Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2011, 22:34
Verwijderd
Ik bedenk me nu ineens iets waarvan ik niet weet of die dingen nog ergens te krijgen zijn, misschien bij de Expo of Xenos ofzo... maar je had ooit van die plastic fotohoezen voor aan de muur, waar je heel veel foto's in kon doen. Een soort raster met allemaal fotomapjes onder elkaar zeg maar, waardoor je een grote collage kan maken. Zo één zou ik wel willen, want ik wil graag foto's aan de muur maar liever geen fotolijsten e.d. Dus áls je zoiets kan vinden... (lekker specifiek he?)
Advertentie
Oud 27-04-2011, 22:36
Verwijderd
Zoiets:
Oud 27-04-2011, 22:42
Lorelei
Lorelei is offline
OK Ik zal eens rond gaan snuffelen.
Oud 27-04-2011, 22:47
Verwijderd
Dag schatjes.

Getver, ik had dus op twitter gepost dat ik panty's haat, vervolgens kreeg ik van 3 mensen berichtjes over hoe mooi/geil/sexy etc panty's zijn. Mensen die ik niet ken. Mensen die dus op twitter zoeken naar #panty's. WTF.
Oud 27-04-2011, 22:48
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dag schatjes.

Getver, ik had dus op twitter gepost dat ik panty's haat, vervolgens kreeg ik van 3 mensen berichtjes over hoe mooi/geil/sexy etc panty's zijn. Mensen die ik niet ken. Mensen die dus op twitter zoeken naar #panty's. WTF.
Nu ben je dus weer verantwoordelijk voor miljoenen dode zaadcellen.
Oud 27-04-2011, 22:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Nu ben je dus weer verantwoordelijk voor miljoenen dode zaadcellen.
Moord moord!
Oud 27-04-2011, 22:49
Verwijderd
Oud 27-04-2011, 22:50
Carn
Carn is offline

I found this video difficult to masturbate to
xlt0001 54 minuten geleden 13

@xlt0001 Really? Because I had no problem at all masturbating to this.
grejpfroot 1 minuut geleden
Oud 27-04-2011, 22:52
Verwijderd
dansende tanden
Oud 27-04-2011, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Zeg, wat ik me ineens afvroeg - als je als vrouw getrouwd bent met een vrouw, hoe moet je dat dan zeggen? Я женат? Я женат(-н-)а? Of toch gewoon замужем?
Я жената, lijkt me, want 'женат' impliceert door de naamval dat je een man bent, en 'замужем' is vooral toepasselijk als je getrouwd bent met een man. (Vandaar het woord 'муж', het hele woord betekent volgens mij letterlijk 'ik ben voorzien van een man'.) Al denk ik dat 'замужем' op den duur ook wel inburgert als benaming bij homohuwelijken, want zo gaan die dingen. Moeten ze in Rusland alleen wel opschieten met de homoacceptatie, momenteel is die daar ver te zoeken namelijk.

Citaat:
http://www.diereneten.nl/

para noedelhap naamzoek, waar zouden jullie de steentjes in animeren als ik ze langzaam wil laten zweven?
Wat bedoel je precies? De letters of echt alleen de stenen eromheen? En hoe wil je ze laten zweven, gericht of gewoon op één plaats? Als het je puur gaat om het visueel laten zien dat ze aan het zweven zijn dan kun je denk ik 't beste gewoon een soort lichte op-en-neer beweging erin doen. En dan dat het niet gelijk gaat (dus niet dat alle onderdelen synchroon naar boven en naar beneden gaan) maar dat er enige discrepantie in zit. En met een vloeiende 'afronding' van de beweging, zeg maar. Wacht, ik animeer even een klein stukje, dat is makkelijker dan dit duidelijk uitleggen.
Oud 27-04-2011, 22:55
Verwijderd
Ik gooi op twitter: "Aah wtf, er zijn dus mensen die op twitter zoeken op #panty's om er vervolgens dubieuze berichtjes over te sturen."

Gelijk sturen 2 van die 3 kerels weer een bericht. BUUH. *Account op prive zet.*
Oud 27-04-2011, 22:57
Verwijderd
Er was toch ook zo'n pantylovah op het forum? Die vervolgens ging pm'en of de dame in kwestie had zin om samen te shoppen en panty's te passen? Misschien krijg ik daar zo ook wel een pm van
Oud 27-04-2011, 22:57
Verwijderd
Citaat:
dansende tanden
Oud 27-04-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Er was toch ook zo'n pantylovah op het forum? Die vervolgens ging pm'en of de dame in kwestie had zin om samen te shoppen en panty's te passen? Misschien krijg ik daar zo ook wel een pm van
Oh ja, die kan ik me ook nog herinneren!
En iew @pantyfetish
Oud 27-04-2011, 23:02
Carn
Carn is offline
Oud 27-04-2011, 23:03
Verwijderd
Ik vind een pantyfetish helemaal prima, maar ga geen onschuldige meisjes op twitter lastig vallen, die ook nog eens een hekel aan panty's hebben. Als ik nou getweet had dat ik ontzettend blij werd van het fluwelen gevoel van panty's tegen mijn benen ofzo, dan had ik er wellicht nog begrip voor gehad
Oud 27-04-2011, 23:07
Verwijderd
Ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk
Oud 27-04-2011, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Je hebt er wel meer! Toen ik nog regelmatig op Lifestyle postte kreeg ik best vaak PM's van panty-fetisjisten. En ik heb me heel lang afgevraagd waarom, pas na jaren realiseerde ik me dat ze natuurlijk gewoon in het wat-heb-je-aan-topic zagen dat ik vaak panty's droeg, ook als (een van de weinigen) in de zomer.
Oud 27-04-2011, 23:20
Verwijderd
Citaat:
Je hebt er wel meer! Toen ik nog regelmatig op Lifestyle postte kreeg ik best vaak PM's van panty-fetisjisten. En ik heb me heel lang afgevraagd waarom, pas na jaren realiseerde ik me dat ze natuurlijk gewoon in het wat-heb-je-aan-topic zagen dat ik vaak panty's droeg, ook als (een van de weinigen) in de zomer.
Oh ik 'ken' er maar 1.

Fantastisch.
Oud 27-04-2011, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Dag schatjes.

Oud 27-04-2011, 23:36
Verwijderd
De eerste tweet die ik lees als ik daarop zoek, wát
http://twitter.com/#!/Tiff_suckafree...70629331681280
Oud 27-04-2011, 23:42
Verwijderd
Citaat:
De eerste tweet die ik lees als ik daarop zoek, wát
http://twitter.com/#!/Tiff_suckafree...70629331681280
Oud 27-04-2011, 23:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
http://www.diereneten.nl/

para noedelhap naamzoek, waar zouden jullie de steentjes in animeren als ik ze langzaam wil laten zweven?
Flash. Gewoon punt A vaststellen, punt B, dat tweenen, en easing toepassen.
Oud 27-04-2011, 23:48
Verwijderd
Oh wacht, waar IN. Ik dacht gewoon waar. 'Waar zouden jullie de steentjes animeren', ik vond het al zo'n vreemd geformuleerde vraag.

Dan weet ik het niet, want ik kan alleen animeren in After Effects en in de combinatie van ImageReady+Photoshop. Maar die zijn allebei onhandig voor wat jij wil bereiken. Ik denk dat wat N00dles zegt het meest zinnig is.
Oud 27-04-2011, 23:49
Carn
Carn is offline
Dit doet Obama toch wel weer aardig .

Oud 27-04-2011, 23:56
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lol, check dit
Oud 28-04-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Lol, check dit
Jezus n00dles
Oud 28-04-2011, 00:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dit doet Obama toch wel weer aardig .

[filmpje]
Ja, hij is wel een pro. Hoezeer ik het ook met zijn politiek oneens ben, ik krijg hierdoor bewondering voor hem. Als ik Mark op televisie zie, denk ik alleen maar MONGOOL. Jammer dat wij niet zulke vakmensen hebben.
Oud 28-04-2011, 00:12
Carn
Carn is offline
Volgens mij is nog een termijn Obama beter dan Trump
Oud 28-04-2011, 00:30
Uice
Uice is offline
Trump is gewoon deprimerend.
Oud 28-04-2011, 00:30
Verwijderd
Hm, ik heb zin in iets lekkers. Zo eens even zoeken. Volgens mij heb ik nog wel van dat pauperige croissantdeeg uit blik, misschien kan ik croissantjes met kaas en ui maken. En/of croissantjes met chocola, kaneel en basterdsuiker. Of bosbessen. Ik heb ook bosbessen.

Maar eigenlijk wil ik gewoon een bagel met mozzarella en pesto, of een broodje kipfilet en kruidenroomkaas op volkorenbrood. Supermarkten, y u no open at night?
Oud 28-04-2011, 00:35
Verwijderd
Goed topic: ik zeg DOEN m19 den haag van groootebeer.
Oud 28-04-2011, 00:35
Verwijderd

Oud 28-04-2011, 00:47
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Jezus n00dles
Carn
Carn is offline
latetrain
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oud 28-04-2011, 00:48
Verwijderd
Citaat:
latetrain
Werkende vrouw en alles
Oud 28-04-2011, 01:03
Noedelhap
Noedelhap is offline
Wie is hier een programmeer/scriptnerd die voor mij een paar tooltjes kan bouwen of leveren?

Ik wil een image resize-script (1 druk op de knop en meerdere plaatjes worden resized naar formaat x*y) en een auto-zipfile-maak-script.
Oud 28-04-2011, 01:05
Carn
Carn is offline
irfanview kan sowieso het eerste, en dat tweede is toch een kwestie van "select all" --> zip?
Oud 28-04-2011, 01:07
Carn
Carn is offline
http://www.google.nl/search?q=batch+resize
Oud 28-04-2011, 02:57
Noedelhap
Noedelhap is offline
Thx, daar kan ik wel wat mee!
Oud 28-04-2011, 03:00
Verwijderd
Hey Noedel, doe jij weleens value studies? Dus zeg maar, studies van tonaliteit/contrast? Ik vraag me namelijk af hoe je dat 't beste kunt doen. Om precies te zijn, of je zwart-wit referentiemateriaal moet gebruiken of juist kleur. Momenteel heb ik 't plan om kleurfoto's te refereren en die (als ik klaar ben) om te zetten naar zwart-wit, zodat ik kan zien waar m'n fouten liggen, maar ik weet niet of dat omslachtiger is dan nodig.
Oud 28-04-2011, 07:43
Verwijderd
Citaat:
Я жената, lijkt me, want 'женат' impliceert door de naamval dat je een man bent, en 'замужем' is vooral toepasselijk als je getrouwd bent met een man. (Vandaar het woord 'муж', het hele woord betekent volgens mij letterlijk 'ik ben voorzien van een man'.) Al denk ik dat 'замужем' op den duur ook wel inburgert als benaming bij homohuwelijken, want zo gaan die dingen. Moeten ze in Rusland alleen wel opschieten met de homoacceptatie, momenteel is die daar ver te zoeken namelijk.
Dankje.
Mja, in mijn hoofd is 'замужем' letterlijk 'aangemand' en 'женат' 'gevrouwd'. Maar dan lijkt 'жената' me de goede term, ja. (Al is het uit zelfbescherming nog wel te overwegen om 'замужем' te zeggen! Maar daar ga ik wel over nadenken als ik ooit getrouwd zou zijn.)
Oud 28-04-2011, 07:54
Verwijderd
Citaat:
goeeeeedemorgen!
Goedemorgen! Nog niet helemaal wakker?
Oud 28-04-2011, 08:00
Rationeel
Rationeel is offline
ik kwam er net zelf ook achter ja
Oud 28-04-2011, 08:44
Verwijderd
de zon knipperde
Oud 28-04-2011, 08:45
Verwijderd
Citaat:
de zon knipperde
Misschien knipoogde hij naar je!
Oud 28-04-2011, 09:02
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Volgens mij is nog een termijn Obama beter dan Trump
Sowieso lijken de Republikeinen niet echt een geloofwaardige kandidaat te hebben. Maar goed, Obama was ook geen favoriet een jaar voor de verkiezingen. Romney doet het geloof ik nog het best in de polls, maar die is mormoon en misschien te gematigd voor hardliners.
Oud 28-04-2011, 09:56
Verwijderd
Morning. Vandaag ben ik vrij, hoera
Oud 28-04-2011, 10:23
Verwijderd

Laatst gewijzigd op 28-04-2011 om 14:07.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten