Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-07-2011 om 13:43. |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ga je nou definitief naar espoo? |
![]() |
|
Verwijderd
|
mijn bff heeft een nieuwe telefoon, met navigatie. Gister even getest, ik was de navigator. Handig gek, echt wat voor ons
![]() ![]() maar we reden wel bijna in één keer goed, veel beter voor ons dan die stomme beschrijvingen op google maps waar we altijd verdwalen bij punt 3. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar mijn moeder woont daar nog en m'n schoonzus woont er nu ook, dus dat is heel veel oppas-mogelijkheid ![]() En wat werk betreft is het ook wel een stuk handiger ja, Den Haag ligt niet bepaald centraal ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() haha dat is echt alleen maar oversteken man ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oh in dat geval is het wel handig ja. Maar idd, a'dam - den haag is niet echt superpraktisch ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nou ja, we hadden heeeel dringend een huis nodig en dit konden we kopen van een vriend. En ik heb altijd graag dicht bij de zee willen wonen. Ik vind Den Haag ook echt een superleuke stad ![]()
|
Laat ik maar gewoon m'n scriptie naar m'n moeder sturen, kan ze even kritisch kijken
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|