Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik waardeer een grapje dat ik zaterdag hoorde. Hij moet in dit topic, en niet het lachtopic, want hij is niet echt grappig, vooral heel heel heel lief. Volgens degene die het me vertelde is het een grap met een baard, maar ik kende hem nog niet: Wie hebben de brug over de breedste rivier ooit gebouwd?
Spoiler
Ahhhhhw. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
OT: Ik waardeer lange mannen met baard en krulhaar in pak en dat is even alles waar ik het over kan hebben want van de rest schiet ik in de stress. ![]() |
![]() |
|
Ik kan het wel waarderen dat mijn broertje mij heeft kunnen overhalen om na mijn werk opgehaald te worden door hem op de motor. Ik vond achterop zitten op scooters altijd heel eng en zag er dus gigantisch tegenop. Maar het is echt geweldig! Veel stabieler en sneller dan scootertjes. En het is best geil/sexy gewoon om zo'n grommend ding tussen je benen te hebben en voelen. Ik wil nou ook motor leren rijden, en ook dat kan ik waarderen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik heb zowaar m'n eerste hoofdstuk al om 12 uur ingeleverd, terwijl de deadline om 17.00 was ![]()
||
Citaat:
![]() OT: Slechte series kijken.
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ooooh check wat mijn vriendje heeft gevonden!!!!
http://en.wikipedia.org/wiki/Turritopsis_nutricula Okee misschien kent iedereen hem al maar hoe geniaal is dit ontzettend gave beest. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tweehonderdeenendertig euro en zesensaaintig cent #1759 Verwijderd | 500 | 21-12-2012 17:46 | |
De Kantine |
Prins Saailliam en Kate zijn in het huwelijk getreden! #1368 Verwijderd | 500 | 02-05-2011 09:55 |