Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens mij maakt het niet zoveel uit wat je doet. Is het niet gewoon heel leuk om aan Legolas te denken en 'm op te zoeken op internet? Je 'moet' helemaal niks. Misschien hebben andere meisjes die je kent niet zo'n enorme crush op iemand, maar maakt dat wat uit? En als je LOTR nou gewoon leuk vindt om te kijken, waarom zou je dat dan niet doen? Je kunt 'm toch niet zomaar even vergeten, dus ik zou er gewoon van genieten zolang het duurt, want vroeg of laat raak je heus wel op 'm uitgekeken (bij jou misschien wat later dan vroeger). Die ene jongen in je klas is dan opeens veel interessanter, en voor je het weet ligt je legolas poster stof te happen onder je bed.
Over een jaar of 10 zou je weer willen dat je 13 was, en je heerlijk grenzeloos verliefd kon worden, wanneer je erachter bent gekomen dat relaties niet alleen maar bestaan uit rozengeur en manenschijn.
|
![]() |
Hou op! Hij heeft geen rotkop!
Ik dacht dat jullie het juist leuk zouden vinden om te zien over wie ik het nou eigenlijk al die tijd had. Maar goed, voortaan plaats ik dan geen plaatjes meer, als sommigen ze zo erg vinden. En ook geen foto's. Misschien vind jij Legolas niks, dat kan natuurlijk. maar kun je dan alsjeblieft iets minder grof reageren? Laatst gewijzigd op 18-04-2011 om 19:33. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als ik jou was zou ik andere dingen gaan doen, die helemaal niets met Legolas te maken hebben. Ga naar vriendinnen, lees een boek (geen LotR ![]() Verder zou ik me niet druk maken, het gaat echt wel over. Tenminste, dat hoop ik toch voor je. Hoe zit het trouwens met andere jongens? Vergelijk je die ook altijd met Legolas en kom je er dan steeds achter dat niemand zo geweldig is? Ik heb nog nooit ook maar een crush gehad op acteurs/zangers/otherwise famous mensen, dus ik heb geen flauw idee hoe je je voelt, maar het lijkt me echt heel irritant. Probeer je ergens anders op te concentreren. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb niet zoveel aandacht voor jongens, ze zijn wel grappig en aardig enzo, maar verder niet.
Ze kijken zo naar je..... Ik vind de jongens uit mijn klas maar een stel kinderachtige losertjes. Weet je, ze zitten al in de tweede maar alsnog doen ze alsof ze 4 zijn. Volgens mij spelen ze nog steeds met Pokemonkaarten... Ja, verliefd zijn op een famous person is heel erg vervelend! Ik weet toch dat ik L niet kan ontmoeten!...... maar ik fantaseer dat ik dat wel kan! Nee, L ( O.B. eigenlijk dus) heeft er geen flauw benul van dat er ergens in Nederland een klein pubertje is dat zoveel van hem houdt. Ik wil wel stoppen met mijn verliefdheid, maar ik weet niet hoe! Kijk, ik ken geen superleuke jongens op wie ik me zou kunnen richten, dus hoe moet ik me dan op iemand anders concentreren? |
![]() |
|
![]() |
Ik kon niet slapen, want ik moest steeds aan iemand denken.
Ik was maandag ook ziek, dus ik had die hele dag zo'n beetje geslapen. Resultaat: Ik was maandagavond dus echt totaal niet moe en ik kon niet in slaap komen. Dus toen keek ik nog even op mijn computer...( laptop, ook goed...) |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
De meisjes zoals jij misschien verliefd worden op filmfiguur X en popfiguur Y. ( Ik heb genoeg klasgenotes gezien die niet zonder hun foto van bepaalde zangers konden dus raar vind ik het niet. Alleen wel dat het zo uitgebreid op dit forum wordt rondgestrooid, no offense.) Mensen zijn allemaal anders en doen dus anders. Sommige zijn sneller volwassen dan andere ( meisjes vaker ). Ik vind: laat iedereen zichzelf zijn dikke /care aan alles en heb plezier.
|
Verwijderd
|
Juist de reden dat meisjes van jouw leeftijd vaak verliefd worden op onbereikbare idolen, is dat je wel graag verliefd wil zijn, maar jongens die even oud zijn als jij zijn daar vaak nog te kinderlijk voor, en jongens die ouder zijn dan jij zijn engerds als ze verkering willen met een meisje van 13. Dus dan kies je een ouder iemand die veilig buiten je bereik is. Over een paar jaar zijn de jongens van jouw leeftijd een stuk leuker en is het bovendien wat minder risico om iets te krijgen met een jongen die een paar jaar ouder is, dus dan heb je geen idool meer nodig om verliefd op te zijn
![]() Maargoed, heel goed dat je gewoon een idool van 'm gaat maken, doe je best ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het is niet zo dat ik verliefd op hem ben, zomaar omdat ik gewoon verliefd wil zijn, hoor!
