Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-06-2011, 01:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
LMS probeert in de voetsporen van Happiness te staan, maar komt nog niet eens in de buurt.
Dit vind ik een rare mening.
Oud 15-06-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Zo superspectaculair is het nu ook weer niet.

Quantumfysica, dat is pas boeiend.
Spectaculair hoeft het niet te zijn om mij nieuwsgierig te maken, hoor. En ik wil al zo graag alles weten.

QM is trouwens inderdaad heel boeiend, maar bij mij gaat het niet verder dan tekst/theorie, want zodra mensen met wiskundige formules komen aanzetten haak ik af. Niet zozeer omdat ik het niet zou kunnen snappen (hoop ik), maar gewoon omdat ik de basis er niet voor heb.
Oud 15-06-2011, 01:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En toch is het echt.
Nou, dan is Saturn dus gewoon een lelijke kutplaneet

Het ziet eruit alsof 3d-modeler God is vergeten om even zijn Saturn-textures goed te tilen.
Oud 15-06-2011, 01:03
Verwijderd
Oh en @ Paranoide: Zo is mijn halfzusje ook. Het kind is verdomme 13 en nog slanker dan ik (en ik probeer aan te komen, moet je nagaan) en maakt zich helemaal druk over haar zogenaamde dikheid. Die gaat ook op de weegschaal staan, rondjes rennen en dan wéér op de weegschaal staan om te zien of het effect heeft. Maar ook voor en na het eten, om het allemaal maar onder controle te kunnen houden.

Echt zo ziek.
Oud 15-06-2011, 01:03
Carn
Carn is offline
een kilo vet is ongeveer 7000kcal Ik ben toenstraks 9km wezen rennen, en daarbij heb ik bijna 800kcal verbrand. Da's dan toch bijna 115 gram, mocht ik alleen vet verbrand hebben!
Oud 15-06-2011, 01:04
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dit vind ik een rare mening.
Eigenlijk is die vergelijking wat overdreven. Maar soms deed de film me een beetje denken aan Happiness, qua ongemakkelijkheid. Om dan weer volledig door te schieten en er een luchtig tafereel van te maken.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Spectaculair hoeft het niet te zijn om mij nieuwsgierig te maken, hoor. En ik wil al zo graag alles weten.

QM is trouwens inderdaad heel boeiend, maar bij mij gaat het niet verder dan tekst/theorie, want zodra mensen met wiskundige formules komen aanzetten haak ik af. Niet zozeer omdat ik het niet zou kunnen snappen (hoop ik), maar gewoon omdat ik de basis er niet voor heb.
Ach, met een beetje basiskennis wiskunde kom je er wel.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, dan is Saturn dus gewoon een lelijke kutplaneet

Het ziet eruit alsof 3d-modeler God is vergeten om even zijn Saturn-textures goed te tilen.
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Spacestuff is bij voorbaat instant win
Verwijderd
Citaat:
Ik heb thuis niet eens een weegschaal, laat staan dat ik er vroegah in de sportschool op ging staan Zijn zeker allemaal vrouwen die dat kwaaltje hebben, vaker op de weegschaal staan dan daadwerkelijk pompen als een malle op dat fietsje?
De mensen die er meerdere keren op gingen waren allemaal een beetje dikkige vrouwen, ja Er gingen ook wel mannen op, maar dan één keer. Ik denk dat zij dan gewoon geen weegschaal hebben ofzo. Maar dan nog een beetje raar dat ze geen /care hebben aan hun gewicht, want het waren heel normale mannen, dus geen vierkante bodybuilders (die soms wel obsessief met gewicht bezig zijn) of dikke mannen die misschien proberen af te vallen.
Oud 15-06-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
een kilo vet is ongeveer 7000kcal Ik ben toenstraks 9km wezen rennen, en daarbij heb ik bijna 800kcal verbrand. Da's dan toch bijna 115 gram, mocht ik alleen vet verbrand hebben!
Moet je niet snel even op de weegschaal gaan staan om het zeker te weten?

En ging jij trouwens niet slapen?
Oud 15-06-2011, 01:06
Verwijderd
Citaat:
Ach, met een beetje basiskennis wiskunde kom je er wel.
Met basiskennis wiskunde bedoel jij waarschijnlijk niet Wiskunde A.
Oud 15-06-2011, 01:07
Uice
Uice is offline
Citaat:
Eigenlijk is die vergelijking wat overdreven. Maar soms deed de film me een beetje denken aan Happiness, qua ongemakkelijkheid. Om dan weer volledig door te schieten en er een luchtig tafereel van te maken.
Happiness is behoorlijk duister, LSM is gewoon een feelgoodfilm van begin tot eind, herinner ik me.
Carn
Carn is offline
mn bier is nog niet op en een vriendin van me heeft een kut-date gehad en daar hoor ik nu alles over vrouwen die mannen afzeiken omdat ze shit uitkramen ala "ik denk teveel na" en "ik ben zo gevoelig", ik mag dat wel
Carn
Carn is offline
Citaat:
Met basiskennis wiskunde bedoel jij waarschijnlijk niet Wiskunde A.
oude stijl Wis-A was epic hoor
Oud 15-06-2011, 01:09
Uice
Uice is offline
Paranoide naamzoek, ken je Jiří Barta? Ziehier een fragment uit zijn fijne houtenpoppenfilm Krysar.

Verwijderd
Citaat:
Oh en @ Paranoide: Zo is mijn halfzusje ook. Het kind is verdomme 13 en nog slanker dan ik (en ik probeer aan te komen, moet je nagaan) en maakt zich helemaal druk over haar zogenaamde dikheid. Die gaat ook op de weegschaal staan, rondjes rennen en dan wéér op de weegschaal staan om te zien of het effect heeft. Maar ook voor en na het eten, om het allemaal maar onder controle te kunnen houden.

Echt zo ziek.
Klinkt verdacht veel als (beginnende) anorexia. Ze wil vast niet langs de huisarts, maar misschien wil ze wel seizoen 3 van Supersize vs. Superskinny kijken. Dat vindt ze vast leuk want het gaat over eten, en in seizoen 3 volgen ze een aantal anorecten dus dan ziet ze misschien wat overeenkomsten tussen hen en haar eigen gedrag.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Happiness is behoorlijk duister, LSM is gewoon een feelgoodfilm van begin tot eind, herinner ik me.
Nou, in het begin is het allemaal nog redelijk duister, het is gewoon een rare omslag die die film maakt.
Oud 15-06-2011, 01:10
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
mn bier is nog niet op en een vriendin van me heeft een kut-date gehad en daar hoor ik nu alles over vrouwen die mannen afzeiken omdat ze shit uitkramen ala "ik denk teveel na" en "ik ben zo gevoelig", ik mag dat wel
Wat was er kut aan? Altijd wel leuk om wat geklaag te horen.
Oud 15-06-2011, 01:13
Verwijderd
Nee hoor, soms is dat echt kut. Mannen kunnen vaak de balans niet vinden tussen 'gevoelig zijn' en MANNELIJK zijn. Van dat emotionele gezever is echt niet leuk als je een leuke date wilt, of als je er opeens achterkomt dat hij eigenlijk wel een wuss is.
Oud 15-06-2011, 01:14
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nee hoor, soms is dat echt kut. Mannen kunnen vaak de balans niet vinden tussen 'gevoelig zijn' en MANNELIJK zijn. Van dat emotionele gezever is echt niet leuk als je een leuke date wilt, of als je er opeens achterkomt dat hij eigenlijk wel een wuss is.
Hea, volgens mij vat je me niet Ik bedoel, ik wil van die meid weten waarom haar date zo kut was. Ik zeg niet dat mannen moeten gaan klagen en whinen op een date

Maar volgens mij begreep ik Carn verkeerd, dus nu snap ik dat die mannen dat tegen háár zeiden
Oud 15-06-2011, 01:15
Verwijderd
@Paranoide: Het is nog niet zo erg dat ze niet wil eten, ofzo en ze kotst ook geen dingen uit, maar ze gaat wel langer/korten hardlopen als ze meer of minder heeft gegeten enzo. Maar er zit geen grammetje vet aan het mens en ik vind het helemaal niet slecht dat ze 'gezond' wil doen, maar ik vind het niet gezond als een 13jarig kind zich drukmaakt om haar gewicht op een manier die haar hele routine beïnvloedt.. Bah, eng, hoor.
Oud 15-06-2011, 01:15
Verwijderd
Citaat:
Paranoide naamzoek, ken je Jiří Barta? Ziehier een fragment uit zijn fijne houtenpoppenfilm Krysar.

[filmpje]
Ziet er wel gaaf uit. Ik ken 'm niet, maar Wikipedia leert me dat hij ook niet zoveel heeft kunnen uitbrengen. Duidelijk geïnspireerd door Svankmajer, ook

Het communisme was een goede tijd voor animators in 't Oostblok.
Oud 15-06-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Hea, volgens mij vat je me niet Ik bedoel, ik wil van die meid weten waarom haar date zo kut was. Ik zeg niet dat mannen moeten gaan klagen en whinen op een date
Oh! Oops Zit ik hier lekker te ranten, lmao.

Okay, ja dat wil ik ook wel weten.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maar volgens mij begreep ik Carn verkeerd, dus nu snap ik dat die mannen dat tegen háár zeiden
Krek.
Carn
Carn is offline
de Fuldans kat is weg
Oud 15-06-2011, 01:17
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ja, dan zou ik ook verdrietig worden van zo'n wuss-date, als vrouw.
Oud 15-06-2011, 01:17
Verwijderd
En toen zag ik jouw edit: Dat bedoelde ik dus! (Te erg) zeikende mannen
Oud 15-06-2011, 01:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
de Fuldans kat is weg
Drie keer raden wat ik nu weer, dankzij jou opmerking, de komende 3 uur op de achtergrond aan heb staan
Oud 15-06-2011, 01:18
Verwijderd
Citaat:
@Paranoide: Het is nog niet zo erg dat ze niet wil eten, ofzo en ze kotst ook geen dingen uit, maar ze gaat wel langer/korten hardlopen als ze meer of minder heeft gegeten enzo. Maar er zit geen grammetje vet aan het mens en ik vind het helemaal niet slecht dat ze 'gezond' wil doen, maar ik vind het niet gezond als een 13jarig kind zich drukmaakt om haar gewicht op een manier die haar hele routine beïnvloedt.. Bah, eng, hoor.
Je hoeft ook niet per se niks te eten of dingen uit te kotsen om een eetstoornis te hebben, obsessief bezig zijn met eten kan ook genoeg zijn. En ze klinkt wel als iemand die hard aan het afstevenen is op een mate van obsessief-zijn-met-eten die 'genoeg' is. Terecht dat je je zorgen maakt.
Oud 15-06-2011, 01:19
Verwijderd
Citaat:
Ja, dan zou ik ook verdrietig worden van zo'n wuss-date, als vrouw.
Vrouwen willen ook echt een man die zijn emoties kan tonen, maar mannen gaan er vaak onterecht van uit dat dus geen 'echte man' meer willen en veranderen in van die crybabies. Wrong.
Oud 15-06-2011, 01:20
Verwijderd
Citaat:
Drie keer raden wat ik nu weer, dankzij jou opmerking, de komende 3 uur op de achtergrond aan heb staan
Precies dit Maar jammer van de kat, ja, dit is gewoon lelijk.
Oud 15-06-2011, 01:21
Verwijderd
Citaat:
Je hoeft ook niet per se niks te eten of dingen uit te kotsen om een eetstoornis te hebben, obsessief bezig zijn met eten kan ook genoeg zijn. En ze klinkt wel als iemand die hard aan het afstevenen is op een mate van obsessief-zijn-met-eten die 'genoeg' is. Terecht dat je je zorgen maakt.
Yup, inderdaad. Maar zodra ik erover begin komt zij met precies díe argumenten die ik ook net opsomde (ze kotst niets uit, ze eet gewoon, etc) om te bewijzen dat ze geen probleem heeft. Nouja, en het is wel algemeen bekend dat iemand niet te helpen is als ze niet eens willen toegeven dat ze een probleem hebben, en als ze überhaupt geen hulp willen.
Oud 15-06-2011, 01:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://fuldans.se/?v=ptleuudhhjf
Oud 15-06-2011, 01:23
Verwijderd
Stomme fuldans Ik moet er gewoon nog steeds hardop om lachen. Balansera - Gunga is mijn lievelings 4everrrrr <33333
Oud 15-06-2011, 01:23
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Vrouwen willen ook echt een man die zijn emoties kan tonen, maar mannen gaan er vaak onterecht van uit dat dus geen 'echte man' meer willen en veranderen in van die crybabies. Wrong.
Ja, je hoeft geen Neil Strauss te zijn om dat te snappen
Oud 15-06-2011, 01:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Stomme fuldans Ik moet er gewoon nog steeds hardop om lachen. Balansera - Gunga is mijn lievelings 4everrrrr <33333
Mijne is Spark - Väderkvara
Oud 15-06-2011, 01:25
Verwijderd
Citaat:
Yup, inderdaad. Maar zodra ik erover begin komt zij met precies díe argumenten die ik ook net opsomde (ze kotst niets uit, ze eet gewoon, etc) om te bewijzen dat ze geen probleem heeft. Nouja, en het is wel algemeen bekend dat iemand niet te helpen is als ze niet eens willen toegeven dat ze een probleem hebben, en als ze überhaupt geen hulp willen.
Ja, vandaar ook dat ik al aannam dat ze niet naar de huisarts wil. Maar probeer haar dat programma dat ik linkte eens te laten zien, misschien heeft dat invloed.
Carn
Carn is offline
emoties? gewoon zeggen waar het op staat, scheelt doorgaans een hoop ellende
Verwijderd
Citaat:
Ja, je hoeft geen Neil Strauss te zijn om dat te snappen
Ik wil ze de kost niet geven, die het nog steeds niet doorhebben!
Oud 15-06-2011, 01:26
Verwijderd
Citaat:
Ja, vandaar ook dat ik al aannam dat ze niet naar de huisarts wil. Maar probeer haar dat programma dat ik linkte eens te laten zien, misschien heeft dat invloed.
Jup, ik zal het morgen eens even proberen. Won't hurt to try.
Oud 15-06-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Mijne is Spark - Väderkvara
Spark werkt ook wel goed met Robot En met Gunga. Alles werkt goed met Gunga.

Twist-Robot is ook leuk.
Oud 15-06-2011, 01:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
In contrast, vrouwen die roepen 'je moet me wel aankunnen' zijn ergerniswekkend. Gelukkig heb ik zulke types nog nooit gedate. Maar af en toe was er zo iemand bij Take Me Out
Oud 15-06-2011, 01:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Spark werkt ook wel goed met Robot En met Gunga. Alles werkt goed met Gunga.

Twist-Robot is ook leuk.
Ja, ik zit hier hardop te lollen, helemaal door die awesome-smiley
Oud 15-06-2011, 01:29
Carn
Carn is offline
"je moet me wel aankunnen"

aka

"Je moet mn gezeik en idiote onlogische plannen kunnen tolereren".
Oud 15-06-2011, 01:30
Verwijderd
Citaat:
In contrast, vrouwen die roepen 'je moet me wel aankunnen' zijn ergerniswekkend. Gelukkig heb ik zulke types nog nooit gedate. Maar af en toe was er zo iemand bij Take Me Out
Ik weet ook niet echt wat ze daarmee bedoelen.

Waarschijnlijk iets in de trant van: 'Ik wil niet dat je over je heen laat lopen.'
Oud 15-06-2011, 01:31
Verwijderd
Citaat:
"je moet me wel aankunnen"

aka

"Je moet mn gezeik en idiote onlogische plannen kunnen tolereren".
Oh, dat is het tegenovergestelde van wat ik dacht dat het betekende.
Oud 15-06-2011, 01:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ziet er wel gaaf uit. Ik ken 'm niet, maar Wikipedia leert me dat hij ook niet zoveel heeft kunnen uitbrengen. Duidelijk geïnspireerd door Svankmajer, ook
Volgens mij was hij zelfs een leerling van hem.
Oud 15-06-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Jup, ik zal het morgen eens even proberen. Won't hurt to try.
Hij staat in z'n geheel op YouTube. Het is een leuk programma, daarin moet iemand die (veel) te dik is van dieet ruilen met iemand die (veel) te dun is. Dus krijg je heel ielige mensen die vier borden pasta moeten wegwerken bij het ontbijt, terwijl hele dikke mensen moeten ontbijten met een kopje koffie en een chocolaatje. Lulz ensue. Nouja en tussendoor komt vriendelijke dr. Jessen ze dingen vertellen en vieze plaatjes laten zien van wegrottende tanden, scheurbuik en andere dingen die kunnen gebeuren als je teveel of te weinig eet. De borderline-anorecten schrikken daar altijd erg van, want het is vaak vrij ijdel volk dat bovendien denkt heel gezond bezig te zijn. Misschien heeft 't hetzelfde effect op je halfzusje.
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij was hij zelfs een leerling van hem.
Dat is te zien!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet ook niet echt wat ze daarmee bedoelen.

Waarschijnlijk iets in de trant van: 'Ik wil niet dat je over je heen laat lopen.'
Ja, Carn omschrijft het treffend Ik roloog meestal dan ook als ik zoiets hoor.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten