Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-06-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat snap ik nog wel! Maar dat doen ze in het boek toch niet? Komt er geen geweldige duel in de Grote Zaal
Beter wel anders ga ik echt heul boos worden
Advertentie
Geel
Geel is offline
Ik ga huilen als ik er geen duel komt in de Grote Zaal. Dat kunnen ze niet maken
Geel
Geel is offline
haha gmta
Oud 14-06-2011, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Woh, respect! Echt gaaf, Schotland is prachtig.
Ja, er bestaat alleen nog wel een kans dat het niet doorgaat (ivm drukte), dan wijken we uit naar Noorwegen. Er zitten daar in Schotland ook heel erg veel muggen rond die tijd, dus hmmm... Schijnt dat die route in Schotland eigenlijk in september het mooist is, dus mja, als het nu niet kan in de zomer, dan gaan we gewoon in september
Verwijderd
Citaat:
Ja, er bestaat alleen nog wel een kans dat het niet doorgaat (ivm drukte), dan wijken we uit naar Noorwegen. Er zitten daar in Schotland ook heel erg veel muggen rond die tijd, dus hmmm... Schijnt dat die route in Schotland eigenlijk in september het mooist is, dus mja, als het nu niet kan in de zomer, dan gaan we gewoon in september
Maarmaarmaar, Noorwegen lijkt me ook echt geweldig! Ikwilnaartoe.
Verwijderd
Als ik deze trailer zie komt het wel goed denk ik

Oud 14-06-2011, 20:35
Verwijderd
Rijpe mango!
Verwijderd
Al blijft dat een raar stuk
Verwijderd
Citaat:
Maarmaarmaar, Noorwegen lijkt me ook echt geweldig! Ikwilnaartoe.
Ja, Noorwegen lijkt mij ook heel gaaf, maar daar zitten veel muggen... dus dachten we dat Schotland beter zou zijn, maar nu blijkt dat daar nog veel meer muggen zitten Dus ja, we zien wel, 't is allebei mooi
Oud 14-06-2011, 20:36
Verwijderd
Het geluid doet het niet, maar alleen die beelden van de trailer al <3
Oud 14-06-2011, 20:37
Verwijderd
Ik ben nu echt zéér actief aan het soggen. Die deadline komt vanzelf wel..
Verwijderd
Misschien is het 1 van zijn dromen geel.
Verwijderd
Citaat:
Ja, Noorwegen lijkt mij ook heel gaaf, maar daar zitten veel muggen... dus dachten we dat Schotland beter zou zijn, maar nu blijkt dat daar nog veel meer muggen zitten Dus ja, we zien wel, 't is allebei mooi
Gelukkig heb je in Noorwegen niet zoveel last van de muggen, want het is er zo koud dat je toch altijd lange kleren aanmoet.
Oud 14-06-2011, 20:38
Geel
Geel is offline
Citaat:
Als ik deze trailer zie komt het wel goed denk ik

[filmpje]
Mja, ik vind het raar hoor. Waarom vermoordt Harry hem niet in de Grote Zaal? Waarom op een afgelegen bergachtige omgeving? Harry Potter heeft aandacht nodig! Ok dat laatste klopt niet helemaal maar toch.

Al vond ik wel gaaf om al die andere duels te zien. Ik heb altijd al gevonden dat er niet genoeg duels waren in de films/boeken. :cool;
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik ga een stempel bestellen met mijn naam en website, dan kan ik lekker visitekaartjes stempelen
Gewoon 500 custom visitekaartjes bestellen bij Logiprint voor 35,- Tweezijdig, eigen design, mooie afwerking!
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig heb je in Noorwegen niet zoveel last van de muggen, want het is er zo koud dat je toch altijd lange kleren aanmoet.
Ja, achteraf was dat beter geweest Maar goed, Schotland is nog niet helemaal zeker. En ook die muggen overleven we wel
Oud 14-06-2011, 20:39
Schrödinger
Schrödinger is offline
In Finland had je muggen waar ik enorme muggenbulten van kreeg. Echt van die harde plakkaten.
Verwijderd
Citaat:
Mja, ik vind het raar hoor. Waarom vermoordt Harry hem niet in de Grote Zaal? Waarom op een afgelegen bergachtige omgeving? Harry Potter heeft aandacht nodig! Ok dat laatste klopt niet helemaal maar toch.

Al vond ik wel gaaf om al die andere duels te zien. Ik heb altijd al gevonden dat er niet genoeg duels waren in de films/boeken. :cool;
Ik kan me niet voorstellen dat dat niet gebeurd. Dus dit is of het gevecht in het 'bos' en maken ze het nog een beetje spannender, of een droom. Lijkt me.
Verwijderd
Hoop ik
Geel
Geel is offline
Citaat:
Misschien is het 1 van zijn dromen geel.
In zijn dromen vecht hij niet tegen Voldemort?
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar de films zijn wel vaker niet waarheidsgetrouw aan het boek Het Nest brandt ook nooit af, maar in film 6 toch echt wel.
Oud 14-06-2011, 20:40
Geel
Geel is offline
Citaat:
Nee, maar de films zijn wel vaker niet waarheidsgetrouw aan het boek Het Nest brandt ook nooit af, maar in film 6 toch echt wel.
Mja, zoals je zei, ik hoop het
Verwijderd
Citaat:
In Finland had je muggen waar ik enorme muggenbulten van kreeg. Echt van die harde plakkaten.
Ik heb normaal nooit last van muggenbulten (ik word zelden gestoken, en als ik gestoken wordt, dan stelt het niets voor), maar ik ben benieuwd hoe het met die krengetje is Schotland is
Verwijderd
Citaat:
Gewoon 500 custom visitekaartjes bestellen bij Logiprint voor 35,- Tweezijdig, eigen design, mooie afwerking!
uhu uhu je sais maar ik heb 60 verschillende ontwerpen voor visitekaartjes

die ik met de hand schreef D;;D:;D
Oud 14-06-2011, 20:41
Sherlock
Sherlock is offline
Sann die avatar<3
Verwijderd
Citaat:
Mja, zoals je zei, ik hoop het
Nog een maand en een uur of 6 en dan weet ik het
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou alles wat hij droomt opgeschreven moeten zijn? /bijdehand
Noedelhap
Noedelhap is offline
He sann, ik heb een paar keer filmmarathons gedaan, waaronder eentje van 24 uur. Halverwege een beetje ingedut, maar na ong. 20 uur had ik echt geen zin meer hoor En toen moesten we nog een film of twee. Het enige wat ons op de been hield was de variatie en dat we af en toe pauze konden houden. Maar 28 uur lang dezelfde soort buttfilms, dat ga je echt niet redden. Toch succes
Verwijderd
Citaat:
Sann die avatar<3
Ja het duurde even maar dan heb je ook wat

Fijn dat je 'm waardeert
Oud 14-06-2011, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou alles wat hij droomt opgeschreven moeten zijn? /bijdehand
Ja, maar als je zo gaat beginnen...
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ja het duurde even maar dan heb je ook wat

Fijn dat je 'm waardeert
Egels en groene appels de perfecte combinatie! Beter dan die overdreven kutkikkers
Verwijderd
Citaat:
He sann, ik heb een paar keer filmmarathons gedaan, waaronder eentje van 24 uur. Halverwege een beetje ingedut, maar na ong. 20 uur had ik echt geen zin meer hoor En toen moesten we nog een film of twee. Het enige wat ons op de been hield was de variatie en dat we af en toe pauze konden houden. Maar 28 uur lang dezelfde soort buttfilms, dat ga je echt niet redden. Toch succes
Nou ja, ons record staat op 21 uur Buffy. En dat hebben we gehaald, dus dit moet ook lukken, want ik vind Harry net zo gaaf als Buffy.

Na elke film is een half uur en soms een uur (en met avondeettijd anderhalf uur) pauze.
Oud 14-06-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Egels en groene appels de perfecte combinatie! Beter dan die overdreven kutkikkers
GEEN KWAAD WOORD OVER MIJN KIKKER MISTER
Geel
Geel is offline
Ik heb een nieuwe avatar. Hij is geel.
Verwijderd
Owowow, ik ben te erg aan het soggen
Oud 14-06-2011, 20:44
Geel
Geel is offline
Citaat:
ik ook!
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een nieuwe avatar. Hij is geel.
Like!
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, ons record staat op 21 uur Buffy. En dat hebben we gehaald, dus dit moet ook lukken, want ik vind Harry net zo gaaf als Buffy.

Na elke film is een half uur en soms een uur (en met avondeettijd anderhalf uur) pauze.
Oh damn, Buffy?
Dan nog liever Harry Potter, want Buffy zuigt.

En voordat ik reacties krijg van de mannen: "Ja, deed ze dat maar, dan had je er nog wat aan!"
Oud 14-06-2011, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Waar baseer je d'at nou weer op?

Citaat:
uhu uhu je sais maar ik heb 60 verschillende ontwerpen voor visitekaartjes

die ik met de hand schreef D;;D:;D
Als je een testpanel nodig hebt meld ik me. Ik heb smaak, naar het schijnt.
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
GEEN KWAAD WOORD OVER MIJN KIKKER MISTER
De kers was beter
Verwijderd
Citaat:
Oh damn, Buffy?

En voordat ik reacties krijg van de mannen: "Ja, deed ze dat maar, dan had je er nog wat aan!"

Buffy was mijn lievelings vroeger. En in mijn tweede studiejaar hbo hadden Lot (beste vriendin) en ik echt geen flikker te doen. Toen hebben we in twee maanden alle seizoenen gekeken
Oud 14-06-2011, 20:46
Geel
Geel is offline
Citaat:
Like!
Spasiba!
Oud 14-06-2011, 20:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Oh damn, Buffy?

Brr, Sarah Michelle Gellar. Anorexiahoer.
Oud 14-06-2011, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Waar baseer je d'at nou weer op?
Het was soortvan een grapje! Maar ik vind Noorwegen verder niet echt warm ofzo.
Oud 14-06-2011, 20:48
Verwijderd
Oh fuuuu ik moet opeens weer denken aan al die foute photoshop fanfiction

dat werk
Oud 14-06-2011, 20:49
Verwijderd
Vreselijk.
Oud 14-06-2011, 20:49
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
's Zomers is het er goed te doen, hoor.
Oud 14-06-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Ik ook. En ik twijfel tussen weer tot vier uur 's nachts gaan studeren, of over een half uur mijn bed in kruipen.

Citaat:
Oh. Het kan er, net als in Zweden, bijzonder warm zijn hoor. Alleen sporadischer dan hier en de gemiddelde temperatuur ligt lager uiteraard.
Verwijderd

Verwijderd
Er waren ook bewegende gifjes met glinsters en piemels. Paranoide Gnork naamzoek, volgens mij kwam 1 van jullie daarmee.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten