Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2011, 19:52
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nouja, zolang hij niet doorgespoeld heeft is het vast geen ramp, urine is ook zuur!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2011, 15:17
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb een vraagje. Ik heb een schoudertas van een dikke stof, beetje soort canvas-achtig. Niet waterdicht/waterafstotend. Volgens het wasvoorschrift kan ik hem niet wassen maar ik heb hem mee gehad op vakantie waar het bloedheet was en nu voelt ie dus een beetje viezig aan van al het zweet, zand etc. Het liefst wil ik hem nu ff wassen (in de wasmachine) maar zou dat veel kwaad kunnen? Ik dacht dat het misschien wel kan als ik het op het wolwasprogramma doe en niet te hard centrifugeer ofzo. Iemand tips of ervaringen?
Oud 28-08-2011, 09:56
Hawahaai
Hawahaai is offline
@ Daantje_0705: ik was zo'n tas dan meestal met de hand, met wat groene zeep, en spoel hem daarna goed af en laat 'm drogen. Met de wasmachine heb ik geen ervaring.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 13:50
Verwijderd
@Daantje, wat Hawahaai zegt... Dat zou ik geloof ik ook doen. Wasmachine is wat dat betreft niet zo handig, omdat het waarschijnlijk ook de vorm enigszins uit je tas kan halen.

Misscien is het al eens voorbij gekomen, en heb ik er over heen gelezen, maar hoe verwijder je kalkaanslag op tegels? Ik woon sinds kort samen me tmijn vriend en de douchetegels zitten helemaal vol omdat hij die nooit afdroogt ofzo na het douchen. Ik stoor me daaraan en wil dit graag schoon hebben.... Wat is de meest goedkope/handige/effectieve manier om dit te verwijderen? En ik meen me te herinneren dat er een heel handig trucje was om de oven schoon te maken. Met een bak water, azijn of citroen ofzo, en dan even laten staan en dan kun je het er zo uitvegen ofzoiets... Heeft iemand enig idee?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 13:55
tuttebel
tuttebel is offline
kalkaanslag uit de waterkoker haal je eruit door half azijn/half water te koken, en daarna een aantal keer gewoon water (om de smaak van de azijn weg te krijgen).
dus misschien werkt heet water en azijn ook voor de tegels van de douche?
Oud 28-08-2011, 13:55
Verwijderd
Goedkoopste manier om kalkaanslag te verwijderen is met hete azijn! Gewoon een fles euroshopper natuurazijn van koken in de waterkoker (dan heb je die ook meteen ontkalkt), eroverheen gieten, even laten inwerken, afspoelen en afdrogen.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2011, 14:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kijk wel uit met azijn in je waterkoker want het verwarmingselement gaat er van roesten! Azijn niet op roestvrijstaal gebruiken dus misschien ook uitkijken met je douchekraan enzo. Zelf gebruik ik altijd schuurmiddel met bleek voor de tegels in m'n douche en daar worden ze heel mooi schoon van. Tegen kalk wellicht water met azijn in een plantenspuit doen en daarmee spuiten.
Oud 05-09-2011, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Yesh.
Niet! Ik was erg teleurgesteld! Ik heb een truitje waarin dat heel erg is; ik weet niet waarom, maar die stof reageert blijkbaar belachelijk heftig, i.t.t. andere truitjes. Maar het is helemaal niet verdwenen In een ander truitje is het trouwens wel weg, maar daarin was het ook niet zo erg.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 17:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mijn AH hebben ze dat spul niet dus dan maar even bij een andere kijken. Misschien moet je shirtjes voortaan eerder/vaker behandelen dan, Freya? En dan met die die je nu hebt waarin het heel erg is misschien de tip met het vaatwastablet uit dit topic?
Oud 07-09-2011, 19:02
Verwijderd
Citaat:
Bij mijn AH hebben ze dat spul niet dus dan maar even bij een andere kijken. Misschien moet je shirtjes voortaan eerder/vaker behandelen dan, Freya? En dan met die die je nu hebt waarin het heel erg is misschien de tip met het vaatwastablet uit dit topic?
