Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2011, 21:23
Verwijderd
Godver.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2011, 21:28
Verwijderd
Wat mij betreft is gelijkspel trouwens overwinning voor de wolven
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 21:29
Verwijderd
Wat mij betreft ook. Maar dat heb ik al vaker gezegd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 21:33
Verwijderd
Ik ook. Sinds ik mijn eerste weerwolfspel door zulke wincondities verloor als wolf Daar ben ik nog steeds kwaad over
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 22:19
Röps
Röps is offline
Als Etmakas écht geen wolf is, dan zouden jullie bij mij uitkomen, of? Kan het écht niemand anders zijn? Ik vraag het maar want ik ben het écht niet
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 22:48
Verwijderd
Oei dit is onverwachts. Als Etmakas geen wolf is iig.

Ik verwacht morgen opgegeten te worden dus ik hoop dat ik er nog aan toe kom alles na te lopen.

Absinthe staat bij mij buiten kijf iig door de eerste ronde.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Als Etmakas écht geen wolf is, dan zouden jullie bij mij uitkomen, of? Kan het écht niemand anders zijn? Ik vraag het maar want ik ben het écht niet
Het kan bijna niet. Maar niks is onmogelijk natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 22:53
Röps
Röps is offline
Eigenlijk is het overmorgen dus erop of eronder? Ja ok bane daargelaten natuurlijk.

We hebben geen slechte functies meer verder toch? Op zich kunnen we wel gelijkspel op het stemlijstje forceren dan gegeven dat er mssn nog 2 mogelijke wolven zijn (stel Etmakas en ik, dan 2 stemmen Etmakas, 2 stemmen mij, ik dorpeling dus etmakas er uit). Of is dat heel knullig?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk is het overmorgen dus erop of eronder? Ja ok bane daargelaten natuurlijk.

We hebben geen slechte functies meer verder toch? Op zich kunnen we wel gelijkspel op het stemlijstje forceren dan gegeven dat er mssn nog 2 mogelijke wolven zijn (stel Etmakas en ik, dan 2 stemmen Etmakas, 2 stemmen mij, ik dorpeling dus etmakas er uit). Of is dat heel knullig?
Lijkt me niet, lijkt me een prima idee! Ik vertrouw sann het meest, en doordat jij dit voorstelt vertrouw ik jou ook wel aardig, maar om het zekere voor het onzekere te nemen lijkt het me een prima plan hoor Eén van de vier stemmen zal niet tellen, dus als in elk geval één van de twee waar we op stemmen de juiste (de wolf) is, gaat die wolf er sowieso uit
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:03
Röps
Röps is offline
Op jouw verantwoording dat sann geen wolf is dan, vind ik het best
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:11
Verwijderd
Allemaal leuk en aardig, maar we zijn met 5. Bij gelijkspel wordt het dan 2-2 en mag de wolf kiezen

slecht idee dus
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:12
Verwijderd
Ja, ehh, pin me er niet op vast. En ik zie ook Michelangelo er nog steeds wel voor aan om de boel enorm te belazeren met een masterplan vanaf het begin, maar goed, het is toch iets te onwaarschijnlijk. Ik verwacht ook gewoon dat Etmakas het is, maar ik vind het het proberen waard. Als niemand vergeet te stemmen that is
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:13
Verwijderd
Citaat:
Allemaal leuk en aardig, maar we zijn met 5. Bij gelijkspel wordt het dan 2-2 en mag de wolf kiezen

slecht idee dus
Ehm... er wordt nog iemand gegeten he?

Tenzij de wolf de bane hapt natuurlijk.
Met citaat reageren
Verwijderd
Waarom? Dan knikkert de wolf de ander er natuurlijk uit, dag erna is het eetronde en als dat lukt is het gelijkspel (als de bane niet gehapt wordt) en winnen de wolven. Of denk ik nu echt heel stom?
Met citaat reageren
Verwijderd
Het is morgen eetronde

Nevermind
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:14
Verwijderd
Ik ga bijna aan je twijfelen Sann... verdikkie.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:16
Verwijderd
Nu nog?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Ik vertrouw sann het meest
Eeuh
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:22
Verwijderd
Ja, naast jou natuurlijk Maar ik ging er voor het gemak vanuit dat je opgegeten zou worden
Sorry
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:23
Verwijderd
Citaat:
Eeuh
HAHA.
Met citaat reageren
Verwijderd
Het spel moet genoeg info geven voor de wolf, ik kijk daar morgen naar.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
Ik ga bijna aan je twijfelen Sann... verdikkie.
Citaat:
Nu nog?
Citaat:
Ja, naast jou natuurlijk Maar ik ging er voor het gemak vanuit dat je opgegeten zou worden
Sorry
Citaat:
HAHA.

Wolfje spaar me
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:24
Verwijderd
Ja, dat denk ik eigenlijk ook wel. Ook bijv. met wat Neko gezegd heeft, als evilziener (al is dat niet veel)
Met citaat reageren
Verwijderd
Mja, ik maak me vast heel verdacht door dit te zeggen maar: ik vind bovenstaande wel een beetje een laffe manier van winnen

Daarom gaat mijn stem sowieso naar Etmakas, en moeten jullie maar zien wat jullie doen.
Met citaat reageren
Verwijderd
Maar Michael, wat vind jij van het gelijkspel-plan? Als het tenminste door kan gaan?
Met citaat reageren
Verwijderd
*aai wolfje, aai wolfje*

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik maak me vast heel verdacht door dit te zeggen maar: ik vind bovenstaande wel een beetje een laffe manier van winnen

Daarom gaat mijn stem sowieso naar Etmakas, en moeten jullie maar zien wat jullie doen.
Nee, vind ik niet. In het geval van met z'n drieën zijn, vind ik dat wel, dat één iemand niet stemt. Dan wel.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Maar Michael, wat vind jij van het gelijkspel-plan? Als het tenminste door kan gaan?
Nja dan moeten we de zekerheid pakken. Ik ben eigenlijk meer voor een glorieuze winst

Maargoed, ik kijk morgen nog wel het topic door en geef jullie de wolf
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:26
Verwijderd
Citaat:
Nee, vind ik niet. In het geval van met z'n drieën zijn, vind ik dat wel, dat één iemand niet stemt. Dan wel.
Dit komt toch op hetzelfde neer? De wolf heeft geen kans. Dat is met 3 spelers hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:30
Verwijderd
Ach, wat zou het, ik wil ook best gewoon volop voor Etmakas stemmen hoor.
Ik snap je punt op zich wel sann, maar bij niet stemmen vind ik het laffer, omdat je daarbij dus ook nog expres je 'taak niet volbrengt zegmaar (het stemmen).
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:30
Verwijderd
Ik mis een hoop nummers in die verdomde stemlijstjes van je sann.

Absinthe is het niet. 3 mogelijkheden nog, ik ga er morgen naar kijken.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Ik snap je punt op zich wel sann, maar bij niet stemmen vind ik het laffer, omdat je daarbij dus ook nog expres je 'taak niet volbrengt zegmaar (het stemmen).
Ja is ook wel zo hoor. Maar ik heb er toch een beetje een vervelende bijsmaak bij. Dus ik doe het liefst wat Michelangelo ook zegt: voor de glorieuze overwinning gaan met 100% stemmen op de wolf
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Het kan ook een wolventrick zijn hè. Sann staat eigenlijk net als rups nergens in de stemlijstjes vroeg onder een wolf. (etmakas ook niet natuurlijk maargoed).

Jij en ik wel. Sann staat bij 1 persoon vroeg eronder en dat was een dorpeling.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ja is ook wel zo hoor. Maar ik heb er toch een beetje een vervelende bijsmaak bij. Dus ik doe het liefst wat Michelangelo ook zegt: voor de glorieuze overwinning gaan met 100% stemmen op de wolf
sann zo erg vertrouw ik je ook niet hoor. En Rups komt met het voorstel.

