Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dilemma's dilemma's! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Die oude covers <3
|
![]() |
|
Mwah, ik deel die mening niet helemaal, tenzij het echt veel toegevoegde waarde heeft en echt bomvol staat met ook een gave layout en shizzle
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vind de stripjes uit Schokkend Nieuws erg grappig en dat voelt een beetje onterecht.
Spoiler
Het komt door het taalgebruik, denk ik. "Geef mij die zak snoep maar, vieze jongen." ![]() Volkert naamzoek, misschien vind jij ze ook leuk. |
![]() |
||
Citaat:
De scan was klaar, maar de computer was nog bezig met rekenen, dus ik had de patiënt naar de wachtkamer gewezen. En dan ook echt gewezen, hem in de gang in de juiste richting gestuurd. Toen ik hem kwam vertellen dat het onderzoek klaar was, zat daar alleen zijn familie. Die zeiden in eerste instantie dat ze hem niet gezien hadden, maar na doorvragen bleek dat ze er pas net zaten, ze waren even naar het restaurant gegaan in de tussentijd. Omdat die man zijn familie niet kon vinden was hij omgedraaid en een andere gang ingelopen, daar was hij blijkbaar een of andere sufferd in een wit pak tegengekomen, die hem zonder nadenken naar de wachtkamer van de radiologie had gestuurd (de verkeerde dus ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat: