Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-03-2011, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Benthe vind ik leuk, maar leuker zonder de h.
Bente.
Wel een ontzettende modenaam trouwens, net als Jente en Mante enzo. Wat ik ook mooie namen vind, maar al die kinderen heten tegenwoordig zo.
24 jaar geleden was dat nog geen modenaam
Advertentie
Oud 31-03-2011, 17:23
Uice
Uice is offline
Citaat:
Benthe vind ik leuk, maar leuker zonder de h.
Bente.
Wel een ontzettende modenaam trouwens, net als Jente en Mante enzo. Wat ik ook mooie namen vind, maar al die kinderen heten tegenwoordig zo.
Mante?
Oud 31-03-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Maar het was daarvoor al, hoor.

Ik vind het ook best vervelend dat mijn broer zijn dochter Sofie heeft genoemd, want dat was zo'n beetje de enige naam die me geschikt leek, mocht ik een dochter krijgen.
Ah ok.

Dat is wel een beetje jammer ja Mijn broertje en ik willen allebei kinderloos blijven, dus dat levert geen problemen op. Ik ben wel heel benieuwd hoe mijn stiefzus haar kindje (DIE ER NOG STEEDS NIET IS ) gaat noemen.
Oud 31-03-2011, 17:25
Verwijderd
Amy vind ik ook wel mooi trouwens.
Uice
Uice is offline
Meh, beetje te Engels.
Verwijderd
Citaat:
Een kennis van mij ging met een meisje dat Jopie heette. Dat was haar officiële naam, ik heb het gevraagd.

Daar moet je toch niet aan denken, dat je ligt te batsneuken en dan 'Oh, Jopie' moet zeggen.

Ik ken ook een familie met drie dochters: Nico, Arie en Teun.

En een familie met de dochters Sandrijn, Marjolein, Violijn, Jasmijn, Roosmarijn.. en...
een zoon:
Spoiler

True story
Oud 31-03-2011, 17:26
Verwijderd
Jayden vind ik denk ik een van de lelijkste namen
Verwijderd
Citaat:
Meh, beetje te Engels.
Ik ken een hele mooie, Engelse, roodharige Amy. De ex van mijn broertje. Maar inderdaad, een oerhollands kind Amy noemen is weer een beetje raar.
Uice
Uice is offline
Citaat:

En een familie met de dochters Sandrijn, Marjolein, Violijn, Jasmijn, Roosmarijn.. en...
een zoon:
Spoiler

True story
Oud 31-03-2011, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Mante?
Dat is toch niet zo'n rare naam?

Amy vind ik echt vreselijk. Ik stel me er een dun meisje met blond piekhaar in een te hoge staart met gouden oorbelletjes en haar naam aan een gouden kettinkje bij voor.
Verwijderd
Een collega van mijn moeder had een broer, Arie, een zus, Marieke, en nog een broer of zus met een dergelijke naam. Alleen hij was naar zijn Poolse opa vernoemd en heette Wladec oid.
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ja, bah. Sowieso, namen die als een werkwoord klinken.
Verwijderd
Citaat:

een zoon:
Spoiler

True story

Citaat:
Eens!

Citaat:

Amy vind ik echt vreselijk. Ik stel me er een dun meisje met blond piekhaar in een te hoge staart met gouden oorbelletjes en haar naam aan een gouden kettinkje bij voor.
Mante? Daar had ik ook nog nooit van gehoord. En ik vind Amy wel mooi
Verwijderd
Robin & Robin lijkt me wel geschikt voor mijn zoon en dochter
Oud 31-03-2011, 17:28
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik heb nog nooit iemand Mante horen heten. Ik moet denken aan manden.
Verwijderd
Ik moest denken aan zo'n hele grote rog.
Verwijderd
Citaat:

Waaaat? Nee echt helemaal niet
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik moest denken aan zo'n hele grote rog.
Waarom?
Oud 31-03-2011, 17:29
Verwijderd
Citaat:
Waarom?
Die heten toch zoiets? Mantarog of zo. Of mantelrog. Zoiets.
Verwijderd
In de top 100 jongensnamen staat niet één naam die ik mooi vind
Uice
Uice is offline
Als je imagegoogelt op Mante krijg je heel veel bidsprinkhanen en een reet.
Verwijderd
Ik ken wel een Mante, en het is echt één van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Maar ze is wel een biatch, dat is dan weer jammer.
Verwijderd
Bas, Pim, Tom of Tim ofzo zijn dan nog wel oke. Maar niet mooi genoeg.
Oud 31-03-2011, 17:30
Verwijderd
Reuzenmanta, dat was het.
Oud 31-03-2011, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Waaaat? Nee echt helemaal niet
Serieus, ik ben in mijn lesgeefcarriere al veel Amy's tegengekomen, en ze zijn bijna allemaal zo. Echt
Oud 31-03-2011, 17:31
Uice
Uice is offline
Ik vind Wolf en Beer altijd een beetje vervelend voor jongens. Zo voorbarig 'mijn kind wordt een stoere boy'.
Verwijderd
Citaat:
Als je imagegoogelt op Mante krijg je heel veel bidsprinkhanen en een reet.
Verwijderd
Citaat:
Ik ken wel een Mante, en het is echt één van de mooiste meisjes die ik ooit gezien heb. Maar ze is wel een biatch, dat is dan weer jammer.
Mante klinkt ook wel als een mooi iemand, ja. Net als Aïda. Dat vind ik ook echt klinken alsof er een heel mooi meisje bij hoort. En Marina.
Oud 31-03-2011, 17:33
Uice
Uice is offline
Citaat:
In de top 100 jongensnamen staat niet één naam die ik mooi vind
Jezus, wat een gedrochten. Sem, Milan, Jayden, Liam, Dean, Dylan, Twan. En ook heel veel van die nietszeggende niksnamen als Stijn en Jeroen. Dan noem ik mijn kind nog liever Kuthorst.
Oud 31-03-2011, 17:34
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Een kennis van mij ging met een meisje dat Jopie heette. Dat was haar officiële naam, ik heb het gevraagd.

