| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat vind ik wel héél erg veel geld voor een fetisj. Dat is ruim een jaar huur
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
er hangt hier en daar wel een extra stethoscoop, maar die moeten dan in die kamer blijven. Maar ze zijn wel duur als je een goede wil. Ik heb nu een bordeauxrode
|
|
|
|
|
|
Is er een term voor het feit dat ik al die Japanners een stuk zieliger vind dan alle Haïtianen en Indonesiërs die de afgelopen paar tsunami/aarbevingen zijn dood gegaan?
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Ik vind het wel zielig hoor. Maar niet INTENS VEEL ZIELIGER DAN ALLE ANDEREN OOOOIT. |
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
|
Citaat:
![]() Al mijn randstadvriendjes wonen 2 of 3 hoog dus van mij mag het
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ze kunnen best zonder, het wordt alleen veel leuker mét. En ik ben hier de enige die het over honderdduizend euro heeft, he, dat getal heeft verder geen binding met de werkelijkheid. Al zal er vast wel ergens een rijke fetisjist of parafiel ( ) zijn geweest die een seksruimte heeft laten bouwen/inrichten die zoveel heeft gekost.
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
||
| Advertentie |
|
|