Ik had het uit de c1000, maar het is hetzelfde spul natuurlijk... En ja, dat snap ik Maar ik heb dat truitje al een jaar of 5, en de laatste 3 jaar kan het niet echt meer aan omdat de stof zo verkleurd is... maar misschien ligt het gewoon aan die stof, want geen van mijn andere truitjes heeft dat.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2011, 20:37
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb nog een vraag voor in dit topic Ik heb ooit een hele goede tip ergens gelezen om je douchegordijn weer mooi schoon te krijgen maar ik weet het niet meer dus heeft iemand een goede tip? Hij is nu helemaal geel aan de onderkant terwijl ie zwart/wit hoort te zijn
Oud 08-09-2011, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nog een vraag voor in dit topic Ik heb ooit een hele goede tip ergens gelezen om je douchegordijn weer mooi schoon te krijgen maar ik weet het niet meer dus heeft iemand een goede tip? Hij is nu helemaal geel aan de onderkant terwijl ie zwart/wit hoort te zijn
Mijn ouders gooien het gewoon in de wasmachine als ik me niet vergis!
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Ik had een katoenen douchegordijn en die liet ik weken in biotex en vervolgens wassen in de wasmachine, daarna impregneren. Ging echt prima schoon.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 10:02
Verwijderd
En bij een kunststof douchegordijn schijnt het goed te helpen om het in een emmer water te gooien met wat van die bruistabletten om een kunstgebit mee schoon te maken, maar dat heb ik nooit uitgeprobeerd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 10:51
Verwijderd
Ik bedenk me nu dat we dat katoenen ding op een gegeven moment niet meer impregneerden, maar gewoon wat vaker in de was gooiden (en dus ook in biotex lieten weken). Impregneren was een stom klusje en 't was toch niet erg als het gordijn nat werd (er kwam toch niets doorheen).
Met citaat reageren
Oud 08-09-2011, 18:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik was hem idd wel altijd in de wasmachine en impregneren doe ik niet aan. Het is een soort stof wat tussen katoen en plastic in zit. Denk dat ik hem idd ga weken in biotex. Vorige keer heb ik hem laten weken in azijn en dat hielp niet maar ik zweer voor veel dingen bij biotex dus dan moet dit vast ook lukken
Oud 11-09-2011, 13:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb hem een paar uurtjes in de biotex laten weken en daarna met de witte was mee gewassen en hij is een heel stuk schoner dan ie was Nog niet helemaal wit maar hij hangt er ook alweer tweee jaar en hij is in elk geval beter dan de vorige keer dat ik hem gewassen heb dus ik vind het wel weer ff goed
Oud 13-09-2011, 12:30
Miekje*
Miekje* is offline
Even een handig weetje voor in dit topic, voor vlekken. Chocolade, bloed, wijn, verf, inkt, etc. Als het nog een beetje vers is krijg je het brandschoon met ossengalzeep. Te koop bij de meeste drogisterijen. Zeepje natmaken, vlek goed inwrijven, even wachten en uitspoelen. Na twee of drie keer zie je er niks meer van .
Oud 13-09-2011, 14:22
Verwijderd
Biotex en ossegalzeep zijn mijn twee favorieten als het over lastige vlekken gaat. En biotex is sowieso handig voor allerlei schoonmaakklusjes (bv om tegels mee te schrobben!), handig om vingers met nare splinters in te weken én het ruikt ook nog een heel lekker
Met citaat reageren
Oud 13-09-2011, 15:29
Miekje*
Miekje* is offline
Ja, wat dat betreft moet je echt niet aan ossengalzeep ruiken . Biotex daarintegen <3.
Oud 13-09-2011, 19:13
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Biotex en ossegalzeep zijn mijn twee favorieten als het over lastige vlekken gaat. En biotex is sowieso handig voor allerlei schoonmaakklusjes (bv om tegels mee te schrobben!), handig om vingers met nare splinters in te weken én het ruikt ook nog een heel lekker
Ook erg handig voor aangekoekte pannen (biotex-sopje erin en aan de kook brengen, dan komt alles zo los), bloemenvazen, de koffie of theepot, idd zwerende wondjes of splinters. Ik ben ook fan

Bij ossegalzeep moet je wel uitkijken want als je dat geprobeerd hebt dan kan je niets andesr meer proberen om de vlek eruit te krijgen omdat dat een laagje achterlaat waardoor er niets anders meer aan de vlek hecht. Je hebt tegenwoordig ook een stick (soort pritt stift), nog handiger dan een los zeepje.
Oud 13-09-2011, 20:50
JustADreamer
JustADreamer is offline
Tip voor als je huisdieren hebt die nogal verharen op stoffen banken/stoelen en of vloerbedekking: huishoudhandschoenen! Vaak helpt stofzuigen niet omdat de haren als het ware in de stof blijven hangen, maar als je met die huishandschoenen aan over de stof wrijft trek je zo bijna alle haren mee, nog even stofzuigen en het is weer schoon.
Oud 14-09-2011, 10:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Inderdaad, en als het niet werkt dan moet je de handschoenen een beetje vochtig maken.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2011, 21:49
Verwijderd
over ossengalzeep, is dat ook van ossengal?
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 07:14
Erikavg
Erikavg is offline
bloedvlek gelijk uitwassen! kan ook afwassmiddel gebruikt worden!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2011, 12:10
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
over ossengalzeep, is dat ook van ossengal?
Het is inderdaad een combinatie van echt ossengal en pure zeep. KLIK!
Oud 18-09-2011, 20:29
Verwijderd
Klusvraagjes mochten hier ook, toch?

Ik heb een bijzettafeltje bj Ikea gekocht (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/pr...411#/20211501/, als de link niet mag, haal m maar weg) en ik wil heel graag iets op de zijkant schilderen. Op de site staat dat er acrylverf op zit en dat hij gemaakt is van spaanplaat, knuststof en papier. Ik weet niet helemaal wat ik nu het beste kan doen. Een beetje opschuren en er een voorbehandelingdinges opstrijken en dan verf? Wat voor soort verf is het handigste? Heeft iemand een idee?
Met citaat reageren
Oud 18-09-2011, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Klusvraagjes mochten hier ook, toch?

Ik heb een bijzettafeltje bj Ikea gekocht (http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/pr...411#/20211501/, als de link niet mag, haal m maar weg) en ik wil heel graag iets op de zijkant schilderen. Op de site staat dat er acrylverf op zit en dat hij gemaakt is van spaanplaat, knuststof en papier. Ik weet niet helemaal wat ik nu het beste kan doen. Een beetje opschuren en er een voorbehandelingdinges opstrijken en dan verf? Wat voor soort verf is het handigste? Heeft iemand een idee?
Ik zou hem ontvetten (lees: met zeep schoonmaken en weer droog laten worden) en met gewone acrylverf uit de kunstwinkel beschilderen. Dat pakt ook prima op dat acryl, je kunt er gemakkelijk mee schilderen (en goed mengen), en het is op waterbasis dus het droogt snel en zal niet bijten in de tafel, wat 'gewone' verf misschien wel zal doen. Als je dan klaar bent, kun je er overheen met lak, dan beschadigt de verf ook niet. Opschuren is met acryl bovendien niet nodig, hoewel het denk ik ook niet per se kwaad kan.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2011, 16:32
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb vandaag een bruine broek gewassen samen met een blauw/turquoise t-shirt en nou heeft die broek afgegeven op het shirt waardoor er allemaal bruine vlekken in zitten. Hoe krijg ik dat er uit?
