Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik gebruik sinds een weekje Wella shine en ik vind het echt topshampoo. Mijn haar is zo glad en zacht, elke keer als ik het gebruik voelt mijn haar aan alsof ik het net heb geverfd.
Ik heb sinds een paar weken een obsessie om mijn haar zo glanzend mogelijk te krijgen. Ik gebruik nog steeds de elvive conditioner met parel proteine. Ik begrijp wel dat er geen parels inzitten maar wel iets waar je haar superzacht en glanzend van wordt. Daarna smeer ik er nog after care ofzoiets dergelijks op van de etos. Als ik mijn haar een dagje niet was, gebruik ik elvive parel proteine spray. |
![]() |
|
momenteel lush shampoo, zo'n blok. je haar wordt er echt squeaky clean van, maar het is wel lastiger om te gebruiken dan vloeibare shampoo. dus ik ben nog op zoek naar een vervanger, waarschijnlijk van lush of een natuurwinkel ofzo.
![]()
|
Ik heb hier al heel veel (dure) merken shampoo's voorbij zien komen, maar vreemd genoeg nog geen zg ''Droog shampoo'' Ondanks dat het al vrij lang bestaat had ik er tot gisteren nog nooit van gehoord. Op internet forums en reviews wordt er razend enthousiast over geschreven. Dus ik vandaag naar de plaatselijke DA drogist geweest en de stoute schoenen eens aangetrokken en voor 3 euro een spuitbus droog shampoo gekocht (= eigenlijk talkpoeder in een spuitbus) en het thuis eens geprobeerd.
WOW zeg, wist niet wat ik zag nadat ik na het intrekken de handoek verwijderd had, wat een haarbos zeg en zo mooi kastanjebruin/rood glazend dit mooie effect heb ik tot nu toe met geen enkele shampoo verkregen. Opgestoken ziet mijn haar er heel vol en zeer verzorgd uit en het ruikt ook nog eens erg aangenaam fris Een echte aanrader als je iets vettig haar heb en snel je haar glazend en mooi wilt hebben zonder water en wassen, maar dit product is ondanks zijn goede resultaten geen vervanging van het haar wassen met water en gewone shamppo, meaar wel een perfecte aanvulling op je haarverzoriging. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Zoals je ziet heb ik hier een mooie haarlijn, mijn haar is nu half lang tot iets over de schouders. Voor 2 maanden terug kon ik dit (nog) niet doen met mijn haar. Over een jaar ofwat wil ik het kunnen opsteken met een knotje dan zal het intussen van halflang naar lang gegroeid zijn, dat vind ik pas mooi en vrouwelijk uitzien. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Shampoo Verwijderd | 7 | 21-11-2012 03:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
wel of geen shampoo? Mrasz | 22 | 01-03-2009 18:28 | |
Lichaam & Gezondheid |
Shampoo voor een gevoelige hoofdhuid Daantje_0705 | 11 | 27-06-2006 13:10 | |