Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik doe voorlopig ook SP, maar ik wil wel op een server want ik wil spleef spelen, het spel dat binnen Minecraft is uitgevonden.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
leuk spel! aan het begin denk je saai spel. maar als je eenmaal een uurtje verder bent ben je er niet meer bij weg te krijgen. 1 nadeel is wel dat het een spel is met fixe lagg op vooral multiplayer.. heb je er veel last van? change dan je render distance naar bijvoorbeeld tiny en je graphics ding naar fast
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Binnenkort ga ik er maar eens m'n eigen prive-vertrekje bouwen en beginnen met een mijnexpeditie ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er komt een update aan deze week, als het goed is, met veel gave nieuwe dingen (nieuwe mode, met pre-build NPC towns en verlaten mijnen enzo)
![]() ![]() Overigens draait mijn pc het spel prima, ook multiplayer gaat super, heb nog geen lag gehad ![]() (Was op de server wel verdwaald ![]() ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Spoiler
Citaat:
Ik ben vooral te spreken over de rivieren en het mooiere licht. Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 18:28. Reden: Spoiler voor mensen die hun nieuwsgierigheid willen blijven bedwingen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, er was ergens een video waarin Notch door de update loopt, met endermen enzo, zag er tof uit. En idd mooier licht + slidertje, rivieren zagen er ook gaaf uit! Endermen vond ik wel creepy, maar zolang je ze niet aankijkt, zijn ze eigenlijk wel cute rond aan het scharrelen. Ben benieuwd naar die bouwsels van ze
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
O, nog vergeten te vragen: doe jij dingen met redstone dan, Andijvie? Ik heb echt duizend kisten met redstone want ik gebruik het bijna nergens voor. Alleen voor dingen als klokken en powered rails enzo, en misschien maak ik nog eens een geheime deur met pistons, maar daar blijft het ook wel bij.
|
![]() |
||
Ik moet pistons nog leren en ze zijn er al met een nieuwe
![]() Citaat:
![]() Ik had een dolhoofje met pressureplates met de Zelda-treasure-tune en zo, deurbellen, heel leuk allemaal. Of je maakt er obsidian van?
|
Verwijderd
|
Ja, dat je obsidian kan maken van redstone weet ik dus pas sinds eergisteren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Noteblocks doe ik verder ook niks mee, al wil ik wel een keer een deurbel maken. Maar ik ben compleet toondoof dus op gehoor dingen nabouwen valt af, ontwerpen opzoeken vind ik een beetje valsspelerig en saai, en redstone cirquits vind ik gedoe. Maar pistons maken een mooi geluid dus daar maak ik wel een uitzondering voor, als ik ben uitgekeken op gewoon visueel mooie dingen maken. |
![]() |
||
Citaat:
Lol, vage bug ![]() Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 19:35. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vermaak me vooralsnog wel met simpele redstone circuitjes, heb een paddestoelenkwekerijtje gebouwd en wil die gaan automatiseren met een piston en wat redstone (zodat er water langs loopt en de nieuwe paddestoelen allemaal netjes naar mij toe spoelen). Lekker lui
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze gewoon ongelooflijk irritant. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Leuk om te zien dat de topic nog steeds actief is
![]() En ik heb gehoord dat de nieuwe update binnen 2 dagen komt ![]() De hele shitload aan nieuwe dingen in 1.8 staat hier: http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Minecraft vrienden ElectronicJason | 2 | 29-10-2016 13:21 | |
Games |
Minecraft server NL server :) Dylae | 2 | 14-03-2013 14:03 | |