Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, ehh, pin me er niet op vast. En ik zie ook Michelangelo er nog steeds wel voor aan om de boel enorm te belazeren met een masterplan vanaf het begin, maar goed, het is toch iets te onwaarschijnlijk. Ik verwacht ook gewoon dat Etmakas het is, maar ik vind het het proberen waard. Als niemand vergeet te stemmen that is
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij en ik wel. Sann staat bij 1 persoon vroeg eronder en dat was een dorpeling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik moet alles nog nalezen want om nou door onze (mijn) ego voor een glorieuze blinde overwinning te gaan en jij wint het spel als wolf. Dat zou ik geestelijk en fysiek niet aankunnen denk ik. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hm. wolventrick geloof ik niet, want we zouden dan gelijkspel maken tussen Etmakas en Röps, dus als ze wolf was, was dat voor haar een prima scenario
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben geen wolf. Al mijn stemmen zijn te verantwoorden. Samen met jou was ik 1 van de eerste die vol voor batave ging, na de eerste ronde waar het gelijkspel werd heb ik het gelijk weer aangehaald etc. Ik ben actief met lijsten bezig geweest, ik heb alles open en eerlijk gespeeld. IK BEN GEEN WOLF. En als we het hier op gaan verliezen, omdat jij me niet meer vertrouwt, dan lach ik stiekem heel hard, want dan ben je toch niet zo'n goede speler als je denkt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jaja, beetje op mijn gigantische ego spelen ![]() Maar je bent niet meteen mijn hoofdverdachte hoor ![]() ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://forum.scholieren.com/showthre...2#post31406512
Ik vertrouw op deze post van Schrodinger. Etmakas it is dus. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Sann, even voor de duidelijkheid, bedoel jij deze situatie?: 3 spelers zijn over, 2 dorpelingen 1 wolf, er is een hangronde. Want als het zo is kan het namelijk nog alle kanten op. Een van mijn eerste spellen dat ik meedeed eindigde ook zo, toen was ik die ene wolf, en toen heb ik 1 dorpeling weten te overtuigen op de andere dorpeling te stemmen en toen hebben de wolven gewonnen want gelijk spel. Edit: Ik snap het al, jij bedoeld natuurlijk dat er twee mensen over blijven. Als er 1 dorpeling over is en 1 wolf, dan hangt het van de ronde af wie er wint. Hangronde = dorpelingen gewonnen. Eetronde = wolven gewonnen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 |