Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2011, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Klinkt juist als prima bejaagbare vijanden. Bedenk even: jij hebt controle over wanneer zij bewegen of stilstaan. Dus je houd de cursor erop terwijl je zorgt dat er een (dodelijk) obstakel tussen hem en jou komt te zitten.

Een gracht lava met een 1-bloks muur er tussen, zelfs al is die niet breed, zou zo'n ding, als die voorspelling van zijn gedrag klopt, zo fataal moeten worden. Wellicht kun je ze zelfs verzuipen in water door de cursor erop te richten terwijl ze zwemmen; blup, blup, blup.

Weet je wat mij een bugger lijkt? Meerdere van die dingen tegelijk, of een enderman en een andere vijand in de buurt, zodat je geen rust krijgt om die tactieken uit te voeren.
Maar ze kunnen teleporteren, he. Zodra je wegkijkt. Dan heb je niet zoveel aan een obstakel, dodelijk of niet.

Ik ben wel benieuwd wat voor loot ze droppen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-08-2011, 05:12
Verwijderd
Ffffffffffffffff

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 15:01
Verwijderd
Ik ben al SOG'end wat tutorials aan het bekijken en 't ziet er gaaf uit! En toen viel mijn oog op het iDeal logo... dus nu kan ik het niet weerstaan
Met citaat reageren
Oud 12-08-2011, 21:09
Verwijderd
Ik vind het al eng wanneer ik 's nachts in m'n goed verlichte grotje zit met zwaard en buiten een zombie vies hoor gorgelen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 07:52
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ik ben al SOG'end wat tutorials aan het bekijken en 't ziet er gaaf uit! En toen viel mijn oog op het iDeal logo... dus nu kan ik het niet weerstaan
Of Paypal
Oud 14-08-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Of Paypal
Ja, maar dat heb ik dus niet
Met citaat reageren
Oud 14-08-2011, 14:18
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het al eng wanneer ik 's nachts in m'n goed verlichte grotje zit met zwaard en buiten een zombie vies hoor gorgelen
Wacht maar tot je grotten gaat proberen te verkennen
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 01:42
Verwijderd
Ik heb diamant gevonden maar ik heb een deadline dus ik mag het niet mijnen tot ik klaar ben
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 11:35
Verwijderd
Ik heb nu een fijn huisje gebouwd en ga me bezig houden met brood bakken Achter m'n huis wel een gave grot gevonden, daar ben ik nu beetje bij beetje de boel aan het ontdekken
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 15:17
Verwijderd
Ik zag het ideal en paypal logo ook.

En /lego

resisting... Jullie zitten op een server of SP of wat?
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 16:04
Verwijderd
Ik speel nog SP

En ik was m'n huis kwijt
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 20:41
Verwijderd
Ik doe voorlopig ook SP, maar ik wil wel op een server want ik wil spleef spelen, het spel dat binnen Minecraft is uitgevonden.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 21:57
Verwijderd
Het einde was echt wat ik zat te bedenken toen het in beeld kwam "als je ze op een podium zet, laat het dan exploderen."

Boom!
"What!? Oh shi-"
Met citaat reageren
Oud 16-08-2011, 22:17
Verwijderd
Spoilers!1!!!11
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 15:55
Verwijderd
Deal with it
Met citaat reageren
Oud 17-08-2011, 18:01
Macrador
Macrador is offline
De Yogcast is echt wel win
Oud 17-08-2011, 22:02
Verwijderd
Kutcreeper, of beter gezegd, stupid me: zit vrolijk van me af te hakken maar ik hak per ongeluk weg wat de 'grond' is, beest dondert bij mij mijn schuilkelder in, ik ren er vandoor, voordeur uit *ganked*.

:')
Met citaat reageren
Oud 23-08-2011, 07:30
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Maar ze kunnen teleporteren, he. Zodra je wegkijkt. Dan heb je niet zoveel aan een obstakel, dodelijk of niet.

Ik ben wel benieuwd wat voor loot ze droppen.
Kunnen ze teleporteren naar het blok waar je staat? Zo nee, dan maak je toch een toren waar je zelf op gaat staan, wel snel genoeg doen natuurlijk, want als je zo'n toren maakt door te springen en naar beneden te richten en dan een nieuw blok gaat toevoegen waar je poppetje dan op gaat staan, heb je geen kijk op dat wezengedoedingetje.
Oud 27-08-2011, 13:17
Verwijderd
Een neef van me heeft een soort familie-servertje opgezet (wat andere neven en nichten spelen ook), dus daar ga ik vanavond eens kijken
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 15:07
Verwijderd
Ik vind dit ook een heel leuk spelletje! Je kan echt heel veel maken en ontdekken.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2011, 19:26
boet
boet is offline
Ooeeehhh... Download?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 01:11
braadpan
braadpan is offline
leuk spel! aan het begin denk je saai spel. maar als je eenmaal een uurtje verder bent ben je er niet meer bij weg te krijgen. 1 nadeel is wel dat het een spel is met fixe lagg op vooral multiplayer.. heb je er veel last van? change dan je render distance naar bijvoorbeeld tiny en je graphics ding naar fast
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 02:30
Verwijderd
Citaat:
Ooeeehhh... Download?
Es kijken of ik dat binnenkort kan regelen. Al die dingen staan trouwens niet ver van elkaar in dezelfde wereld.

Random feitje: Ghasts kunnen niet door glas zien.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 19:44
Verwijderd
Aww, server van m'n neef was iets te toegankelijk kennelijk De dingen die gebouwd waren zijn bestookt met tnt en overgoten met lava, dus 't is er echt een rotzooitje nu
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 20:32
Macrador
Macrador is offline
Hopelijk heeft hij een back-up
Oud 01-09-2011, 08:22
Verwijderd
Citaat:
Hopelijk heeft hij een back-up
Nee Maar de server was ook nog vrij jong, dus ze konden niet héél veel verwoesten. Ik ben nu bezig geweest om het een en ander op te ruimen Maar helaas is de tempel die iemand had gebouwd nu een ruïne... ach, heeft ook zo z'n charme
Binnenkort ga ik er maar eens m'n eigen prive-vertrekje bouwen en beginnen met een mijnexpeditie
Met citaat reageren
Oud 01-09-2011, 11:59
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Best grappig dat iemand op een onbekende server binnenhopt om eeuwen bezig te zijn wat tnt te maken om uiteindelijk dingen ermee te slopen en weer naar de volgende server gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 16:22
daanvankampen11
daanvankampen11 is offline
hallo mensen ik heb op youtube een kanaal waar we alleen minecraft spelen is er iemand met een goede computer die een gastrol wil
Met citaat reageren
Oud 04-09-2011, 20:16
Verwijderd
Er komt een update aan deze week, als het goed is, met veel gave nieuwe dingen (nieuwe mode, met pre-build NPC towns en verlaten mijnen enzo) En Enderman... Hmm

Overigens draait mijn pc het spel prima, ook multiplayer gaat super, heb nog geen lag gehad
(Was op de server wel verdwaald heb twee dagen naar mijn huis lopen zoeken Maarrr nu heb ik wel een wolfje <3 Nu weer flink gaan mijnen, ik wil redstone en diamant!)
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 00:32
Jefar
Jefar is offline
Heeft nog iemand een leuke server waar ik langs kan komen? ^^
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 09:29
daanvankampen11
hallo mensen ik heb op youtube een kanaal waar we alleen minecraft spelen is er iemand met een goede computer die een gastrol wil
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 16:33
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Voor mensen die minecraft leuk vinden.

Ik heb al hun minecraft vids gekeken.. echt heel erg leuk gedaan.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:02
daanvankampen11
wie kent dat niet
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 17:22
Macrador
Macrador is offline
De enderman komt er aan en ik wil niet
Oud 05-09-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]

Het staat zelfs nog gelinkt op de vorige pagina Maar goeie reeks, ja.

Citaat:
De enderman komt er aan en ik wil niet
Sinds ik weet dat
Spoiler
Nu vind ik ze eigenlijk wel lief. Ze zijn gewoon verlegen, awww.

Citaat:
Er komt een update aan deze week, als het goed is
Komende donderdag is een 'good guess' volgens één van de programmeurs! Al hoeft dat niet zoveel te zeggen natuurlijk.

Ik ben vooral te spreken over de rivieren en het mooiere licht.

Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 18:28. Reden: Spoiler voor mensen die hun nieuwsgierigheid willen blijven bedwingen.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
oh.. had niet de moeite genomen.. mijn excuses
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:44
Verwijderd
Ja, er was ergens een video waarin Notch door de update loopt, met endermen enzo, zag er tof uit. En idd mooier licht + slidertje, rivieren zagen er ook gaaf uit! Endermen vond ik wel creepy, maar zolang je ze niet aankijkt, zijn ze eigenlijk wel cute rond aan het scharrelen. Ben benieuwd naar die bouwsels van ze
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:50
Verwijderd
O, nog vergeten te vragen: doe jij dingen met redstone dan, Andijvie? Ik heb echt duizend kisten met redstone want ik gebruik het bijna nergens voor. Alleen voor dingen als klokken en powered rails enzo, en misschien maak ik nog eens een geheime deur met pistons, maar daar blijft het ook wel bij.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 18:53
Macrador
Macrador is offline
Ik moet pistons nog leren en ze zijn er al met een nieuwe

Citaat:
O, nog vergeten te vragen: doe jij dingen met redstone dan, Andijvie? Ik heb echt duizend kisten met redstone want ik gebruik het bijna nergens voor. Alleen voor dingen als klokken en powered rails enzo, en misschien maak ik nog eens een geheime deur met pistons, maar daar blijft het ook wel bij.
Je moet echt is muziek dingen gaan maken dan .
Ik had een dolhoofje met pressureplates met de Zelda-treasure-tune en zo, deurbellen, heel leuk allemaal.
Of je maakt er obsidian van?
Oud 05-09-2011, 19:06
Verwijderd
Ja, dat je obsidian kan maken van redstone weet ik dus pas sinds eergisteren Had ik het maar eerder geweten, want ik ben mijn allereerste zes (ZES ) diamanten in de vorm van twee (TWEE ) gloednieuwe (GLOEDNIEUWE ) pickaxes kwijtgeraakt door mislukte obsidian-mijnpogingen. Ook echt allebei achter elkaar binnen vijf minuten ofzo, en ik heb er niet eens obsidian aan overgehouden. :')

Noteblocks doe ik verder ook niks mee, al wil ik wel een keer een deurbel maken. Maar ik ben compleet toondoof dus op gehoor dingen nabouwen valt af, ontwerpen opzoeken vind ik een beetje valsspelerig en saai, en redstone cirquits vind ik gedoe. Maar pistons maken een mooi geluid dus daar maak ik wel een uitzondering voor, als ik ben uitgekeken op gewoon visueel mooie dingen maken.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 19:07
boet
boet is offline
Citaat:
Ik moet pistons nog leren en ze zijn er al met een nieuwe

Je moet echt is muziek dingen gaan maken dan .
Ik had een dolhoofje met pressureplates met de Zelda-treasure-tune en zo, deurbellen, heel leuk allemaal.
Of je maakt er obsidian van?
Huh??
Lol, vage bug

Laatst gewijzigd op 05-09-2011 om 19:35.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 19:26
Verwijderd
Ik vermaak me vooralsnog wel met simpele redstone circuitjes, heb een paddestoelenkwekerijtje gebouwd en wil die gaan automatiseren met een piston en wat redstone (zodat er water langs loopt en de nieuwe paddestoelen allemaal netjes naar mij toe spoelen). Lekker lui Rails heb ik nog niets mee gedaan, daar wil ik ook redstone voor gebruiken. Verder nog geen idee!
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 19:48
Verwijderd
Oja, die paddestoelenkwekerij ken ik ook Toevallig laatst een tutorial van gezien. Die ga ik ook maken, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 19:56
Macrador
Macrador is offline
Gebruiken jullie eigenlijk mods? ik zit op de vanilla versie.
Oud 05-09-2011, 20:00
Verwijderd
Ik doe ook vanilla Geen mods, geen texture pack. Al ga ik de texture voor glas en glowstone wel vervangen als ik een manier vind om maar twee blokjes te vervangen in plaats van alles. Mods vind ik een beetje meh. Zelfs als ze goed zijn, zoals Mo' Creatures.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 20:28
Afwezignummer2
Citaat:

[filmpje]

Ja ik ken ze, ze zijn echt geweldig die gasten. 2 typische nerds van middelbare leeftijd die hun Britse accent overdreven gebruiken en ongelooflijk soft tegen elkaar doen om zo de grote massa's onzekere jongeren te bereiken. Natuurlijk is niet iedereen van hun fanbase zo. Ik kreeg het eerder al gestuurd, heb een paar andere video's gekeken wanneer ik niet kon slapen door de mobiele apparaten van nu en ik moet je zeggen dat ik door die vervelende stemmen wel snel op de home button heb kunnen drukken en het apparaat weg kunnen leggen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze gewoon ongelooflijk irritant.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 20:30
Afwezignummer2
Citaat:
Ik doe ook vanilla Geen mods, geen texture pack. Al ga ik de texture voor glas en glowstone wel vervangen als ik een manier vind om maar twee blokjes te vervangen in plaats van alles. Mods vind ik een beetje meh. Zelfs als ze goed zijn, zoals Mo' Creatures.
Als ik het me goed herinner waren die textures gewoon een plaatje met allemaal kleine plaatjes erin, dus als je de originele kunt vinden en een waar je mooier glas in ziet kan je ze openen in paint en het glas in de originele zetten, dan die veranderde originele in de texture map. Heb het zelf nooit gedaan, maar ik denk dat het zo werkt.
Met citaat reageren
Oud 05-09-2011, 20:34
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ja ik ken ze, ze zijn echt geweldig die gasten. 2 typische nerds van middelbare leeftijd die hun Britse accent overdreven gebruiken en ongelooflijk soft tegen elkaar doen om zo de grote massa's onzekere jongeren te bereiken. Natuurlijk is niet iedereen van hun fanbase zo. Ik kreeg het eerder al gestuurd, heb een paar andere video's gekeken wanneer ik niet kon slapen door de mobiele apparaten van nu en ik moet je zeggen dat ik door die vervelende stemmen wel snel op de home button heb kunnen drukken en het apparaat weg kunnen leggen.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind ze gewoon ongelooflijk irritant.
Het is gewoon Engels hoor En ze doen toch niet ongelooflijk soft?
Oud 06-09-2011, 08:09
erkro1
erkro1 is offline
Leuk om te zien dat de topic nog steeds actief is

En ik heb gehoord dat de nieuwe update binnen 2 dagen komt

De hele shitload aan nieuwe dingen in 1.8 staat hier:
http://www.minecraftwiki.net/wiki/Version_history
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten