Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dit staat schijnbaar in een advertentie op relatieplanet:
Ik kan niet koken, ik lach keihard om mijn eigen grapjes, ik heb cellulites op mijn benen en kont en ik ben verslaafd aan koffie. Ik irriteer graag mensen en ik kan snoeihard boeren. Ik heb een slechte muzieksmaak en hou niet van mainstream. Ik lees niet behalve de Donald duck. dit doe ik op het toilet. ik peuter graag in mijn neus en dan eet ik vervolgens mijn aanwinst op. scheten laten doe ik ook graag, vooral na een big mac. Ik praat het liefst over mijzelf maar als jij uniek bent hang ik aan je lippen. 2 jaar geleden heb ik een borstverkleining gehad waardoor ik nu een nette C cup heb maar wel vol littekens. graag of niet. WIN ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hoi, Ola, Avé
ik ben niet een allerdaags persoon ( zoals iedereen ) Wat ik wel ben is Intelligent, Dom, aantrekkelijk, charmant en afstotelijk. en natuurlijk ook een beetje raar En dat alles 'ja, hoe kan het ook anders' op mijn eigen manier geloof me .. niemand heeft ooit gezegd * zoo jij bent een normale jongen * ... pity .. maar tis niet anders . want wat is ... Normaal nou ... Normaal is een woord afgeleid van Norm Norm is de standaard . en om jezelf in t leven standaard te houden ... Nee niet mijn ding dus hou je van gesprekken over theezakjes-slingeren ... platte commerciele bandjes belachelijk maken en over ehmmm treinknopjes die te ver van de deur verwijdert zijn dan kan je bij mij heel goed terecht onzinnig maar kleurrijk Kleurrijk: Ik hou van schilderen, tekenen en graffiti (nee niet die lelijke Tags die je overal ziet op metro stations.. maar gewoon mooie pieces .. of een semi-diepzinnige uitspraak) ook vind ik mezelf met het schrijven van een lied.. of een verhaal collum, blurb woteva.. of een brief .. ouderwets en persoonlijk en als ik er niet uitkom.. een prop of een vliegtuig en diepe emoties om vanaf te komen .. steek ik in de fik (tot zover * papier) Verder hou ik van muziek .. muziek luisteren en soms een beetje gitaar pingelen .. spelen Spelen Actief: Spelen doe ik in de stad .. rennen rollen vliegen springen het doet me springlevend voelen. Ik beoefen het nu een paar jaar Je hebt vast wel gehoord van Parkour. zo niet.. youtube it Passief: gewoon iets simpels, grappigs of origineels verzinnen .. om het vervolgens uit te voeren eigenlijk ben ik wel in van alles geinteresseert dus hobby's en interesses die ik zelf niet beoefen mag je me altijd over de oren van me kop lullen :-) Danke verder relativeer ik altijd met schoonheid aantrekkingskracht appelsientje en E=mc2 als uitgangspunt en in de wehkamp gids is er voor ieders probleem wel een antwoord kan je me nog volgen ? ja ? leugenaar .. t lukt mezelf amper als ik t zo terug lees ![]() Hier een spiegel: vermijd hem of kijk er in maar begrijp dat dan pas het gezeik begint Meer over mij : [ ] geschikt [x] ongeschikt Helaas maar waar Ik ben het perfecte vriendje om over te zeuren bij je volgende Dus wat ik eigenlijk zoek is some interresting girl to talk to (wow wat klinkt dat gay zeg) Maar wel waar dus ehm .. surprise me? p.s :mijn excuus voor elke spelfout en de allerlaatste vervelende p.s. : t zijn wel ietwat verouderde foto's --- Jezus ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
|