Ik moet alles nog nalezen want om nou door onze (mijn) ego voor een glorieuze blinde overwinning te gaan en jij wint het spel als wolf. Dat zou ik geestelijk en fysiek niet aankunnen denk ik.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Ik mis een hoop nummers in die verdomde stemlijstjes van je sann.

Absinthe is het niet. 3 mogelijkheden nog, ik ga er morgen naar kijken.
Elk stemlijstje heeft nummers hoor alleen die overzichtslijstjes niet omdat daar de doorgestreepte dingen niet bijstaan, dus dan moet je gewoon even naar de 'echte' stemlijstjes gaan.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Elk stemlijstje heeft nummers hoor alleen die overzichtslijstjes niet omdat daar de doorgestreepte dingen niet bijstaan, dus dan moet je gewoon even naar de 'echte' stemlijstjes gaan.
Yep, morgen doe ik dat. Het is nu half 1 en lesgeven enzo moet ook allemaal gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:35
Verwijderd
Hm. wolventrick geloof ik niet, want we zouden dan gelijkspel maken tussen Etmakas en Röps, dus als ze wolf was, was dat voor haar een prima scenario Verder heb je gelijk wat betreft de stemlijstjes, alleen geloof ik haar switch naar snoopy in ronde 1 wel, en vanaf dat moment heb ik haar geloof ik best wel vertrouwd. En nu eigenlijk nog steeds.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:37
Verwijderd
Citaat:
sann zo erg vertrouw ik je ook niet hoor. En Rups komt met het voorstel.

Ik moet alles nog nalezen want om nou door onze (mijn) ego voor een glorieuze blinde overwinning te gaan en jij wint het spel als wolf. Dat zou ik geestelijk en fysiek niet aankunnen denk ik.
Omg, moet ik me echt nu nog gaan verdedigen Ik ben geen wolf. Ik heb een paar keer onder vuur gelegen, je bent het al die tijd met me eens geweest, ook in mijn verdediging en me afgeschreven als verdachte en nu kom je hier mee? Mén.

Ik ben geen wolf. Al mijn stemmen zijn te verantwoorden. Samen met jou was ik 1 van de eerste die vol voor batave ging, na de eerste ronde waar het gelijkspel werd heb ik het gelijk weer aangehaald etc. Ik ben actief met lijsten bezig geweest, ik heb alles open en eerlijk gespeeld. IK BEN GEEN WOLF.

En als we het hier op gaan verliezen, omdat jij me niet meer vertrouwt, dan lach ik stiekem heel hard, want dan ben je toch niet zo'n goede speler als je denkt.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:38
Verwijderd
Ja klopt, maar ik vertrouw het niet 100%. Ze staat er laat onder en ze weet dat als ik met zoiets kom in het begin van het spel en de grote verdeeldheid in lijstjes dat Snoopy er wel uitgaat.

Jij ging als 2e ofzo dat is anders. Maar morgen meer!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Hm. wolventrick geloof ik niet, want we zouden dan gelijkspel maken tussen Etmakas en Röps, dus als ze wolf was, was dat voor haar een prima scenario Verder heb je gelijk wat betreft de stemlijstjes, alleen geloof ik haar switch naar snoopy in ronde 1 wel, en vanaf dat moment heb ik haar geloof ik best wel vertrouwd. En nu eigenlijk nog steeds.
+ dit inderdaad, dan had ik eigenlijk al gewonnen Dan zou ik nu echt niet meer zulke risico's nemen hoor
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ja klopt, maar ik vertrouw het niet 100%. Ze staat er laat onder en ze weet dat als ik met zoiets kom in het begin van het spel en de grote verdeeldheid in lijstjes dat Snoopy er wel uitgaat.

Jij ging als 2e ofzo dat is anders. Maar morgen meer!
Waar stond ik laat onder? Op batave stemde ik als 1 van de eersten. Ongelofelijk dit
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Omg, moet ik me echt nu nog gaan verdedigen Ik ben geen wolf. Ik heb een paar keer onder vuur gelegen, je bent het al die tijd met me eens geweest, ook in mijn verdediging en me afgeschreven als verdachte en nu kom je hier mee? Mén.

Ik ben geen wolf. Al mijn stemmen zijn te verantwoorden. Samen met jou was ik 1 van de eerste die vol voor batave ging, na de eerste ronde waar het gelijkspel werd heb ik het gelijk weer aangehaald etc. Ik ben actief met lijsten bezig geweest, ik heb alles open en eerlijk gespeeld. IK BEN GEEN WOLF.

En als we het hier op gaan verliezen, omdat jij me niet meer vertrouwt, dan lach ik stiekem heel hard, want dan ben je toch niet zo'n goede speler als je denkt.
Dat kan allemaal best en veel pleit voor je ja, maar ik mag het toch wel checken morgen

Jaja, beetje op mijn gigantische ego spelen

Maar je bent niet meteen mijn hoofdverdachte hoor maar ik check het morgen gewoon nog even want ik zou het mezelf nooit vergeven als je wint en ik zou het niet nakijken
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
+ dit inderdaad, dan had ik eigenlijk al gewonnen Dan zou ik nu echt niet meer zulke risico's nemen hoor
Citaat:
Waar stond ik laat onder? Op batave stemde ik als 1 van de eersten. Ongelofelijk dit
Rustig blijven! Ik bekijk het morgen gewoon even. Dan lees ik de topics nog even door en hoef ik maar op 3 personen te letten dat leest makkelijker en sneller
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Dat kan allemaal best, maar ik mag het toch wel checken morgen

Jaja, beetje op mijn gigantische ego spelen

Maar je bent niet meteen mijn hoofdverdachte hoor maar ik check het morgen gewoon nog even want ik zou het mezelf nooit vergeven als je wint en ik zou het niet nakijken
Tuurlijk mag je het checken. Maar ik vind dit een te bizarre twist
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:41
Verwijderd
Citaat:
Tuurlijk mag je het checken. Maar ik vind dit een te bizarre twist
Rustig blijven! Ik stem nog niet eens op je of iets Maar morgen bekijk ik het allemaal.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:42
Verwijderd
Jij kan overigens ook op basis van elk stemlijstje wolf zijn. Geen idee hoe je het dan met Snoopy en Batave hebt geregeld, maar het kan
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:44
Verwijderd
Op basis van de eerste 5 hangronden kunnen

-Etmakas
-Rops
-sann
-Michelangelo én
-Absinthe

Wolf zijn

Edit: puur op basis van de lijstjes
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:46
Verwijderd
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31406512

Ik vertrouw op deze post van Schrodinger. Etmakas it is dus.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2011, 23:49
Verwijderd
Citaat:
Jij kan overigens ook op basis van elk stemlijstje wolf zijn. Geen idee hoe je het dan met Snoopy en Batave hebt geregeld, maar het kan
Magic
Met citaat reageren
Oud 04-03-2011, 13:11
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Even hypothetisch hoor:
Morgen eet de wolf Michelangelo
Overmogen stemmen we Etmakas, maar blijkt toch dorpeling
Dan eet de wolf mij
Absinthe en Rops zijn over. Rops blijkt wolf, Absinthe dorpeling

Wat worden dan de wincondities? Het is hangronde, winnen de dorpelingen dan? Spelleider?

Sann, even voor de duidelijkheid, bedoel jij deze situatie?:

3 spelers zijn over, 2 dorpelingen 1 wolf, er is een hangronde.

Want als het zo is kan het namelijk nog alle kanten op. Een van mijn eerste spellen dat ik meedeed eindigde ook zo, toen was ik die ene wolf, en toen heb ik 1 dorpeling weten te overtuigen op de andere dorpeling te stemmen en toen hebben de wolven gewonnen want gelijk spel.

Edit: Ik snap het al, jij bedoeld natuurlijk dat er twee mensen over blijven. Als er 1 dorpeling over is en 1 wolf, dan hangt het van de ronde af wie er wint. Hangronde = dorpelingen gewonnen. Eetronde = wolven gewonnen.
Reageren

Regels voor berichten