ik vind dat je het gewoon moet proberen

Godallejezus, wat hou ik intens veel van die film <3
Oud 24-02-2011, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Cidade de deus heeft LL, dus die ga ik eens lenen.

A Clockwork Orange ben ik eens aan begonnen maar die vond ik toen stom en heb ik niet afgekeken
Oud 24-02-2011, 17:32
Verwijderd
Misschien dat ik 'm ooit nog eens een kans geef. Heb 'm ook vrij snel uitgezet geloof ik.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten