Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik was gewoon eerlijk, zou nogal triest zijn als ik zoiets zou zeggen om te gaan vissen naar complimentjes, lekker doorzichtig ook. Maarja, verbaast me niet echt dat jij dat zo opvat. Ik heb blijkbaar iets ergs gedaan met je moeder een keer, ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vond hij het nog raar dat ik best kwaad werd dat hij zomaar iets zei, en ik het niet opvatte als compliment :') |
![]() |
|
Ik kreeg laatst de opmerkingen toen ik stond te tappen dat ik een goddelijk decolleté had.
![]() Mensen vinden het altijd superdapper van me dat ik in korte rokjes loop maar dat is echt een crappy opmerking. Ik heb best wel een vrouwelijk figuur, zo aan de mollige kant van normaal, maar waarom zou ik dan geen korte rokjes aan kunnen? ![]() Ik krijg regelmatig complimentjes over m'n stem, maar niet over m'n stembanden dus dat is niet echt een lichaamsdeelgerelateerde opmerking. Mijn vriendje vindt overigens alles aan me leuk. ![]() Verder vind ik de opmerkingen die veel mensen hier krijgen over hun gewicht best wel raar. Je gaat toch niet zomaar commentaar lopen leveren op allerhande mensen? Dat doe je alleen maar als je veertien en /care bent.
||
Verwijderd
|
Citaat:
en bedankt ![]() |
![]() |
|
Eh, ik zei op vorige pagina ook dat ik niet echt complimenten krijg, waarom vallen jullie dan niet over mij heen en wel over Stefenootje? Niet zo zeuren jongens
![]()
|
Verwijderd
|
Ik word doorgaans wel mooi gevonden maar niet bijzonder knap ofzo. Ik heb prima haar en volle lippen. Ik ben wel vrij klein, 1.75 ofzo en heb grote voeten dus een keer zei een kind bij de bushalte 'mamaaa die meneers voeten lijken op ronald mcdonaldsssss!'. Sterf
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb wel een duidelijke voorkeur voor echte tieten want die voelen lekkerder aan dan neppers. ![]()
||
Citaat:
@ brenda: whut?
||
Citaat:
|
![]() |
|
Iemand kwam laatst naar me toe en zei: "Mag ik even zeggen dat je echt een geweldige uitstraling hebt!"
Dat hoort niet echt bij mijn lichaam, maar ik vond het heel cool ![]() Verder: mijn haar, mijn ogen (maar vaak alleen in de cheesy 'wat heb je mooie ogen' manier ![]() Ik ben na al die jaren nu eindelijk ook blij met mijn sproeten ![]() Negatief: Mijn nagels (bijter), mijn figuur, mijn neus, mijn stem, mijn haar. Vreemden zijn nog nooit naar me toe gekomen om negatief te doen, alleen toen ik nog gottik was, kreeg ik stomme opmerkingen naar mijn hoofd (kankergothic, ga je snijden, ben je uitgeschoten met je mascara, verstop je scharen, is het halloween vandaag). Maar dat heb ik nu niet meer ![]() |
![]() |
|
Ik ben vroeger (toen ik een jaar of 14/15 was) wel eens voor een jongen aangezien en dat vond ik héél erg. Mede door dat soort dingen ben ik nog steeds onzeker over mijn lichaam. Misschien dat ik daardoor ook niet 'opensta' voor complimenten en de neiging heb ze snel te bagatelliseren.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Mijn haar, by far. En dat ik een mooie lange nek heb hoor ik ook vaak. Vrienden en onbekenden vinden mijn zandloperfiguur vaak mooi; Mijn familie heeft echter vaak het idee dat ik te dik ben, helaas. Ik heb dat idee niet dus meer sporten of minder eten dan nodig is om gezond te blijven vind ik dat niet waard, maar mijn familie wel dus. (vooral mijn vader en de ouders van mijn moeder).
|
![]() |
|
Ik krijg veel complimenten over mijn gezichtsvorm, en dat ik zulke grote ogen heb. Ook over mijn figuur, ben slank gebouwd en dat wil ik graag zo houden
![]() In het algemeen wordt ik wel als aantrekkelijk beschouwd. Hoewel ik het voor een lange tijd moeilijk heb gehad om dat te geloven, aangezien ik vroeger echt een lelijk kind was en mijn 'vriendinnen' wel eens opmerkingen maakten dat ik op een jongen leek. Nu heb ik wat meer zelfvertrouwen en kan ik met een gerust hart 'dankjewel voor het compliment' zeggen. En ik raad iedereen dat aan om te zeggen, dat is wel zo netjes en later kun je het zowaar geloven ![]() Ik krijg niet vaak kritiek over mijn uiterlijk, hoewel ik zelf mijn buik een beetje te veel vind uitsteken vergeleken met de rest van mijn bouw. Dus een beetje buiten proportie, of het is gewoon iets dat alleen mij is opgevallen..
|
![]() |
|
|