Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 16:33
Verwijderd
Rood haar moet je verven met henna, dan wordt het nog veel roder. Alleen moet je dat niet blijven doen, want na twee/drie keer vervaagt het niet meer en als je dan je eigen kleur terug wil moet je het laten uitgroeien.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
.sann, Had je die avatar niet al eerder ooit gehad?
Nee.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Aw, grijs haar staat juist zo mooi bij oudere vrouwen. Ik vind het zo mooi, natuurlijk staan.
Nou ja, het ligt er natuurlijk aan of ze aantrekkelijk gevonden willen worden.
Oud 14-06-2011, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Getver.
ja
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Boven de zestig ofzo wil ik gewoon zilvergrijs en wijs eruitzien.
Oud 14-06-2011, 16:35
Verwijderd
Ik had als onzereke vijftienjarige (ok, ik kan ook zeventien geweest zijn maar ik liep niet voor niets achter) ook een paar maanden zwart haar gehad. Het was erg lelijk, maar het paste wel bij m'n DocMartens en rode houten kralenketting.
Citaat:
Vrouwen moeten hun haar niet verven, tenzij het grijs is.
Dan ook niet altijd. Mooi grijs is niet lelijk.
Verwijderd
Citaat:
Rood haar moet je verven met henna, dan wordt het nog veel roder. Alleen moet je dat niet blijven doen, want na twee/drie keer vervaagt het niet meer en als je dan je eigen kleur terug wil moet je het laten uitgroeien.
Is dat echt zo? Hmm.

Mjah, ik ben altijd een beetje huiverig, want ik heb juist zulk leuk haar. Maar het probleem is dat ik er zelf soms ook een beetje genoeg van heb, want ik zie het iedere dag - ik wil ook wel eens wat nieuws. Dan moet ik die afweging steeds maken. Wel of niet verven? Met het risico dat ik het niet meer terugkrijg.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Mijn haar was eerst zwart, daarna werd het rossig-rood, toen werd het lichtblond, nu is het donkerblond
(helemaal uitzichzelf).
Het is alleen nog niet bruin geworden (uit zichzelf).
Ik lul niet zomaar wat hoor, het is echt waar. Nja, ik ben eigenlijk wel blij dat het donkerblond is gebleven. Zou het later nog bruin worden?
Oud 14-06-2011, 16:36
Verwijderd
Ach, ik heb krullen en heel veel mensen vinden dat heel erg mooi. Ik waardeerde het zelf eerst alleen voor geen meter omdat je het toch elke dag ziet en het vanzelfsprekend wordt. Tja, maar het is wel handig eigenlijk. Als je het gewoon goed wast zit het eigenlijk altijd wel goed.
Verwijderd
Citaat:
Omdat ik het zeg.

Nee, vaak gaat het er dan dof uitzien bij vrouwen die hun haar heel vaak verven.
Er is natuurlijk wel een verschil tussen wel eens verven en heel vaak verven. Als ik het in mijn hele leven 5x geverfd heb is het veel.
Verwijderd
Mijn bruine haar kon helemaal niets met henna. 7 uur (!!) in laten trekken, er veranderde niets
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is dat echt zo? Hmm.

Mjah, ik ben altijd een beetje huiverig, want ik heb juist zulk leuk haar. Maar het probleem is dat ik er zelf soms ook een beetje genoeg van heb, want ik zie het iedere dag - ik wil ook wel eens wat nieuws. Dan moet ik die afweging steeds maken. Wel of niet verven? Met het risico dat ik het niet meer terugkrijg.
Tja, je arm eraf zagen is ook wat nieuws, maar of het een verbetering is...
Verwijderd
Citaat:
Been there, done that. Ook bruin haar wordt ROOD als je het maar vaak genoeg doet.

Citaat:
Is dat echt zo? Hmm.

Dan is henna echt prima. Dat is totaal niet agressief (het voedt zelfs) en mits niet continu gebruikt blijft het ook niet heel lang zitten.
Verwijderd
Citaat:
Mijn haar was eerst zwart, daarna werd het rossig-rood, toen werd het lichtblond, nu is het donkerblond
(helemaal uitzichzelf).
Ik lul niet zomaar wat hoor, het is echt waar. Nja, ik ben eigenlijk wel blij dat het donkerblond is gebleven. Zou het later nog bruin worden?
Ik geloof je, hoor. Ik was vroeger helemaal blond met stijl haar. En dat ging opeens krullen en daarna werd het rood. Haar doet vreemde dingen.
Verwijderd
Citaat:
(helemaal uitzichzelf).
In de zomer ben ik lichtblond, in de winter donkerblond. En vroeger was ik het hele jaar spierwit.
Oud 14-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Tja, je arm eraf zagen is ook wat nieuws, maar of het een verbetering is...

Citaat:
Been there, done that. Ook bruin haar wordt ROOD als je het maar vaak genoeg doet.

Dan is henna echt prima. Dat is totaal niet agressief (het voedt zelfs) en mist niet continu gebruikt blijft het ook niet heel lang zitten.
Hmm, misschien maar eens proberen dan, want ik vind bijvoorbeeld het haar van Secret Agent ook zo mooi en dat is wel een (paar) tint(en) roder dan dat van mij.
Oud 14-06-2011, 16:38
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
In de zomer ben ik lichtblond, in de winter donkerblond. En vroeger was ik het hele jaar spierwit.
Ja dat zomer-lichtblond, winter-donkerblond heb ik ook gehad, maar dat is sinds een jaar of 2 over.
Oud 14-06-2011, 16:38
Verwijderd
Ik ben geboren met dik zwart haar, toen werd het blond, toen werd het bruin-grijs (en ging ik verven) nu is het bruin en dunner.

Citaat:
Mijn bruine haar kon helemaal niets met henna. 7 uur (!!) in laten trekken, er veranderde niets
De ene henna is de andere niet, dus grote kans dat het met een ander merk wel had gepakt. Al komt het ook voor dat het helemaal niet werkt ja.
Oud 14-06-2011, 16:39
Verwijderd
Toen mijn achtertante (of zo. Ik weet niet hoe haar soort familieband heet.) ging trouwen had ze echt uren, uren, urenlang met haar haren in de henna gezeten, verven, wassen, heel kapsel. En toen ze ging trouwen moest er toch steeds een hoofddoek overheen. Dat was best grappig.
Oud 14-06-2011, 16:40
Verwijderd
Mijn haar is door de jaren heen wat donkerder geworden. Van blond, naar donkerblond, naar bruin.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Mijn haar is altijd bruin en licht krullend geweest.
Verwijderd
Mijn ouders hebben allebei echt jouw kleur bruin haar Absinthe, of nou ja mijn vader had het, die is nu witgrijs en grotendeels kaal . Dus uiteindelijk zal ik daar ook wel eindigen
Oud 14-06-2011, 16:41
Edelweiss
Edelweiss is offline
owja; de topictitel slaat op dat ik vanavond ga turnen
Oud 14-06-2011, 16:42
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Mijn haar is altijd bruin en licht krullend geweest.
Wel kort?
Oud 14-06-2011, 16:43
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wel kort?
Toen ik geboren werd wel ja. Het is nu ongeveer 60cm lang.
Oud 14-06-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Wel kort?
Oud 14-06-2011, 16:44
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Toen ik geboren werd wel ja. Het is nu ongeveer 60cm lang.
Brr...

Sorry .
Oud 14-06-2011, 16:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Brr...

Sorry .
Het is een nichemarkt.
Oud 14-06-2011, 16:46
Verwijderd
Uitspoeltijd, ben benieuwd
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Het is een nichemarkt.
Wat is dat ?
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Foto ?
Verwijderd
Citaat:
Het is een nichemarkt.
Is er vraag naar dan?
Oud 14-06-2011, 16:48
Edelweiss
Edelweiss is offline
Nja, ik lees het zo wel. Ik gaat eten. Tjuus!
Oud 14-06-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
Is dat echt zo? Hmm.

Ja Ik heb het twee van mijn roodharige vriendinnetjes opgedrongen en het staat echt heel mooi, vind ik. Alleen kun je het dus maar één keer doen als je wil dat het een beetje vervaagt. (Helemaal terug gaat het niet, het moet sowieso uitgroeien, maar het wordt wel veel lichter en je hebt meestal niet zo'n harde overgang als met gewone verf.)

Hier, dit is hoe het eruit gaat zien:

Haar echte haar is alleen wel wat lichter dan dat van jou, dus het is bij haar misschien wel wat feller dan het bij jou zou zijn. Bovendien verft zij het dus wel regelmatig, want ze vindt dit nu mooier dan wat ze eerst had.
Oud 14-06-2011, 16:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Is er vraag naar dan?
Ja. Mijn ervaring is dat het percentage vrouwen dat lang haar digt groter is dan het percentage mannen met lang haar. Ook zijn dat vaak vrouwen die op nerds vallen, dus dat komt mooi uit.
Oud 14-06-2011, 16:50
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Wat is dat ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Nichemarkt
Verwijderd
Citaat:
Ja Ik heb het twee van mijn roodharige vriendinnetjes opgedrongen en het staat echt heel mooi, vind ik. Alleen kun je het dus maar één keer doen als je wil dat het een beetje vervaagt. (Helemaal terug gaat het niet, het moet sowieso uitgroeien, maar het wordt wel veel lichter en je hebt meestal niet zo'n harde overgang als met gewone verf.)

Hier, dit is hoe het eruit gaat zien:

[afbeelding]

Haar echte haar is alleen wel wat lichter dan dat van jou, dus het is bij haar misschien wel wat feller dan het bij jou zou zijn. Bovendien verft zij het dus wel regelmatig, want ze vindt dit nu mooier dan wat ze eerst had.
Oh, dat ziet er wel heel mooi uit. Ik zal wel eens uitzoeken of het misschien iets gaat worden, want ik had er zelf eigenlijk nooit aan gedacht henna te gebruiken. Ik wilde namelijk niet iets dat de kleur van mijn haar helemaal veranderde, maar meer iets dat de kleur beter zou doen uitkomen.

Hmm, volgende keer dat ik de stad in ga maar eens kijken. Thanks!
Verwijderd
Citaat:

Dan is henna echt prima. Dat is totaal niet agressief (het voedt zelfs) en mits niet continu gebruikt blijft het ook niet heel lang zitten.
Niet zo rood als rood haar Althans, mijn haar bleef gewoon bruin, maar dan met een rode gloed in plaats van een koperen. Roodbruin.

Maar henna is goed spul, ja, je haar voelt ook heel zacht en verzorgd als je het daarmee verft In tegenstelling tot gewone verf, waar het juist droog van wordt.
Oud 14-06-2011, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Oh joh, ik had helemaal niet door dat je er nu al mee bezig was!
Spannennnnddd!
Oud 14-06-2011, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ja. Mijn ervaring is dat het percentage vrouwen dat lang haar digt groter is dan het percentage mannen met lang haar. Ook zijn dat vaak vrouwen die op nerds vallen, dus dat komt mooi uit.
Je hebt stiekem gelijk, hoor. Vandaar die ''.

Het probleem is echter dat veel mannen met lang haar het gewoon niet goed verzorgen en dan gaat het er al snel vies en slierterig uitzien. En mannen vergeten ook vaak dat puntjes knippen wél belangrijk is.
Oud 14-06-2011, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat ziet er wel heel mooi uit. Ik zal wel eens uitzoeken of het misschien iets gaat worden, want ik had er zelf eigenlijk nooit aan gedacht henna te gebruiken. Ik wilde namelijk niet iets dat de kleur van mijn haar helemaal veranderde, maar meer iets dat de kleur beter zou doen uitkomen.

Hmm, volgende keer dat ik de stad in ga maar eens kijken. Thanks!
Dat is precies wat henna doet Ik ben benieuwd.

Wel van dat poeder in een zakje nemen, he, geen haarverf die zogenaamd op hennabasis is. Ze hebben het o.a. bij de Tuinen.
Oud 14-06-2011, 16:54
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Je hebt stiekem gelijk, hoor. Vandaar die ''.

Het probleem is echter dat veel mannen met lang haar het gewoon niet goed verzorgen en dan gaat het er al snel vies en slierterig uitzien. En mannen vergeten ook vaak dat puntjes knippen wél belangrijk is.
Heb ik geen last van. Euro Shopper-shampoo en crèmespoeling. En ik laat het regelmatig bijpunten. Krijg er geregeld complimenten voor.
Oud 14-06-2011, 16:54
Verwijderd
Ik vind heel kort haar bij jongens leuk. Niet heel mooi, maar dat voelt zo fijn als je eroverheen aait.
Oud 14-06-2011, 16:56
Verwijderd
Citaat:
Heb ik geen last van. Euro Shopper-shampoo en crèmespoeling. En ik laat het regelmatig bijpunten. Krijg er geregeld complimenten voor.

Van Euro Shopper gebruik ik ook wel eens shampoo, maar ik moet echt andere conditioner hebben, want anders wordt mijn haar véél te pluizig.
Oud 14-06-2011, 16:56
Carn
Carn is offline
Millimeteren ftw. Vanavond weer even doen.
Oud 14-06-2011, 16:57
Verwijderd
Citaat:
Dat is precies wat henna doet Ik ben benieuwd.

Wel van dat poeder in een zakje nemen, he, geen haarverf die zogenaamd op hennabasis is. Ze hebben het o.a. bij de Tuinen.
De Tuinen, gotcha.
Oud 14-06-2011, 17:01
Edelweiss
Edelweiss is offline
Gegeten./zó interresant.
Oud 14-06-2011, 17:03
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Van Euro Shopper gebruik ik ook wel eens shampoo, maar ik moet echt andere conditioner hebben, want anders wordt mijn haar véél te pluizig.
Ik heb nooit problemen met die conditioner.
Oud 14-06-2011, 17:04
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik wil verder bij letteren .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten