Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mjah, ik ben altijd een beetje huiverig, want ik heb juist zulk leuk haar. Maar het probleem is dat ik er zelf soms ook een beetje genoeg van heb, want ik zie het iedere dag - ik wil ook wel eens wat nieuws. Dan moet ik die afweging steeds maken. Wel of niet verven? Met het risico dat ik het niet meer terugkrijg. |
![]() |
|
Mijn haar was eerst zwart, daarna werd het rossig-rood, toen werd het lichtblond, nu is het donkerblond
(helemaal uitzichzelf). Het is alleen nog niet bruin geworden (uit zichzelf). Ik lul niet zomaar wat hoor, het is echt waar. Nja, ik ben eigenlijk wel blij dat het donkerblond is gebleven. Zou het later nog bruin worden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ach, ik heb krullen en heel veel mensen vinden dat heel erg mooi. Ik waardeerde het zelf eerst alleen voor geen meter omdat je het toch elke dag ziet en het vanzelfsprekend wordt. Tja, maar het is wel handig eigenlijk. Als je het gewoon goed wast zit het eigenlijk altijd wel goed.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik ben geboren met dik zwart haar, toen werd het blond, toen werd het bruin-grijs (en ging ik verven) nu is het bruin en dunner.
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen mijn achtertante (of zo. Ik weet niet hoe haar soort familieband heet.) ging trouwen had ze echt uren, uren, urenlang met haar haren in de henna gezeten, verven, wassen, heel kapsel. En toen ze ging trouwen moest er toch steeds een hoofddoek overheen.
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hier, dit is hoe het eruit gaat zien: ![]() Haar echte haar is alleen wel wat lichter dan dat van jou, dus het is bij haar misschien wel wat feller dan het bij jou zou zijn. Bovendien verft zij het dus wel regelmatig, want ze vindt dit nu mooier dan wat ze eerst had. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hmm, volgende keer dat ik de stad in ga maar eens kijken. Thanks! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar henna is goed spul, ja, je haar voelt ook heel zacht en verzorgd als je het daarmee verft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het probleem is echter dat veel mannen met lang haar het gewoon niet goed verzorgen en dan gaat het er al snel vies en slierterig uitzien. En mannen vergeten ook vaak dat puntjes knippen wél belangrijk is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wel van dat poeder in een zakje nemen, he, geen haarverf die zogenaamd op hennabasis is. Ze hebben het o.a. bij de Tuinen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Van Euro Shopper gebruik ik ook wel eens shampoo, maar ik moet echt andere conditioner hebben, want anders wordt mijn haar véél te pluizig. ![]() |
![]() |
|
|