Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-06-2011, 22:44
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik moet echt niet meer lezen, ik zie Grey's spoilers
Verwijderd
Dat is echt van 10 jaar terug gek
Verwijderd
Grey's Anatomy.. Weer zoiets, ik kan het niet eens opbrengen om dat te gaan kijken. Al die foute voorstukjes die ik altijd zie op TV.. Echt niets voor mij.
Oud 13-06-2011, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Oh jah <3

aarbei grootste E.R. fan ter wereld naamzoek trouwens
Oh, nog een fan! Dan ook maar even Martiņo naamzoek.

Citaat:
Die met dat veerbootongeluk was ook heftig anders
Veerbootongeluk? Waarom weet ik nu even totaal niet welke aflevering je bedoelt?
Niet die aflevering met Peter in Mississippi, toch?

Weet wel ook nog een aflevering met een treinongeluk, waarna Kovac eindelijk zijn verhaal van de oorlog in Kroatië vertelt aan een stervende bisschop.
Oud 13-06-2011, 22:46
Verwijderd
LP, het zijn ER-spoilers
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Omdat het drama is betekent niet dat de serie niet goed is.
Een drama is het inderdaad wel ja.
Carn
Carn is offline
Ik kan me slecht voorstellen dat ER meer drama is dan SFU
Oud 13-06-2011, 22:47
Verwijderd
Citaat:
Oh, nog een fan! Dan ook maar even Martiņo naamzoek.

Veerbootongeluk? Waarom weet ik nu even totaal niet welke aflevering je bedoelt?
Niet die aflevering met Peter in Mississippi, toch?

Weet wel ook nog een aflevering met een treinongeluk, waarna Kovac eindelijk zijn verhaal van de oorlog in Kroatië vertelt aan een stervende bisschop.
;lds;lkjfdhsdjkdkjh dat was grey's nou haal ik het door elkaar ik moet naar bed
Verwijderd
Citaat:
Ik kan me slecht voorstellen dat ER meer drama is dan SFU
Drama als in; dat er heftige dingen gebeuren of dat het een typische dramaserie is?
Want heftige dingen gebeuren er echt meer dan genoeg in ER, maar het is geen typische dramaserie nee. Er zitten ook ongelooflijk flauwe grappen in
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Grey's Anatomy.. Weer zoiets, ik kan het niet eens opbrengen om dat te gaan kijken. Al die foute voorstukjes die ik altijd zie op TV.. Echt niets voor mij.
Het is zo'n typische Amerikaanse wijvenserie. Slecht geacteerd, nul diepgang, ééndimensionale karakters, de hele mikmak.
Oud 13-06-2011, 22:48
Verwijderd
Citaat:
;lds;lkjfdhsdjkdkjh dat was grey's nou haal ik het door elkaar ik moet naar bed
Ik vond het al vreemd, want ik onthoud echt alles van ER volgens mij
Verwijderd
aarbei antinaamzoek trouwens want ik heb tegen haar gezegd dat ik niet moest huilen toen Dr. Greene doodging.
Verwijderd
Ik vind ER echt een erg goede serie En idd wel drama, maar op een goede manier. Grey's is ook drama, maar blll, dat kan ik niet kijken zo slecht vind ik het
Carn
Carn is offline
Citaat:
Drama als in; dat er heftige dingen gebeuren of dat het een typische dramaserie is?
Want heftige dingen gebeuren er echt meer dan genoeg in ER, maar het is geen typische dramaserie nee. Er zitten ook ongelooflijk flauwe grappen in
ow, maar het is nog steeds allemaal veilig en braaf, daar ben ik niet zo'n fan van.
Oud 13-06-2011, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Het is zo'n typische Amerikaanse wijvenserie. Slecht geacteerd, nul diepgang, ééndimensionale karakters, de hele mikmak.
Ja, dat idee heb ik dus ook heel erg bij de serie, van de twee ā drie afleveringen die ik ervan gezien heb.
Je vindt het trouwens vast ook van ER, maar ik vind dat er in ER juist érg goed gespeeld wordt, dat er interessante (medische) dilemma's in voorkomen, diepgang ook absoluut en daarnáást natuurlijk ook genoeg liefdesperikelen enzo, maar daar gaat het wat mij betreft echt niet over.
Oud 13-06-2011, 22:50
Verwijderd
Carn hoe heet die serie die zo goed begon over die bijbelse koning in een moderne setting van vorig jaar die geen tweede seizoen kreeg?
Carn
Carn is offline

"Negro, you cannot travel halfway around the world and not speak any motherfucking English"
Verwijderd
Citaat:
aarbei antinaamzoek trouwens want ik heb tegen haar gezegd dat ik niet moest huilen toen Dr. Greene doodging.

Citaat:
Ik vind ER echt een erg goede serie En idd wel drama, maar op een goede manier. Grey's is ook drama, maar blll, dat kan ik niet kijken zo slecht vind ik het
Verwijderd
Citaat:
En dat is dus precies waarom ik er niet naar wil kijken. Ik heb het nog nooit gezien maar ik heb er zķ geen zin in.
Oud 13-06-2011, 22:51
Verwijderd
Citaat:
ow, maar het is nog steeds allemaal veilig en braaf, daar ben ik niet zo'n fan van.
Mja, misschien. En toch denk ik dat je veel van ER best zou kunnen waarderen
Oud 13-06-2011, 22:52
Verwijderd
Even iets anders. Dit is echt geniaal:

Oud 13-06-2011, 22:53
Verwijderd
Hmm, misschien binnenkort maar eens bij S1 van ER beginnen. Met een jonkie van een Carter, aww <3
Oud 13-06-2011, 22:53
Carn
Carn is offline
Citaat:
Carn hoe heet die serie die zo goed begon over die bijbelse koning in een moderne setting van vorig jaar die geen tweede seizoen kreeg?
Ah kak, ik kan er niet op komen
Oud 13-06-2011, 22:54
Verwijderd
Citaat:
Hmm, misschien binnenkort maar eens bij S1 van ER beginnen. Met een jonkie van een Carter, aww <3
Die heb ik ook al in geen eeuwen meer gezien. Seizoen 1/2/3 zijn wel echt nog behoorlijk oubollig, vind ik. Maar toch zeer vermakelijk.
Oud 13-06-2011, 22:55
Carn
Carn is offline
Citaat:
ow, is het niet Kings?

http://en.wikipedia.org/wiki/Kings_%28U.S._TV_series%29
Verwijderd
Citaat:
Ah kak, ik kan er niet op komen
Kings?
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Even iets anders. Dit is echt geniaal:

[filmpje]
Ja, dat is een erg goed album. Vooral "Drip, Drip".
Verwijderd
Ja Kings!
Oud 13-06-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Die heb ik ook al in geen eeuwen meer gezien. Seizoen 1/2/3 zijn wel echt nog behoorlijk oubollig, vind ik. Maar toch zeer vermakelijk.
Ja, juist omdat het zo oubollig is, vind ik dat leuke seizoenen, vooral als 'intro' tot de de seizoenen daarna.
Oud 13-06-2011, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat is een erg goed album. Vooral "Drip, Drip".
Lol, jij kent dit ook echt.
Oud 13-06-2011, 22:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ja, dat idee heb ik dus ook heel erg bij de serie, van de twee ā drie afleveringen die ik ervan gezien heb.
Je vindt het trouwens vast ook van ER, maar ik vind dat er in ER juist érg goed gespeeld wordt, dat er interessante (medische) dilemma's in voorkomen, diepgang ook absoluut en daarnáást natuurlijk ook genoeg liefdesperikelen enzo, maar daar gaat het wat mij betreft echt niet over.
Ja, in ER wordt wel beter geacteerd en het heeft meer diepgang. Maar het is me allemaal teveel gehuil enzo.
Oud 13-06-2011, 22:58
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP, het zijn ER-spoilers
gelukkig ik zat al te flippen dat Mark dood zou gaan.
Verwijderd
Toch is E.R. niet zo leuk als House
Verwijderd
Citaat:
Ja, juist omdat het zo oubollig is, vind ik dat leuke seizoenen, vooral als 'intro' tot de de seizoenen daarna.
Ja, de oude intro is sowieso dikke liefde <3 Maar ik vind de hoogtijdagen van ER toch echt tussen seizoen 5 en 8 liggen hoor Daarna zijn 9 en 10 ok, 11 een behoorlijke tegenvaller, 12 wordt alweer iets beter, en dan is er ineens een briljante seizoen 13, de ER-renaissance. 14 is ook niet slecht, en dan is 15 vooral een prachtig seizoen omdat (bijna) alle personages nog eens terugkomen <3
Oud 13-06-2011, 22:59
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Lol, jij kent dit ook echt.
Uiteraard, dat album is wel een klassieker. De meeste mensen die van prog houden (en Opethfans) kennen het wel, en ongeveer 5 ā 10% van wat ik luister is prog.
Oud 13-06-2011, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Ja, in ER wordt wel beter geacteerd en het heeft meer diepgang. Maar het is me allemaal teveel gehuil enzo.
Aha

Citaat:
Echt wel Leuker!
Oud 13-06-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Ja, de oude intro is sowieso dikke liefde <3 Maar ik vind de hoogtijdagen van ER toch echt tussen seizoen 5 en 8 liggen hoor Daarna zijn 9 en 10 ok, 11 een behoorlijke tegenvaller, 12 wordt alweer iets beter, en dan is er ineens een briljante seizoen 13, de ER-renaissance. 14 is ook niet slecht, en dan is 15 vooral een prachtig seizoen omdat (bijna) alle personages nog eens terugkomen <3
Ik geloof dat ik het vanaf 5 idd ook erg goed vond, maar ik weet niet precies hoeveel ik gezien heb daarna. Vaak losse eps op tv. Maar mijn zus heeft alles op dvd, dus die ga ik lekker lenen
Oud 13-06-2011, 23:01
Verwijderd
Citaat:
Uiteraard, dat album is wel een klassieker. De meeste mensen die van prog houden kennen het wel, en ongeveer 5 ā 10% van wat ik luister is prog.
En dit dan. Ook zo geniaal.
Oud 13-06-2011, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Mwa, House vond ik in het begin tof, maar nu vind ik 't maar saai geworden. ER heb ik nooit saai gevonden.
Oud 13-06-2011, 23:02
Verwijderd
Dan heb je de meest recente afleveringen nog niet gezien!
Oud 13-06-2011, 23:03
Verwijderd
Ik heb zojuist het plezier gehad van een sigaretje roken en een kop koffie drinken op mijn balkon, terwijl mijn buren (niet de lawaaibuurman en zijn importbruid, maar de reusachtige bodybuilder met de piepkleine vriendin) seks probeerden te hebben op die van hen.
Oud 13-06-2011, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat ik het vanaf 5 idd ook erg goed vond, maar ik weet niet precies hoeveel ik gezien heb daarna. Vaak losse eps op tv. Maar mijn zus heeft alles op dvd, dus die ga ik lekker lenen
Doen
Oud 13-06-2011, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zojuist het plezier gehad van een sigaretje roken en een kop koffie drinken op mijn balkon, terwijl mijn buren (niet de lawaaibuurman en zijn importbruid, maar de reusachtige bodybuilder met de piepkleine vriendin) seks probeerden te hebben op die van hen.
Het zijn de kleine dingen des levens
Oud 13-06-2011, 23:06
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
[filmpje]

"Negro, you cannot travel halfway around the world and not speak any motherfucking English"
Does he fuck like a bitch?
- WHAT?
What, what is not a country I've ever heard of!
- WHAT?
English Motherfucker, do you speak it!
Oud 13-06-2011, 23:06
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
En dit dan. Ook zo geniaal.
[filmpje]
Ja, is ook wel leuk. Al vind ik Slapp Happy, met dezelfde zangeres, wel leuker.
Oud 13-06-2011, 23:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Ik ben trouwens alweer weg uit isketch, de leuke mensen waren vertrokken. Ze gingen iedereen afkraken en riepen "racistische" dingen, maar ze vonden mn wolf-tekening heel gaaf
Oud 13-06-2011, 23:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, is ook wel leuk. Al vind ik Slapp Happy, met dezelfde zangeres, wel leuker.
Ja, ik luister dit ook alleen als ik het juiste humeur heb, hoor. Ik kan er niet altijd naar luisteren.
Verwijderd
Citaat:
Het zijn de kleine dingen des levens
Ja, als ik opstond en het hoekje om keek had ik hem waarschijnlijk nog net op zijn bodybuilderbibsje kunnen petsen.

Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Does he fuck like a bitch?
- WHAT?
What, what is not a country I've ever heard of!
- WHAT?
English Motherfucker, do you speak it!
Hehe, de naam van het karakter is ook een referentie naar Morgan Freeman.
Verwijderd
Die tekening.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten