Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Zijn blog:
http://www.oldeheuvelt.com/?p=809 "…en weer een nieuwe recensie van Harten Sara gevonden: check deze link. O yeah. Ik ben gewoon een van de grootste jonge talenten van de internationale literatuur. Doe ik het voor. Er staan nog een boel andere mooie quotes in, maar na ‘betoverend’, ‘lyrisch’ en ‘om je vingers bij af te likken’ ben ik gestopt met lezen. Kan alleen maar minder worden, he." |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou, ik heb het eerste hoofdstuk gelezen en ik vind het op geen van die auteurs lijken. Al bezit het wel die geforceerde pretentie van de gemiddelde Amélie-liefhebber, dat wel.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
'Het is het soort roman dat je zou krijgen als Jonathan Safran Foer aan schizofrenie zou lijden en na een lange sessie van electro-shocktherapie zijn versie van Who’s Afraid of Virginia Woolf zou schrijven, terwijl hij het tracht te vermengen met Alice in Wonderland en Amélie Poulin. Of nee, wijt het maar aan mezelf.’'
mmm, dit lijkt me wel kwalijke zelfoverschatting ![]() |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hart van Nederland over Thomas: "Hij is pas vijfentwintig jaar, heeft al drie boeken op z'n naam staan en wordt zelfs vergeleken met Stefan King." ![]() ![]() (Via z'n site.) |
![]() |
||
Citaat:
Stefan King | bol.com De nieuwste Stefan King vind je bij bol.com. Bestel nu! www.bol.com/Boeken ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
http://www.oldeheuvelt.com/?p=731
kinders, is dit hoe synthesie werkt? Dat je gewoon als kind kleurenmagneetjes had? |
![]() |
||
Citaat:
Nietzsche, Zappa, Kubrick, Uice. Wat hebben de mensen gemeen? GEZICHTSBEHARING!
|
Ook leuk: al die lyrische citaten over zijn boeken. Lijkt indrukwekkend, tot je je realiseert dat er allemaal namen onder staan van mensen waar je nog nooit van gehoord hebt.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
We vierden mijn verjaardag voor het eerst in 1992: een kaasquiche met één kaarsje erop. Ik lustte geen kaasquiche, dus papa at alles op. Een jaar later was ik oud genoeg om te vragen op welke dag we mijn vijfde verjaardag zouden vieren.
‘Welke datum is het vandaag?’ vroeg papa. ‘28 Februari.’ ‘En morgen?’ ‘1 Maart.’ ‘Sjustem. En op welke dag ben jij jarig?’ ‘29 Februari. Maar...’ ‘Precies. En op 29 februari vieren we jouw verjaardag. Geen dag eerder.’ ‘Maar papa,’ fluisterde ik, mijn ogen neergeslagen. ‘Ik zou zo graag mijn vriendinnetjes willen uitnodigen.’ ‘Hou je nou op met dat gezeur!’ viel hij uit. ‘Het begint zowat de spuigaten uit te lopen. Dat krijg je ervan als je een schrikkelkind bent.’ ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |