Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel terug naar Tsjetsjenië na dit spel als je belooft om aardig en lief te doen?
Kunnen we bij elkaar op bezoek, dat is best vlakbij!
Advertentie
Oud 12-06-2011, 02:14
Verwijderd
Citaat:
Ik wil ook wel terug naar Tsjetsjenië na dit spel als je belooft om aardig en lief te doen?
Nee blijf maar gewoon in Nederland

En ik ben altijd aardig en lief als jullie gewoon naar mij luisteren
Oud 12-06-2011, 05:38
Verwijderd
Citaat:
Nee blijf maar gewoon in Nederland

En ik ben altijd aardig en lief als jullie gewoon naar mij luisteren
All lies.
Oud 12-06-2011, 07:20
Bright Blue
Bright Blue is offline
Ik wil ook wel weer eens meedoen. Kan dat nog?
Oud 12-06-2011, 12:36
Geel
Geel is offline
Ja, dat kan!

Want, we hebben nog geen spelleiders om te besilssen wanneer we beginnen.
Oud 12-06-2011, 12:48
Daboman
Daboman is offline
Ik twijfel nog steeds. Laatste 2 keer dat ik meedeed was ik naar eigen maatstaven niet actief genoeg.

@Sann: avonddiensten of 's avonds weg zijn voor andere dingen heb ik nooit als een probleem ervaren though, ik had het alleen ook druk met andere dingen. Nadeel is alleen dat als jij tijd hebt er niemand is om discussies te voeren.
Oud 12-06-2011, 13:19
Verwijderd
Ik zal trouwens niet zo heel erg actief zijn dit spel verwacht ik. (denk geef het vantevoren maar vast aan )
Oud 12-06-2011, 13:31
Fantôme
Fantôme is offline
Ik wil ook wel weer meedoen.
Oud 12-06-2011, 13:33
Fantôme
Fantôme is offline
Zijn er al spelleiders inmiddels?
Oud 12-06-2011, 13:36
Geel
Geel is offline
Nee
Oud 12-06-2011, 13:45
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Nee
ik zie dat LP heeft aangegeven wel spelleidtijd te hebben en Michelangelo wou het eventueel wel doen als er geen anderen waren. Hij geeft alleen nu aan weinig tijd te hebben.

Ik heb wel, in het verleden , een aantal keer gespelleid. Wil het eventueel ook wel doen.
Maar gewoon meespelen vind ik ook leuk, dus als er iemand is die heel veel zin heeft om het spel te leiden is dat prima
Oud 12-06-2011, 13:49
Verwijderd
Ik zou op zich samen met iemand anders wel willen spelleiden, alleen ben ik niet erg goed in verhalen schrijven.
Oud 12-06-2011, 13:54
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Ik zou op zich samen met iemand anders wel willen spelleiden, alleen ben ik niet erg goed in verhalen schrijven.
Anders PM je little phoebe even. Misschien kunnen jullie wel samen?
dan ga ik gewoon lekker meespelen
Oud 12-06-2011, 14:07
Verwijderd
Citaat:
Anders PM je little phoebe even. Misschien kunnen jullie wel samen?
dan ga ik gewoon lekker meespelen
Can do!
Oud 12-06-2011, 14:09
arPos
arPos is offline
Citaat:
Och de verhalen zijn er een beetje als traditie ingeslopen, er is een 'standaardverhaal' wat afdoende is maar de meeste spelleiders die vinden ergens wel wat inspiratie om er wat van te maken, een pré maar niet verplicht.

Verder wil ik nog steeds eens spelleideren maar deze keer gaat dat er echt niet van komen ivm afrondende dingen op l'ecole.
Oud 12-06-2011, 14:10
Verwijderd
Ik zal als ik spelleider wordt wel mijn best doen verhalen te schrijven, als dit echt niet lukt vraag ik hulp van de andere spelleider of laat ik hem/haar het doen.
Oud 12-06-2011, 14:13
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wij doen ook wel weer mee, hoewel Rationeel en ik het allebei vrij druk hebben.
Oud 12-06-2011, 14:19
Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik zal als ik spelleider wordt wel mijn best doen verhalen te schrijven, als dit echt niet lukt vraag ik hulp van de andere spelleider of laat ik hem/haar het doen.
Hoe vaak heb je het spel gespeeld?

--

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir
4. Uice
5. arPos
6. .sann
7. Onait Sirch
8. Little Phoebe
9. snoopy
10. Michelangelo
11. Röps
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark
15. Bright Blue
16. Fantôme
17. Furby Feeder

Spelleiders:

Azèche en Geel

Laatst gewijzigd op 12-06-2011 om 18:14.
Oud 12-06-2011, 14:45
Verwijderd
Een keer, maar ik heb erg vaak meegelezen en ken de regels best goed.
Oud 12-06-2011, 15:17
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb toch liever een meer ervaren spelleider.
Oud 12-06-2011, 15:39
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik zou eventueel ook wel spelleider willen zijn. Dat heb ik ook een keer eerder gedaan met Queasy en na een paar spellen mee te hebben gespeeld weet ik ook wel hoe het een en ander werkt.

Maar verhalen zijn niet echt mijn ding heb ik het idee.

Als er al andere mensen spelleider (willen) zijn is dat ook prima en speel ik gewoon leuk mee
Oud 12-06-2011, 15:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij wilde Geel ook wel spelleiden?
Maar ik vind het prima hoor, dan liever wel met iemand die weet hoe het werkt though
Oud 12-06-2011, 16:08
Röps
Röps is offline
Ik vind eerlijk gezegd dat 1 keer het spel gespeeld hebben, wat ook nog eens niet zo'n succes was, te karig is om meteen te spelleideren.
Oud 12-06-2011, 16:20
Geel
Geel is offline
Ik wil inderdaad ook wel spelleiden.
Oud 12-06-2011, 16:24
Verwijderd
Ik wil niet spelleiden, maar wel helpen met verhalen. Dan kan je toch gewoon spelen en alles?
Oud 12-06-2011, 16:25
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Geel en Azèche, ik zeg doen (oh kak, niet helemaal goed gelezen. Maar ik weet niet hoe het zit met verhalen schrijven, want je moet ook rekening houden met iemands dood en dan heb je dus sneller bepaalde informatie. Maar het lijkt me wel mogelijk dat de uitslag eerst wordt gepost en dat je later die avond het verhaal post. Dit zul je denk ik even met mensen moeten overleggen dan)

Als ik iemand gepasseerd heb, sorry daarvoor . @Sabir, ik denk, net als enkele anderen, dat het beter is dat je nog wel iets meer speelt voordat je gaat spelleiden.
Oud 12-06-2011, 16:36
Verwijderd
Bij nader inzien lijkt spelleiden me voor een keer best tof. En ik heb wel een verhaalidee! Dus, Geel?
Oud 12-06-2011, 16:37
Geel
Geel is offline
Ja, mij lijkt het ook tof

Tenzij LP per se wil spelleiden?
Oud 12-06-2011, 16:47
Verwijderd
En, nu we spelleiders hebben (soort van), weten we dan ook wanneer we beginnen?
Oud 12-06-2011, 16:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Nee hoor, prima als jullie het doen.
Oud 12-06-2011, 16:51
Verwijderd
Oh gaaf! Hoeveel mensen hebben we dan? Zeventien? Dinsdagavond ergens beginnen dan? O en wil iemand het wachtwoord doorgeven?
Oud 12-06-2011, 16:57
Verwijderd
Dinsdagavond works for me .
Oud 12-06-2011, 17:08
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zeg nu alvast dat ik zaterdag niet kan posten ('s ochtends misschien), want dan heb ik een schoolreunie. Volgens mij ging ik deze week ook nog een avond/nacht weg, maar dat meld ik dan wel.
Oud 12-06-2011, 18:11
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Ik heb de komende tijd ook nog flink wat feestjes (examenfeestjes enzo) maar ik verwacht niet dat het veel problemen zal opleveren.
Oud 12-06-2011, 18:17
Geel
Geel is offline
Sherlock en Eye of Sauron naamzoek! Zou één van jullie het wachtwoord naar Azèche en mij kunnen sturen?
Oud 12-06-2011, 19:10
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Sherlock en Eye of Sauron naamzoek! Zou één van jullie het wachtwoord naar Azèche en mij kunnen sturen?
done
Oud 12-06-2011, 19:14
Geel
Geel is offline
Citaat:
done
Ik heb niets gekregen?
Oud 12-06-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ik heb niets gekregen?
O! Ik stuur hem wel naar je door.
Oud 12-06-2011, 20:35
Fantôme
Fantôme is offline
oke, prima
dinsdagavond beginnen met de hangronde vind ik prima, ik werk alleen dinsdag de hele dag (van 9.00 tot 22.00 uur)
ik zal dus morgen al mijn stem doorgeven dan, dus hopelijk zijn de rollen morgen bekend
Oud 12-06-2011, 20:59
Verwijderd
Random.org zegt 2 dus ik stem op Syori.
Oud 12-06-2011, 21:04
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
oke, prima
dinsdagavond beginnen met de hangronde vind ik prima, ik werk alleen dinsdag de hele dag (van 9.00 tot 22.00 uur)
ik zal dus morgen al mijn stem doorgeven dan, dus hopelijk zijn de rollen morgen bekend
Eigenlijk bedoelde ik dat we dinsdagavond de rollen zouden verdelen en dan van dinsdag 20.30 tot woensdag 20.30 hangronde. Dat heb ik verder niet echt met Geel overlegd, maar dat zal wel goed zijn. Denk ik. (ja? )

Citaat:
Wat ben je nou allemaal aan het doen? We hebben nog helemaal geen rollen verdeeld ofzo.
Oud 12-06-2011, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Damn. Heb je haast, meneertje?
Oud 12-06-2011, 21:15
Spelleider
Spelleider is offline
De deelnemerslijst ziet er tot nu toe zo uit:

1. Schrödinger
2. Syori
3. Sabir
4. Uice
5. arPos
6. .sann
7. Onait Sirch
8. Little Phoebe
9. snoopy
10. Michelangelo
11. Röps
12. Eye of Sauron
13. Interglot
14. Mr.Mark
15. Bright Blue
16. Fantôme
17. Furby Feeder

Inschrijven kan tot dinsdagavond. Tot hoe laat? Totdat de Spelleider zegt dat de rollen verdeeld gaan worden.
Daarna komt het openingsverhaal en de eerste hangronde is tot woensdag 20.30 uur.
Oud 12-06-2011, 21:21
Fantôme
Fantôme is offline
oke, prima.
Oud 12-06-2011, 21:52
Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:

Nou ja, je schaapt in ieder geval niet
Oud 12-06-2011, 22:05
Verwijderd
Kut, mijn laptop is een beetje gecrasht . Dus zal ik wel een beetje rustig zijn. (Niet dat ik weet of ik anders heel super overactief was geweest, maar goed)
Oud 12-06-2011, 22:13
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Ik wil niet spelleiden, maar wel helpen met verhalen. Dan kan je toch gewoon spelen en alles?
Dit kan prima, ik heb wel eens een spel alleen geleid en toen heeft dott als speelster de verhalen geschreven. Ik hoefde dan alleen de namen in te vullen. Zij gebruikte dan A, B, C en D als hoofdrolspelers. Dit werkt het beste als je voor elke ronde een compleet nieuw verhaal schrijft dat compleet los staat van de andere verhalen, anders is het een stuk moeilijker om een goed lopend verhaal te krijgen. Wij hadden toen vanalles, fantasy, science fiction, school, misschien tv series/films, en zelfs eendjes.

Dit heb ik toen met Dott dus gedaan en is ons beide prima bevallen. Het schijnt wel een aparte ervaring te zijn als je als speler moet schrijven en je niet weet wie er bij de letters ingevuld gaat worden.

Het is echter ter beoordeling aan de spelleiders.
Oud 12-06-2011, 22:15
Geel
Geel is offline
Bedankt voor de informatie, Daboman. Maar verderop staat ook dat Azèche nu met mij spelleidt.
Oud 12-06-2011, 22:18
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Bedankt voor de informatie, Daboman. Maar verderop staat ook dat Azèche nu met mij spelleidt.
Oh okee. Wanneer gaan jullie beginnen?
Oud 12-06-2011, 22:19
Geel
Geel is offline
Grapje, zeker?

Regels voor berichten