Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh en @ Paranoide: Zo is mijn halfzusje ook. Het kind is verdomme 13 en nog slanker dan ik (en ik probeer aan te komen, moet je nagaan) en maakt zich helemaal druk over haar zogenaamde dikheid. Die gaat ook op de weegschaal staan, rondjes rennen en dan wéér op de weegschaal staan om te zien of het effect heeft.
![]() Echt zo ziek. ![]() |
![]() |
|
een kilo vet is ongeveer 7000kcal
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Spacestuff is bij voorbaat instant win ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ging jij trouwens niet slapen? |
![]() |
||
Citaat:
|
mn bier is nog niet op en een vriendin van me heeft een kut-date gehad en daar hoor ik nu alles over
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maar volgens mij begreep ik Carn verkeerd, dus nu snap ik dat die mannen dat tegen háár zeiden ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Paranoide: Het is nog niet zo erg dat ze niet wil eten, ofzo en ze kotst ook geen dingen uit, maar ze gaat wel langer/korten hardlopen als ze meer of minder heeft gegeten enzo. Maar er zit geen grammetje vet aan het mens en ik vind het helemaal niet slecht dat ze 'gezond' wil doen, maar ik vind het niet gezond als een 13jarig kind zich drukmaakt om haar gewicht op een manier die haar hele routine beïnvloedt.. Bah, eng, hoor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Het communisme was een goede tijd voor animators in 't Oostblok. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Waarschijnlijk iets in de trant van: 'Ik wil niet dat je over je heen laat lopen.' |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|