Oud 25-09-2011, 12:26
Verwijderd
Ik heb wat schimmel op het plafond in de badkamer, weet iemand iets om dat weg te krijgen? Bij voorkeur iets wat ik er gewoon op kan spuiten, laten inwerken en wegvegen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Ik heb wat schimmel op het plafond in de badkamer, weet iemand iets om dat weg te krijgen? Bij voorkeur iets wat ik er gewoon op kan spuiten, laten inwerken en wegvegen.
Ja, daar heb je van die sprays voor. Ik heb er een die gewoon Schimmel weg! heet oid

Dittem:

Is wel eng spul, dus goed luchten achteraf. Volgens mij kun je het gewoon bij (grote) supermarkten kopen.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 14:15
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Je kan het doen met soda, dat deed ik vaak omdat dat niet zo heel erg ruikt en op m'n longen slaat. Ik had schimmel op de voegen in m'n douche en daar heb ik voegenreiniger voor gekocht maar volgens mij is dat gewoon chloor dus dat zou je ook kunnen proberen maar ook dan wel goed luchten. Ik heb het mijn vriend laten doen.
Oud 25-09-2011, 14:52
Verwijderd
Wij hebben wel eens HG spul gebruikt tegen schimmels... *zoekt linkje*
Deze: http://nl.hg.eu/fast-shop/index/productId/49
Inspuiten, in laten werken, afnemen met natte spons. Wel rotzooi, dus zo goed mogelijk luchten, natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 25-09-2011 om 15:14.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 15:45
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat trouwens handig is, vooral in de badkamer, als je dat spul hebt gebruikt, is eens kijken naar schimmelwerende verf. Dan hoef je het spul niet zo gauw weer te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2011, 21:14
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dat spul in die link van Andijvie is ook wat ik bedoelde. Volgens mij is het gewoon chloor. In plaats van schimmelwerende verf kan je ook soda door de verf mengen, schijnt ook te werken volgens mij huisgenoot van toen die schilder was. Bij ons kwam de schimmel alleen wel weer terug maar dat was ook een heel erg vochtige douche met een houten plafond.
Oud 26-09-2011, 07:28
Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Ik heb vandaag een bruine broek gewassen samen met een blauw/turquoise t-shirt en nou heeft die broek afgegeven op het shirt waardoor er allemaal bruine vlekken in zitten. Hoe krijg ik dat er uit?
Ik zou het proberen met iets van Vanish ofzo, goed laten weken en kijken of je de vlekken er al een beetje uit kunt wrijven. En dan nog een keer in de wasmachine wassen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 08:12
Verwijderd
IK weet niet helemaal of het hier past, maar proberen kan altijd!
Ik heb heel graag de buitendeur open staan, maar dat heeft tot gevolg dat er heel veel muggen binnenkomen. Echt heel veel, gisteren heb ik er in tien minuten wel zeven doodgemept. Ik vind het echt heel vervelened, al helemaal omdat ik eigenlijk de buitendeur wel open wil houden. Een hordeur ofzo is atm niet mogelijk en van die slingers (kattenstaarten ofzo?) ook niet. Bij vliegen schijnt het te werken als je een zakje water in de deuropening hangt, maar heeft iemand een idee wat er bij muggen werkt?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 10:25
Hawahaai
Hawahaai is offline
Zo'n antimuggenzoemer in het dichtstbijzijnde stopcontact? Al geloof ik niet dat dat 100% werkt. Sprayen met zo'n stinkende spuitbus helpt beter, maar dat wil je ook niet altijd doen in je huis, neem ik aan.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
IK weet niet helemaal of het hier past, maar proberen kan altijd!
Ik heb heel graag de buitendeur open staan, maar dat heeft tot gevolg dat er heel veel muggen binnenkomen. Echt heel veel, gisteren heb ik er in tien minuten wel zeven doodgemept. Ik vind het echt heel vervelened, al helemaal omdat ik eigenlijk de buitendeur wel open wil houden. Een hordeur ofzo is atm niet mogelijk en van die slingers (kattenstaarten ofzo?) ook niet. Bij vliegen schijnt het te werken als je een zakje water in de deuropening hangt, maar heeft iemand een idee wat er bij muggen werkt?
Waarom zijn die slingers niet mogelijk?
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 19:37
Verwijderd
Citaat:
Zo'n antimuggenzoemer in het dichtstbijzijnde stopcontact? Al geloof ik niet dat dat 100% werkt. Sprayen met zo'n stinkende spuitbus helpt beter, maar dat wil je ook niet altijd doen in je huis, neem ik aan.
Zoiets werkt bij mij perfect. Ik slaap in de zomer met het raam open en ik heb zo'n stekker en ik heb niks meer horen zoemen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 19:52
Elimat777
Elimat777 is offline
Citaat:
Oh btw, voor deovlekken in witte shirts, gooi je shirts samen met een basic vaatwastablet in een emmer met warm water, nachtje laten staan en het is weer mooi schoon.
Kan dat ook voor gekleurde overhemden? Mijn pa heeft namelijk dat probleem..
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 20:38
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik zou het proberen met iets van Vanish ofzo, goed laten weken en kijken of je de vlekken er al een beetje uit kunt wrijven. En dan nog een keer in de wasmachine wassen.
M'n moeder zei ook zoiets idd Heb ze al een keertje extra gewassen en heel goed nagespoeld maar daarmee is het er ook niet uit gegaan. M"n moeder zou iets meenemen van haar voor me of ik moest het shirt meenemen naar haar zodat ik niet een pot Vanish hoef te kopen voor dat ene shirt. Andere tips blijven welkom
Oud 27-09-2011, 11:58
Verwijderd
ik zou Dasty vlekkenspray gebruiken. Dat is sowieso het antwoord op alles in deze topic. Dasty vlekkenspray voor de was en Dasty geel voor de rest.
Ik heb mijn schimmelmuur ook weer nagenoeg schoon gekregen met Dasty geel (niet helemaal, de hardnekkigste vlekken ging niet helemaal weg maar werden wel heel licht van kleur). Dat kan ook gewoon op een geverfde muur en je hoeft er niet uren voor te luchten.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2011, 20:51
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een vraag aan alle werkende mensen hier (en natuurlijk voor alle mensen die veel weg zijn en ook verantwoordelijk zijn voor het huishouden): hoe organiseer je je huishouden? In mijn appartement deed ik in principe alles op 1 dag, en deed ik daarnaast nog 1x boodschappen en 1x stofzuigen, maar dat red ik echt niet meer met een groter huis, huisdieren en meer dagen werk dan vorig jaar. Ik zoek dus tips!
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 07:51
igfy
igfy is offline
Citaat:
Ik heb een vraag aan alle werkende mensen hier (en natuurlijk voor alle mensen die veel weg zijn en ook verantwoordelijk zijn voor het huishouden): hoe organiseer je je huishouden? In mijn appartement deed ik in principe alles op 1 dag, en deed ik daarnaast nog 1x boodschappen en 1x stofzuigen, maar dat red ik echt niet meer met een groter huis, huisdieren en meer dagen werk dan vorig jaar. Ik zoek dus tips!
Ja, dat vind ik ook een hele goede vraag. Nu ik naast het afstuderen twee bijbanen heb, merk ik dat het ook best moeilijk is om alles bij te houden. Ik ben benieuwd hoe dat is als ik straks vast werk zou hebben. Nu is het zo dat ik bijvoorbeeld de was 's avonds voor het op bed gaan in de machine stop en 's ochtends nadat ik gedouched heb, ophang. Het meeste schoonmaakwerk gebeurt helaas in het weekend, want daar heb ik 's avond vaak geen zin meer in. Af en toe doe ik wat kleinere dingen 's avonds, zoals mijn bed verschonen, de wc schoonmaken, oud papier wegbrengen. Maar dan nog is het moeilijk om het hele huis netjes te houden. Vaak als het beneden heel netjes en schoon is, is het boven een troep, en andersom.
Oud 21-10-2011, 19:48
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik werk de ene week vier dagen en de andere week vijf dagen. De grote dingen (keuken/badkamer/huis soppen, etc) doe ik als ik drie dagen weekend heb en dus maar vier dagen gewerkt heb. Ik ben vaak ook nog het weekend weg dus moet goed plannen. De was doe ik altijd in het weekend omdat m'n vriend niet kan slapen als ie 's nachts aanstaat en ik vind het zonde om dat met voltarief stroom te doen. Vaak heb ik drie wassen per weekend, als ik alleen thuis slaap dan doe ik vrijdagavond de eerste was erin en zet de hele wasmachine klaar zodat ik hem aan kan zetten als ik 's nachts naar de wc ga. Anders doe ik er zaterdag twee en zondag een. Strijken doe ik dan maandag/dinsdagavond oid. Op zaterdagochtend doe ik ook de wc en stofzuigt/dweilt m'n vriend en doen we samen de grote boodschappen. De was opvouwen doe ik meestal op zondag en als ik dan niet thuis ben op maandagavond. Over het algemeen doe ik niet meer zoveel als ik na m'n werk thuiskom behalve strijken, afwassen, aanrecht/kookplaat schoonmaken of incidenteel een klein wasje draaien.
Oud 21-10-2011, 21:24
Diamera
Diamera is offline
Jullie posts lezende, realiseer ik me dat je in een keer ziek veel moet doen en regelen als je op jezelf woont ;S

Maar, als ik tussendoor even iets mag vragen tenminste: Ik heb een witte skinny, met twee vlekken erin, die er compleet niet meer uit willen. Eentje heeft een beetje een pis- of azijnkleur, maar dan iets lichter. Het lijkt mij een vetvlek maar dat weet ik niet zeker. De ander is denk ik een roestvlek, van de binnenkant van mijn fietsstuur van waar uit het met de regen op mijn knie druppelde. Hoe krijg ik deze vlekken eruit?

Hij is al iets van 7 keer gewassen, met ossengalzeep bewerkt, in biotex laten weken, maar beide vlekken zitten er nog en zitten er ook goed in nu. Wat kan ik proberen, Vanish? Bleek? Of krijg ik dan bleekvlekken?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2011, 22:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bleek zou mijn laatste redmiddel zijn. Voor die roestvlek kan je Treffers proberen, dat is een spuitbusje (dacht groen met gele dop) wat je oa bij Trekpleister en Gamma kan kopen, een collega van me zweert erbij en volgens mij kan dat ook op roestvlekken. Vetvlekken gaan er bij mij altijd wel goed uit met zo'n biotex vlekkendepper maar als je dat al geprobeerd hebt is het misschien toch iets anders. Als je al ossengal geprobeerd hebt, heb je kans dat andere middeltjes niet meer hechten (door het vettige van de ossengal) en dan misschien toch bleek proberen (maar dan wel verdund en snel en goed uitspoelen) als je anders je broek ook niet meer draagt.
Oud 21-10-2011, 22:58
Verwijderd
Heb je het wel eens met citroensap geprobeerd? Voor die roestvlekken dan! Citroensap en zout erop, even in de zon leggen en dan wassen. Alhoewel zon natuurlijk vrij moeilijk te vinden is de laatste tijd

En ik heb ook wel eens gehoord van cola, maar volgens mij is dat meer voor als je het direct ontdekt, maar je zou het kunnen proberen. Cola en dan ook wassen!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2011, 10:22
Verwijderd
@hawahaai: ik doe mijn helft meestal op zondagochtend en mijn vriend doet zijn helft meestal op woensdagmiddag en ik snap niet goed waarom je niet alles op één dag zou kunnen doen. Jij woont toch ook samen? Dus als jullie allebei, zeg, anderhalve dag bezig zijn kost jullie huis drie volle dagen per week aan schoonmaken? Dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten