Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-08-2002, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Dat is misschien wel het verstandigste, maar makkelijk is het niet...Ik zou zeggen: probeer er nog eens goed met hem over te praten en maak hem duidelijk dat je het echt moeilijk hebt in deze situatie.
Dat heb ik hem meer dan eens duidelijk gemaakt, kheb em ook nog verwezen naar dit topic. Maar het voelt nu afgesloten, ik heb hem hier ook wel voor gewaarschuwd. Ik ben niet goed in dingen die ik niet heb afgesloten te accepteren, maar als ik het eenmaal heb afgesloten, vind ik het erg moeilijk om het weer te openen. Daarmee dus bedoelend dat ik niet weet of ik later wel weer een vriendschap of iets dergelijks met hem wil, misschien is het wel gewoon beter van niet.

Ik heb hem gister mn laatste meel gestuurd, daarin ook schrijvende dat dat de laatste meel vanuit mezelf was. Dat hij gewoon kon meelen als hij nog iets te zeggen had, en dat ik zou terugmeelen als ik een reactie zou willen geven op die meel. Het voelt nu gewoon ook echt als een afgesloten hoofdstuk, alsof ik hem heb losgelaten. Ik voelde me gisteren na die mail een stuk beter en nu gaat het ook goed.

Het is wel zo dat dit hele gebeuren mij denk ik uiteindelijk heeft geholpen in het echt achter me laten zeg maar. Ik heb echt het idee van ik ga weer verder met mijn leven, hij met het zijne, terwijl ik me eerst toch nog wel erg met het zijne bezighield.

Het gevoel van hem iets verschuldigd zijn of rekening met hem moeten houden als het om andere jongens gaat is ook minder. Ik voel me daarin ook vrijer nu, hij doet het.. als ik er dan aan toe ben, waarom zou ik het dan voor hem niet doen. Niet dat er iets is gebeurd met een andere jongen, of snel zal gebeuren. Het gaat om het gevoel, dat ik de vrijheid weer voel dat te mogen doen..

Misschien is de manier van hoe het is gelopen allemaal uiteindelijk wel beter zo, voor hem weet ik niet of dat zo is want ik kan voor hem niet spreken, maar voor mij is het ms beter..

Vampiria, jij in ieder geval heel erg bedankt voor je reacties, want door jou kon ik het afsluiten. Jij benoemde namelijk datgene waarvan ik nou niet wist wat het was.. het respect.. Jij noemde de reden die voor mijzelf eindelijk verklaard waarom het me toch zo'n pijn deed en het me zo kwaad maakte. Dus wil ik jou echt heeel erg bedanken, je hebt me echt geholpen!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 11:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Heel graag gedaan, ben echt blij dat ik je een beetje heb kunnen helpen! Veel sterkte ermee!
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 14:44
rabecca
rabecca is offline
Citaat:
******** schreef:

Ik denk dat ik persoonlijk niet zo snel iets met iemand anders zou beginnen, omdat mijn 'ex' nog teveel in mijn hoofd zou rondspoken .. ben zelf een persoon die tijd voor zichzelf neemt, misschien ook wel teveel :/
ik ben dus niet de enigste
alleen kan die tijd bij mij héel lang gaan duren...
Oud 17-08-2002, 14:52
Verwijderd
Citaat:
rabecca schreef:

ik ben dus niet de enigste
alleen kan die tijd bij mij héel lang gaan duren...
Ik merk dat dat me ook veel lastiger valt dan ik dacht..

Ik had een jongen ontmoet via internet die ik op Lowlands ook ga zien en alles.. En we zaten gewoon te grappen over rommelen met elkaar wat ineens serieus werd. Toen voelde ik me echt ineens heeel erg rot en naar, en besefte me dat ik daar gewoon nog helemaal niet aan toe ben, op die manier. Dat ik nu alleen maar behoefte heb aan mensen die van me houden, een arm om me heen slaan. Aan contact met vrienden en alles, nieuwe vrienden.. en niet aan lol hebben als vrijgezel, of andere jongens op die manier uberhaupt.. Heb hem dat dus eerlijk gezegd, en nou ja.. nu gaan we elkaar gewoon zien als gewoon vrienden zeg maar.. zonder verdere intenties. Maar dit verbaasd me heel erg, aangezien ik nooit dacht zo'n moeite te hebben met die dingen en het een heeeeel erg mooie jongen is enzo. En sla ik die kans zomaar af? maar voel me daar wel beter bij..

Maar ja.. mn ex kan het dus wel zo snel.. ik gewoon niet, karakterverschil dan.. Maar eigenlijk vind ik het alleen maar iets positiefs in mn karakter.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten