Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2011, 13:31
Martiño
Martiño is offline
KPN. Kutbedrijf. Ik had een dongelabonnement afgesloten voor één maand, duizend keer nagevraagd of het ECHT kon, "ja hoor meneer, het kan echt! komt helemaal goed! opzegbaar na een maand!", blijkt nu dus dat het dus NIET kan, en moet ik weer terug naar de winkel om het allemaal te regelen, als het al geregeld kan worden, en ben ik weer extra geld en tijd kwijt omdat die incompetente randdebielen voor de zoveelste keer hun eenvoudige werk, dat de eerste de beste persoon met het syndroom van down nog zonder problemen kan uitvoeren, verneuken en weer eens allerlei valse beloftes doen.

-_-"
Oud 29-04-2011, 15:19
Verwijderd
baby die nog steeds vreselijk slecht slaapt overdag is nog tot daar aan toe, maar 's nachts iedere twee/drie uur wakker gebruld worden is ook niet dat je zegt van YAY
Oud 29-04-2011, 15:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb ineens heul veel zin om naar Parijs te gaan. Mogelijk omdat vandaag mijn studiegenootjes naar de city of loooove vertrekken en daar leuke dingen gaan doen en ik hier blijf om een scriptie te schrijven. *zucht* Life's not fair.
Oud 30-04-2011, 08:40
Verwijderd
Gisteren iets van zes keer moeten overgeven, waaronder een keer over mezelf heen. Kon helemaal niks binnenhouden. Vannacht maar 1-2 uur geslapen omdat ik zo'n honger had. Gadverdamme wat voel ik me beroerd. ik wil zó graag iets eten of drinken maar het gaat niet.
Oud 30-04-2011, 09:03
Dinalfos
Dinalfos is offline
Waarom zijn verpakkingen waarop staat "easy peel" meestal helemaal niet zo easy te peelen?

Consumentenbedrog, ik zeg het je! :mda::mda:
Oud 30-04-2011, 18:06
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Waarom zijn verpakkingen waarop staat "easy peel" meestal helemaal niet zo easy te peelen?

Consumentenbedrog, ik zeg het je! :mda::mda:
Dit is zo herkenbaar dan scheurt het plasticje halverwege of trek je alleen dan lipje eraf :')
Oud 01-05-2011, 00:04
Thomas.
Thomas. is offline
Waarom scheurt een chipszak altijd te ver open
Oud 02-05-2011, 09:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Verdorie, ik wil verder met m'n scriptie, als docent nu ook even opstaat en mij mailt of ik verder mag
Oud 03-05-2011, 08:53
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Verdorie, ik wil verder met m'n scriptie, als docent nu ook even opstaat en mij mailt of ik verder mag
Fijn. Ik heb vrijdag pas een afspraak. VRIJDAG. Zou wel mooi lullig zijn als ze dan zegt "O hai, je opzet suckt, maak maar een tweede versie. Nou doei, kusjes!"
Oud 03-05-2011, 11:25
Verwijderd
Ik merkte vanochtend dat er een dode hommel in mijn bed lag. NEEEEE. Waarom moet dat beest in mijn bed doodgaan? Is de tuin niet goed genoeg? De prullenbak? Het raamkozijn, waar dode insecten meestal liggen?
Oud 03-05-2011, 16:39
Verwijderd
Ah ieelllll.

OT: ben ik de middag vrij en zou ik theorie gaan leren, omdat ik de rest van de week niet veel tijd heb i.v.m werk. Wat doe ik in plaats van leren? Een beetje stom op internet surfen... Eigenlijk alles om niet te hoeven leren.
pfff sinds ik geen school meer heb is mijn discipline echt foetsie
Oud 03-05-2011, 16:50
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik merkte vanochtend dat er een dode hommel in mijn bed lag. NEEEEE. Waarom moet dat beest in mijn bed doodgaan? Is de tuin niet goed genoeg? De prullenbak? Het raamkozijn, waar dode insecten meestal liggen?
misschien zocht ie een vochtig, rustig holletje!

Bwahahahhiosahoahaialkaklakklakalkjhalha!
Oud 06-05-2011, 15:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Aaaaaah ik realiseer me ineens dat ik over twee weken mijn inleiding en eerste hoofdstuk moet inleveren en dat ik het hele ding in 7 weken moet schrijven . Gelukkig mag ik nu wel beginnen (opzet grotendeels goedgekeurd) , maar vind het doodeng!
Oud 06-05-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaah ik realiseer me ineens dat ik over twee weken mijn inleiding en eerste hoofdstuk moet inleveren en dat ik het hele ding in 7 weken moet schrijven . Gelukkig mag ik nu wel beginnen (opzet grotendeels goedgekeurd) , maar vind het doodeng!
Ik zit momenteel in een vergelijkbaar schuitje. Alleen kon ik al veel langer bezig, maar kwam er gewoon steeds van alles tussen.
Oud 06-05-2011, 19:17
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zit momenteel in een vergelijkbaar schuitje. Alleen kon ik al veel langer bezig, maar kwam er gewoon steeds van alles tussen.
Ach ja, uitstelgedrag is mij normaliter ook niet vreemd. De deadline is nu echter zó dichtbij dat ik de druk/stress wel genoeg voel om niet te gaan soggen.

Ook scriptiestress?
Oud 06-05-2011, 19:19
Verwijderd
Mijn broertje die, na Lady Gaga, mee begon te zingen met Celine-fucking-Dion. IS HIJ HOMO OF WAT ADLsfj0w9347:"

Spoiler
Oud 06-05-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ach ja, uitstelgedrag is mij normaliter ook niet vreemd. De deadline is nu echter zó dichtbij dat ik de druk/stress wel genoeg voel om niet te gaan soggen.

Ook scriptiestress?
Ehh ja, en niet zo'n klein beetje ook. Nog een dikke vier weken tijd en nog flink wat te doen. Ik heb de afgelopen week al wel iets van een inleiding en een status quaestionis (vervelend ding trouwens) gemaakt.
Oud 06-05-2011, 22:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
Een status que? En het begin vind ik altijd het vervelendste. Als je opzet etc eenmaal goed in elkaar zit hoef je 'em alleen nog maar uit te voeren . Wat ik niet waardeer, is dat ik die opzet nog niet helemáál goed heb, dus daar ga ik morgen maar eens over brainstormen. Zaterdag studiedag!
Oud 06-05-2011, 22:51
Verwijderd
Ik mag morgen met m'n zwaar verbrande hoofd post lopen. En dat kan ik dan ook niet zo waarderen, aangezien het morgen ook weer behoorlijk zonnig gaat worden.

Laatst gewijzigd op 06-05-2011 om 22:58.
Oud 08-05-2011, 10:41
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Mijn broertje die, na Lady Gaga, mee begon te zingen met Celine-fucking-Dion. IS HIJ HOMO OF WAT ADLsfj0w9347:"

Spoiler
Excuse me? Celine Dion is briljant. Ja!
Oud 08-05-2011, 11:25
Missy
Missy is offline
Dat ik al twee weken lang tienduizend studieontwijkend gedrag aan het vertonen ben. Waardoor ik binnen vier dagen een opening moet fixen voor 350 man. Slim. ;(;(
Oud 08-05-2011, 12:23
Verwijderd
Citaat:
*kijkt even naar Phoebes avatar* *grinnikt*

Goed hoor schatje.
Oud 08-05-2011, 12:23
Verwijderd
De buren
Oud 08-05-2011, 14:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*kijkt even naar Phoebes avatar* *grinnikt*

Goed hoor schatje.
Dat heeft niks met elkaar te maken. Celine Dion heeft zo'n fantastisch mooie stem! Je hoeft er niet van te houden, maar daar ontkom je toch niet aan.
Oud 08-05-2011, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Celine Dion is de bron van al het kwaad, met haar gore accent.
Oud 08-05-2011, 22:52
Geel
Geel is offline
Dat ik een interview waar ik een half uur aan heb besteed voor maar 1 minuut en 6 seconden op 'tape' heb staan. En dat morgen de deadline is.
Oud 10-05-2011, 13:19
Miekje*
Miekje* is offline
De hoeveelheid werk die nog op me ligt te wachten en binnen 7 weken af moet zijn, nnnnngggggggggg.
Oud 11-05-2011, 18:19
Chick Rock
Chick Rock is offline
Elk bestand dat ik open op de computer in de UB of LB opent als 'alleen lezen', terwijl bij properties dat vakje helemaal niet is aangekruist iemand een idee waar dat door komt?
Oud 11-05-2011, 18:34
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Elk bestand dat ik open op de computer in de UB of LB opent als 'alleen lezen', terwijl bij properties dat vakje helemaal niet is aangekruist iemand een idee waar dat door komt?
Als je ze direct van internet opent, dan slaat ie ze op in een tijdelijke map, en kun je ze niet bewerken. Werkt het als je ze eerst op bijv. je desktop zet?
Oud 11-05-2011, 18:55
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als je ze direct van internet opent, dan slaat ie ze op in een tijdelijke map, en kun je ze niet bewerken. Werkt het als je ze eerst op bijv. je desktop zet?
Het is niet alleen als ik ze van internet open, ook als ik ze open vanaf mijn externe geheugen.
Oud 11-05-2011, 18:59
Edelweiss
Edelweiss is offline
het softbaltoernooi

hoop dat ik er nog iets 'positiefs' van kan maken, en dat ik niet in een "ik wil winnen, winnen en winnen" team zit...
Oud 11-05-2011, 19:55
Elmp
Elmp is offline
materiaal of schilderdoek OP en geen tijd of geld ervoor hebben om nieuw spul te halen.
Oud 11-05-2011, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Het is niet alleen als ik ze van internet open, ook als ik ze open vanaf mijn externe geheugen opslag.
Als het thuis niet gebeurt zou ik er even vanuit gaan dat het aan de configuratie op die computers ligt. Later nog maar eens proberen dus.
Oud 11-05-2011, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Dat heeft niks met elkaar te maken. Celine Dion heeft zo'n fantastisch mooie stem! Je hoeft er niet van te houden, maar daar ontkom je toch niet aan.
Eens, je kan haar liedjes superkut vinden, en daar kan ik inkomen. Maar ze kan supersupergoed zingen. Als je dat niet hoort heb je excrement in je hoororgaan!
Oud 12-05-2011, 04:03
Verwijderd
Ik kan echt zo geirriteerd raken van fietsers die te beroerd zijn om even hun hand uit te steken als ze ergens afslaan.
Van mij mogen ze allemaal een klapband krijgen.
Oud 12-05-2011, 08:24
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Als het thuis niet gebeurt zou ik er even vanuit gaan dat het aan de configuratie op die computers ligt. Later nog maar eens proberen dus.
Allright, thanks
Oud 12-05-2011, 10:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik kan echt zo geirriteerd raken van fietsers die te beroerd zijn om even hun hand uit te steken als ze ergens afslaan.
Helemaal mee eens!
Oud 12-05-2011, 14:56
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik erger me nog veel harder aan auto's die geen richting aangeven :\
Oud 12-05-2011, 14:59
TopDrop
TopDrop is offline
Dat als je een paar wassen wil draaien, dat opeens iedereen tegelijk hun shit in de wasmachine wil proppen. En dat ze ook nog uitgebreid gaan staan douchen (wasmachine staat in badkamer)
Oud 12-05-2011, 18:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit. En wielrenners moeten helemaal een keertje hard aangereden worden voor ze beseffen dat de weg niet van hun is.
Oud 13-05-2011, 00:55
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dit. En wielrenners moeten helemaal een keertje hard aangereden worden voor ze beseffen dat de weg niet van hun is.
Zoiets?

http://www.nu.nl/buitenland/2510835/...l-in-giro.html
Oud 13-05-2011, 02:15
Verwijderd
Citaat:
Ik erger me nog veel harder aan auto's die geen richting aangeven :\
ja, ik ook. Maar dat gebeurt veel minder dan fietsers die geen richting aangeven, want dat doet echt bijna niemand. Dat je zelf ook niet snapt als fietser dat het moeilijk irritant is als anderen voor niks moet afremmen en op het laatste moment opnieuw de wegsituatie in moet schatten.
Oud 13-05-2011, 02:15
Carn
Carn is offline
Beyonce.
Oud 13-05-2011, 17:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Mensen die gaan zitten janken omdat ze iets niet kunnen, terwijl ze in heel veel andere dingen wel goed zijn....
Oud 14-05-2011, 17:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nja, iets minder erg
Oud 15-05-2011, 19:20
Diamera
Diamera is offline
Ik zoek een vakantiebaantje maar wil liever niet vakkenvullen of groenteplukken. Ben ik net aan het mailen voor meer info over leeftijdseisen van een vacature als kamermeisje om hotelkamers schoon te maken, komt er op het journaal een bericht over een of andere beroemde Fransman die een kamermeisje in zijn hotelkamer met geweld tot seks heeft gedwongen. Supertiming. Mijn ouders overtuig ik dus nooit meer
Oud 16-05-2011, 08:57
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat is het verdomme koud in m'n kamer. Moet ik nou ECHT de verwarming weer aanzetten??

+ Kwam erachter dat toen ik dit weekend niet thuis was er iemand in mijn kamer is geweest, spullen in m'n bed lagen anders dan ik ze altijd achterlaat. Huisgenoot weet van niks, maar ik verdenk haar vrienden die hier donderdagnacht zijn geweest. Bed ziet eruit alsof iemand erin heeft geslapen, gisteravond direct verschoond. *gruwel*
Oud 16-05-2011, 09:09
snoopy
snoopy is offline
oren zitten enorm dicht
Oud 16-05-2011, 12:01
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik zoek een vakantiebaantje maar wil liever niet vakkenvullen of groenteplukken. Ben ik net aan het mailen voor meer info over leeftijdseisen van een vacature als kamermeisje om hotelkamers schoon te maken, komt er op het journaal een bericht over een of andere beroemde Fransman die een kamermeisje in zijn hotelkamer met geweld tot seks heeft gedwongen. Supertiming. Mijn ouders overtuig ik dus nooit meer
Dat kan altijd en overal gebeuren door iedereen. Als er nou een golf van kamermeisjesaanranders zou zijn, maar dit is echt geen reden om het niet te doen.
Oud 16-05-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Dat kan altijd en overal gebeuren door iedereen. Als er nou een golf van kamermeisjesaanranders zou zijn, maar dit is echt geen reden om het niet te doen.
inderdaad, anders kan je net zo goed de rest van je leven binnen blijven zitten.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten