Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Bekijk resultaten poll: Zou je graag een cadeaubon ontvangen?
Heel graag, het is een uniek geschenk 3 10.34%
Helemaal niet. 7 24.14%
Maakt me niet uit, een geschenk is een geschenk 17 58.62%
Wat is een cadeaubon? 2 6.90%
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-07-2011, 12:21
Volk
Volk is offline
Ik zeg altijd tegen mensen dat ik geen bon wil, dus als ze daarmee aankomen zetten zijn ze gewoon stom. Maar ik ben ook vrij arrogant hoor, daar ben ik heel eerlijk in.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-07-2011, 12:38
Verwijderd
Ik houd helemaal niet van cadeaus. Of in ieder geval niet op van die standaard dagen als verjaardagen, kerstmis, valentijnsdag, etc. Wat een onzin is dat allemaal. Mijn verjaardag gaat dan ook altijd ongemerkt voorbij, behalve voor mensen om wie ik echt geef, maar die weten ook wel dat ze me geen cadeaus moeten geven. Mijn beste vriendin doet dat heel slim, hoor. Die komt dan een paar maanden later opeens met een cadeau aan, zogemaand "zomaar" terwijl ik natuurlijk wel weet waar het om gaat. Maar dat vind ik wel lief, haha.

Met cadeaubonnen an sich heb ik helemaal geen problemen, trouwens. Vooral niet van mensen die me niet zo goed kennen. Dat is dan wel een stuk nuttiger dan een cadeau dat helemaal niets voor mij is of waar ik niets aan heb. Maar van de mensen die ertoe doen heb ik stiekem wel liever dat ze iets persoonlijks geven; dat laat zien dat ze me kennen.

Anyway, cadeaus, dat zie ik altijd als zo'n verplichting op van die vaste dagen. "Jij geeft mij iets dus ben ik verplicht jou ook iets te geven" of andersom. Tijdens dat soort gelegenheden gaat het meestal gewoon om feestjes en dan neemt iedereen drank en eten mee en maken we er een gezellige avond van. Dat vind ik veel leuker.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 19:41
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh cadeaus vind ik echt fantastisch. Op welk moment dan ook. Ookal zit er alleen een briefje in. Mooi inpakpapier en een verrassing en dan mag je het uitpakken! OMG!
Cadeaubonnen van de hema zijn gaaf.
Van mijn werk kreeg ik vorig jaar een cadeaubon van de rituals. woei.
En aan oma vraag ik altijd een cadeaubon van de hema. Daar doe ik dan heel lang mee, nuttig en leuk
Ik kan er echt zo blij als een kind om zijn. Cadeautjes, ook cadeaubonnen. Als ik een brief of een kaartje krijg dan huppel ik ook van de voordeur naar mijn kamer om het meteen te lezen. Soms maak ik het stiekem al een beetje onderweg open. hhh
Alleen Irischeques vind ik moeilijk, want ik weet niet wat ik ermee moet. Ik heb volgensmij voor 50 euro aan Irischeques liggen, en zelfs een paar waar het guldenbedrag nog opstaat. Wat kun je daarmee?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 14:29
Jjane
Jjane is offline
Je hebt ook wel leuke cadeaubonnen zoals de Bongo Beleveniscadeaubon, die verkopen ze bij de Bijenkorf. Een VVV bon vind ik wel een beetje suf.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 20:19
Vice
Vice is offline
Ik raak die dingen altijd kwijt en kom ze weer tegen als ze verlopen zijn. Liever dus geen cadeaubonnen.
Reageren

Regels voor berichten