Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2011, 12:56
Verwijderd
Ehm positief: Mn ogen, mn neus, mn glimlach, mn tanden.

Negatief: mn kaalheid in wording. Mn mond als ik neutraal kijk. Tot 1-2 jaar terug mn magerheid. Maar zo mager ben ik niet meer. Ben wat aangedikt.

Ohja, men vind mijn *ik durf het niet eens te noemen* sexy.

edit: schijn ene mooie, gladde huid te hebben. en sommigen schatten me 5+ jaren jonger :')
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-04-2011, 13:52
Verwijderd
Oh ja, mensen vinden mijn huid altijd enorm zacht en roepen dat ook vaak bij bv. felicitatiezoenen. 'Ooooh, wat heb jij een zachte huid!!' en dan gaan ze over m'n wangen aaien
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 14:26
Verwijderd
Leuk dat jullie complimentjes krijgen, ik krijg dat nooit.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 14:31
Verwijderd
lekkere tieten heb je, stefenootje! /vlerk
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 15:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
lekkere tieten heb je, stefenootje! /vlerk
Ik vind ze wel iets te groot.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Leuk dat jullie complimentjes krijgen, ik krijg dat nooit.
Eh, je krijgt nooit iets gemeend liefs te horen van LL?

Citaat:
Ik vind ze wel iets te groot.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 15:55
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Stefenootje krijgt wel het een en ander te horen maar ze post nu dit zodat wij hier massaal complimentjes gaan geven aan haar. Ze weet dondersgoed wat men positief aan haar uiterlijk vindt.
Oud 30-04-2011, 15:59
Verwijderd
Citaat:
Stefenootje krijgt wel het een en ander te horen maar ze post nu dit zodat wij hier massaal complimentjes gaan geven aan haar. Ze weet dondersgoed wat men positief aan haar uiterlijk vindt.
Oh nou, dat was ik sowieso niet van plan. Bovendien zou dat ook vrij stupide zijn want ik weet niet eens hoe ze er uit ziet
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
Lekker dingen invullen over iemand die je verder totaal niet kent :')

Ik was gewoon eerlijk, zou nogal triest zijn als ik zoiets zou zeggen om te gaan vissen naar complimentjes, lekker doorzichtig ook.
Maarja, verbaast me niet echt dat jij dat zo opvat. Ik heb blijkbaar iets ergs gedaan met je moeder een keer, ofzo.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:02
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Oh nou, dat was ik sowieso niet van plan. Bovendien zou dat ook vrij stupide zijn want ik weet niet eens hoe ze er uit ziet
Iets te grote borsten. Verder kan ik niet echt vertellen hoe en wat.
Oud 30-04-2011, 16:06
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Lekker dingen invullen over iemand die je verder totaal niet kent :')

Ik was gewoon eerlijk, zou nogal triest zijn als ik zoiets zou zeggen om te gaan vissen. Maarja, verbaast me niet dat jij dat zo opvat. Ik heb blijkbaar iets ergs gedaan met je moeder een keer, ofzo.
Zegt niemand dan iets van je opleiding of werk over je fysiek?
Oud 30-04-2011, 16:10
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Oud 30-04-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Zegt niemand dan iets van je opleiding of werk over je fysiek?
nu je het zegt, er kwam een keer iemand naar me toe, zat echt al een jaar bij hem in de klas, zegt hij: 'je hebt echt grote borsten, welke maat is het?'

Vond hij het nog raar dat ik best kwaad werd dat hij zomaar iets zei, en ik het niet opvatte als compliment :')
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:16
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Nouja we zullen niet happen Stef.
Oud 30-04-2011, 16:46
Verwijderd
Dude, Steef, als zelfs ík wel eens een complimentje krijg..
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:50
Verwijderd
mn haren en kont
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
mn haren en kont
Meestal wordt een harige kont toch niet als positief gezien?
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Meestal wordt een harige kont toch niet als positief gezien?
mijn haren (hoofdharen)
en kont (en niet konthaar)
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 17:23
Roosje
Roosje is offline
Ik kreeg laatst de opmerkingen toen ik stond te tappen dat ik een goddelijk decolleté had. Nou tof hoor.
Mensen vinden het altijd superdapper van me dat ik in korte rokjes loop maar dat is echt een crappy opmerking. Ik heb best wel een vrouwelijk figuur, zo aan de mollige kant van normaal, maar waarom zou ik dan geen korte rokjes aan kunnen? Ja whoohoo mijn benen zijn geen sprietjes maar then again, ze zijn tof en ik ben er blij mee. Vriendinnetjes verwoorden het gewoon als "dat zou ik echt niet durven" en dat is wel minder erg, maar het blijft vervelend.
Ik krijg regelmatig complimentjes over m'n stem, maar niet over m'n stembanden dus dat is niet echt een lichaamsdeelgerelateerde opmerking.

Mijn vriendje vindt overigens alles aan me leuk.

Verder vind ik de opmerkingen die veel mensen hier krijgen over hun gewicht best wel raar. Je gaat toch niet zomaar commentaar lopen leveren op allerhande mensen? Dat doe je alleen maar als je veertien en /care bent.
Oud 30-04-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kreeg laatst de opmerkingen toen ik stond te tappen dat ik een goddelijk decolleté had. Nou tof hoor.
Mensen vinden het altijd superdapper van me dat ik in korte rokjes loop maar dat is echt een crappy opmerking. Ik heb best wel een vrouwelijk figuur, zo aan de mollige kant van normaal, maar waarom zou ik dan geen korte rokjes aan kunnen? Ja whoohoo mijn benen zijn geen sprietjes maar then again, ze zijn tof en ik ben er blij mee. Vriendinnetjes verwoorden het gewoon als "dat zou ik echt niet durven" en dat is wel minder erg, maar het blijft vervelend.
Ik krijg regelmatig complimentjes over m'n stem, maar niet over m'n stembanden dus dat is niet echt een lichaamsdeelgerelateerde opmerking.

Mijn vriendje vindt overigens alles aan me leuk.

Verder vind ik de opmerkingen die veel mensen hier krijgen over hun gewicht best wel raar. Je gaat toch niet zomaar commentaar lopen leveren op allerhande mensen? Dat doe je alleen maar als je veertien en /care bent.

en bedankt
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 17:30
Chick Rock
Chick Rock is offline
Eh, ik zei op vorige pagina ook dat ik niet echt complimenten krijg, waarom vallen jullie dan niet over mij heen en wel over Stefenootje? Niet zo zeuren jongens
Oud 30-04-2011, 17:59
Verwijderd
Citaat:
Eh, ik zei op vorige pagina ook dat ik niet echt complimenten krijg, waarom vallen jullie dan niet over mij heen en wel over Stefenootje? Niet zo zeuren jongens
Imago
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 18:37
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik zie nog steeds het verschil niet.
Oud 30-04-2011, 18:58
Verwijderd
Ik vroeg aan mijn man wat hij het leukst/mooist aan mijn lichaam vindt... 'Je rug.'
Met citaat reageren
Oud 30-04-2011, 19:09
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ruggen zijn ook heeele mooie lichaamsdelen vooral bij mannen dan in my opinion, maar misschien zijn vrouwenruggen ook wel heel mooi!
Oud 30-04-2011, 19:34
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Iets te grote borsten. Verder kan ik niet echt vertellen hoe en wat.
Is dat mogelijk dan? Groter = beter in mijn boek
Oud 30-04-2011, 19:35
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ik vroeg aan mijn man wat hij het leukst/mooist aan mijn lichaam vindt... 'Je rug.'
Kan toch best? Mijn man is ook helemaal lyrisch over mijn rug.
Oud 30-04-2011, 21:41
Lorelei
Lorelei is offline
@roosje: zeggen ze het wel nav je figuur of is dat eat jouw hoofd ervan maakt? In superkorte rokjes lopen is ook iets wat je niet kunt durven ongeacht het figuur (lekker duidelijke zin)
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 00:05
Thomas.
Thomas. is offline
M'n sixpack
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 00:36
Verwijderd
mijn afgetrainde buikje, mijn piemel, en mijn lach
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 07:44
Verwijderd
Citaat:
mijn afgetrainde buikje, mijn piemel, en mijn lach
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 08:31
Verwijderd
Citaat:
mijn piemel
Ohja, die ook.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 10:24
Verwijderd
Ik word doorgaans wel mooi gevonden maar niet bijzonder knap ofzo. Ik heb prima haar en volle lippen. Ik ben wel vrij klein, 1.75 ofzo en heb grote voeten dus een keer zei een kind bij de bushalte 'mamaaa die meneers voeten lijken op ronald mcdonaldsssss!'. Sterf Mijn broer zegt vaak dat ik een sigaret onder de douche kan roken omdat ik een grotere neus heb dan hij. Maar goed, ik heb geen haakneus dus eigenlijk overdrijft hij
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Is dat mogelijk dan? Groter = beter in mijn boek
Maar er zijn toch grenzen?
Die grens is Stefenootje nog niet over met haar borsten btw. Vind ik.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 16:42
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Maar er zijn toch grenzen?
Die grens is Stefenootje nog niet over met haar borsten btw. Vind ik.
Mijn bovengrens ligt vrij hoog lol. Maar het moet natuurlijk niet in het belachelijke gaan (Lolo Ferrari).
Ik heb wel een duidelijke voorkeur voor echte tieten want die voelen lekkerder aan dan neppers.
Oud 01-05-2011, 16:45
Verwijderd
Neptieten voelen eigenlijk niet anders dan echte tieten hoor. Althans, als je geen extreme maat hebt aangenomen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Vriendlief vindt die bij mij ook geweldig, maar bij enig navraag bleek dat vooral bij bepaalde *kuch* seksuele handelingen zijn aandacht erop viel
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 20:08
Volk
Volk is offline
Citaat:
Is mijn vriend ook heel gek op. En bij vrouwen vind ik het ook heel sensueel. Mannenruggen heb ik dan weer niks mee.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 20:11
Roosje
Roosje is offline
Citaat:
@roosje: zeggen ze het wel nav je figuur of is dat eat jouw hoofd ervan maakt? In superkorte rokjes lopen is ook iets wat je niet kunt durven ongeacht het figuur (lekker duidelijke zin)
Hmm, de helft bedoelt het eerste, de andere helft het tweede waarschijnlijk. Maar het is misschien meer in de categorie "Als ik jouw figuur had zou ik het niet durven", dus soort-van een samensmelting van beide mogelijkheden. Als je snapt wat ik bedoel.

@ brenda: whut?
Oud 01-05-2011, 20:18
Volk
Volk is offline
Citaat:
Hmm, de helft bedoelt het eerste, de andere helft het tweede waarschijnlijk. Maar het is misschien meer in de categorie "Als ik jouw figuur had zou ik het niet durven", dus soort-van een samensmelting van beide mogelijkheden. Als je snapt wat ik bedoel.

Ha, dan vind ik jou toch stoerder. Iets niet durven vanwege het uiterlijk is wel zo'n beetje het toppunt van onzekerheid en zieligheid.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 20:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Iemand kwam laatst naar me toe en zei: "Mag ik even zeggen dat je echt een geweldige uitstraling hebt!"
Dat hoort niet echt bij mijn lichaam, maar ik vond het heel cool
Verder: mijn haar, mijn ogen (maar vaak alleen in de cheesy 'wat heb je mooie ogen' manier ), mijn stem, mijn figuur, mijn lach, mijn sproeten.
Ik ben na al die jaren nu eindelijk ook blij met mijn sproeten

Negatief: Mijn nagels (bijter), mijn figuur, mijn neus, mijn stem, mijn haar.

Vreemden zijn nog nooit naar me toe gekomen om negatief te doen, alleen toen ik nog gottik was, kreeg ik stomme opmerkingen naar mijn hoofd (kankergothic, ga je snijden, ben je uitgeschoten met je mascara, verstop je scharen, is het halloween vandaag).
Maar dat heb ik nu niet meer
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 21:32
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben vroeger (toen ik een jaar of 14/15 was) wel eens voor een jongen aangezien en dat vond ik héél erg. Mede door dat soort dingen ben ik nog steeds onzeker over mijn lichaam. Misschien dat ik daardoor ook niet 'opensta' voor complimenten en de neiging heb ze snel te bagatelliseren.
Oud 01-05-2011, 21:39
Uice
Uice is offline
Mijn haar is regelmatig aan complimenten onderhevig.

Mijn kaaklijn ook wel.
Oud 01-05-2011, 21:59
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Krijg jij nooit "Omg jij lijkt op Jezus"
Met citaat reageren
Oud 01-05-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
is geen compliment
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 08:17
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
is geen compliment
dan heb jij zeker nog nooit een christusbeeld gezien waarbij je nét onder zijn stoffen lapje kunt piepen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2011, 08:58
Uice
Uice is offline
Citaat:
Zelden.
Oud 02-05-2011, 09:01
Verwijderd
Citaat:

laten we het maar bij mn haren houden
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Mijn haar, by far. En dat ik een mooie lange nek heb hoor ik ook vaak. Vrienden en onbekenden vinden mijn zandloperfiguur vaak mooi; Mijn familie heeft echter vaak het idee dat ik te dik ben, helaas. Ik heb dat idee niet dus meer sporten of minder eten dan nodig is om gezond te blijven vind ik dat niet waard, maar mijn familie wel dus. (vooral mijn vader en de ouders van mijn moeder).
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 17:03
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik krijg veel complimenten over mijn gezichtsvorm, en dat ik zulke grote ogen heb. Ook over mijn figuur, ben slank gebouwd en dat wil ik graag zo houden Mijn handen vind ik trouwens ook heel mooi, lang en dun en mooie nagels. Mijn voeten zijn juist heel klein maar dat vind ik wel weer schattig.
In het algemeen wordt ik wel als aantrekkelijk beschouwd. Hoewel ik het voor een lange tijd moeilijk heb gehad om dat te geloven, aangezien ik vroeger echt een lelijk kind was en mijn 'vriendinnen' wel eens opmerkingen maakten dat ik op een jongen leek.
Nu heb ik wat meer zelfvertrouwen en kan ik met een gerust hart 'dankjewel voor het compliment' zeggen. En ik raad iedereen dat aan om te zeggen, dat is wel zo netjes en later kun je het zowaar geloven

Ik krijg niet vaak kritiek over mijn uiterlijk, hoewel ik zelf mijn buik een beetje te veel vind uitsteken vergeleken met de rest van mijn bouw. Dus een beetje buiten proportie, of het is gewoon iets dat alleen mij is opgevallen..
Reageren

Regels voor berichten