Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-06-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Oh, maar dan heb je niets aan alle anonieme ondertekeningen?
Citaat:
Deze gegevens worden steekproefsgewijs schriftelijk gecontroleerd; na de steekproef worden ze vernietigd.
en:
Citaat:
Om toch een stap in die richting te zetten, besloot de Kamer om digitale steunbetuigingen wel te accepteren. Deze worden met steekproeven gecontroleerd en dan wordt de papieren handtekening erbij gevraagd.
http://www.tweedekamer.nl/hoe_werkt_...tief/index.jsp

Citaat:
Vond je de forel wel lekker? Goede keus van lorelei, moet ik zeggen
Ja, wel lekker, niet omfg heerlijk, maar wel goed klaargemaakt en vast wel eens voor herhaling vatbaar.
Advertentie
Oud 26-06-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
Ja, klopt, maar ik vraag me dus of je dan iets aan die inzendingen hebt, of dat ze simpelweg niet meetellen... Dat zou wel zuur zijn.
het verschil bij de anonieme reacties is dat deze niet in de zoekmachine terecht komen en de rest wel. Ze tellen allemaal mee.
Oud 26-06-2011, 12:09
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Nee nee nee. Het is pas de de derde keer in mijn leven dat ik een (beetje van een) dier at, dus ik moet nog wennen. Hij was heel vers en heel goed klaargemaakt hoor, en smakelijk bovendien.
Oh! Wow, jeetje.
Ik ben pas 2 jaar vegetariër, en als ik een keer wat vlees binnenkrijg dan heb ik ook al last van mijn buik inderdaad. Dus dat zal bij jou wel helemaal hard aankomen dan.
Oud 26-06-2011, 12:09
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
en:

http://www.tweedekamer.nl/hoe_werkt_...tief/index.jsp

Ja, wel lekker, niet omfg heerlijk, maar wel goed klaargemaakt en vast wel eens voor herhaling vatbaar.
Maar je vond de garnalen lekkerder, geloof ik he? Op zich een prima keuze hoor, garnalen nom nom
Oud 26-06-2011, 12:11
Verwijderd
Ok, thanks
Oud 26-06-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Oh! Wow, jeetje.
Ik ben pas 2 jaar vegetariër, en als ik een keer wat vlees binnenkrijg dan heb ik ook al last van mijn buik inderdaad. Dus dat zal bij jou wel helemaal hard aankomen dan.
Uhu. Ik ben er ook wel heel erg mee bezig (als in: ik let heel erg op wat het met mijn lichaam doet en hoe ik me voel en zo), dus dat zal de lichamelijk reactie ook wel versterken. Maar het is ook wel leuk of zo, zo nieuw en spannend allemaal en ik vind het niet erg dat mn maag niet meteen denk ''Okthnxprima.''

Citaat:
Maar je vond de garnalen lekkerder, geloof ik he? Op zich een prima keuze hoor, garnalen nom nom
Ja. Maar ik heb ook het idee dat dit soort dingen een kwestie van leren eten/waarderen zijn.
Oud 26-06-2011, 12:13
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
We zijn over de 40.000!!!!
Oud 26-06-2011, 12:15
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Uhu. Ik ben er ook wel heel erg mee bezig (als in: ik let heel erg op wat het met mijn lichaam doet en hoe ik me voel en zo), dus dat zal de lichamelijk reactie ook wel versterken. Maar het is ook wel leuk of zo, zo nieuw en spannend allemaal en ik vind het niet erg dat mn maag niet meteen denk ''Okthnxprima.''

Ja. Maar ik heb ook het idee dat dit soort dingen een kwestie van leren eten/waarderen zijn.
Oh vast wel, maar dat neemt niet weg dat het je best garnalen gewoon lekkerder kunt vinden Ik vind het wel interessant om te zien wat je lekker vindt.. omdat het soms volledig tegen je verwachting in kan gaan.
Oud 26-06-2011, 12:15
Verwijderd
http://www.vanbommel-shop.nl/cognac-...6003-00-h.html

dit zijn ongeveer mijn nieuwe schoenen
nieuwe nieuwe nieuwe schoenen!
Oud 26-06-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Oh vast wel, maar dat neemt niet weg dat het je best garnalen gewoon lekkerder kunt vinden Ik vind het wel interessant om te zien wat je lekker vindt.. omdat het soms volledig tegen je verwachting in kan gaan.
True. Al heb ik geen verwachtingen tot nu toe.

Citaat:
http://www.vanbommel-shop.nl/cognac-...6003-00-h.html

dit zijn ongeveer mijn nieuwe schoenen
nieuwe nieuwe nieuwe schoenen!
Trouwen?
Oud 26-06-2011, 12:17
Verwijderd
nee wacht, deze zijn het ongeveer:
http://www.vanbommel-shop.nl/cognac-...16004-03h.html

jwjehjsdhjyeeyywueyuyue
Oud 26-06-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
True. Al heb ik geen verwachtingen tot nu toe.

Trouwen?
oké is goed! Ik had er geen geld voor dus je trouwt wel met een arme sloeber met veel te dure schoenen.
Oud 26-06-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:

jwjehjsdhjyeeyywueyuyue
Nog beter.
Oud 26-06-2011, 12:18
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
oké is goed! Ik had er geen geld voor dus je trouwt wel met een arme sloeber met veel te dure schoenen.
Ze zijn wel mooi (en prijzig inderdaad)

En Rationeel heeft ze ook
Oud 26-06-2011, 12:20
Verwijderd
heb ik tenminste mooie schoenen op de diploma/prijs uitreiking
edit: ik heb ze niet zelf gekocht hoor, daar heb ik echt het geld niet voor. Ze waren een cadeautje van mijn vader, voor het afstuderen.
Oud 26-06-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niks anders gewend (en ga nu rijk worden) en onderhoud jou en je schoenen graag.
Oud 26-06-2011, 12:23
Verwijderd
geweldige deal dan
Oud 26-06-2011, 12:25
Verwijderd
En dan blijf ik 'n m'n eentje over?
Oud 26-06-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:

jwjehjsdhjyeeyywueyuyue
hij wil hier niet openen...
Oud 26-06-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
En dan blijf ik 'n m'n eentje over?
Nee, ik heb ook nog van geen enkele forumer een aanzoek gehad! Ik wilde wel met fizzle trouwen, maar die gaat nou met een of andere mof. Misschien wil ik wel met jou trouwen. Wat voor schoenen heb je?
Oud 26-06-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Nee, ik heb ook nog van geen enkele forumer een aanzoek gehad! Ik wilde wel met fizzle trouwen, maar die gaat nou met een of andere mof. Misschien wil ik wel met jou trouwen. Wat voor schoenen heb je?
Oud 26-06-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
euh.. laten we het maar niet over m'n schoenen hebben. Die zijn denk ik minder waard dan een lolly
Oud 26-06-2011, 12:31
Verwijderd
Hoi Ik lees al een tijdje mee, maar post niet zoveel, want ik heb toch niet echt iets te vertellen. Dat wilde ik gewoon even zeggen.
Oud 26-06-2011, 12:31
Verwijderd
Citaat:
euh.. laten we het maar niet over m'n schoenen hebben. Die zijn denk ik minder waard dan een lolly
Dan blijf je alleen over, ja!

Citaat:
Hoi Ik lees al een tijdje mee, maar post niet zoveel, want ik heb toch niet echt iets te vertellen. Dat wilde ik gewoon even zeggen.
Hoi! Wat voor schoenen heb jij?
Oud 26-06-2011, 12:33
Verwijderd
Fuuuu. Het stuifmeel dat van mn bloemen op mijn witte () tafel is beland geeft hele lelijke orangje vlekken die er niet afgaan. Nu moet ik zeker speciaal hiervoor dat wonder-Dasty gaan kopen, want met mijn ecologische zooi red ik het dus niet, mehhmehhmehh.
Citaat:
geweldige deal dan

Citaat:
Nee, ik heb ook nog van geen enkele forumer een aanzoek gehad!
Oh als jullie elkaar ook verdragen wil ik best een illustrator en een dichter hoor.
Oud 26-06-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Oh als jullie elkaar ook verdragen wil ik best een illustrator en een dichter hoor.
Ik verdraag Luud best hoor! Driemanshuwelijk.
Oud 26-06-2011, 12:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ook voor schoenen had je beter met mij kunnen trouwen, maar ik heb nooit niks gehoord!
Oud 26-06-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Hoi! Wat voor schoenen heb jij?
Welke bedoel je?
Ik heb witte allstars, rode/roze schoenen met ruitjes die op allstars lijken maar het niet zijn, heel veel ballerina's en slippertjes. Welke schoenen heb jij?
Oud 26-06-2011, 12:37
Verwijderd
Citaat:
Maar dan blijf ik alleen!
Oud 26-06-2011, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Welke bedoel je?
Ik heb witte allstars, rode/roze schoenen met ruitjes die op allstars lijken maar het niet zijn, heel veel ballerina's en slippertjes. Welke schoenen heb jij?
Te weinig.

Citaat:
Maar dan blijf ik alleen!
Je kan met Wout trouwen!
Oud 26-06-2011, 12:40
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Op elke forumer past een dekseltje!
Oud 26-06-2011, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Voor wie het óók belangrijk vindt: nog iets minder dan 4000 ondertekeningen (vandaag nodig) en de Kamer is verplicht om ernaar te kijken (niet dat ze ogen hebben, maar wat moeten we anders):
http://petities.nl/petitie/bezuinige...e-feiten-nooit

En ik twijfel nog steeds of ik ga demonstreren.. Lara gaat niet mee, Karlijne gaat niet mee, hmmz...
Done
Oud 26-06-2011, 12:43
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb laatst knalrode ballerina's gekocht... een beetje zoals deze maar dan van leer en niet lak: http://www.zalando.nl/marco-tozzi-kl...1a005-302.html
Oud 26-06-2011, 12:45
Verwijderd
Citaat:
Done
Oud 26-06-2011, 12:46
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik wil eigenlijk heel graag dit

Maar dat mag niet van mijn huisgenootje, die heeft ballet gedaan en haar voeten zijn vergroeid van de spitzen.
Oud 26-06-2011, 12:46
Verwijderd
Maar wat maakt 't uit wat voor schoenen ik heb. Ik loop de komende twee maanden toch alleen nog maar op slippertjes!
Oud 26-06-2011, 12:47
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
[afbeelding]

Maar dat mag niet van mijn huisgenootje, die heeft ballet gedaan en haar voeten zijn vergroeid van de spitzen.
Oei.
Oud 26-06-2011, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Maar wat maakt 't uit wat voor schoenen ik heb. Ik loop de komende twee maanden toch alleen nog maar op slippertjes!
Wil je trouwen? Ik loop in de zomer ook heeeel vaak op slippertjes

EDIT: Welke slippertjes? Want ze moeten wel mooi zijn.
Oud 26-06-2011, 12:49
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

Jeetje. Heb je die van dingessite afgeplukt?
Oud 26-06-2011, 12:50
Verwijderd
Birkenstockjes. Zijn die wel goed? :$
Oud 26-06-2011, 12:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Oei.
Ja, ik vertrouw maar op haar advies. Het zal niet goed zijn. Maar het is wel gaaaaaaf
Oud 26-06-2011, 12:51
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]

neeeeeeeeeeeeeeeeeee
Lorelei
Lorelei is offline
Oh ja, slippers. Ik heb laatst ook deze gekocht: http://www.zalando.nl/teenslippers-p...1d00y-502.html

Voorlopig misschien maar geen schoenen meer
Verwijderd
Citaat:
Birkenstockjes. Zijn die wel goed? :$
NEEEEE!
Grapje. Maar er zijn wel zoveel leukere!
Oud 26-06-2011, 12:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Jeetje. Heb je die van een site afgeplukt?
Daar waren allemaal nieuwsberichten over in de krant in Engeland, omdat allemaal catwalkmodellen weigerden erop te lopen.
Oud 26-06-2011, 12:54
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik draag echt echt noooit slippers
Oud 26-06-2011, 12:55
Verwijderd
Citaat:

ik zit al in een driemansrelatie, ik weet niet of ik er nog een verdraag!
Oud 26-06-2011, 12:56
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

ik zit al in een driemansrelatie, ik weet niet of ik er nog een verdraag!
serieus?
Oud 26-06-2011, 12:56
Verwijderd
Schoenen. Ik kom hier weer posten op het juiste moment .
Oud 26-06-2011, 12:57
Verwijderd
He . Ik ben nu ook alleen en niet getrouwd/geen aanzoeken gehad . En ik heb heeeele mooie schoenen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten