Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze hebben in elk geval aan je verjaardag gedacht ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Wat stom dat ze zo weinig contact zoeken! Mijn oma belt twee keer per dag om te zeggen dat ik nooit bel. Nee, hallo, ze geeft me geen kans! ![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
mijn opa en oma hebben mijn vader ooit een kaart gestuurd met kerst met alleen de tekst:
"seconden werden minuten, minuten werden uren, uren werden dagen, dagen werden weken en nu beginnen de jaren" hij heeft ze toen een kaartje teruggestuurd waarin hij ze fijne kerst wenste voor dát jaar en de paar jaren erna ![]() graftakken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Tgg, me dwingen om hem te kijken en zelf een 3 hebben gegeven! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik was net in mijn ondergoed aan het koken, en toen moest ik bevroren rösti in een pan met hete olie doen. De afweging om kleren aan te doen (tegen al het gespetter) voelde erg gamerig. Zo van:
Enemy FRYING PAN appears! >Use frozen food (50% chance of suffering -2 hp) >Take your chances (+5 time units if effective) Paranoide uses RÖSTI on FRYING PAN! It's SUPER EFFECTIVE! Nu heb ik tijd om te roken voor ik moet vertrekken. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van de week stond ik cake te bakken in m'n undies. Voordeel: je hoeft geen kleren in de was te gooien omdat er een klodder deeg op zit.
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je gaat toch niet midden op de weg staan als je weet dat er een horde fietsers aankomt en al helemaal niet als je die fietsers (oh sorry, 'renners') wilt aanmoedigen. Een gigantische vlag in hun gezicht wapperen helpt ook niet echt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
#1497 Saai = 589.37 inch Martiño | 500 | 16-09-2011 19:48 |