Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2011, 12:04
Verwijderd
Bijna ieder meisje wordt tussen haar tiende en dertiende/veertiende toch weleens verliefd op onbereikbare figuren van de televisie? Ik ben in die tijd verliefd geweest op Zorro. En op Darkwing Duck, die is niet alleen fictief maar ook een tekenfilmfiguur. En op die knul uit Eerie Indiana. En op Jim Carrey in The Mask. En toen Titanic uitkwam was iedereen om me heen opeens halsoverkop verliefd op Leonardo DiCaprio, waarbij driekwart zich echt niet minder obsessief gedroeg dan TS, alleen spuiden ze hun sores niet op 't internet maar klaagden erover tegen vriendinnen of schreven erover in hun dagboek. Kortom, troll of niet, zo raar is dit allemaal niet. Laat dat meisje lekker plaatjes van Legolas in 'r agenda plakken als ze dat wil, het gaat vanzelf wel over.

Volgens mij is men gewoon aan 't vergeten hoe het is om dertien te zijn.
Advertentie
Oud 18-04-2011, 14:18
L.E.
L.E. is offline
Kikaa ik zei toch dat ik niet boos op jullie was en dat het niet aan jullie ligt, maar aan mezelf.
Oud 18-04-2011, 14:19
L.E.
L.E. is offline
bedankt, paranoide
Oud 18-04-2011, 14:38
Diamera
Diamera is offline
Wat ben je nu van plan, L.E.? Heb je al een beter idee van wat je gaat doen?
Oud 18-04-2011, 14:47
L.E.
L.E. is offline
nou, ik denk gewoon, ehm....
zometeen mijn computer uitdoen zodat ik niet toch nog per ongeluk naar hem ga kijken op Youtube, en ik denk dat ik ook maar beter de achtergrond van mijn computer kan veranderen.....

daarna ga ik rustig afkicken. Hopen dat het lukt.
Maar ik mag wel fan blijven toch? Als het maar niet zo extreem is. Denk ik.

En als ik volgende keer weer lord of the rings ga kijken doe ik gewoon mijn ogen dicht als Legolas in beeld komt!

Langzaam afkicken, dat zei mijn vriendin ook.....Langzaam opbouwen.....
Oud 18-04-2011, 14:47
Verwijderd
Ik vind dit ook niet zo'n raar topic. Zo'n heftige verliefdheid als jij, LE, beschrijft, is nogal uitzonderlijk, maar toch niet psychotisch of zo? Ik snap best dat je verliefd kan zijn op iemand die je eigenlijk niet kent, die zelfs eigenlijk niet bestaat. Zeker als je dertien bent en de hormonen door je lichaam vliegen en de hele wereld nieuw en verwarrend en tenenkrommend bekend is. En daarna ook nog; je wordt toch altijd maar verliefd op het beeld dat je van iemand hebt? Dat beeld herleidt je uit de acties van diegene. Of je diegene nu meemaakt in het echt, in een film, in een boek (Aljosja Karamazov <33333) of alleen maar omdat iemand je over diegene vertelt, maakt in mijn ogen niet zo veel uit.
Ik zou denken: lekker verder dromen en intussen goed om je heen kijken naar andere leuke jongens. In je klas, je sportvereniging, misschien heb je wel een heel aardige buurjongen die je graag zijn stenenverzameling wil laten zien... er komt wel iemand. Je weet zelf ook dat dit een hopeloze liefde is. Gewoon rustig afwachten en dan komt het allemaal vanzelf in orde. Echt.
Oud 18-04-2011, 15:01
L.E.
L.E. is offline
O ja!
de beste manier om van een jongen af te kicken is om een andere te zoeken!
Bedankt! Ik begin alvast met zoeken....

P.s. Is Legolas nou een jongen of een man? Er tussenin toch? Een jongensachtige man...
Ach, wat maakt het ook uit. Daar moet ik niet over nadenken. Vergeet Legolas!!!!
Hem vergeten? Lastig - heel erg ontzettend verschrikkelijk lastig zelfs- maar niet onmogelijk!!!!
Oud 18-04-2011, 15:04
L.E.
L.E. is offline
:Oh, ik ben echt zo blij dat jullie me helpen!

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 15:15.
Oud 18-04-2011, 15:16
honkballertje
honkballertje is offline
Als je veel leuke dingen gaat doen met vriendinnen enzo heb je geen tijd meer om te denken aan mensen die niet bestaan. Als je dan ook nog eens de mazzel hebt om wat leuke/aardige jongens tegen te komen wordt je ook door hen afgeleid en denk je al helemaal niet meer aan L. Jongens zijn (meestal) best leuk, ga met ze om, wordt verliefd op een jongen van jouw leeftijd die in de buurt woont en zorg dat jullie veel leuke dingen doen samen
Oud 18-04-2011, 15:27
L.E.
L.E. is offline
Ik ga het proberen!
Ik heb een idee: Legolas wordt voor mij gewoon een idool, en niet iemand om verliefd op te zijn.
Ik ga eraan werken!
En wat die jongens betreft; Ja, inderdaad, jongens zijn leuk en grappig. Je kunt veel lol met ze hebben.
Ik ken eigenlijk nog niet echt een jongen waar ik verliefd op zou kunnen worden, maar ik vind er vast wel een.

Dus dan hou ik van Legolas op een andere manier, niet verliefd maar gewoon als hele goede fan!
Goed he?

YES!
Oud 18-04-2011, 15:34
L.E.
L.E. is offline
Oooooww,....bedankt jongens!!!!
Oud 18-04-2011, 15:38
Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Ik ga het proberen!
Ik heb een idee: Legolas wordt voor mij gewoon een idool, en niet iemand om verliefd op te zijn.
Ik ga eraan werken!
En wat die jongens betreft; Ja, inderdaad, jongens zijn leuk en grappig. Je kunt veel lol met ze hebben.
Ik ken eigenlijk nog niet echt een jongen waar ik verliefd op zou kunnen worden, maar ik vind er vast wel een.

Dus dan hou ik van Legolas op een andere manier, niet verliefd maar gewoon als hele goede fan!
Goed he?

YES!
Klinkt goed!
Oud 18-04-2011, 15:40
L.E.
L.E. is offline
Is het dan verstandig om zaterdag Lord Of The Rings te kijken? Ik denk het niet.....
Oud 18-04-2011, 15:59
TopDrop
TopDrop is offline
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je doet. Is het niet gewoon heel leuk om aan Legolas te denken en 'm op te zoeken op internet? Je 'moet' helemaal niks. Misschien hebben andere meisjes die je kent niet zo'n enorme crush op iemand, maar maakt dat wat uit? En als je LOTR nou gewoon leuk vindt om te kijken, waarom zou je dat dan niet doen? Je kunt 'm toch niet zomaar even vergeten, dus ik zou er gewoon van genieten zolang het duurt, want vroeg of laat raak je heus wel op 'm uitgekeken (bij jou misschien wat later dan vroeger). Die ene jongen in je klas is dan opeens veel interessanter, en voor je het weet ligt je legolas poster stof te happen onder je bed.

Over een jaar of 10 zou je weer willen dat je 13 was, en je heerlijk grenzeloos verliefd kon worden, wanneer je erachter bent gekomen dat relaties niet alleen maar bestaan uit rozengeur en manenschijn.
Oud 18-04-2011, 16:02
Verwijderd
Denk dat topdrop gelijk heeft. Denk maar aan de BieberFiever. Ik vind hem niks maar als je de Fiever hebt dan kan je er leuke herinneringen aan over hebben.
Oud 18-04-2011, 16:15
L.E.
L.E. is offline
Dus zo hopeloos verliefd zijn heeft ook zo z'n goede kant: Je houdt er goede herinneringen aan over.
Goh, zo had ik het nog niet bekeken!
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg legolaswithhorse.jpg (42.3 KB, 10x gelezen)

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 16:37.
Oud 18-04-2011, 16:25
L.E.
L.E. is offline
Weet je wat ik nu aan het doen ben?
Ik kijk net zolang naar mooie plaatjes van Legolas, totdat het me begint te vervelen.
Dan lijkt het plaatje steeds minder mooi, nou ja,..ik kan het niet uitleggen.
ook een manier om af te kicken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg legolasnice.jpg (49.0 KB, 5x gelezen)
Oud 18-04-2011, 17:34
Verwijderd
Kijk er dan lekker zelf naar en bespaar ons die rotkop.
Oud 18-04-2011, 18:30
L.E.
L.E. is offline
Hou op! Hij heeft geen rotkop!

Ik dacht dat jullie het juist leuk zouden vinden om te zien over wie ik het nou eigenlijk al die tijd had.
Maar goed, voortaan plaats ik dan geen plaatjes meer, als sommigen ze zo erg vinden.
En ook geen foto's.

Misschien vind jij Legolas niks, dat kan natuurlijk. maar kun je dan alsjeblieft iets minder grof reageren?

Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 19:33.
Oud 18-04-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Hou op! Hij heeft geen rotkop!

Ik dacht dat jullie het juist leuk zouden vinden om te zien over wie ik het nou eigenlijk al die tijd had.
Maar goed, voortaan plaats ik dan geen plaatjes meer, als sommigen ze zo erg vinden.
En ook geen foto's.

Misschien vind jij Legolas niks, dat kan natuurlijk. maar kun je dan alsjeblieft iets minder grof reageren?
Volgens mij weet zo'n beetje iedereen wel wie Legolas is en wie hem heeft gespeeld in de films, hoor.

Als ik jou was zou ik andere dingen gaan doen, die helemaal niets met Legolas te maken hebben. Ga naar vriendinnen, lees een boek (geen LotR ), ga andere films/series kijken, ga naar buiten, naar de stad, whatever.

Verder zou ik me niet druk maken, het gaat echt wel over. Tenminste, dat hoop ik toch voor je. Hoe zit het trouwens met andere jongens? Vergelijk je die ook altijd met Legolas en kom je er dan steeds achter dat niemand zo geweldig is?

Ik heb nog nooit ook maar een crush gehad op acteurs/zangers/otherwise famous mensen, dus ik heb geen flauw idee hoe je je voelt, maar het lijkt me echt heel irritant. Probeer je ergens anders op te concentreren.
Oud 18-04-2011, 20:05
L.E.
L.E. is offline
Ik heb niet zoveel aandacht voor jongens, ze zijn wel grappig en aardig enzo, maar verder niet.
Ze kijken zo naar je.....
Ik vind de jongens uit mijn klas maar een stel kinderachtige losertjes. Weet je, ze zitten al in de tweede maar alsnog doen ze alsof ze 4 zijn. Volgens mij spelen ze nog steeds met Pokemonkaarten...

Ja, verliefd zijn op een famous person is heel erg vervelend! Ik weet toch dat ik L niet kan ontmoeten!...... maar ik fantaseer dat ik dat wel kan!
Nee, L ( O.B. eigenlijk dus) heeft er geen flauw benul van dat er ergens in Nederland een klein pubertje is dat zoveel van hem houdt.
Ik wil wel stoppen met mijn verliefdheid, maar ik weet niet hoe! Kijk, ik ken geen superleuke jongens op wie ik me zou kunnen richten, dus hoe moet ik me dan op iemand anders concentreren?
Oud 18-04-2011, 20:27
Jefar
Jefar is offline
Pokemon is beter dan Legolas....
Oud 18-04-2011, 20:37
L.E.
L.E. is offline
vind jij.
Jefar, jij mag mij niet zo, volgens mij.
Kom op, laten we niet zo vijandig doen.
Oud 18-04-2011, 22:34
DmCraanen
DmCraanen is offline

ben bang dat 'ie al bezet is!
Oud 18-04-2011, 22:55
hookee
hookee is offline
Citaat:
...
21:37..zeg... moet jij niet allang op bed liggen?
Oud 19-04-2011, 12:23
L.E.
L.E. is offline
Ik kon niet slapen, want ik moest steeds aan iemand denken.

Ik was maandag ook ziek, dus ik had die hele dag zo'n beetje geslapen.
Resultaat: Ik was maandagavond dus echt totaal niet moe en ik kon niet in slaap komen.
Dus toen keek ik nog even op mijn computer...( laptop, ook goed...)
Oud 19-04-2011, 22:03
Jefar
Jefar is offline
Citaat:
vind jij.
Jefar, jij mag mij niet zo, volgens mij.
Kom op, laten we niet zo vijandig doen.
Are you trolling me?
Oud 20-04-2011, 02:59
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Pokemon is beter dan Legolas....
QFT

Citaat:
Ik heb niet zoveel aandacht voor jongens, ze zijn wel grappig en aardig enzo, maar verder niet.
Ze kijken zo naar je.....
Ik vind de jongens uit mijn klas maar een stel kinderachtige losertjes. Weet je, ze zitten al in de tweede maar alsnog doen ze alsof ze 4 zijn. Volgens mij spelen ze nog steeds met Pokemonkaarten...
Ze zitten al in het 2de al? Ze zijn daar nog maar 13-14 hoor. Zij zijn kinderen jij bent een kind gewoon rustig genieten daarvan en wat erbij hoort. Jongens nog wat zeveren en spelen.
De meisjes zoals jij misschien verliefd worden op filmfiguur X en popfiguur Y. ( Ik heb genoeg klasgenotes gezien die niet zonder hun foto van bepaalde zangers konden dus raar vind ik het niet. Alleen wel dat het zo uitgebreid op dit forum wordt rondgestrooid, no offense.)
Mensen zijn allemaal anders en doen dus anders. Sommige zijn sneller volwassen dan andere ( meisjes vaker ). Ik vind: laat iedereen zichzelf zijn dikke /care aan alles en heb plezier.
Oud 20-04-2011, 12:00
Verwijderd
Juist de reden dat meisjes van jouw leeftijd vaak verliefd worden op onbereikbare idolen, is dat je wel graag verliefd wil zijn, maar jongens die even oud zijn als jij zijn daar vaak nog te kinderlijk voor, en jongens die ouder zijn dan jij zijn engerds als ze verkering willen met een meisje van 13. Dus dan kies je een ouder iemand die veilig buiten je bereik is. Over een paar jaar zijn de jongens van jouw leeftijd een stuk leuker en is het bovendien wat minder risico om iets te krijgen met een jongen die een paar jaar ouder is, dus dan heb je geen idool meer nodig om verliefd op te zijn
Maargoed, heel goed dat je gewoon een idool van 'm gaat maken, doe je best
Oud 20-04-2011, 14:44
L.E.
L.E. is offline
Het is niet zo dat ik verliefd op hem ben, zomaar omdat ik gewoon verliefd wil zijn, hoor!

Maar weet je wat? Het gaat al veel beter! Ik bedoel, ik ben nog wel echt op hem, maar ik kijk veel minder naar hem op youtube. Nog steeds wel vaak, maar dus minder.

Helaas...toevallig ben ik op school tijdens een KWT- uur ( Is een uur waarin je zelf mag kiezen naar welk vak je gaat) een stagiar en een meisje ontmoet. Ik zat met mijn vriendin te praten over Legolas, en die stagiar en dat meisje hoorden dat dus. Wat bleek nou?
Zij waren ook fan van hem!!!
Dus zo heb ik dat hele uur over hem gepraat. Dat hielp me niet echt met afkicken...!....

Ik heb nog een manier gevonden om af te kicken:
Ik kijk gewoon naar filmpjes van L. achter de schermen bij LotR. Dan is hij dus gewoon Orlando Bloom, alleen met Legolaskleren aan. En weet je nog? Orlando vind ik niks! En zo zie ik dat Legolas dus echt niet bestaat....! Snap je???
Ja, ik kan het niet helemaal uitleggen.

Laatst gewijzigd op 20-04-2011 om 14:52.
Oud 20-04-2011, 15:23
napoleonzuurtje
napoleonzuurtje is offline
Ik las plas hahaha
Oud 21-04-2011, 16:08
honkballertje
honkballertje is offline
Iets minder naar die filmpjes kijken zorgt er niet voor dat je gaat afkicken.
Helemaal GEEN filmpjes/foto's/wtvr meer kijken, dat werkt om af te kicken.

Oh dat jij de jongens uit je klas kinderachtig vindt, is de reden dat veel meisjes vallen op oudere jongens
Oud 21-04-2011, 17:04
L.E.
L.E. is offline
dus ehm....helemaal geen filmpjes meer, hm?
slik...

maar ik heb zonet trwns een heeel leuk filmpje gezien dat... Laat maar. Niet meer aan denken. Zucht.
Afkicken is moeilijk, maar van hem blijven houden is nog moeilijker!
dus....
Proberen dan maar.....

Laatst gewijzigd op 21-04-2011 om 17:10.
Oud 21-04-2011, 17:10
Catch
Catch is offline
Als je er echt vanaf wilt moet je er maar niet meer naar kijken nee.
Oud 21-04-2011, 17:18
L.E.
L.E. is offline
Ja, maar weet je wat nou zo vervelend is?
Kijk, ik wil dus van dat stomme verliefde gevoel af, omdat ik weet dat het Never nooit iets wordt. Logisch.
Dat betekent dus afkicken.
Maar ik vind het ook wel weer fijn om van hem te kunnen dromen en verliefd te zijn. Hij is zo leuk en het is heerlijk om gewoon die vlinders toe te laten in mijn gedachten en weg te zweven op een roze wolk. Mijn enige gedachte is dan; Legolas Greenleaf......Dat is wel een fijn gevoel....
Mijn hersenen zeggen dat ik moet kappen met Legolas, ( Voor zover hersenen iets kunnen zeggen), omdat ik er gewoon verdrietig van word... maar de rest van mijn lichaam is zo kriebelig en into- Legolas, dat ik dus echt niet meer weet wat ik moet doen.

stomme liefde....lieve Legolas.....stomme allerliefste Legolas.....
Oud 21-04-2011, 17:49
Catch
Catch is offline
Je moet jezelf óf erover heen zetten, of wachten tot je erover heen groeit. Echte jongens zijn bovendien leuker
Oud 22-04-2011, 11:41
hookee
hookee is offline
Kunnen we stoppen met reageren a.u.b. anders komt 't meisje er nooit vanaf.
Al 2 pagina's verspild aan deze onzin.
(ja ik weet 't, door te reageren staat het topic wéér even bovenaan, maar iemand moet 't toch doen?)
Oud 22-04-2011, 12:05
Verwijderd
Weetje je bent verliefd op iemand die je niet kent. En omdat je niet weet hoe zijn innerlijk in elkaar steekt, ga je er dus zelf een beeld bij vormen hoe hij vanbinnen is. Het uiterlijk zie je wel op internet maar het innerlijk heb je helemaal zelf verzonnen. Dus je bent eigenlijk verliefd op iemand die je zelf hebt bedacht, alleen het uiterlijk niet.
Oud 22-04-2011, 16:46
L.E.
L.E. is offline
Haj iedereen.
Ik denk dat ik stop met dit topic, niet omdat ik boos ofzo ben, maar juist om een positieve reden;
Ik weet nu hoe en waar ik mijn gevoelens moet plaatsen.
dat betekent dus dat ik niet meer zo in de knoop zit, vanbinnen.
Ik wist namelijk eerst niet hoe je met zo'n verliefdheid om moet gaan, dat was eigenlijk mijn probleem en nu weet ik dat wel. Ook dankzij jullie.

Ik weet nu ook dat ik wel echt verliefd ben op hem, en dat ik er niet zomaar vanaf kom, maar in ieder geval voel ik me beter.
Jullie hebben me heel erg geholpen. ik ben jullie echt heel erg dankbaar.
Ik ga gewoon door met Legolas, net zolang totdat ik ( over een paar jaar ofzo) hem niks meer vind. Ooit gaat het over.
Zo, ik heb besloten.

dit topic heeft me niet geholpen om van mijn verliefdheid af te komen, maar wel om mezelf en mijn gevoelens beter te begrijpen.
Heel erg bedankt iedereen. Over een tijdje zal ik vertellen hoe het met me gaat.

Tot ziens en veel geluk met jullie leven en ik hoop dat jullie nooit in zulke rare situaties als ik terecht zullen komen!!!

Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 16:54.
Oud 22-04-2011, 17:08
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
" Zo vertelt Sommer dat een eenzame vrijgezel de waan had dat de Pussycat Dolls hem achtervolgden. 'Door antipsychotische medicijnen raakte hij zijn Dolls kwijt, dus is hij maar weer gestopt.' "
Straks ben je afgekickt maar voel je je alleen.
Oud 22-04-2011, 19:15
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Heeyyyyyyy zeg Legolas was ooit ook mijn favoriet! Tot ik inderdaad overstapte op de mannelijkere en harige types (Sean Bean <333).

Enne, op mijn vijftiende had ik ook een crush op Angel van Buffy the Vampire Slayer Dus zelfs al is dit een trol, er zijn vast wel meiden die hetzelfde hebben. Je fantaseert gewoon over zo iemand en dan krijg je vanzelf een beetje die gevoelens erbij. Achteraf is het vooral hilarisch ja. Ik vind het nog wel mooi, dat verliefd zijn op het verliefd zijn zelf.
Angel crush boks
Oud 22-04-2011, 22:06
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
O ja!
de beste manier om van een jongen af te kicken is om een andere te zoeken!
Bedankt! Ik begin alvast met zoeken....

P.s. Is Legolas nou een jongen of een man? Er tussenin toch? Een jongensachtige man...
Ach, wat maakt het ook uit. Daar moet ik niet over nadenken. Vergeet Legolas!!!!
Hem vergeten? Lastig - heel erg ontzettend verschrikkelijk lastig zelfs- maar niet onmogelijk!!!!
Ik wil niet als een Nerd klinken ofzo, maar ik heb die films wel vaak gezien en aangezien het een elf is zal die wel wat ouder zijn dan 100 jaar oud ofzo, dus technisch gezien een opa.
Oud 22-04-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wil niet als een Nerd klinken ofzo, maar ik heb die films wel vaak gezien en aangezien het een elf is zal die wel wat ouder zijn dan 100 jaar oud ofzo, dus technisch gezien een opa.
Om precies te zijn wordt in het boek duidelijk dat hij aanzienlijk ouder is dan Gimli, en dat Gimli 139 jaar oud is.
Oud 22-04-2011, 22:51
Jason2
Jason2 is offline
Citaat:
Om precies te zijn wordt in het boek duidelijk dat hij aanzienlijk ouder is dan Gimli, en dat Gimli 139 jaar oud is.
Kijk aan, nog ouder dan ik dacht
Oud 23-04-2011, 10:38
Verwijderd
Citaat:
Ps.
Justin Bieber is echt afgrijselijk, en wat jullie van legolas vinden is jullie mening, maar ik vind hem meer dan cool.
En trouwens, Volk, Orlando Bloom zelf vind ik ook stom hoor, maar als Legolas dus niet.
Ik heb een vriend die op legolas lijkt;;... Nee hou er mee op anders moet je later met een poster of actiefiguur van hem gaan trouwen ofzo
Oud 29-04-2011, 16:38
L.E.
L.E. is offline
Hi guys!

Het gaat hartstikke goed!
Ik hou heel veel van hem en ik ben van plan om al mijn geld aan zijn posters uit te geven. Ik voel me zo gelukkig!
Ik heb ook een adres van O.B. gevonden, waarnaar je een brief kan sturen en om een handtekening vragen.
Dat ga ik zeker doen!
Ik ben echt superhappy!
Vreemd dat ik de ene keer zo blij ben, en de andere keer niet!..maarja.
Ik teken hem de hele tijd in mijn schetsboek, en omdat ik graag schilder ben ik van plan ook een schilderij van hem te maken en boven mijn bed te hangen.
Misschien klinkt dit allemaal een beetje vreemd, omdat ik eigenlijk zou afkicken, maar het lukt me gewoon niet om hem te vergeten. Dus daarom geniet ik maar gewoon van mijn gevoelens en probeer er het beste van te maken.
Verliefd zijn is zo moeilijk en zo fijn tegelijk....het is zo verwarrend!

Lievelievelieve Legolas,..Ik hou superveel van je en ook al weet ik dat je niet bestaat, in mijn hoofd ben je wel echt! Voor mij besta je wel..!
In je fantasie kan alles!
Oud 29-04-2011, 22:16
Verwijderd
Volgens mij... is deze topic een geintje? Ik bedoel zo erg verliefd zijn op kansloze liefde is wel heel erg nep
Oud 29-04-2011, 22:18
Em.
Em. is offline
Citaat:
Volgens mij... is deze topic een geintje? Ik bedoel zo erg verliefd zijn op kansloze liefde is wel heel erg nep
Volgens mij komt het redelijk vaak voor in de puberteit. Net zoals van die extreme Justin Bieberfans bijvoorbeeld. Los ervan of dit verhaal echt is of niet, komen dit soort dingen bij mijn weten wel voor. En heel erg verliefd worden op iemand waarmee het nooit wat wordt komt nóg vaker voor.
Oud 30-04-2011, 12:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Hi guys!

Het gaat hartstikke goed!
Ik hou heel veel van hem en ik ben van plan om al mijn geld aan zijn posters uit te geven. Ik voel me zo gelukkig!
Ik heb ook een adres van O.B. gevonden, waarnaar je een brief kan sturen en om een handtekening vragen.
Dat ga ik zeker doen!
Ik ben echt superhappy!
Vreemd dat ik de ene keer zo blij ben, en de andere keer niet!..maarja.
Ik teken hem de hele tijd in mijn schetsboek, en omdat ik graag schilder ben ik van plan ook een schilderij van hem te maken en boven mijn bed te hangen.
Misschien klinkt dit allemaal een beetje vreemd, omdat ik eigenlijk zou afkicken, maar het lukt me gewoon niet om hem te vergeten. Dus daarom geniet ik maar gewoon van mijn gevoelens en probeer er het beste van te maken.
Verliefd zijn is zo moeilijk en zo fijn tegelijk....het is zo verwarrend!

Lievelievelieve Legolas,..Ik hou superveel van je en ook al weet ik dat je niet bestaat, in mijn hoofd ben je wel echt! Voor mij besta je wel..!
In je fantasie kan alles!

ach ja geniet er lekker van Het gaat vanzelf wel een keertje over, tot dan, enjoy!
Oud 01-05-2011, 04:10
Severus
Severus is offline
Hmm... TS doet me wel érg denken aan de troll die een tijdje terug actief was op Onzin, namelijk Anjali (hier een voorbeeldtopic). Het spijt me als TS oprecht is, maar Anjali is in ieder geval waar ik op het eerste gezicht aan denk....

Regels voor berichten