Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Verder wil ik nog steeds eens spelleideren maar deze keer gaat dat er echt niet van komen ivm afrondende dingen op l'ecole.
||
Citaat:
-- 1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe 9. snoopy 10. Michelangelo 11. Röps 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark 15. Bright Blue 16. Fantôme 17. Furby Feeder Spelleiders: Azèche en Geel
Laatst gewijzigd op 12-06-2011 om 18:14. |
![]() |
|
Ik zou eventueel ook wel spelleider willen zijn. Dat heb ik ook een keer eerder gedaan met Queasy en na een paar spellen mee te hebben gespeeld weet ik ook wel hoe het een en ander werkt.
Maar verhalen zijn niet echt mijn ding heb ik het idee. Als er al andere mensen spelleider (willen) zijn is dat ook prima en speel ik gewoon leuk mee ![]()
|
Geel en Azèche, ik zeg doen
![]() Als ik iemand gepasseerd heb, sorry daarvoor ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
|
De deelnemerslijst ziet er tot nu toe zo uit:
1. Schrödinger 2. Syori 3. Sabir 4. Uice 5. arPos 6. .sann 7. Onait Sirch 8. Little Phoebe 9. snoopy 10. Michelangelo 11. Röps 12. Eye of Sauron 13. Interglot 14. Mr.Mark 15. Bright Blue 16. Fantôme 17. Furby Feeder Inschrijven kan tot dinsdagavond. Tot hoe laat? Totdat de Spelleider zegt dat de rollen verdeeld gaan worden. Daarna komt het openingsverhaal en de eerste hangronde is tot woensdag 20.30 uur.
||
Citaat:
Dit heb ik toen met Dott dus gedaan en is ons beide prima bevallen. Het schijnt wel een aparte ervaring te zijn als je als speler moet schrijven en je niet weet wie er bij de letters ingevuld gaat worden. Het is echter ter beoordeling aan de spelleiders.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 Furby Feeder | 500 | 02-08-2011 20:33 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 3 Uice | 334 | 04-07-2011 10:30 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #86, deel 2 Spelleider | 500 | 26-06-2011 21:46 |