Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-04-2011, 09:45
Volk
Volk is offline
Ik gebruikte vroeger altijd Motions, naar mijn mening de beste shampoo voor mijn haar die ook doet wat hij belooft. Maar het is duur spul. Vandaar dat ik over ben gestapt naar SYOSS. Die doet wat een shampoo moet doen en is gelukkig niet duur. Ik geloof de dingen die op shampoos staan niet, behalve dingen als voor droog haar. Ik wil nog wel een keer een shampoo proberen die het haar verzwaard, maar er staat op alle flesjes juist dat ze dat niet doen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2011, 17:11
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik wissel een beetje af, op het moment Andrelon.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 11:38
Catch
Catch is offline
Citaat:
Ik gebruikte vroeger altijd Motions, naar mijn mening de beste shampoo voor mijn haar die ook doet wat hij belooft. Maar het is duur spul. Vandaar dat ik over ben gestapt naar SYOSS. Die doet wat een shampoo moet doen en is gelukkig niet duur. Ik geloof de dingen die op shampoos staan niet, behalve dingen als voor droog haar. Ik wil nog wel een keer een shampoo proberen die het haar verzwaard, maar er staat op alle flesjes juist dat ze dat niet doen
Laat je conditioner er dan een beetje in zitten als je dat gebruikt. Dat helpt als het goed is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2011, 11:59
Vice
Vice is offline
Van Euro Shopper en die werkt prima.
Oud 12-05-2011, 02:52
Verwijderd
Ik gebruik sinds een weekje Wella shine en ik vind het echt topshampoo. Mijn haar is zo glad en zacht, elke keer als ik het gebruik voelt mijn haar aan alsof ik het net heb geverfd.

Ik heb sinds een paar weken een obsessie om mijn haar zo glanzend mogelijk te krijgen. Ik gebruik nog steeds de elvive conditioner met parel proteine. Ik begrijp wel dat er geen parels inzitten maar wel iets waar je haar superzacht en glanzend van wordt.
Daarna smeer ik er nog after care ofzoiets dergelijks op van de etos.

Als ik mijn haar een dagje niet was, gebruik ik elvive parel proteine spray.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 11:42
Loezzel
Loezzel is offline
Ik gebruik al jaren Niveau straight & easy liss, de shampoo en de conditioner. Ik vind zelf dat mijn haar met deze shampoo mooier, minder pluizig en springerig in model valt, dan met andere shampoos.
Oud 04-06-2011, 12:29
Verwijderd
Ik gebruik nu ook de cremespoeling van Wella shine, het Wella Serum. Mijn haar ziet er nu echt uit als reclame-haar
Met citaat reageren
Oud 04-06-2011, 14:23
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik maak mijn eigen shampoo met behulp van afwaszeep en aloe vera.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2011, 15:43
Vluggertje
Vluggertje is offline
Ik gebruik nu Andrelon Glad en Steil voor m'n haar en gebruikt douchegel van Fa of Kneipp. Douche eigenlijk bijna elke dag, nu wat minder maar dat komt door m'n ziekte op dit moment
Met citaat reageren
Oud 23-06-2011, 23:58
Verwijderd
ik gebruik maar 1 keer in de 10 dagen shampoo als mijn haar vet begint te worden (shampoo van john frieda). voor de rest haarmasker, conditioner & leave in conditioner.

nee het is dan echt niet vet.

Laatst gewijzigd op 25-06-2011 om 00:29.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2011, 11:36
tuttebel
tuttebel is offline
momenteel lush shampoo, zo'n blok. je haar wordt er echt squeaky clean van, maar het is wel lastiger om te gebruiken dan vloeibare shampoo. dus ik ben nog op zoek naar een vervanger, waarschijnlijk van lush of een natuurwinkel ofzo. conditioner gebruik ik nauwelijks, omdat mn haar daar heel erg slap van wordt en het snel vet wordt.
Oud 25-06-2011, 16:39
Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb hier al heel veel (dure) merken shampoo's voorbij zien komen, maar vreemd genoeg nog geen zg ''Droog shampoo'' Ondanks dat het al vrij lang bestaat had ik er tot gisteren nog nooit van gehoord. Op internet forums en reviews wordt er razend enthousiast over geschreven. Dus ik vandaag naar de plaatselijke DA drogist geweest en de stoute schoenen eens aangetrokken en voor 3 euro een spuitbus droog shampoo gekocht (= eigenlijk talkpoeder in een spuitbus) en het thuis eens geprobeerd.

WOW zeg, wist niet wat ik zag nadat ik na het intrekken de handoek verwijderd had, wat een haarbos zeg en zo mooi kastanjebruin/rood glazend dit mooie effect heb ik tot nu toe met geen enkele shampoo verkregen. Opgestoken ziet mijn haar er heel vol en zeer verzorgd uit en het ruikt ook nog eens erg aangenaam fris

Een echte aanrader als je iets vettig haar heb en snel je haar glazend en mooi wilt hebben zonder water en wassen, maar dit product is ondanks zijn goede resultaten geen vervanging van het haar wassen met water en gewone shamppo, meaar wel een perfecte aanvulling op je haarverzoriging.

Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 20:30
Verwijderd
Het is ook handig om te hebben als je geen tijd hebt om je haar te wassen of na een regenbui ofzo. Prima spul ja . Maar ik vind het zelf lekkerder om mijn haar onder de douche te wassen.

Heb je een foto van hoe je haar opgestoken zit?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2011, 20:32
tuttebel
tuttebel is offline
ik heb ook droogshampoo, van baptiste. fijn spul voor als je uitgaat en geen tijd meer hebt om je haar te wassen.
Oud 25-06-2011, 20:38
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
WOW zeg, wist niet wat ik zag nadat ik na het intrekken de handoek verwijderd had, wat een haarbos zeg en zo mooi kastanjebruin/rood glazend dit mooie effect heb ik tot nu toe met geen enkele shampoo verkregen. Opgestoken ziet mijn haar er heel vol en zeer verzorgd uit en het ruikt ook nog eens erg aangenaam fris
Dude... wut?
Oud 25-06-2011, 21:14
Verwijderd
Wel eens van dat spul gehoord, maar dacht dat 't niets zou zijn. Nu ben ik nieuwsgierig!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 03:25
Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Heb je een foto van hoe je haar opgestoken zit?
Hier een foto, heb ik snel voor het slapen gaan genomen voor 15 minuten terug, zal morgen ook een pic plaatsen van de achterkant.
Zoals je ziet heb ik hier een mooie haarlijn, mijn haar is nu half lang tot iets over de schouders. Voor 2 maanden terug kon ik dit (nog) niet doen met mijn haar. Over een jaar ofwat wil ik het kunnen opsteken met een knotje dan zal het intussen van halflang naar lang gegroeid zijn, dat vind ik pas mooi en vrouwelijk uitzien.

Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 12:48
Hakuna
Hakuna is offline
Hier een foto van de achterkant van mijn haar, foto is voor 5 minuten terug genomen.. Hier heb ik het dan los en geborsteld met een zwijnenharen borstel van het merk Mason Pearson.

Met citaat reageren
Oud 26-06-2011, 21:01
Verwijderd
Wauw, flinke bos!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten