Advertentie | |
|
![]() |
|
Oooh oke, ik vroeg namelijk of je wel uiterlijke kenmerken mooier of minder mooi vond. Want mensen, dieren en dingen zien er op een bepaalde manier uit, dit is gewoon een feitelijke vaststelling en heeft niets te maken met laag bij de grond zijn. Ik neem aan dat je dat verschil in voorkomen waarneemt. En als je dat verschil waar kunt nemen dan zul je daar toch ideeen over kunnen hebben. Van mij kant de vraag of je een bepaald voorkomen prefereert om naar te kijken. Het is ondertussen duidelijk genoeg dat je niet valt op, of je aangetrokken voelt tot uiterlijk.
Het antwoord is dus dat ik je niet begrijp en dat is mijn probleem. Duidelijk.
|
![]() |
Zeker duidelijk, maar liever zo dan ineens te gaan ontkennen dat zoiets niet kan, of in het geval van aseksualiteit beweren dat het een scheve vergelijking is. Er zijn echt wel meer mensen - aseksuelen - die zo denken. Of zij die zo denken allemaal aseksueel zijn, laat ik uiteraard in het midden (wellicht niet). Hoe je dat moet begrijpen, weet ik ook niet. Al kan je - ondanks het niet begrijpen van - wel openstaan voor het feit dat er mensen zo denken, zonder dat ze er zelf veel aan kunnen doen/veranderen. Als mensen als ik met dit standpunt naar buiten komen, worden we direct aanzien voor halve garen die maar wat zeggen dat nergens op slaat, aangevuld met de nodige beledigingen. Leuk is dat niet, en dat we dan zelf misschien wat defensiever in onze reacties worden, is ergens normaal. "Vallen op uiterlijke kenmerken van mensen" is iets wat ik niet kan snappen, omdat het op mij simpelweg niet van toepassing is. De idee dat je iemand kiest omdat hij een bepaald iets aan zijn uiterlijk heeft dat je mooi vindt, is iets heel raar/onbegrijpelijk voor mij. Hoe komt dat? Tja, ik heb daar niet voor gekozen.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bovenstaande post van jou illustreert voor mij precies het probleem. Jij gaat er van uit dat ik een of andere intolerante troela ben en op die manier reageer je dus ook, vandaar dat ik opmerkte dat jij nogal elitair en betweterig uit de hoek komt. Nou ja, prima dan. Klaar. You're special. Have fun with that.
||
![]() |
Citaat:
Dat mensen dan een dergelijke indruk van jou krijgen, moet je hen niet verwijten. |
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Overigens, een groot deel van mijn familie woont in Vlaanderen en genoeg mensen die ik daar ken zijn een stuk grover dan heel veel Nederlanders. Citaat:
![]() ![]() Je hebt overigens niets weerlegd, want je geeft aan dat er wel degelijk aseksuelen zijn die enige waarde hechten aan uiterlijk. Citaat:
Citaat:
![]() PS ben jij nou niet gewoon een nieuwe troll van JustTalk? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Overigens wist je vroeger nog heel goed uit te leggen waar je wel en niet op valt, qua uiterlijk.
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Lange jongens borstenvooruit | 44 | 21-08-2012 16:43 | |
Liefde & Relatie |
Meiden Valle sneller Op gespierde Jongens? Squall | 71 | 16-12-2011 09:09 | |
Lifestyle |
Biseksueel : meiden zeggen dat alleen maar om in de smaak te vallen bij jongens...... devilcat | 10 | 03-06-2004 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen jongens? Another Way | 59 | 31-08-2003 17:34 | |
Seksualiteit |
Eisen windowlicker | 29 | 28-06-2002 10:37 | |
Liefde & Relatie |
Stelling: 'aardige' jongens zijn inferieur. Verwijderd | 55 | 10-06-2002 00:34 |