Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Doe eens antwoord geven op mijn moeilijke vraag alsjeblieft? (A) /eeuwige dankbaarheid en alles.
Ik weet niet over welke vraag je het hebt Ik zit op m'n werk he, dus als het over msn gaat: ik ben er niet
Advertentie
Oud 24-06-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet over welke vraag je het hebt Ik zit op m'n werk he, dus als het over msn gaat: ik ben er niet
Ik ben ook niet op msn maar bedoelde deze:
Citaat:
Mensen met juridische achtergrond en/of scriptie-ervaring naamzoek: Ik ben nu bezig met een hoofdstuk waarin ik rapporten beschrijf aan de hand van een aantal criteria (bijv: hoe is de verhouding feiten/argumentatie). Ik wil daarna de link leggen met een aantal functies die rapporten kunnen hebben (bijvoorbeeld: informeren) die ik in een ander hoofdstuk al besprak. Ik heb nu 11 pagina's aan tekst over de rapporten van één ombudsman, en dat is enkel de beschrijving + voorbeelden. Denken jullie dat het slimmer is om de koppeling naar de functies apart, dus in een volgende paragraaf te bespreken, of het er steeds per itempje tussen te proppen?
Oud 24-06-2011, 18:16
Verwijderd
Citaat:
Hiervoor? Echt niet, dit is nog superlief
Ja, maar Pluis is nogal een stick in the mud (om het maar even lief uit te drukken) en lol maken op Seksualiteit is uit den boze!
Oud 24-06-2011, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar Pluis is nogal een stick in the mud (om het maar even lief uit te drukken) en lol maken op Seksualiteit is uit den boze!
Ik heb veel gemenere dingen gezegd voor ik een waarschuwing van Pluis kreeg
Oud 24-06-2011, 18:18
Verwijderd
Hebben jullie ook dat jullie heel vaak het forum tegenkomen bij je zoekresultaten op Google?
Oud 24-06-2011, 18:18
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Hebben jullie ook dat jullie heel vaak het forum tegenkomen bij je zoekresultaten op Google?
Ja
Oud 24-06-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik ben ook niet op msn maar bedoelde deze:
Ik denk apart. Maar ik weet niet hoe lekker het dan leest.
Oud 24-06-2011, 18:19
Verwijderd
ik hou van lieve oude mensjes
Oud 24-06-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
Vooral als iemand een vraag stelt en ik denk 'nou zeg, dat kun je toch wel even googelen' en dan ga ik het googelen om dat te bewijzen en dan is één van de bovenste resultaten het topic dat de aanleiding was tot mijn google-actie.
Verwijderd
Jongens, wil iemand die weet waar ik werk (ik wil het hier niet neerzetten) kijken of je via booking.com voor de 27e kunt reserveren? Het moet niet kunnen, maar het systeem doet kut en ik moet het even zeker weten anders zit ik straks met overboekingen.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk apart. Maar ik weet niet hoe lekker het dan leest.
Ja dat was precies waarom ik het misschien tussen wil proppen. Want om het lekker leesbaar te maken heb je weer zoveel extra woorden nodig. humzzzjwjgjjgjgjnn.
Oud 24-06-2011, 18:21
Verwijderd
Citaat:
Ja dat was precies waarom ik het misschien tussen wil proppen. Want om het lekker leesbaar te maken heb je weer zoveel extra woorden nodig. humzzzjwjgjjgjgjnn.
Mja ik denk ook niet dat dat de leesbaarheid ten goede komt. Lastig.
Oud 24-06-2011, 18:27
Lorelei
Lorelei is offline
Haaai
Oud 24-06-2011, 18:30
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hoi Pluis, als je toch aan het naamzoeken bent, ik vind je heel lief!
Oud 24-06-2011, 18:35
Verwijderd
Ik vind het maar kut dat Mickel geen bereik heeft op Graspop
Oud 24-06-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Haaai
Oud 24-06-2011, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het maar kut dat Mickel geen bereik heeft op Graspop
heeft ie zo'n superhip oplaadding, krijg je dit
Oud 24-06-2011, 18:37
Verwijderd
Citaat:
heeft ie zo'n superhip oplaadding, krijg je dit
Ja, we zouden vandaag nog even bellen, maar dat is dus ook niet gelukt Gewoon kut.
Oud 24-06-2011, 18:38
Verwijderd
Meh. Knuffel <3 Hoe was de begrafenis?
Oud 24-06-2011, 18:40
Lorelei
Lorelei is offline
Tu-dum tu-du-tu-du-tu-dum...
Oud 24-06-2011, 18:41
Verwijderd
Ja, zwaar. Heb er nog hoofdpijn van. En eigenlijk waren de mis en de crematiedienst helemaal niet zo heel bijzonder (wel een mooi In Memoriam, en ik vond het wel fijn dat ik naast de kist mocht lopen en z'n kruisje in de kerk mocht ophangen uit naam van de kleinkinderen) maar ik was gewoon zwaar emotioneel en heb echt om de haverklap moeten huilen. En er was ook niet echt een koffietafel, en dat vind ik altijd zo belangrijk voor het 'het leven gaat door'-gevoel en om het echt even af te sluiten, maar dat is me nu dus ook niet echt gelukt.
Ik wil eigenlijk iets leuks gaan doen, maar ben ondertussen ook gewoon kapot.
Oud 24-06-2011, 18:44
Verwijderd
Citaat:
Ja, zwaar. Heb er nog hoofdpijn van. En eigenlijk waren de mis en de crematiedienst helemaal niet zo heel bijzonder (wel een mooi In Memoriam, en ik vond het wel fijn dat ik naast de kist mocht lopen en z'n kruisje in de kerk mocht ophangen uit naam van de kleinkinderen) maar ik was gewoon zwaar emotioneel en heb echt om de haverklap moeten huilen. En er was ook niet echt een koffietafel, en dat vind ik altijd zo belangrijk voor het 'het leven gaat door'-gevoel en om het echt even af te sluiten, maar dat is me nu dus ook niet echt gelukt.
anders moet je maar gewoon lekker iets leuks gaan doen dat geen energie kost film kijken ofzo.
Oud 24-06-2011, 18:46
Verwijderd
Ja, ik denk dat ik dat wel een goed idee vind Sarah Al val ik er waarschijnlijk bij in slaap
Schrödinger
Schrödinger is offline
Geen bereik? Toen ik daar was had ik wel bereik.

Hij gaat vreemd!
Lorelei
Lorelei is offline
Ik wil eigenlijk ook wel iets leuks doen.. Maar ik heb ook geen energie. En niemand om iets leuks mee te doen
Oud 24-06-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Geen bereik? Toen ik daar was had ik wel bereik.

Hij gaat vreemd!
Wel godverrrrdegodver, nu je het zegt!
Oud 24-06-2011, 18:49
Verwijderd
Ik wil ook wel iets leuks doen, maar ik ben aan het werk. Ik moet zo naar een patiënt, de verpleegkundige is daar nu nog mee bezig. Het is gelukkig wel rustig vanavond. Ik heb al drie enrom drukke avonddiensten gehad en met het klussen in het huis erbij was dat niet zo fijn
Oud 24-06-2011, 18:50
Verwijderd
*kroel voor Absinthe*
Oud 24-06-2011, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Jongens, wil iemand die weet waar ik werk (ik wil het hier niet neerzetten) kijken of je via booking.com voor de 27e kunt reserveren? Het moet niet kunnen, maar het systeem doet kut en ik moet het even zeker weten anders zit ik straks met overboekingen.
Nog een x
Oud 24-06-2011, 18:52
Verwijderd
Citaat:
*kroel voor Absinthe*
<3
Gelukkig krijg ik net een smsje van Karlijne, of ik mee wat ga drinken. Dat kwam als een geschenk uit de hemel. Had natuurlijk ook zelf kunnen bellen, maar, mja.
Oud 24-06-2011, 18:57
Verwijderd
Citaat:
Ik wil eigenlijk ook wel iets leuks doen.. Maar ik heb ook geen energie. En niemand om iets leuks mee te doen
Oja, ik ging jou nog bellen. Ik wil ook wel iets leuks doen maar ik heb geen tijd (en energie). En ik ben niet het beste gezelschap als ik gestresst ben. Maarrrr, ik wil toch wel even komen morgen, omdat een mens moet eten en gezelligheid nodig heeft. Maar als je het een beetje suf vind als ik redelijk snel weer weg ga snap ik dat, dan kom ik wel een andere keer en dan langer en met wijn en alles. En oh nog een verzoek, als je wilt dat ik kom kunnen we dan of erg vroeg eten (zodat ik 's avonds nog wat kan doen), of erg laat? (zodat ik de middag optimaal kan benutten). (A) /veeleisend.

Citaat:
He. Nou zijn begrafenissen e.d. nooit leuk, maar dit klinkt wel erg zielig ja. *aai* Knap je niet het meest op van een lange warme douche en een kop thee in je bed, en dan heel veel slapen?
Oud 24-06-2011, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Nog een x
Dan moet je me even PMmen want ik weet dat echt niet meer hoor.
Oud 24-06-2011, 18:59
Verwijderd
Oh, als zelfs Quis het niet weet dan komt het niet goed
Oud 24-06-2011, 18:59
Verwijderd
Oud 24-06-2011, 19:02
Lorelei
Lorelei is offline
Ik vind het gezellig als je komt. Vroeg of laat maakt me niet uit, wat jij prettig vindt. En we kunnen best morgen eten EN binnenkort nog een keer langer met wijn

hou je van spinazie trouwens? En hou je van zeekraal (als je dat uberhaupt wel ns gegeten hebt? Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over de groenten maar het is iig handig om te weten of je het lekker vindt
Oud 24-06-2011, 19:04
Verwijderd
Ha ik rule met internetsites
Oud 24-06-2011, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het gezellig als je komt. Vroeg of laat maakt me niet uit, wat jij prettig vindt. En we kunnen best morgen eten EN binnenkort nog een keer langer met wijn

hou je van spinazie trouwens? En hou je van zeekraal (als je dat uberhaupt wel ns gegeten hebt? Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over de groenten maar het is iig handig om te weten of je het lekker vindt
OK! Vind je 20:00 OK? (Het wordt morgen wel weer zonnig schijnbaar, dus dan is het gewoon eten op z'n Spaans. ) En ja, is goed, dat kan inderdaad.

Spinazie heb ik net op, maar vind ik zo lekker dat ik het geen probleem vind nog eens te eten, zeekraal heb ik geloof ik nog nooit gehad.
Oud 24-06-2011, 19:13
Verwijderd
zeekraal? bestaat dat echt?
Oud 24-06-2011, 19:14
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
OK! Vind je 20:00 OK? (Het wordt morgen wel weer zonnig schijnbaar, dus dan is het gewoon eten op z'n Spaans. ) En ja, is goed, dat kan inderdaad.

Spinazie heb ik net op, maar vind ik zo lekker dat ik het geen probleem vind nog eens te eten, zeekraal heb ik geloof ik nog nooit gehad.
Ok. Ik zal eens kijken wat ik ervan maak
Oud 24-06-2011, 19:14
Verwijderd
Citaat:
Ludwig? Hoi! Ben je nu afgestudeerd?
Oud 24-06-2011, 19:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Het is best lekker.
Oud 24-06-2011, 19:17
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Het is best lekker.
Juh. Hoewel ik het te heftig vind om het als enige groente bij een gerecht te maken. Maar het is heel lekker samen met vis en kan volgens mij ook prima in vegetarische gerechten.
Oud 24-06-2011, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Ok. Ik zal eens kijken wat ik ervan maak
Ik zie nu dat je gebeld hebt. M'n telefoon stond nog uit ivm UB.
En whoei, ik ben zo benieuwd. Zal in elk geval wel weer goed vol komen te zitten.

Edit: ik vind het trouwens stom dat het woord opgewonden vooral in schrijftaal niet meer echt als exited gebruikt kan worden omdat iedereen er automatisch geil van maakt.
Oud 24-06-2011, 19:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
En whoei, ik ben zo benieuwd. Zal in elk geval wel weer goed vol komen te zitten.
Ja, de grootste uitdaging is het maken van een gerecht waar je wel genoeg opties hebt als je de vis niet heel lekker vindt, en wel genoeg binnen krijgt als je de vis wel lekker vindt
Oud 24-06-2011, 19:18
MiBe
MiBe is offline
Honger
Oud 24-06-2011, 19:19
Verwijderd
Het zou wel een flater zijn als blijkt dat je alleen garnalen lust
Oud 24-06-2011, 19:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, de grootste uitdaging is het maken van een gerecht waar je wel genoeg opties hebt als je de vis niet heel lekker vindt, en wel genoeg binnen krijgt als je de vis wel lekker vindt
Oh maar alsjeblieft maak het niet te moeilijk voor jezelf, als ik het niet lust eet ik wel sober/zonder eiwitten, dat overleef ik heus wel een dag.

Citaat:
Het zou wel een flater zijn als blijkt dat je alleen garnalen lust
Ik lust op zich ook kibbeling. Maar ehhh ja, dat zou wel een afgang zijn hèhè. Al valt er natuurlijk heeeeeeeeeel veel te proberen dus er is vast nog wel iets dat me aanstaat.
Oud 24-06-2011, 19:22
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oh maar alsjeblieft maak het niet te moeilijk voor jezelf, als ik het niet lust eet ik wel sober/zonder eiwitten, dat overleef ik heus wel een dag.
Nah, ik heb al hele plannen hoor

We eten een forelpakketje uit de oven, gestoomd dus.. met een lekkere lading meegestoomde groenten en en smaakmakers zoals dille en citroen en zo natuurlijk. En rijst. En ik zorg wel voor een alternatief voor het geval je het echt niet te eten vindt.
Morgen even naar de visboer
Oud 24-06-2011, 19:23
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:

Edit: ik vind het trouwens stom dat het woord opgewonden vooral in schrijftaal niet meer echt als exited gebruikt kan worden omdat iedereen er automatisch geil van maakt.
excited
Oud 24-06-2011, 19:23
Lorelei
Lorelei is offline
Maar er is zoveel dat ik je wil laten proeven. Want als je van garnalen houdt.. dan hou je misschien ook wel van mosselen, krab, inktvis.. nom nom nom

Regels voor berichten