Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-03-2011, 17:58
Verwijderd
Wij kregen bij de tandarts een nieuwe tandenborstel en van die hele kleine tubetjes met allemaal soorten tandpasta die bijna altijd vies waren. En een keer bellenblaas.
Advertentie
Oud 14-03-2011, 17:58
Verwijderd
ik kreeg altijd een gum bij de huisarts en een lolly bij de tandarts
Oud 14-03-2011, 17:59
Verwijderd
ik kreeg kleine speeltjes bij de tandarts (stuiterballen enzo)
Oud 14-03-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
vet! waar heb je die gevonden?
twee waren er van mijn opa en eentje bij de kringloop in oosterhout
Oud 14-03-2011, 18:00
Verwijderd
ik heb een pratende klok geïnstalleerd. NOOIT MEER EENZAAM
Oud 14-03-2011, 18:01
Verwijderd
Wij mochten kiezen uit allemaal klein speelgoed Precies zo'n grabbelton, alleen dan met meer stuiterballen. Ik koos altijd een stuiterbal. Behalve één keer, maar daar had ik toen direct spijt van.
Oud 14-03-2011, 18:01
Verwijderd
Oh en klik! /KatamotieBV

LP Little Phoebe naamzoek trouwens. Krijg ik hier ooit geld voor?
Oud 14-03-2011, 18:02
Verwijderd
Met een stuiterbal zit je altijd goed
Oud 14-03-2011, 18:03
Verwijderd
Ik vind van die dingen die bovenop bellenblaas zitten altijd leuk. Uren vermaak, vooral die met twee balletjes, want NET als je er eentje in hebt en de tweede bijna gaat er iets heel erg mis en dan moet je weer opnieuw beginnen.
Oud 14-03-2011, 18:03
Verwijderd
Best een goede webshop, voor anderhalf duizend euro heb je al een gynaecologisch verantwoorde stoel/onderzoeksbank. Beschikbaar in heel veel kleuren, ook nog:

Laat het de medische-shizzle-fetisjisten niet horen, die betalen bij de meeste seksshops nog altijd zo'n 4k voor zoiets.
Oud 14-03-2011, 18:04
Verwijderd
Oh man, nu wil ik stuiterballen.
Oud 14-03-2011, 18:04
Verwijderd
Turqouise
Oud 14-03-2011, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Best een goede webshop, voor anderhalf duizend euro heb je al een gynaecologisch verantwoorde stoel/onderzoeksbank. Beschikbaar in heel veel kleuren, ook nog:

[afbeelding]

Laat het de medische-shizzle-fetisjisten niet horen, die betalen bij de meeste seksshops nog altijd zo'n 4k voor zoiets.
4000 euro?! Dat vind ik wel héél erg veel geld voor een fetisj. Dat is ruim een jaar huur
Oud 14-03-2011, 18:05
Verwijderd
oeh gaaf mijn stethoscoop was maar in 3 kleuren verkrijgbaar
Oud 14-03-2011, 18:06
Verwijderd
ik zie nu dat dat waarschijnlijk aan mijn studievereniging lag, want de stethoscoop die ik heb is er op vosmedisch in 8 kleurtjes!
Oud 14-03-2011, 18:07
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Oh man, nu wil ik stuiterballen.
Ik ook!
Oud 14-03-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
4000 euro?! Dat vind ik wel héél erg veel geld voor een fetisj. Dat is ruim een jaar huur
Veel mensen met een dergelijke fetisj hebben ook een zolder of kelder (of als ze heel dapper zijn en geen kinderen hebben, gewoon een normale kamer in hun huis) die compleet is ingericht op hun wensen op seksueel gebied, he Dus het kost ze wel meer dan 4000 euro. Maar zo veel vind ik het niet, zeker omdat een fetisj of parafilie inhoudt dat je normale seks vrij saai vindt. Als ik moest kiezen tussen 6.000,- investeren OF nooit meer boeiende seks, nou, dan zou ik het ook wel weten, hoor.
Oud 14-03-2011, 18:14
Carn
Carn is offline
hier dames, HD Stuiterballen. Sopppppen maar!

Oud 14-03-2011, 18:14
Verwijderd
Citaat:
ik zie nu dat dat waarschijnlijk aan mijn studievereniging lag, want de stethoscoop die ik heb is er op vosmedisch in 8 kleurtjes!
Mag je op jouw werk een eigen stethoscoop gebruiken? Dan zou ik er een bestellen met een leuk kleurtje. Supertof
Oud 14-03-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Veel mensen met een dergelijke fetisj hebben ook een zolder of kelder (of als ze heel dapper zijn en geen kinderen hebben, gewoon een normale kamer in hun huis) die compleet is ingericht op hun wensen op seksueel gebied, he Dus het kost ze wel meer dan 4000 euro. Maar zo veel vind ik het niet, zeker omdat een fetisj of parafilie inhoudt dat je normale seks vrij saai vindt. Als ik moest kiezen tussen 6.000,- investeren OF nooit meer boeiende seks, nou, dan zou ik het ook wel weten, hoor.
Hm hmmm ja. Okeeeeeee. Als je het zo bekijkt. MAAR TOCH.
Oud 14-03-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oh deze is zo fijn, die was ik helemaal vergeten <3.
Oud 14-03-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Mag je op jouw werk een eigen stethoscoop gebruiken? Dan zou ik er een bestellen met een leuk kleurtje. Supertof
ja, moet zelfs er hangt hier en daar wel een extra stethoscoop, maar die moeten dan in die kamer blijven. Maar ze zijn wel duur als je een goede wil.
Ik heb nu een bordeauxrode
Oud 14-03-2011, 18:17
Verwijderd
Als ik 100.000,- moest betalen om boeiende seks te blijven hebben dan zou ik dat ook gewoon doen. Al zou ik dan wel een hypotheek moeten nemen. Een sekshypotheek Stel je voor.
Oud 14-03-2011, 18:18
Carn
Carn is offline
Is er een term voor het feit dat ik al die Japanners een stuk zieliger vind dan alle Haïtianen en Indonesiërs die de afgelopen paar tsunami/aarbevingen zijn dood gegaan?
Oud 14-03-2011, 18:18
Verwijderd
Citaat:
Ik heb echt geen idee wat ik me daarbij voor moet stellen.

Hartinfarct, tuberculose, liefdesverdriet?
liefdesverdriet! Nee uhm, vast een te strak hemd aan gehad!
Oud 14-03-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
ja, moet zelfs er hangt hier en daar wel een extra stethoscoop, maar die moeten dan in die kamer blijven. Maar ze zijn wel duur als je een goede wil.
Och, duur, duur. Je bent toch arts, over een paar jaar kun je elke week een nieuwe stethoscoop kopen als je wil
Verwijderd
Citaat:
Is er een term voor het feit dat ik al die Japanners een stuk zieliger vind dan alle Haïtianen en Indonesiërs die de afgelopen paar tsunami/aarbevingen zijn dood gegaan?
racisme ;d;;D:
Verwijderd
Citaat:
Als ik 100.000,- moest betalen om boeiende seks te blijven hebben dan zou ik dat ook gewoon doen. Al zou ik dan wel een hypotheek moeten nemen. Een sekshypotheek Stel je voor.
Ik denk dat ik gewoon niet genoeg fetisjgericht ben om me voor te kunnen stellen 100.000 euro voor boeiende seks neer te leggen
Verwijderd
Mogelijk zou ik het trouwens wel kunnen declareren
Verwijderd
Citaat:
Echt? Ik heb het juist minder
Oud 14-03-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
als ik 100.000 zou krijgen om nooit meer boeiende seks te hebben zou ik denken 'ha, prima deal'
Oud 14-03-2011, 18:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
Echt? Ik heb het juist minder
je bent niet wijs.
Oud 14-03-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik gewoon niet genoeg fetisjgericht ben om me voor te kunnen stellen 100.000 euro voor boeiende seks neer te leggen
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen? Zie het als 100.000 moeten betalen om überhaupt seks te mogen hebben. Of je dat redelijk vindt hangt meer af van hoeveel waarde je hebt aan seks in 't algemeen, los van alle voorkeuren.
Carn
Carn is offline
iemand antwoord op die vraag:

Citaat:
*** zegt:
ja, gezond verstand
Verwijderd
Citaat:
als ik 100.000 zou krijgen om nooit meer boeiende seks te hebben zou ik denken 'ha, prima deal'
Dat is dan weer een ander uiterste!

Citaat:
je bent niet wijs.
Je bent zelf niet wijs Maar waarom vind je ze zieliger dan?
Oud 14-03-2011, 18:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh man, nu wil ik een gynaecologisch verantwoorde stoel.
Oud 14-03-2011, 18:23
Carn
Carn is offline
nou vooruit, die Indonesiërs waren ook wel zielig. Maar niet zo erg als die Haiti toestand; want dat was toch al een pauperland-to-begin-with
Oud 14-03-2011, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Zo moeilijk is dat toch niet voor te stellen? Zie het als 100.000 moeten betalen om überhaupt seks te mogen hebben. Of je dat redelijk vindt hangt meer af van hoeveel waarde je hebt aan seks in 't algemeen, los van alle voorkeuren.
Ja ik snap wel dat ik het zo moet zien. Maar toch, dan kan ik het me nog niet écht voorstellen zeg maar. Of ik denk dat ik me meer niet voor kan stellen dat je geen boeiende seks kunt hebben zonder attributen van +5000 euri. Setje handboeien, prima, wat leuke speeltjes, snap ik. Maar niet zonder gynaecologenstoel kunnen, of sterker nog: niet zonder een compleet ingerichte kelder kunnen en daar daadwerkelijk honderduizendeuro aan willen besteden, kan ik me gewoonweg niet voorstellen.
Carn
Carn is offline
en Wyclef Jean komt uit Haiti, dat is natuurlijk al een vergeldingsramp waard.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Maar die 100.000 garandeert dan weer niet dat je wél boeiende seks gaat hebben.
Quis.
Quis. is offline
Citaat:

[filmpje]
Oooh die is fijn ja! De making of is ook leuk, fijne hippie-alles-komt-goed-en-is-mooi sfeer.
Verwijderd
Citaat:
Oh man, nu wil ik een gynaecologisch verantwoorde stoel.

Citaat:
nou vooruit, die Indonesiërs waren ook wel zielig. Maar niet zo erg als die Haiti toestand; want dat was toch al een pauperland-to-begin-with
Oh ik heb juist een beetje zoiets van, ach ze komen er wel weer bovenop

Ik vind het wel zielig hoor. Maar niet INTENS VEEL ZIELIGER DAN ALLE ANDEREN OOOOIT.
Oud 14-03-2011, 18:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
Oooh die is fijn ja! De making of is ook leuk, fijne hippie-alles-komt-goed-en-is-mooi sfeer.
ik zie net dat vriend Jose ook een Massive Attack / Teardrop cover heeft.
Oud 14-03-2011, 18:26
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Haïti, wat is dat?
Oud 14-03-2011, 18:27
Quis.
Quis. is offline
Ik vind geen van allen zielig. Ik vind alleen het idee dat hier ook zo'n ramp zou kunnen gebeuren of dat er mensen kunnen sterven die ik ken, naar.
Oud 14-03-2011, 18:29
Quis.
Quis. is offline
Citaat:
Hij heeft heel veel fijne covers.
Oud 14-03-2011, 18:30
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik vind geen van allen zielig. Ik vind alleen het idee dat hier ook zo'n ramp zou kunnen gebeuren of dat er mensen kunnen sterven die ik ken, naar.

Al mijn randstadvriendjes wonen 2 of 3 hoog dus van mij mag het
Oud 14-03-2011, 18:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Amersfoort en Utrecht blijven gespaard (als ik de kaart goed interpreteer )

Ik heb wel meer met Japan dan met Indonesië, want daar komen meer gave dingen vandaan. En dat het een ontwikkeld land betreft, maakt het toch iets minder ver van mijn bed dan een land als Haïti.
Verwijderd
Citaat:
Maar die 100.000 garandeert dan weer niet dat je wél boeiende seks gaat hebben.
Nee, dat weet ik ook wel, maar ik zou best 100k overhebben voor alleen het aanvinken van die optie Als hij per default uitstond dan, he.

Citaat:
Ja ik snap wel dat ik het zo moet zien. Maar toch, dan kan ik het me nog niet écht voorstellen zeg maar. Of ik denk dat ik me meer niet voor kan stellen dat je geen boeiende seks kunt hebben zonder attributen van +5000 euri. Setje handboeien, prima, wat leuke speeltjes, snap ik. Maar niet zonder gynaecologenstoel kunnen, of sterker nog: niet zonder een compleet ingerichte kelder kunnen en daar daadwerkelijk honderduizendeuro aan willen besteden, kan ik me gewoonweg niet voorstellen.
Ze kunnen best zonder, het wordt alleen veel leuker mét. En ik ben hier de enige die het over honderdduizend euro heeft, he, dat getal heeft verder geen binding met de werkelijkheid. Al zal er vast wel ergens een rijke fetisjist of parafiel () zijn geweest die een seksruimte heeft laten bouwen/inrichten die zoveel heeft gekost.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Toevallig, die had ik net opstaan. Het origineel, natuurlijk.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten