| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Het schijnt nog best moeilijk te zijn om te voorkomen dat een kind in sinterklaas gelooft. Als je je kinderen van begin af aan uitlegt dat het allemaal een spelletje is, gaan ze als ze 4-5 zijn tóch in sinterklaas geloven, omdat heel Nederland erop gericht is om kinderen in sinterklaas te laten geloven.
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En toch heb ik nog steeds geen nieuw bed besteld. Dank. Welk bed heb je, als 't geen geheim is?
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik kan het me niet herinneren!Ik heb een Malm voor matrasmaat 1.40In kleur beukenfineer, maar die hebben ze niet meer
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik haal 'm zo wel weer offline.) Laatst gewijzigd op 22-05-2011 om 13:47. |
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: en hmm, grappig verwooord, ik weet niet, dat is gewoon wat het is. Ik kan het niet anders zeggen eigenlijk, zonder een alinea aan beschrijvingen te typen. Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk wil ik iets dat sierlijk/elegant én massief/stevig is, maar dat bestaat niet echt (meer) Want dan zit je al gauw in de antieke-hemelbedden-hoek.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, na de verhuizing gaan we eerst kastdeurtjes voor op zolder zelf maken (de zolder begint op 0 cm hoogte en loopt op tot zo'n 2,5 à 3 meter, op het punt waarop de zolder 1 meter hoog is (1,10 meter afstand van de hoek) hangen nu gordijntjes zodat je daarachter bergruimte hebt, die gaan we dus vervangen voor deurtjes), als dat goed gaat kan ik me misschien eens aan een ladenkast wagen van die dingen om laden soepel op te laten glijden zijn gewoon te koop, dus 't is vooral een kwestie van zorgen dat het past.
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ouders hebben we een ladenkast met allemaal ondiepe laadjes, maar die hebben ze laten maken, dat lijkt me dan weer wat duur en ik hou wel van zagen
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En een chique afwerking is al helemaal een misdaad (voor mij dan); het is niet voor niets dat houtbewerking/timmermanschap echt vákken zijn.
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Ohh in het kader van Handig met Gereedschap: http://tweakers.net/nieuws/74567/twe...kt-bureau.html
Hier ben ik dan wel poepjaloers op. Niet zozeer qua esthetica maar wel dat-ie 't gewoon even dóet, zeg. Haha cool ook dat het meteen gepubliceerd wordt op andere techsites: http://www.engadget.com/2011/05/20/d...into-his-d3sk/ http://gizmodo.com/5803871/the-compu...ll+in+one-desk
Laatst gewijzigd op 22-05-2011 om 13:06. |
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hij bevalt prima en het in elkaar schroeven was niet zo erg veel werk, maar daar heeft mijn vader me ook bij geholpen.
|
|
|
|
|
|
Mijn man heeft ons bed zelf gebouwd
Het is een stuk(je) hoger dan een gemiddeld bed want ik was toen zwanger (en aan het eind vd zwangerschap moet je bed dan op klossen) maar dat vind ik eigenlijk wel cool. We hebben heul veel plek om troep onder ons bed te schuiven ![]() Sarah vindt het ook heel leuk.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb overigens al een lattenbodem (twee zelfs!), ik moet alleen een frame want mijn huidige frame is in het midden doorgezakt. Dan gaan de lattenbodems in een soort V-vorm staan waardoor je de hele tijd in een kuil ligt. En dan heb ik ook nog twee matrassen in plaats van gewoon één tweepersoons, dus die schuiven constant een beetje uit elkaar waardoor je niet alleen in een kuil ligt maar ook in een gat. |
|
|
|
||
|
Citaat:
En dan zou ik gewoon een nieuw frame kopen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
| Advertentie |
|
|
![]() |