Daar moet je toch niet aan denken, dat je ligt te batsneuken en dan 'Oh, Jopie' moet zeggen.
Ik ben sowieso niet voor namen zeggen tijdens de seks, dat kan alleen maar fout gaan.

Citaat:
Patricia is geen oostblokhoerennaam, vind ik! Maar wel heel lelijk. Natasja is amper een naam. Meer een synoniem voor 'hoer' .
idd, als je je kind zo noemt dan bepaal je haar toekomst al voor haar. Net als wanneer je je zoon Roderick noemt ofzo. Dan moet hij wel naar Nijenrode gaan.
Oud 31-03-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Jezus, wat een gedrochten. Sem, Milan, Jayden, Liam, Dean, Dylan, Twan. En ook heel veel van die nietszeggende niksnamen als Stijn en Jeroen. Dan noem ik mijn kind nog liever Kuthorst.
Precies
Oud 31-03-2011, 17:36
Verwijderd
Godver, ik moet echt eens tegen mijn broertje zeggen dat ie haar terug moet nemen
Oud 31-03-2011, 17:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sowieso, Engelse namen terwijl je niet Engels bent en niet in Engeland woont (en ook niet in een ander Engelstalig land). Dat is echt iets voor negers en white trash.
Oud 31-03-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Ja.

Tygo staat er ook in. Tygo dat vind ik echt nog lelijker dan Jayden. Je noemt je kind toch geen Tygo
Oud 31-03-2011, 17:38
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Tygo Brahe
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik ben sowieso niet voor namen zeggen tijdens de seks, dat kan alleen maar fout gaan.
Heus? Ik dacht dat dat vooral in films gebeurde.
Verwijderd
ik vind Levi Lucas en Finn en Daniel en Benjamin en Cornelis en Joshua uit de lijst wel leuk eigenlijk.
Uice
Uice is offline
Gladys vind ik wel wat hebben.
Oud 31-03-2011, 17:39
Verwijderd
Ik vind Milan nog niet zo heel erg, maar dat komt misschien ook doordat ik een toffe Milan ken

Ik ben nog steeds voor Jelle voor een jongen

Oei, zo maar eens naar m'n werk!
Uice
Uice is offline
Citaat:
ik vind Levi Lucas en Finn en Daniel en Benjamin en Cornelis en Joshua uit de lijst wel leuk eigenlijk.
Ja, Levi en Daniël vind ik ook wel goed. Benjamin niet, dan gaan mensen de hele tijd vragen of je de benjamin bent.
Verwijderd
Citaat:

Ik ben met iemand naar bed geweest die hetzelfde heet als mijn stiefvader. Dat was ook ehm. raar.
Oud 31-03-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:

Ik ben met iemand naar bed geweest die hetzelfde heet als mijn stiefvader. Dat was ook ehm. raar.
ik las automatisch al 'ik ben naar bed geweest met mijn stiefvader.' : para:
Verwijderd
Citaat:
Levi is wel ok ja
Verwijderd
Citaat:
ik las automatisch al 'ik ben naar bed geweest met mijn stiefvader.' : para:
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik vind Milan nog niet zo heel erg, maar dat komt misschien ook doordat ik een toffe Milan ken

Ik ben nog steeds voor Jelle voor een jongen

Oei, zo maar eens naar m'n werk!
Zo heet mijn neef! Maar daar hebben zijn ouders niet zo goed over nagedacht, want ze waren naar Nieuw-Zeeland geëmigreerd, dus toen heette hij Jelly. Dus toen hebben ze hem Jaap genoemd.

Maar nu heet hij toch maar weer Jelle, omdat ie dat leuker vindt.

Einde.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Heus? Ik dacht dat dat vooral in films gebeurde.
Ik begon laatst per ongeluk over de kleur verf voor op de muur van mijn nieuwe kamer. En ik verveelde me niet eens, het kwam gewoon in me op. Ik zou in staat zijn om de naam van zijn moeder te zeggen in plaats van de zijne. En ik vind het heel akelig als mijn partner mijn naam zegt tijdens de seks. Dan is mijn reactie meteen: ja, wat is er? en niet 'oh omg hij zegt mijn naam'
Verwijderd
Staat Levi in die lijst? Dat vind ik ook een heel mooie naam! En Lucas is ook wel aardig. En Daniel en heel evt. Benjamin zijn ook nog wel te hebben.
Oud 31-03-2011, 17:41
Verwijderd
Wubbe Jerre Sturre Robbur Rubrab Jirre Jarre Jirri Wolle Libbe Whokkum Mokker Moker Nuffe Fibbert
Uice
Uice is offline
Citaat:

Ik las 'hetzelfde deed als mijn stiefvader'.
Verwijderd
Citaat:

Huhuhuhuhuhuhu
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten