Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zit opeens met een heel vreemd probleem, ik ben benieuwd of iemand tips voor me heeft. Ik weet absoluut niet hoe ik hiermee om moet gaan.
Mijn man is een tijd geleden op internet verzeild geraakt op sites waar conspiracy theories op staan. Dit heeft hem blijkbaar enorm aangesproken, want hij is er nu enorm door gefascineerd. Hij gelooft het allemaal! Voor de mensen die het iets zegt (mij helaas nu wel): de Bilderberg groep, 9/11 is door de USA geregisseerd, de overheid stopt gif in voedingsmiddelen, dat soort zaken. ![]() Ik vind het echt vreselijk! Ik begrijp niet hoe hij kan geloven in zo'n bizarre theorieën. Het staat zo ver af van wat ik denk en hoe ik tegen de wereld aan kijk... Ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij. Hij kan het me ook niet echt uitleggen, hij zegt dat dit de waarheid is en dat hij blij is dat hij er nu achter gekomen is. ![]() Ik kan hem niet overtuigen van het tegendeel. Ik zal eerlijk zeggen: als ik jonger was en hij gewoon een vriendje was, had ik 'm nu gedumpt vanwege deze idiote ideeën. Maar het is m'n man, we hebben een jarenlange relatie! Moet ik maar accepteren dat hij gewoon anders denkt over sommige dingen? Heeft iemand een idee hoe ik hiermee om kan gaan? -- ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|