Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het schijnt nog best moeilijk te zijn om te voorkomen dat een kind in sinterklaas gelooft. Als je je kinderen van begin af aan uitlegt dat het allemaal een spelletje is, gaan ze als ze 4-5 zijn tóch in sinterklaas geloven, omdat heel Nederland erop gericht is om kinderen in sinterklaas te laten geloven.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een Malm ![]() In kleur beukenfineer, maar die hebben ze niet meer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Ik haal 'm zo wel weer offline.) Laatst gewijzigd op 22-05-2011 om 12:47. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Edit: en hmm, grappig verwooord, ik weet niet, dat is gewoon wat het is. Ik kan het niet anders zeggen eigenlijk, zonder een alinea aan beschrijvingen te typen. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk wil ik iets dat sierlijk/elegant én massief/stevig is, maar dat bestaat niet echt (meer) ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nouja, na de verhuizing gaan we eerst kastdeurtjes voor op zolder zelf maken (de zolder begint op 0 cm hoogte en loopt op tot zo'n 2,5 à 3 meter, op het punt waarop de zolder 1 meter hoog is (1,10 meter afstand van de hoek) hangen nu gordijntjes zodat je daarachter bergruimte hebt, die gaan we dus vervangen voor deurtjes), als dat goed gaat kan ik me misschien eens aan een ladenkast wagen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn ouders hebben we een ladenkast met allemaal ondiepe laadjes, maar die hebben ze laten maken, dat lijkt me dan weer wat duur ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ohh in het kader van Handig met Gereedschap: http://tweakers.net/nieuws/74567/twe...kt-bureau.html
Hier ben ik dan wel poepjaloers op. Niet zozeer qua esthetica maar wel dat-ie 't gewoon even dóet, zeg. Haha cool ook dat het meteen gepubliceerd wordt op andere techsites: http://www.engadget.com/2011/05/20/d...into-his-d3sk/ http://gizmodo.com/5803871/the-compu...ll+in+one-desk ![]() Laatst gewijzigd op 22-05-2011 om 12:06. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn man heeft ons bed zelf gebouwd
![]() ![]() Sarah vindt het ook heel leuk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb overigens al een lattenbodem (twee zelfs!), ik moet alleen een frame want mijn huidige frame is in het midden doorgezakt. Dan gaan de lattenbodems in een soort V-vorm staan waardoor je de hele tijd in een kuil ligt. En dan heb ik ook nog twee matrassen in plaats van gewoon één tweepersoons, dus die schuiven constant een beetje uit elkaar waardoor je niet alleen in een kuil ligt maar ook in een gat. |
![]() |
||
Citaat:
En dan zou ik gewoon een nieuw frame kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|