Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 03:24
Verwijderd
kjaskjjflkJSdlkjKjsdkjbkjasdn asdkjhasd afstuiduiasiodjoasd kksk rotacademie
Advertentie
Oud 16-06-2011, 05:18
Verwijderd
Ik moet me melden om kwart voor acht.
Oud 16-06-2011, 05:49
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me melden om kwart voor acht.
Wart voor 8 war ik op school zit hoeft dat pas 8uur.
Oud 16-06-2011, 05:49
Verwijderd
Oja en g'morning
Oud 16-06-2011, 06:05
Verwijderd
Citaat:
Wart voor 8 war ik op school zit hoeft dat pas 8uur.
Whatever, ik woon toch vlakbij school.
Oud 16-06-2011, 07:21
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Gek hoe ze in den haag aan de ene kant een beetje het idee hebben dat een master een soort luxeproduct is waar je voor kunt kiezen, en ze aan de andere kant de bachelors nog verder willen verbreden. Nog breder en het maakt bijna niet meer uit wat je kiest
Oud 16-06-2011, 07:25
Verwijderd
Wat een activiteit allemaal vannacht zeg.
Oud 16-06-2011, 07:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh man wat een kakweer. Ik kan niet beslissen of ik vandaag taart zal gaan bakken. Want het is voor zondag. Dat duurt nog even. Dus ik weet niet of hij dan nog lekker is. Ik kan natuurlijk een fruitcake bakken. Dan is hij wel nog lekker.
Oud 16-06-2011, 07:35
Verwijderd
Citaat:
Oh man wat een kakweer. Ik kan niet beslissen of ik vandaag taart zal gaan bakken. Want het is voor zondag. Dat duurt nog even. Dus ik weet niet of hij dan nog lekker is. Ik kan natuurlijk een fruitcake bakken. Dan is hij wel nog lekker.
Anders bak je nu een taart, en zondag weer!
Oud 16-06-2011, 07:45
Verwijderd
Wat voor taart? Biscuit kun je evt gewoon in de vriezer gooien en er zaterdagavond weer uithalen, als de vulling daar ook tegen bestand is.
Oud 16-06-2011, 07:46
Martiño
Martiño is offline
Op nu.nl:

'Autochtoon achterstandskind blijft achter'

o rly?
Oud 16-06-2011, 07:47
Verwijderd
Citaat:
Op nu.nl:

'Autochtoon achterstandskind blijft achter'

o rly?
Oud 16-06-2011, 07:48
Verwijderd
Zo, nog drie afleveringen Gooische Vrouwen en 't is gedaan! Gelukkig is er nog een film.
Oud 16-06-2011, 07:51
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Wat voor taart? Biscuit kun je evt gewoon in de vriezer gooien en er zaterdagavond weer uithalen, als de vulling daar ook tegen bestand is.
Ja, maar fruittaart kun je dan weer lang laten staan. Ik heb er van allebei een nodig. Probleem is natuurlijk dat ik mijn vriezer deel en dat mijn huisgenoten niet vies zijn van taart.
dilemma's dilemma's!
Oud 16-06-2011, 07:51
Martiño
Martiño is offline
Een eigen vriezertje kopen!
Oud 16-06-2011, 07:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat zou dat een verspilling zijn, we hebben al vijf koelkasten met vriezer in huis!
edit: ohja ik zou hem eventueel in de privekoelkast van mijn hete huisgenootje kunnen schuiven. dat komt het dichtste bij iets bij haar naar binnen schuiven dat ik ooit zal komen ben ik bang
Oud 16-06-2011, 07:53
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar fruittaart kun je dan weer lang laten staan. Ik heb er van allebei een nodig. Probleem is natuurlijk dat ik mijn vriezer deel en dat mijn huisgenoten niet vies zijn van taart.
dilemma's dilemma's!
Nah, als je toch van allebei een wil, dan nu de fruittaart maken
Oud 16-06-2011, 07:55
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nah, als je toch van allebei een wil, dan nu de fruittaart maken
Dankje.

En dan kan ik die zaterdag decoreren terwijl de bisquittaart in de oven staat
Oud 16-06-2011, 08:01
Martiño
Martiño is offline
Hm, het alfapica topic is niet echt sfw
Oud 16-06-2011, 08:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
waar?
Oud 16-06-2011, 08:24
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 16-06-2011, 08:28
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Goeiemorgen!

Mijn stem zit niet lekker vandaag
Oud 16-06-2011, 08:31
Sherlock
Sherlock is offline
Mogu
Oud 16-06-2011, 08:44
Carn
Carn is offline
scifi ftw.
Oud 16-06-2011, 08:48
Carn
Carn is offline
nou, ik had niet hoeven douchen vanochtend. soaked
Oud 16-06-2011, 08:49
Verwijderd
Heb jij eigenlijk al een abonnement op Schokkend Nieuws, Carn? Zo niet dan is dat wel de moeite waard
Oud 16-06-2011, 08:51
Carn
Carn is offline
hmm, heeft het ook nieuws-nieuws? of is het meer interessant voor de verdieping?
Oud 16-06-2011, 08:52
Verwijderd
Ik ben best trots op Schokkend Nieuws, het is het enige Nederlandse filmtijdschrift en dan gaat het ook nog eens uitsluitend over gave genres Al is anime wel een twijfelgeval, maar ik heb ze nog geen slechte anime zien bespreken dus prrrima.
Oud 16-06-2011, 08:55
Verwijderd
Citaat:
hmm, heeft het ook nieuws-nieuws? of is het meer interessant voor de verdieping?
Het heeft ook nieuws-nieuws, ja. Filmnieuws. Al krijg je 'm nu elke twee maanden in plaats van elk kwartaal, dus nu zijn ze wel van plan om er meer verdiepingsstukken in te stoppen, dus naast nieuws ook meer interviews en recensies enzo.
Oud 16-06-2011, 08:56
Carn
Carn is offline
hmm. Maar ik lees dagelijks al best wat filmsites
Oud 16-06-2011, 08:56
Verwijderd
Die oude covers <3
Oud 16-06-2011, 08:57
Verwijderd
Citaat:
hmm. Maar ik lees dagelijks al best wat filmsites
Ik ook, maar een blad is leuker! Al moet ik 'm selectief lezen vanwege horror = eng.
Oud 16-06-2011, 09:03
Carn
Carn is offline
Mwah, ik deel die mening niet helemaal, tenzij het echt veel toegevoegde waarde heeft en echt bomvol staat met ook een gave layout en shizzle heb al moeite met de 2 bladen lezen waar ik op geabonneerd ben, gooi het steeds vaker op de hoop 'keer doen als ik echt niets te doen heb'
Oud 16-06-2011, 09:05
Martiño
Martiño is offline
Ik was zojuist een patiënt kwijt
Oud 16-06-2011, 09:06
Verwijderd
Was-ie weggelopen?
Oud 16-06-2011, 09:08
Verwijderd
Citaat:
Ik was zojuist een patiënt kwijt
Hè?
Oud 16-06-2011, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Was-ie weggelopen?
Had jij niet een keer een patient die gewoon naar huis was gegaan oid?
Oud 16-06-2011, 09:14
Verwijderd
Martin, het nieuwe ziekenhuis is trouwens supergaaf. Mooi gebouw.
Oud 16-06-2011, 09:26
Verwijderd
Ik vind de stripjes uit Schokkend Nieuws erg grappig en dat voelt een beetje onterecht.

Spoiler

Het komt door het taalgebruik, denk ik. "Geef mij die zak snoep maar, vieze jongen." "Ik heb een hartige taart in deze val gevangen." Het is grappig op een soort trage, bijna vervelende manier. Dat je eerst een beetje voor je uit staart en je schouders ophaalt maar dan toch op lage toon moet grinniken. "Hu-ghuuu.."

Volkert naamzoek, misschien vind jij ze ook leuk.
Oud 16-06-2011, 09:27
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Was-ie weggelopen?
Zoiets.
De scan was klaar, maar de computer was nog bezig met rekenen, dus ik had de patiënt naar de wachtkamer gewezen. En dan ook echt gewezen, hem in de gang in de juiste richting gestuurd. Toen ik hem kwam vertellen dat het onderzoek klaar was, zat daar alleen zijn familie.
Die zeiden in eerste instantie dat ze hem niet gezien hadden, maar na doorvragen bleek dat ze er pas net zaten, ze waren even naar het restaurant gegaan in de tussentijd. Omdat die man zijn familie niet kon vinden was hij omgedraaid en een andere gang ingelopen, daar was hij blijkbaar een of andere sufferd in een wit pak tegengekomen, die hem zonder nadenken naar de wachtkamer van de radiologie had gestuurd (de verkeerde dus ). Uiteindelijk liep mijn collega hem toevallig tegen het lijf, net nadat ik de beveiliging had gebeld om hem op te sporen.
Oud 16-06-2011, 09:30
Carn
Carn is offline
bwahahaha, vriend van me heeft zich verslapen, en dus de bus gemist naar Hellfest in Frankrijk
Oud 16-06-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
bwahahaha, vriend van me heeft zich verslapen, en dus de bus gemist naar Hellfest in Frankrijk
Muhahahahahaha Mijn matties zijn gisteren al met de auto gegaan.
Oud 16-06-2011, 09:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik vind de stripjes uit Schokkend Nieuws erg grappig en dat voelt een beetje onterecht.

Het komt door het taalgebruik, denk ik. "Geef mij die zak snoep maar, vieze jongen." "Ik heb een hartige taart in deze val gevangen." Het is grappig op een soort trage, bijna vervelende manier. Dat je eerst een beetje voor je uit staart en je schouders ophaalt maar dan toch op lage toon moet grinniken. "Hu-ghuuu.."

Volkert naamzoek, misschien vind jij ze ook leuk.
Die hartige taart
Oud 16-06-2011, 09:37
Verwijderd
Hier moet ik ook om lachen.

Vooral vanwege "Ik draag mijn kraag omhoog en ik moet de hele dag ontzettend poepen."
Oud 16-06-2011, 09:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vanavond ga ik naar pirates!
Oud 16-06-2011, 09:49
Glider
Glider is offline
Citaat:
Wie the fuck is glider en waarom is sabir niet naar bed?
Die ene die gisteren een topique in het "Wilkommen&Vorstellen" iets gepost heeft.
Oud 16-06-2011, 09:57
Rationeel
Rationeel is offline
lekker damwandjes berekenen
Oud 16-06-2011, 09:57
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

[afbeelding]

Vooral vanwege "Ik draag mijn kraag omhoog en ik moet de hele dag ontzettend poepen."
Oud 16-06-2011, 09:59
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
lekker damwandjes berekenen
Ik las 'darmwandjes'
Oud 16-06-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]

"Ik vang het wel op"
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten