Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, zwaar. Heb er nog hoofdpijn van. En eigenlijk waren de mis en de crematiedienst helemaal niet zo heel bijzonder (wel een mooi In Memoriam, en ik vond het wel fijn dat ik naast de kist mocht lopen en z'n kruisje in de kerk mocht ophangen uit naam van de kleinkinderen) maar ik was gewoon zwaar emotioneel en heb echt om de haverklap moeten huilen. En er was ook niet echt een koffietafel, en dat vind ik altijd zo belangrijk voor het 'het leven gaat door'-gevoel en om het echt even af te sluiten, maar dat is me nu dus ook niet echt gelukt.
Ik wil eigenlijk iets leuks gaan doen, maar ben ondertussen ook gewoon kapot. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik wil ook wel iets leuks doen, maar ik ben aan het werk. Ik moet zo naar een patiënt, de verpleegkundige is daar nu nog mee bezig. Het is gelukkig wel rustig vanavond. Ik heb al drie enrom drukke avonddiensten gehad en met het klussen in het huis erbij was dat niet zo fijn
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het gezellig als je komt. Vroeg of laat maakt me niet uit, wat jij prettig vindt. En we kunnen best morgen eten EN binnenkort nog een keer langer met wijn
![]() hou je van spinazie trouwens? En hou je van zeekraal (als je dat uberhaupt wel ns gegeten hebt? Ik ben nog een beetje aan het twijfelen over de groenten maar het is iig handig om te weten of je het lekker vindt ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Spinazie heb ik net op, maar vind ik zo lekker dat ik het geen probleem vind nog eens te eten, zeekraal heb ik geloof ik nog nooit gehad. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En whoei, ik ben zo benieuwd. Zal in elk geval wel weer goed vol komen te zitten. ![]() Edit: ik vind het trouwens stom dat het woord opgewonden vooral in schrijftaal niet meer echt als exited gebruikt kan worden omdat iedereen er automatisch geil van maakt. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() We eten een forelpakketje uit de oven, gestoomd dus.. met een lekkere lading meegestoomde groenten en en smaakmakers zoals dille en citroen en zo natuurlijk. En rijst. En ik zorg wel voor een alternatief voor het geval je het echt niet te eten vindt. ![]() Morgen even naar de visboer ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|