Maar weet je wat? Het gaat al veel beter! Ik bedoel, ik ben nog wel echt op hem, maar ik kijk veel minder naar hem op youtube. Nog steeds wel vaak, maar dus minder. Helaas...toevallig ben ik op school tijdens een KWT- uur ( Is een uur waarin je zelf mag kiezen naar welk vak je gaat) een stagiar en een meisje ontmoet. Ik zat met mijn vriendin te praten over Legolas, en die stagiar en dat meisje hoorden dat dus. Wat bleek nou? Zij waren ook fan van hem!!! Dus zo heb ik dat hele uur over hem gepraat. Dat hielp me niet echt met afkicken...!.... Ik heb nog een manier gevonden om af te kicken: Ik kijk gewoon naar filmpjes van L. achter de schermen bij LotR. Dan is hij dus gewoon Orlando Bloom, alleen met Legolaskleren aan. En weet je nog? Orlando vind ik niks! En zo zie ik dat Legolas dus echt niet bestaat....! Snap je??? Ja, ik kan het niet helemaal uitleggen. Laatst gewijzigd op 20-04-2011 om 14:52. |
![]() |
|
![]() |
dus ehm....helemaal geen filmpjes meer, hm?
slik... maar ik heb zonet trwns een heeel leuk filmpje gezien dat... Laat maar. Niet meer aan denken. ![]() ![]() ![]() Afkicken is moeilijk, maar van hem blijven houden is nog moeilijker! dus.... Proberen dan maar..... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 21-04-2011 om 17:10. |
![]() |
|
![]() |
Ja, maar weet je wat nou zo vervelend is?
Kijk, ik wil dus van dat stomme verliefde gevoel af, omdat ik weet dat het Never nooit iets wordt. Logisch. Dat betekent dus afkicken. Maar ik vind het ook wel weer fijn om van hem te kunnen dromen en verliefd te zijn. Hij is zo leuk en het is heerlijk om gewoon die vlinders toe te laten in mijn gedachten en weg te zweven op een roze wolk. Mijn enige gedachte is dan; Legolas Greenleaf......Dat is wel een fijn gevoel.... Mijn hersenen zeggen dat ik moet kappen met Legolas, ( Voor zover hersenen iets kunnen zeggen), omdat ik er gewoon verdrietig van word... maar de rest van mijn lichaam is zo kriebelig en into- Legolas, dat ik dus echt niet meer weet wat ik moet doen. stomme liefde....lieve Legolas.....stomme allerliefste Legolas..... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Weetje je bent verliefd op iemand die je niet kent. En omdat je niet weet hoe zijn innerlijk in elkaar steekt, ga je er dus zelf een beeld bij vormen hoe hij vanbinnen is. Het uiterlijk zie je wel op internet maar het innerlijk heb je helemaal zelf verzonnen. Dus je bent eigenlijk verliefd op iemand die je zelf hebt bedacht, alleen het uiterlijk niet.
|
![]() |
|
![]() |
Haj iedereen.
Ik denk dat ik stop met dit topic, niet omdat ik boos ofzo ben, maar juist om een positieve reden; Ik weet nu hoe en waar ik mijn gevoelens moet plaatsen. dat betekent dus dat ik niet meer zo in de knoop zit, vanbinnen. Ik wist namelijk eerst niet hoe je met zo'n verliefdheid om moet gaan, dat was eigenlijk mijn probleem en nu weet ik dat wel. Ook dankzij jullie. Ik weet nu ook dat ik wel echt verliefd ben op hem, en dat ik er niet zomaar vanaf kom, maar in ieder geval voel ik me beter. Jullie hebben me heel erg geholpen. ik ben jullie echt heel erg dankbaar. Ik ga gewoon door met Legolas, net zolang totdat ik ( over een paar jaar ofzo) hem niks meer vind. Ooit gaat het over. Zo, ik heb besloten. dit topic heeft me niet geholpen om van mijn verliefdheid af te komen, maar wel om mezelf en mijn gevoelens beter te begrijpen. Heel erg bedankt iedereen. Over een tijdje zal ik vertellen hoe het met me gaat. Tot ziens en veel geluk met jullie leven en ik hoop dat jullie nooit in zulke rare situaties als ik terecht zullen komen!!! Laatst gewijzigd op 22-04-2011 om 16:54. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hi guys!
Het gaat hartstikke goed! Ik hou heel veel van hem en ik ben van plan om al mijn geld aan zijn posters uit te geven. Ik voel me zo gelukkig! Ik heb ook een adres van O.B. gevonden, waarnaar je een brief kan sturen en om een handtekening vragen. Dat ga ik zeker doen! Ik ben echt superhappy! Vreemd dat ik de ene keer zo blij ben, en de andere keer niet!..maarja. Ik teken hem de hele tijd in mijn schetsboek, en omdat ik graag schilder ben ik van plan ook een schilderij van hem te maken en boven mijn bed te hangen. Misschien klinkt dit allemaal een beetje vreemd, omdat ik eigenlijk zou afkicken, maar het lukt me gewoon niet om hem te vergeten. Dus daarom geniet ik maar gewoon van mijn gevoelens en probeer er het beste van te maken. Verliefd zijn is zo moeilijk en zo fijn tegelijk....het is zo verwarrend! Lievelievelieve Legolas,..Ik hou superveel van je en ook al weet ik dat je niet bestaat, in mijn hoofd ben je wel echt! Voor mij besta je wel..! In je fantasie kan alles! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ach ja geniet er lekker van ![]()
|
Hmm... TS doet me wel érg denken aan de troll die een tijdje terug actief was op Onzin, namelijk Anjali (hier een voorbeeldtopic). Het spijt me als TS oprecht is, maar Anjali is in ieder geval waar ik op het eerste gezicht aan denk....
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #29 Spelleider | 443 | 26-02-2007 11:38 | |
Verhalen & Gedichten |
LOTR: Wat als Boromir niet gesneuveld was? Eye of Sauron | 60 | 30-09-2004 16:02 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter/Alan Rickman #2 Severus | 500 | 26-08-2004 10:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Wie kan me helpen aan een fantasy verhaal? MarMaar | 4 | 04-06-2003 07:36 | |
Films, TV & Radio |
Teleurstellingen Lord of the Rings I en II Gatara | 207 | 24-02-2003 17:36 | |
ARTistiek |
Legolasje Arwyn | 15 | 01-07-2002 09:28 |