Advertentie | |
|
![]() |
|
I found this video difficult to masturbate to xlt0001 54 minuten geleden 13 @xlt0001 Really? Because I had no problem at all masturbating to this. grejpfroot 1 minuut geleden
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind een pantyfetish helemaal prima, maar ga geen onschuldige meisjes op twitter lastig vallen, die ook nog eens een hekel aan panty's hebben. Als ik nou getweet had dat ik ontzettend blij werd van het fluwelen gevoel van panty's tegen mijn benen ofzo, dan had ik er wellicht nog begrip voor gehad
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Fantastisch. |
![]() |
|
Verwijderd
|
De eerste tweet die ik lees als ik daarop zoek, wát
![]() http://twitter.com/#!/Tiff_suckafree...70629331681280 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh wacht, waar IN. Ik dacht gewoon waar. 'Waar zouden jullie de steentjes animeren', ik vond het al zo'n vreemd geformuleerde vraag.
Dan weet ik het niet, want ik kan alleen animeren in After Effects en in de combinatie van ImageReady+Photoshop. Maar die zijn allebei onhandig voor wat jij wil bereiken. Ik denk dat wat N00dles zegt het meest zinnig is. |
![]() |
|
Lol, check dit
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hm, ik heb zin in iets lekkers. Zo eens even zoeken. Volgens mij heb ik nog wel van dat pauperige croissantdeeg uit blik, misschien kan ik croissantjes met kaas en ui maken. En/of croissantjes met chocola, kaneel en basterdsuiker. Of bosbessen. Ik heb ook bosbessen.
Maar eigenlijk wil ik gewoon een bagel met mozzarella en pesto, of een broodje kipfilet en kruidenroomkaas op volkorenbrood. Supermarkten, y u no open at night? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Goed topic: ik zeg DOEN m19 den haag
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hey Noedel, doe jij weleens value studies? Dus zeg maar, studies van tonaliteit/contrast? Ik vraag me namelijk af hoe je dat 't beste kunt doen. Om precies te zijn, of je zwart-wit referentiemateriaal moet gebruiken of juist kleur. Momenteel heb ik 't plan om kleurfoto's te refereren en die (als ik klaar ben) om te zetten naar zwart-wit, zodat ik kan zien waar m'n fouten liggen, maar ik weet niet of dat omslachtiger is dan nodig.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mja, in mijn hoofd is 'замужем' letterlijk 'aangemand' en 'женат' 'gevrouwd'. Maar dan lijkt 'жената' me de goede term, ja. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|