Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() alleen kan die tijd bij mij héel lang gaan duren... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een jongen ontmoet via internet die ik op Lowlands ook ga zien en alles.. En we zaten gewoon te grappen over rommelen met elkaar wat ineens serieus werd. Toen voelde ik me echt ineens heeel erg rot en naar, en besefte me dat ik daar gewoon nog helemaal niet aan toe ben, op die manier. Dat ik nu alleen maar behoefte heb aan mensen die van me houden, een arm om me heen slaan. Aan contact met vrienden en alles, nieuwe vrienden.. en niet aan lol hebben als vrijgezel, of andere jongens op die manier uberhaupt.. Heb hem dat dus eerlijk gezegd, en nou ja.. nu gaan we elkaar gewoon zien als gewoon vrienden zeg maar.. zonder verdere intenties. Maar dit verbaasd me heel erg, aangezien ik nooit dacht zo'n moeite te hebben met die dingen en het een heeeeel erg mooie jongen is enzo. En sla ik die kans zomaar af? maar voel me daar wel beter bij.. Maar ja.. mn ex kan het dus wel zo snel.. ik gewoon niet, karakterverschil dan.. Maar eigenlijk vind ik het alleen maar iets positiefs in mn karakter. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #36 Methuselah | 498 | 16-06-2006 19:55 | |
Liefde & Relatie |
vreemdgegaan... me_86 | 23 | 18-09-2003 22:44 | |
Muziek |
Eels in Nighttown Verwijderd | 59 | 29-06-2003 21:47 | |
Liefde & Relatie |
*zucht* wat moet ik nou?! Psssttt NL | 5 | 19-08-2002 06:47 | |
Liefde & Relatie |
Ex: Ik wil haar weer zien, zij weet het nog niet TMLWKY | 12 | 18-08-2002 15:23 | |
Liefde & Relatie |
Niet toe aan een vaste relatie? niem | 5 | 14-07-2002 21:20 |