Advertentie | |
|
![]() |
|
Om eens een voorbeeld te noemen. De maps zijn gewoon niet groot genoeg voor vliegtuigen heb ik het idee. Daardoor verlies je het overzicht zo makkelijk. Wel weer leuk om te zien hoe je zelfs die raketten op je vliegtuig moet zetten voordat je ze hebt maar jammer dat je eeuwig door kunt gaan en je raketten nooit op raken.
Ik vind de infantry spellen echt leuk hoor en ik wil een bolt-action sniper geweer in plaats van die domme SVD en mk11.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
De sniper geweren in BF3 zijn overduidelijk niet goed! Als schiet je 3x op een vijand die 100 m verder llopt, raak je hem niet. Ik mis de sniper geweren uit BF2 heel erg! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Pfwa, ik geef gewoon toe dat ik niet kan schieten. Ik moet geluk hebben ^^. Voor de rest hou ik me vooral bezig met anderen helpen. Vlaggen vangen!
Hoe spot je trouwens iemand, want daar ben ik ook nog niet achter, ik dacht dat dat me de Q was, maar dat wou niet zo lukken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je spot met Q, maar eindbazen spelen natuurlijk gewoon hardcore. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb al teveel Recon gespeeld... eens mijn assault wat spelen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar geen inf only doen joh. Vehicles zijn nogal underpowered op dit moment. |
![]() |
|
Ik heb net even BF3 uitgeprobeerd.
Even een korte samenvatting van wat ik ervan vind: - Wtf, lijken verdwijnen gewoon waar je bij staat ![]() - Je kunt ook gewoon door dode lichamen heen schieten. - Motion blur ![]() - Irritante "realistische" vegen en vlekken op de cameralens. ![]() - Weer diezelfde manier van doodgaan, met cheesy bloedspatten op je cameralens, en de woorden "Mission failed. You died.". No shit, dat zie ik zo ook wel. - Slechte lip-synching. - Veel te vaak wordt de besturing je uit handen genomen voor een scripted event.
Laatst gewijzigd op 08-11-2011 om 19:05. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Als ik een goeie singleplayer wil ga ik wel MW3 spelen. TROLOLOLOLOL YOUVE BEEN TRRRROOOOOOLLLLLEEEEDDD!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Humble Origin Bundle - Pay what you want! Verwijderd | 6 | 24-08-2013 14:11 | |
Software & Hardware |
Enquête, betreft; Website's. Verwijderd | 7 | 23-11-2012 15:41 | |
Games |
bf3 sensivity ExpoRules | 2 | 12-11-2012 16:42 | |
Software & Hardware |