Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2011, 13:49
Rivka
Rivka is offline
Ik zou het niet meteen proberen en eerst de omgeving goed checken op bessen en vruchten en zo. Als het niet anders kan zou ik wel een dier kunnen doden, maar ik betwijfel of het me zou lukken om er inderdaad één te vangen. Ik zou denk ik het eerst proberen met een traag, makkelijk te doden dier (type eend).
En áls ik dat dier dan zou hebben gedood, dan nog zou het waarschijnlijk even duren voor ik doorhad hoe je dat dier het beste klaar kunt maken (wat me wel echt heel vies lijkt).
Oud 25-04-2011, 15:52
koekje97
koekje97 is offline
Ik zou eerst eieren proberen te jatten, als er echt niets anders op zit, en die dan bakken
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 19:06
Volk
Volk is offline
Citaat:
Ja ik zou meteen dieren gaan eten hoor.
Eigenlijk alles wel. Als het maar geen hond/kat is of huisdieren in het algemeen.
Ik zou het eten wel ''eng'' vinden(kans op vieze ziektes etc) en misschien wel enigzins zielig maar ik denk niet dat ik daar al te veel bij nadenk
Ik zou wel honden en katten en dergelijke eten, zolang het niet mijn eigen huisdier is, want dat is een maatje en geen eten. Maar eerlijk gezegd weet ik niet hoe lang die vriendschap zou blijven voortduren als er echt, maar dan ook écht geen ander eten is.

Ik zou trouwens ook niet snel iemand anders huisdier eten.

Citaat:
Vertel, doe je aan jagen of ben je grootgebracht door leeuwen?
Toen ik in de Caraïben woonde heb ik inderdaad gejaagd en gevist. We hadden ook geiten en die werden ook gegeten.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2011, 19:22
Verwijderd
Wat versta jij onder jagen? Heb jij die geiten zelf gedood?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:59
Verwijderd
als ik honger heb en verder er niks te eten is
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 23:07
Volk
Volk is offline
Citaat:
Wat versta jij onder jagen? Heb jij die geiten zelf gedood?
Ik heb maar 1 geit gedood omdat het wel goed gedaan moet worden en ik dat dus mocht toen ik ouder was. Daarna verhuisden we terug naar nederland. Verder heb ik gejaagd door vallen te zetten en met katapulten. En vissen natuurlijk, maar ik vind dat dat een soort aparte categorie is.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 00:02
Thomas.
Thomas. is offline
Ik had gisteren gezien hoe een koe geslacht werd.

De koe vond het niet leuk.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 08:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb maar 1 geit gedood omdat het wel goed gedaan moet worden en ik dat dus mocht toen ik ouder was. Daarna verhuisden we terug naar nederland. Verder heb ik gejaagd door vallen te zetten en met katapulten. En vissen natuurlijk, maar ik vind dat dat een soort aparte categorie is.
Ah, ok.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten