Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
ohja, dus dat is toch storend he? Dan moet ik ook nog maar even snel de andere hoofdstukken maken bedankt voor je feedback! Goed om te weten dat de boekkoppeling nog totaal ontbreekt, was me niet eens opgevallen :"( ik ga er nog snel een iets uitgebreidere info scherm tussen gooien. Het zijn citaten uit het boek!
Ok! Hehe, gek boek dan, want ik vond al een dubieuze zin en vind de rest van de tekstjes ook niet zo heel sterk.
Advertentie
Verwijderd
Citaat:
Ok! Hehe, gek boek dan, want ik vond al een dubieuze zin en vind de rest van de tekstjes ook niet zo heel sterk.
aiii
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
och ja, andrej pejic. opgenomen in de fhm in de top 100 mooiste vrouwen van het moment, totdat ze erachter kwamen dat hij biologisch een jongen is
Huh, alsof dat niet al duidelijk was adhv deze foto?
Oud 17-06-2011, 16:08
Geel
Geel is offline
Citaat:
+1
Oud 17-06-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Huh, alsof dat niet al duidelijk was adhv deze foto?
ze hadden andere afbeeldingen van hem gevonden noedel!
Oud 17-06-2011, 16:09
Verwijderd
Schrodinger naamzoek: kun je me van Swans een beetje beschrijving van de albums geven? Want ik merk dat ik het ene lied heel gaaf vind, en dan weer van drie nummers gruwel (Grooveshark gooit alles door elkaar). Ik kan me dus voorstellen dat er albums zijn die ik wel tof vind, maar ik weet niet welke.
Oud 17-06-2011, 16:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ze hadden andere afbeeldingen van hem gevonden noedel!
Oja, op z'n wiki ziet ie er (nog) androgyner uit dan hier. Maar vanwege z'n cup AAA, kaaklijn en wenkbrauwen zou ik al kunnen bedenken dat ie biologisch een jongen is.
Oud 17-06-2011, 16:12
Noedelhap
Noedelhap is offline
"He has an older brother, Igor, who does not have the same androgynous features."

Oud 17-06-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Oja, op z'n wiki ziet ie er (nog) androgyner uit dan hier. Maar vanwege z'n cup AAA, kaaklijn en wenkbrauwen zou ik al kunnen bedenken dat ie biologisch een jongen is.
nou ja, dat is in de modewereld vast stiekem een beetje anders!
Oud 17-06-2011, 16:16
Verwijderd
haha cup AAA, kaaklijn en wenkbrauwen

Oud 17-06-2011, 16:18
Verwijderd
Citaat:
nou ja, dat is in de modewereld vast stiekem een beetje anders!
hoewel ze het natuurlijk wel hadden kunnen weten, als ze een beetje moeite hadden gedaan. Ze hadden hem snel weer uit de lijst gesmeten en er een behoorlijk bot artikel bij gezet

Oud 17-06-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Há! Ik weer een 4e aangemaakte toppic door onze 'grote vriend' gevonden.
Hij heeft kennelijk geen probleem met Eazy-E.
Oud 17-06-2011, 16:19
Verwijderd
Gossip Girl marathon tijd!
Oud 17-06-2011, 16:21
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hij heeft kennelijk geen probleem met Eazy-E.
Ja, die post snapte ik niet helemaal. Wat is er nou leuk aan "Eazy-E" ??
Oud 17-06-2011, 16:21
Verwijderd
O, ik heb zulke lieve vrienden. <3 Vandaag was mijn laatste lesdag met hun (hen?), en ze hebben allemaal liedjes gezongen en we hebben taart gegeten en en en ene enenenenenennene <333333.
Oud 17-06-2011, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
hoewel ze het natuurlijk wel hadden kunnen weten, als ze een beetje moeite hadden gedaan. Ze hadden hem snel weer uit de lijst gesmeten en er een behoorlijk bot artikel bij gezet

[afbeelding]
Dat artikel.
Oud 17-06-2011, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oke boodschappentaim: bier, drop, chips en avondeten!
Oud 17-06-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:

[afbeelding]
Wat een onaardig artikel. Waar stond dat in?
Oud 17-06-2011, 16:24
Edelweiss
Edelweiss is offline
@ Sabir; Ik had je ooit toegevoegd als vriend hiero, wil je even accepteren?
Of was jij nou degene die zei dat ie alleen vrienden accepteerde als je ze ook had gemeet? Of was dat .sann?

Sabir naamzoek dus.
Oud 17-06-2011, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Wat een onaardig artikel. Waar stond dat in?
FHM, for him magazine
Oud 17-06-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik had nog een van de meest mannelijke foto's gezocht, vaak ziet 'ie er nog vrouwelijker uit. + kaaklijn en zo zegt niks. Er zijn ook vrouwelijke modellen met zo'n kaaklijn, wenkbrauwen etc. Ik weet nu even geen namen, maar dat is nou iig de crux van androgyne mensen.

Spoiler

Citaat:

[afbeelding]
Dat is like, vrouwonvriendelijk maar dan anders.

Edit: Volkert, ging jij niet ook modeldingen doen of was dat alleen maar een voorstel waar je niet op bent ingegaan?

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 16:41.
Oud 17-06-2011, 16:27
Verwijderd
Citaat:
@ Sabir; Ik had je ooit toegevoegd als vriend hiero, wil je even accepteren?
Of was jij nou degene die zei dat ie alleen vrienden accepteerde als je ze ook had gemeet? Of was dat .sann?

Sabir naamzoek dus.
Volgens mij was dat .sann, maar dat is wel mijn principe op fora/facebook. Eazy-E is trouwens een rapper.
Oud 17-06-2011, 16:28
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Volgens mij was dat .sann, maar dat is wel mijn principe op fora/facebook. Eazy-E is trouwens een rapper.
Maar wil je me hiero wel toevoegen ??

Een slechte rapper? Sws zou ik dat niet in m'n msn-naam/titeldinges neerzetten.
Oud 17-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Maar wil je me hiero wel toevoegen ??

Een slechte rapper? Sws zou ik dat niet in m'n msn-naam/titeldinges neerzetten.
Ik heb niet gezegd dat hij slecht is.

En voor jou wil ik wel een uitzondering maken.
Oud 17-06-2011, 16:33
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Ik heb niet gezegd dat hij slecht is.

En voor jou wil ik wel een uitzondering maken.
Nee, dat zei je ook niet, maar ik vroeg het wel.

joepiejeeee
Oud 17-06-2011, 16:34
Verwijderd
Zijn jullie zenuwachtig voor uitslagen, ook als je ze eigenlijk al wel weet?
Oud 17-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik had nog een van de meest mannelijke foto's gezocht, vaak ziet 'ie er nog vrouwelijker uit. + kaaklijn en zo zegt niks. Er zijn ook vrouwelijke modellen met zo'n kaaklijn, wenkbrauwen etc. Ik weet nu even geen namen, maar dat is nou iig de crux van androgyne mensen.

Dat is like, vrouwonvriendelijk maar dan anders.

Edit: Volkert, ging jij niet ook modeldingen doen of was dat alleen maar een voorstel waar je niet op bent ingegaan?
ohja dat voorstel had ik een keer gekregen maar ik ben er niet op in gegaan!
Oud 17-06-2011, 16:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat zijn ze inderdaad onaardig over hem.
Oud 17-06-2011, 16:43
Verwijderd
Citaat:
Wat zijn ze inderdaad onaardig over hem.
Van het onaardige kijk ik niet eens zo op, dat is zowat 'normaal' in die wereld. Ze zijn vooral ongelofelijk seksistisch.
En oh, met ''andere uiterste'' bedoelde ik dat dit een erg vrouwelijke man is, iit de vrij mannelijke vrouw die Volkert poste.

Maar lieve mensen, denken jullie dat dit blauw me staat. Ik heb te weinig jurken.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow...KLA&shoptype=S
Oud 17-06-2011, 16:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Van het onaardige kijk ik niet eens zo op, dat is zowat 'normaal' in die wereld. Ze zijn vooral ongelofelijk seksistisch.
En oh, met ''andere uiterste'' bedoelde ik dat dit een erg vrouwelijke man is, iit de vrij mannelijke vrouw die Volkert poste.

Maar lieve mensen, denken jullie dat dit blauw me staat. Ik heb te weinig jurken.
http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow...KLA&shoptype=S
true. Daarom hou ik ook helemaal niet van die wereld.

Maar je hebt die link al gepost en daar zie je gewoon alleen ALLE jurkjes van H&M. Dus welk blauw bedoel je? Maak anders een screenshot
Oud 17-06-2011, 16:48
Verwijderd
Citaat:
true. Daarom hou ik ook helemaal niet van die wereld.

Maar je hebt die link al gepost en daar zie je gewoon alleen ALLE jurkjes van H&M. Dus welk blauw bedoel je? Maak anders een screenshot
Oh echt? Even opnieuw proberen dan. Werk deze link?

Spoiler

Hmm, dat werkt geloof ik ook niet. Het gaat om de eerste op pagina 5 in de lijst met jurkjes.
Oud 17-06-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Oh echt? Even opnieuw proberen dan. Werk deze link?

Spoiler
Nee.
Oud 17-06-2011, 16:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ah, nou zie ik hem. Die met dat drukke patroontje he?
Moeilijk. Ik weet ook niet zo goed wat voor kleuren je normaal draagt. Maar volgensmij draag je vooral warme kleuren of niet? Dit is een vrij koele kleur. Ik weet het niet. Het model zal je wel staan.
Oud 17-06-2011, 17:24
Verwijderd
Citaat:
Ah, nou zie ik hem. Die met dat drukke patroontje he?
Moeilijk. Ik weet ook niet zo goed wat voor kleuren je normaal draagt. Maar volgensmij draag je vooral warme kleuren of niet? Dit is een vrij koele kleur. Ik weet het niet. Het model zal je wel staan.
Redelijk druk patroontje ja. En wat je zegt is precies mijn twijfel, ik vind het een heel gave jurk maar waarschijnlijk staat ie me in bordeaurood of zo veel beter (maar die is er dus niet). Normaal draag ik vooral warme kleuren ja, of wit of zwart.
Oud 17-06-2011, 17:28
Verwijderd
Als je het zo'n gave jurk vind zou ik het gewoon doen, ondanks dat het niet 100% jouw kleur is (ik weet niet of dat zo is, maar als jij dat denkt).

En ik weet weer wat ik nog meer wilde zeggen! Het was toch geen vraag. Ik dacht dat jij laatst vroeg wie hier Babyboom keek en dat ga ik nu kijken. Dus.
Oud 17-06-2011, 17:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Redelijk druk patroontje ja. En wat je zegt is precies mijn twijfel, ik vind het een heel gave jurk maar waarschijnlijk staat ie me in bordeaurood of zo veel beter (maar die is er dus niet). Normaal draag ik vooral warme kleuren ja, of wit of zwart.
Ja, precies, dat vind ik ook meer bij je passen. Hebben ze hem niet in het zwart-wit? Anders kun je hem natuurlijk bestellen en dan aanpassen en kijken of je dingen hebt voor erbij, en als het niet staat kun je hem weer terugsturen.
Oud 17-06-2011, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Als je het zo'n gave jurk vind zou ik het gewoon doen, ondanks dat het niet 100% jouw kleur is (ik weet niet of dat zo is, maar als jij dat denkt).

En ik weet weer wat ik nog meer wilde zeggen! Het was toch geen vraag. Ik dacht dat jij laatst vroeg wie hier Babyboom keek en dat ga ik nu kijken. Dus.
Ik vroeg wel wie Generatie 2010 keek, Babyboom kijk ik niet.
En nja, dat vraag ik me dus of, of het niet mijn kleur is. Het was nooit mijn kleur maar ik heb lichter haar tegenwoordig en ook een andere tint huid geloof ik dus ehhh.

Citaat:
Ja, precies, dat vind ik ook meer bij je passen. Hebben ze hem niet in het zwart-wit? Anders kun je hem natuurlijk bestellen en dan aanpassen en kijken of je dingen hebt voor erbij, en als het niet staat kun je hem weer terugsturen.
Dat is natuurlijk waar! En nee, het is een of andere blauwe-lijn en ze hebben van die lijn niks in een andere kleurstelling.

Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 17:40.
Oud 17-06-2011, 17:37
Verwijderd
Ooh, ik haal die twee altijd door elkaar

Maar je tint huid verandert misschien wel, maar of warme of koele kleuren je het beste staan kan volgens mij niet veranderen
Oud 17-06-2011, 17:37
Verwijderd
Citaat:
Zijn jullie zenuwachtig voor uitslagen, ook als je ze eigenlijk al wel weet?
Ja, altijd. Want zolang nog niemand het me met zekerheid heeft kunnen/mogen zeggen, twijfel ik over aan.
Oud 17-06-2011, 17:39
Verwijderd
Citaat:
Ooh, ik haal die twee altijd door elkaar

Maar je tint huid verandert misschien wel, maar of warme of koele kleuren je het beste staan kan volgens mij niet veranderen
Nouja, warme tinten staan me het beste, maar ja, maar ja ja.
Oud 17-06-2011, 17:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Dat is natuurlijk waar! En nee, het is een of andere blauwe-lijn en ze hebben van die lijn niks in een andere kleurstelling.
nou zeg!
Maar als je het een heel gaaf jurkje vindt, gewoon proberen
Oud 17-06-2011, 17:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Belastingdienst, y u no cheaper!

Oud 17-06-2011, 17:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Lekker zonnig weer trouwens, iemand zin in een terrasje?
Oud 17-06-2011, 18:08
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Lekker zonnig weer trouwens, iemand zin in een terrasje?
Ja leuk! Lekker onder de parasol.
Oud 17-06-2011, 18:13
Verwijderd
zo suf dat het AWESOME is

http://www.mijnminiatuur.nl/voorbeelden
Oud 17-06-2011, 18:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:

Verschrikkelijk.
Oud 17-06-2011, 18:16
Verwijderd
ja, geniaal toch
Oud 17-06-2011, 18:18
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Wat gaaf, knap gedaan ook, ze lijken goed.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
vreselijk.

Nou ga ik oppassen. dada!
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
ja, geniaal toch
Nee, het is echt belachelijk . Ik zou echt keihard lachen als ik zo'n ding bij iemand zag staan.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten