Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2011, 11:47
Verwijderd
Alle games zien er op de xbox lelijk uit zonder hd textures?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2011, 02:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Weet ik veel, ik heb geen X-Box 360. Maar dat zal dan wel.
Oud 30-10-2011, 15:09
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van dit spel moet denken. Infantry is wel gaaf maar met voertuigen valt het wat tegen. Vooral de vliegtuigen een beetje. De maps Grand Bazaar en Damavand Peak (beide conquest) zijn wel erg gaaf. Verder heb ik het allemaal nog niet echt kunnen testen. Het voelt, zoals gezegd is, absoluut niet meer als BF2 wat ik goed kan begrijpen maar wat ook wel weer jammer is. Het is meer BC2, maar dan wel iets beter en dan vooral de interactie met de omgeving. Het lopen, bewegen, schieten, effecten enzovoort.
Oud 30-10-2011, 18:07
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik van dit spel moet denken. Infantry is wel gaaf maar met voertuigen valt het wat tegen. Vooral de vliegtuigen een beetje. De maps Grand Bazaar en Damavand Peak (beide conquest) zijn wel erg gaaf. Verder heb ik het allemaal nog niet echt kunnen testen. Het voelt, zoals gezegd is, absoluut niet meer als BF2 wat ik goed kan begrijpen maar wat ook wel weer jammer is. Het is meer BC2, maar dan wel iets beter en dan vooral de interactie met de omgeving. Het lopen, bewegen, schieten, effecten enzovoort.
Ik denk dat je ook een beetje het gevoel moet krijgen voor het spel. Ik begin er een beetje in te komen en dan is het naar mijn mening beter dan BC2. Ik ken BF2 niet zo goed, maar ik vond dat nooit zo leuk.

Ik ben het wel met je eens dat Grand Bazaar (ik doe vooral Rush) erg goed is.
Oud 30-10-2011, 21:37
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Om eens een voorbeeld te noemen. De maps zijn gewoon niet groot genoeg voor vliegtuigen heb ik het idee. Daardoor verlies je het overzicht zo makkelijk. Wel weer leuk om te zien hoe je zelfs die raketten op je vliegtuig moet zetten voordat je ze hebt maar jammer dat je eeuwig door kunt gaan en je raketten nooit op raken.

Ik vind de infantry spellen echt leuk hoor en ik wil een bolt-action sniper geweer in plaats van die domme SVD en mk11.
Oud 30-10-2011, 22:08
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Ik vind de infantry spellen echt leuk hoor en ik wil een bolt-action sniper geweer in plaats van die domme SVD en mk11.
Ik voel me ook nog niet helemaal thuis met de SV98. Je moet gewoon mee met je team gaan naar voren. Dan kan je een prima Designated Marksman zijn.
Oud 31-10-2011, 11:21
Verwijderd
Grand Bazaar goed? Dat is voor rush de meest inbalanced map die er op dit moment is. Met goede defenders kán je niet winnen als attacker.

En als je wat meer hebt gevlogen is vliegen niet meer zo onoverzichtelijk
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 13:33
Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet ik veel, ik heb geen X-Box 360. Maar dat zal dan wel.
Tja, er zijn nogal wat Xboxn in de omloop zonder HD, anders is het blijkbaar niet te doen.
Oud 31-10-2011, 15:37
Verwijderd
Overigens vind ik een map in het algemeen heel erg onoverzichtelijk.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 17:46
Ramong
Ramong is offline
Citaat:
Ik voel me ook nog niet helemaal thuis met de SV98. Je moet gewoon mee met je team gaan naar voren. Dan kan je een prima Designated Marksman zijn.

De sniper geweren in BF3 zijn overduidelijk niet goed! Als schiet je 3x op een vijand die 100 m verder llopt, raak je hem niet. Ik mis de sniper geweren uit BF2 heel erg!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
De sniper geweren in BF3 zijn overduidelijk niet goed! Als schiet je 3x op een vijand die 100 m verder llopt, raak je hem niet.:
Dat ligt niet aan de guns, dat ligt aan jouw gebrek aan kunnen.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 18:10
Ramong
Ramong is offline
Citaat:
Dat ligt niet aan de guns, dat ligt aan jouw gebrek aan kunnen.
Nou dat is niet waar! En dat weet jij helemaal niet. Want met meerdere game jaren op mijn naam met call of duty en battlefield. Trouwens ik sta regelmatig boven aan het lijsje.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 18:33
Verwijderd
Pfwa, ik geef gewoon toe dat ik niet kan schieten. Ik moet geluk hebben ^^. Voor de rest hou ik me vooral bezig met anderen helpen. Vlaggen vangen!

Hoe spot je trouwens iemand, want daar ben ik ook nog niet achter, ik dacht dat dat me de Q was, maar dat wou niet zo lukken.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Nou dat is niet waar! En dat weet jij helemaal niet. Want met meerdere game jaren op mijn naam met call of duty en battlefield. Trouwens ik sta regelmatig boven aan het lijsje.
Dat weet ik wel. De reg van battlefield 3 is na intensief testen verschrikkelijk accuraat. Tenzij je op een hele laggende server zit is misschieten 100% aan jezelf te wijten. Of je nou 'bovenaan het lijsje' staat of niet.

Je spot met Q, maar eindbazen spelen natuurlijk gewoon hardcore.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2011, 19:54
ps4fan
ps4fan is offline
Erg kicke spel... alleen moet ik alle video settings op Low zetten. Echt balen!!! Hopelijk kan ik snel een nieuwe videokaart kopen...
Oud 31-10-2011, 20:07
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
De sniper geweren in BF3 zijn overduidelijk niet goed! Als schiet je 3x op een vijand die 100 m verder llopt, raak je hem niet. Ik mis de sniper geweren uit BF2 heel erg!
Dat heeft er mee te maken dat je nu heel duidelijke bullettime hebt. Ik raak prima op 100 meter, zelfs 200. Ik heb gewoon moeite met het effectief gebruik van het wapen onder meerdere omstandigheden. Vooral bij <100 meter, want ik heb nog geen ACOG. Terwijl de MK11 en SVD daar wel goed zijn.

Ik heb al teveel Recon gespeeld... eens mijn assault wat spelen.
Oud 31-10-2011, 20:21
Verwijderd
Werkt BF3 inmiddels weer met HP of wordt je magisch weer beter?
Met citaat reageren
Oud 01-11-2011, 18:48
Kitten
Kitten is offline
Citaat:
Werkt BF3 inmiddels weer met HP of wordt je magisch weer beter?
Je hebt health regeneration en ik vind het goed passen bij de stijl van het spel.
Oud 02-11-2011, 11:12
Verwijderd
In hardcore heb je dat gelukkig niet, dus. En dat cheatspotten ook niet.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
In hardcore heb je dat gelukkig niet, dus. En dat cheatspotten ook niet.
Kan het zijn dat inf only al sowieso hardcore is ofzo? Want dat spotten lukt dus voor geen meter en ik heb ook geen health gen gezien. Of ligt dat gewoon aan mijn blinde-mol-kwaliteiten. Ik heb nog niets anders gespeeld overigens. Ben een inf only hoer .
Met citaat reageren
Oud 05-11-2011, 23:38
ADO070
ADO070 is offline
Ik ga voor MW3 for sure
Oud 06-11-2011, 00:46
Verwijderd
Je gaat je vast irriteren aan een kut perk die er gegarandeerd in gaat zitten.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 03:22
Verwijderd
Quickscoping.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Kan het zijn dat inf only al sowieso hardcore is ofzo? Want dat spotten lukt dus voor geen meter en ik heb ook geen health gen gezien. Of ligt dat gewoon aan mijn blinde-mol-kwaliteiten. Ik heb nog niets anders gespeeld overigens. Ben een inf only hoer .
Voor zover ik weet niet. Als andere mensen kunnen spotten op die server en jij niet ligt het duidelijk aan jou. Vergeet niet dat je maar een paar keer kan spotten binnen enkele seconden. Als je de hele tijd Q (mis) blijft spammen krijg je een soort cooldown.

Maar geen inf only doen joh. Vehicles zijn nogal underpowered op dit moment.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Quickscoping.
Ook.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2011, 18:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik heb net even BF3 uitgeprobeerd.

Even een korte samenvatting van wat ik ervan vind:
- Wtf, lijken verdwijnen gewoon waar je bij staat Ik dacht dat we dat tijdperk al achter ons hadden liggen.
- Je kunt ook gewoon door dode lichamen heen schieten.
- Motion blur , wat je gelukkig uit kunt zetten
- Irritante "realistische" vegen en vlekken op de cameralens.
- Weer diezelfde manier van doodgaan, met cheesy bloedspatten op je cameralens, en de woorden "Mission failed. You died.". No shit, dat zie ik zo ook wel.
- Slechte lip-synching.
- Veel te vaak wordt de besturing je uit handen genomen voor een scripted event.

Laatst gewijzigd op 08-11-2011 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 02:58
Verwijderd
Mandatory knife event.

Wees vooral niet stealthy.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 09:55
Carn
Carn is offline
Citaat:

- Wtf, lijken verdwijnen gewoon waar je bij staat Ik dacht dat we dat tijdperk al achter ons hadden liggen.
- Weer diezelfde manier van doodgaan, met cheesy bloedspatten op je cameralens, en de woorden "Mission failed. You died.". No shit, dat zie ik zo ook wel.
- Slechte lip-synching.
- Veel te vaak wordt de besturing je uit handen genomen voor een scripted event.
Je weet wel dat het draait om de Multiplayer hè, bij BF?
Oud 09-11-2011, 10:20
Verwijderd
Wat schattig :') Hij beoordeelt single player.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 15:51
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:

- Slechte lip-synching.
De enige reden waarom ik Bf3 heb is voor de multiplayer.
Als ik een goeie singleplayer wil ga ik wel MW3 spelen.

TROLOLOLOLOL
YOUVE BEEN TRRRROOOOOOLLLLLEEEEDDD!
Oud 09-11-2011, 16:05
Verwijderd
De single player van de CoD's zijn ook niet alles maar ik verkies ze sowieso boven de battlefield-varianten.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2011, 20:15
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
SPOILER ALERT:

OK, ik heb net mw3 uit gespeeld en ben tot de volgende conclusie gekomen:
Soap gaat dood!!!! NEEEEEEEEE!!!!!

#allcapsrage
Reageren

Regels voor berichten