Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2011, 16:04
Noctiluca
Noctiluca is offline
Citaat:
Kan, maar daar zal ik waarschijnlijk nooit achter komen. Kan niet echt op de man af vragen of dit zo is.. Maar.. vinden jullie dat ik terecht heb reageert? Want ik heb ergens toch het idee dat ik te ver ben gegaan gister..

Snap geen zak meer van de hele situatie...
Ik zou zelf ook heel boos zijn, je moet niet met iemands gevoelens spelen..
Advertentie
Oud 09-05-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Kan, maar daar zal ik waarschijnlijk nooit achter komen. Kan niet echt op de man af vragen of dit zo is.. Maar.. vinden jullie dat ik terecht heb reageert? Want ik heb ergens toch het idee dat ik te ver ben gegaan gister..

Snap geen zak meer van de hele situatie...
Ik denk dat je gewoon moet beseffen dat nu sowieso geen goed moment is om met haar in zee te gaan. Of je bent de rebound, of ze wil uiteindelijk toch weer terug naar haar vriend.. Just don't go there!
Oud 09-05-2011, 17:36
Catch
Catch is offline
Ik had hem gemaild en nu krijg ik best wel een butbaggermailtje terug dus nu vraag ik me af wat er allemaal gebeurd is. Het voelt de hele tijd alsof dit maar tijdelijk is en dat het wel weer goedkomt binnen afzienbare tijd, volgens mij houd ik me daar gewoon aan vast. Maar dat kan natuurlijk niet en het is zo stom allemaal

En mijn huisgenoot draait fucking Coldplay :\
Oud 09-05-2011, 21:04
Verwijderd
@Akhlys: Ik had het waarschijnlijk anders gedaan, maar ik vind niet dat je onterecht boos bent geworden. Zij speelt een spelletje met je en dat is niet eerlijk, zij heeft het recht niet om zo met je om te gaan. Ik had nog een heel verhaal in mijn hoofd maar dat komt r nu niet uit. Ik vind iig niet dat je overdreven hebt gereageerd, ik vind dat zij normaal moet doen.
Oud 10-05-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dus hij verlaat je met het gevoel wat je al jaren hebt? Dat is ook niet hoopvol
Ik mag hopen dat er wat spannendere dingen zijn gebeurd daar
Oh er is genoeg gebeurd. En hoopvol was het ook wel, want we negeerden bijvoorbeeld voor het eerst niet dat er dingen tussen ons gebeuren, maar we hebben het nog niet over het waarom en wat we ermee doen. We komen er ooit wel, of niet.

OT: Heel goed feestje gister, precies wat ik nodig had Vandaag alleen vrij en niks te doen, en dat is niet zo goed nu. Ik mis 'm zo ontzettend...

Laatst gewijzigd op 10-05-2011 om 14:05.
Oud 10-05-2011, 21:29
Verwijderd
Kutkutkutkutkut. Een nicht van mij heeft Hodgkin. Ze houdt een blog bij en ik vind het zo eng om te lezen hoe het gaat. Haar kansen op genezing zijn vrij goed, maar dan nog. Ze heeft een vriend, een dochtertje van twee. Ze schrijft zo goed, zo mooi en weet precies te vatten waar het om gaat en wat ze voelt. Ik vind dat heel confronterend. Bwugh.
Oud 11-05-2011, 08:58
Chevy
Chevy is offline
Oh SA, wat klote Sterkte, ook voor haar!
Oud 11-05-2011, 12:45
Dott
Dott is offline
Knuf @SA

ot: we gaan morgenavond samen naar the script bij de Q-music studio's
Oud 11-05-2011, 13:23
Verwijderd
Zo voorspelbaar dat wanneer je hem een paar dagen met rust laat, hij toch weer terug komt.
Heb alleen nog steeds geen idee waar dit heen gaat. Er hangt zo veel spanning in de lucht, maar het lijkt net of we beiden niet toe willen geven dat we er aan toe willen geven. En op papier is hij helemaal niet mijn type, maar goed, dat was mijn ex ook beslist niet en daar heb ik ook 3 jaar mee samengewoond.

Eigenwijze mannen, ik hou er wel van. Maar ik moet en zal hem schaken!
Oud 11-05-2011, 14:14
Lente
Lente is offline
Citaat:
Zo voorspelbaar dat wanneer je hem een paar dagen met rust laat, hij toch weer terug komt.
Heb alleen nog steeds geen idee waar dit heen gaat. Er hangt zo veel spanning in de lucht, maar het lijkt net of we beiden niet toe willen geven dat we er aan toe willen geven. En op papier is hij helemaal niet mijn type, maar goed, dat was mijn ex ook beslist niet en daar heb ik ook 3 jaar mee samengewoond.

Eigenwijze mannen, ik hou er wel van. Maar ik moet en zal hem schaken!
maar het is nu wel je ex heb je het over die date?
Oud 11-05-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
maar het is nu wel je ex heb je het over die date?
Ik heb het over die ene date ja. Dat spel van aantrekken en afstoten is allemaal leuk en aardig, maar ik ben er wel gewoon weer aan toe om hem te zien en te kijken hoe date 2 verloopt. Ik heb alleen pas weer tijd in juni. :faceplam:

Klopt, hij is nu wel mijn ex. Maar niets aan onze combinatie lag voor de hand. Echt against all odds. Dus ik hang ook niet zo veel op aan dat je TE verschillend zou kunnen zijn. Zo lang je over fundamentele dingen maar het zelfde denkt.
Oud 11-05-2011, 15:04
Lente
Lente is offline
wtf hoezo dan pas? niet één avond/middag vrij?
Oud 11-05-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
wtf hoezo dan pas? niet één avond/middag vrij?
Nou ja, met onze geschiedenis van een avond/nacht/ochtend/middag, moeten we er wel iets meer de tijd voor nemen.

Nee, ik heb volgende week weer een première, dus tot die tijd ben ik druk. En hij heeft een belangrijk examen eind mei, dus leek het ons handiger om het uit te stellen. Ach, dan groeit het verlangen alleen maar joh!

Of niet natuurlijk! En dan wordt hij gewoon mijn non-gay best friend. Lekker samen shoppen in NY enzo.
Oud 11-05-2011, 15:21
Verwijderd
En moet jij zeggen trouwens!
Oud 11-05-2011, 15:26
Lente
Lente is offline
Citaat:
En moet jij zeggen trouwens!
wat het duurde even tot de eerste date, als je dat bedoelt, maar daarna bijna iedere week
Oud 11-05-2011, 15:47
Lente
Lente is offline
ik wil ook nog even vertellen dat hoe meer ik er met mensen over praat, vertel hoe het allemaal is gegaan, hoe duidelijker wordt dat het echt wel okee is zo.
Oud 11-05-2011, 15:59
Verwijderd
Goed zo.
Oud 11-05-2011, 17:12
igfy
igfy is offline
Nog een week en dan ga ik naar huis en we krijgen misschien een puppie over een paar weken, dan zijn we pas echt burgerlijk.
Oud 11-05-2011, 19:22
Catch
Catch is offline
Ik heb sinds het uit is ineens een sociaal leven +100, hoe raar kan het allemaal lopen wtf.
Oud 12-05-2011, 11:05
Loezzel
Loezzel is offline
Hmm... in dit topic ben ik allang niet meer geweest. Ik kom hier alleen maar als ik me gigantisch kut voel. Zoals de afgelopen weken dus
Oud 12-05-2011, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Hmm... in dit topic ben ik allang niet meer geweest. Ik kom hier alleen maar als ik me gigantisch kut voel. Zoals de afgelopen weken dus
Toch niet op relationeel gebied hoop ik??
Oud 12-05-2011, 11:37
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Toch niet op relationeel gebied hoop ik??
Jawel, anders zat ik hier ook wel een beetje misplaatst!

Korte uitleg: mijn vriend en ik zijn zo'n 6 jaar samen, maar samenwonen is nog lang niet in zicht. We doen heel veel dingen apart van elkaar. Op zich gezond, maar in mijn situatie vind ik het niet meer gezond. Soms vraag ik me ernstig af wat we nog bij elkaar doen, dat we beter ieder alleen kunnen zijn.
Heb deze week een keertje samen met hem geslapen, en voor de rest heb ik hem niet gezien, hebben we alleen maar ruzie gemaakt, terwijl mijn oma afgelopen maandag is overleden. Ik snap niet dat hij niet inziet dat ik hem nodig heb.
Ik krijg heel veel steun van familie en vriendinnetjes, maar niet van hem... Moeilijk, moeilijk.
Oud 12-05-2011, 11:41
Lente
Lente is offline
wat rot Loezzel sterkte! Weet hij dat je je dat soms afvraagt?
Oud 12-05-2011, 11:46
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
wat rot Loezzel sterkte! Weet hij dat je je dat soms afvraagt?
Nee, hij is veel te veel met zichzelf bezig. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik dit ook even laat rusten tot na de begrafenis van mijn oma. Wil hier nu niet mee bezig zijn.
Het is in ieder geval voor het eerst in 6 jaar dat ik me niet kan verplaatsen in zijn situatie. Normaal ben ik veel te lief, en kan ik in ruzies toch altijd snappen waarom hij bepaalde dingen doet of zegt, als je het vanuit zijn standpunt bekijkt. Nu is hij te ver gegaan en ben ik de proef op de som aan het nemen. Ik bel niet, dus ik zie hem dan ook blijkbaar niet...
Oud 12-05-2011, 12:27
Lente
Lente is offline
Citaat:
Nee, hij is veel te veel met zichzelf bezig. Ik heb mezelf voorgenomen dat ik dit ook even laat rusten tot na de begrafenis van mijn oma. Wil hier nu niet mee bezig zijn.
Het is in ieder geval voor het eerst in 6 jaar dat ik me niet kan verplaatsen in zijn situatie. Normaal ben ik veel te lief, en kan ik in ruzies toch altijd snappen waarom hij bepaalde dingen doet of zegt, als je het vanuit zijn standpunt bekijkt. Nu is hij te ver gegaan en ben ik de proef op de som aan het nemen. Ik bel niet, dus ik zie hem dan ook blijkbaar niet...
bij zulke voornemens is het altijd jammer dat je geen uitknopje op je gedachten hebt gelukkig heb je wel veel aan je vriendinnen en familie
Oud 12-05-2011, 13:47
flower1989
flower1989 is offline
ik vind het eigenlijk best wel lekker om vrijgezel te zijn.
Heb veel meer tijd voor me vrienden, ik zit veel beter in me vel.
Heb me eigenlijk sinds jaren niet zo goed gevoelt als nu *-)
Oud 12-05-2011, 14:32
Noctiluca
Noctiluca is offline
Ik ga over een uurtje koffie drinken met een hele leuke jongen, alleen was het oorspronkelijk niet als date bedoeld, gewoon in de UB namelijk. Toen bedacht hij zich dat we het toch maar in een café moesten doen, en nadat ik daar mee ingestemd had deelde hij me even tussen neus en lippen door 'oh ja, het is trouwens uit met mijn vriendin inmiddels' en nu voelt het ineens wél als een date
Oud 12-05-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik ga over een uurtje koffie drinken met een hele leuke jongen, alleen was het oorspronkelijk niet als date bedoeld, gewoon in de UB namelijk. Toen bedacht hij zich dat we het toch maar in een café moesten doen, en nadat ik daar mee ingestemd had deelde hij me even tussen neus en lippen door 'oh ja, het is trouwens uit met mijn vriendin inmiddels' en nu voelt het ineens wél als een date
Woohoo!
Oud 12-05-2011, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Mehhhhh, niet fijn!
Oud 12-05-2011, 17:05
Verwijderd
Het is leuk als je iemand tegen komt waardoor je ineens weer snapt dat er heus nog leuke mannen over zijn op aarde. En als alles goed gaat heb ik straks dus een droombaan en een droomvent in één klap.
Oud 12-05-2011, 18:42
Verwijderd
Pluh, sterkte Loezzel.

Lente, wat een sukkel! En ik begrijp hoe je je voelt. Je wil niet met hem bezig zijn en toch doe je dat.

En hij heeft weer eens geen geld, dus hij kan niet komen. En met geen geld, bedoel ik ook echt niksnadanoppes. En dat vind ik best wel kut, want ik had me verheugd op een rustig weekendje na al die drukte die we afgelopen weken hebben gehad. En misschien een verjaardag, maar die is helemaal in Hoorn, dus dat was al niet zeker.
Aan de andere kant, ik mis hem wel, en ik had me erop verheugd, maar ik merk dat ik een klein beetje minder 'gek' van hem ben. Misschien begint het toch te dagen dat dit niet de manier is waarop ik het wil. Daarentegen gaat hij volgende week als partner mee op een werkuitje. Het is zo tegenstrijdig...
Maar goed, ik geniet. En we zien wel. Ik bedenk me nog of ik dan morgen maar naar hem toega of niet.
Oud 13-05-2011, 09:38
T.M.
T.M. is offline
Tijdje geleden weer hier, druk bezig met stage, werk en etc.

Tussen ons is meer rust, want ik praat meer en ik geef ook beter aan wat ik wil (gaat soms niet altijd even goed, maar soms kan je dat nog een beetje verbloemen ;-) )...Ik heb alleen veel onrust in mijn hoofd de laatste maand. Gedachten die je niet kan stoppen. Daar had ik vroeger ook vaak last van.
Misschien toch maar even met mijn therapeut bespreken...

Fijne dag allemaal!
Oud 13-05-2011, 11:46
Loezzel
Loezzel is offline
Ik ben gisteravond naar hem toe gegaan, vanuit beide kanten niet vol enthousiasme. Emotioneel gesprek gehad. We laten het nu even voor wat het is. Eerst concentreren op morgen, op oma. Daarna ga ik eens heel goed denken wat ik wil. Aan de ene kant lastig om 6 jaar "weg te gooien" en familie, vrienden en goede momenten daarmee op een ander spoor te zetten, maar aan de andere kant goed om eindelijk eens voor mezelf te kiezen... Bluh.
Oud 13-05-2011, 11:49
Verwijderd
Sterkte Loes!
Oud 13-05-2011, 12:24
Dott
Dott is offline
Sterkte.

ot: we zien elkaar nu zo veel mogelijk, omdat we straks weer beperkt zullen zijn.
Ik ga hem dan zo vreselijk missen
Oud 13-05-2011, 13:09
Nemo
Nemo is offline
Ik heb donderdag een date
Oud 13-05-2011, 18:28
Akhlys
Akhlys is offline
Thnx voor de reacties

Het is allemaal erg lastig gegaan deze week. Ik heb goed contact met de gasten van m'n vrijwilligers werk en dat is altijd weer erg gezellig. Alleen op school gaat het heel slecht, financieel gaat het heel slecht en emotioneel gaat het heel slecht. Ik loop met een slecht gevoel rond sinds December en hoe vaak ik er ook met vrienden over praat, het verbeterd gewoon niet. Vandaag ook ruzie gehad met een goeie vriendin. Ze werd behoorlijk boos, omdat ik m'n school soort van verneuk, maar wel tijd en motivatie kan vinden om de kroeg in te gaan of naar m'n vrijwillegerswerk.

Ik probeer mezelf nu gewoon af te leiden door dingen te doen die ik leuk vind, maar de reacties daarop zijn dan weer niet echt positief. Mensen schijnen op dit moment gewoon even niet te snappen dat ik het heel moeilijk vind om me nog op school te concentreren, als er zoveel andere dingen gebeuren.
Verder heb ik woensdag nog een avondje sms contact gehad met die meid en dat verliep allemaal wel weer normaal. Het maakt me allemaal gewoon heel erg in de war en soms weet ik echt even niet wat ik verder nog moet dan naar de kroeg of met de gasten van VW op stap.
Oud 14-05-2011, 02:47
Catch
Catch is offline
Het is moeilijk . Ex-vriendje tegengekomen in de stad en deze keer was het zo heftig dat ik meteen naar huis ben gegaan. Ik wil hem niet bellen nu, dat moet echt niet. De eerste jongen na ex-vriendje is geinig, maar brengt ook wel verwarring met zich mee. Ik wou dat ik er allemaal overheen was.
Oud 14-05-2011, 14:20
Verwijderd
@ Loezzel: dat klinkt niet zo goed... sterkte ook met de begrafenis.
@ igfy: dat is nog best snel gegaan! Hoop dat je onderzoek een beetje gelukt is, en het toch nog wel naar je zin hebt gehad.

OT: Sinds ie weg is, hebben we bijna dagelijks wel contact. Ik word blij van z'n smsjes Hij stuurde vannacht een heel verhaal over dat ie me mist. Het is allemaal nog steeds wel als puur vriendschappelijk te interpreteren (al gelooft niemand van de mensen die ik er hier over vertel daarin), maar hij maakt het me wel steeds lastiger... Pff.
Oud 14-05-2011, 15:54
ST*R
ST*R is offline
@ skyblue: ik snap het niet zo goed, jullie hebben in de tijd dat hij bij je was ook gezoend enzo toch? want als hij je dan ook nog mist is het moeilijk vriendschappelijk te noemen lijkt me?

ot: Heel erg verliefd! Vanavond feestje met oa mn vriendje, veel zin in!
Oud 15-05-2011, 17:39
Loezzel
Loezzel is offline
De begrafenis van mijn oma was erg emotioneel, maar ook erg mooi. Was nog best heftig. Mijn tante is 2 jaar geleden overleden en haar laatste wens was dat haar as werd uitgestrooid in het graf van mijn opa en oma. Nu we oma begraven hadden, werd meteen de as van mijn tante erbij ingestrooid. Pfff...
Heb heel veel steun gehad aan mijn vriend. Ondanks alle ruzie vooraf was het zooo fijn dat hij erbij was.
Daarna nog een fijn weekend gehad samen met een klein, klein feestje omdat hij zaterdag jarig was. Vrijdag is het grote feest. Hoe nu verder... I don't know. We hebben het niet meer over onze problemen gehad, maar hebben juist van elkaar genoten in deze heftige dagen. We'll see...
Oud 15-05-2011, 18:04
Verwijderd
Sterkte @ Loezzel.

ot: Fijne dagen gehad <3 donderdag allebei gewerkt, hij op de uni en ik bij hem thuis. Best een succes vond ik. 's Avonds kwam een goede vriend van hem eten en die vroeg zowaar hoe het met mij ging! HIj denkt er vaak niet aan om dat te vragen, niet omdat het hem niet intereseert, maar veel meer omdat hij er gewoon niet aan denkt. Vriendje zei achteraf ook dat hij daaraan wel echt kon merken dat hij me wel echt tof vind en dat is fijn. Vrijdag en zaterdag samen de stad in geweest en flink tussen het straattheater ingeslenterd. Was erg tof om te doen. Vrijdagmorgen wel nog een hele discussie gehad over dat hij echt moest leren communiceren en moet zeggen wat hij er van vind al sik overloop met ideeën om zijn appartement anders in te richten. Want het is zijn huisje en dat moet ons huisje worden, wat inhoudt dattie toch ook echt wel een mening moet geven. Maargoed. We doen ons best.
Vanmiddag naar de verjaardag van een nichtje gweest en daarna ben ik met mijn ouders en zusje naar huis gegaan en hij is terug gegaan naar zijn huis. En ik vind het steeds moeilijker worden om uit elkaar te gaan, vooral als we een paar dagen bij elkaar zijn geweest. Ik baal er zo gruwelijk van en ik ben steeds minder thuis in het huis van mijn ouders en steeds meer in zijn appartement. Bwugh.
Oud 15-05-2011, 19:33
Aurora
Aurora is offline
Vandaag ein-de-lijk weer eens alone-tijd gehad. Nu gaat ze helaas voor twee weken naar Rome, mehh.
Oud 15-05-2011, 23:08
Verwijderd
Hahaha, mijn date had het niet helemaal begrepen: hij vrieg me mee naar een concert, maar bij de deur liet hij m'n eigen kaartje kopen, toen probeerde hij z'n laatste trein te missen en toen ik zei dat we het met de fiets nog wel gingen halen, liet mij mij fietsen. You got it all wrong pal!
Oud 16-05-2011, 02:39
Verwijderd
Citaat:
Hahaha, mijn date had het niet helemaal begrepen: hij vrieg me mee naar een concert, maar bij de deur liet hij m'n eigen kaartje kopen, toen probeerde hij z'n laatste trein te missen en toen ik zei dat we het met de fiets nog wel gingen halen, liet mij mij fietsen. You got it all wrong pal!
Oud 16-05-2011, 08:26
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Citaat:
OMG Oke je eigen kaartje laten betalen vind ik nog wel van deze tijd en je laatste trein proberen te missen oke, maaar een meisje laten fietsen en zelf achterop springen is echt een big nono!
Oud 16-05-2011, 08:28
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
wat een baas
Oud 16-05-2011, 08:46
Verwijderd
Citaat:
OMG Oke je eigen kaartje laten betalen vind ik nog wel van deze tijd en je laatste trein proberen te missen oke, maaar een meisje laten fietsen en zelf achterop springen is echt een big nono!
Hmm ik zou dat fietsen juist het minst erg vinden
En ik wil best mijn eigen kaartje betalen, maar als hij je ergens naar meevraagt kan hij het op zijn minst aanbieden te betalen. Dan heb je zelf de keus.
Oud 16-05-2011, 09:20
Dott
Dott is offline
hahahahaha, wat een vent ofniet.
Geen 2e date voel ik zo?
Oud 16-05-2011, 09:37
Kali
Kali is offline
Citaat:
Ai :-)

Mijn date heeft afgebeld voor de zoveelste date, omdat hij bezig was tafeltjes en stoeltjes te timmeren voor zijn army dolls (ik voel me echt wel heel belangrijk voor hem ...)

Regels voor berichten