Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Schrodinger naamzoek: kun je me van Swans een beetje beschrijving van de albums geven? Want ik merk dat ik het ene lied heel gaaf vind, en dan weer van drie nummers gruwel (Grooveshark gooit alles door elkaar). Ik kan me dus voorstellen dat er albums zijn die ik wel tof vind, maar ik weet niet welke.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
Citaat:
![]() ![]() Edit: Volkert, ging jij niet ook modeldingen doen of was dat alleen maar een voorstel waar je niet op bent ingegaan? Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 16:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En oh, met ''andere uiterste'' bedoelde ik dat dit een erg vrouwelijke man is, iit de vrij mannelijke vrouw die Volkert poste. Maar lieve mensen, denken jullie dat dit blauw me staat. Ik heb te weinig jurken. ![]() http://shop.hm.com/nl/shoppingwindow...KLA&shoptype=S |
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt die link al gepost en daar zie je gewoon alleen ALLE jurkjes van H&M. Dus welk blauw bedoel je? Maak anders een screenshot ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
Hmm, dat werkt geloof ik ook niet. Het gaat om de eerste op pagina 5 in de lijst met jurkjes. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je het zo'n gave jurk vind zou ik het gewoon doen, ondanks dat het niet 100% jouw kleur is (ik weet niet of dat zo is, maar als jij dat denkt).
En ik weet weer wat ik nog meer wilde zeggen! Het was toch geen vraag. Ik dacht dat jij laatst vroeg wie hier Babyboom keek en dat ga ik nu kijken. Dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
En nja, dat vraag ik me dus of, of het niet mijn kleur is. Het was nooit mijn kleur maar ik heb lichter haar tegenwoordig en ook een andere tint huid geloof ik dus ehhh. Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-06-2011 om 17:40. |
![]() |
|
|