Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2011, 18:03
Verwijderd
Citaat:
Dat is prima materieel hoor, daar is niks afgedankt aan en ze zijn recentelijk zelfs flink gemoderniseerd.
Echt ? Wat hebben ze gedaan dan?
Advertentie
Oud 07-08-2011, 18:04
Verwijderd
Oh, toen ik in Groningen woonde was de enige manier om in Friesland te komen met Noordnet-treinen
Oud 07-08-2011, 18:06
Verwijderd
Vast samengegaan met arriva ofzo . Voor zover ik weet is het altijd arriva geweest. Maar goed, het komt ongetwijfeld op hetzelfde neer.
Oud 07-08-2011, 18:07
Verwijderd
ja, arriva zal het wel opgekocht hebben ofzo
Oud 07-08-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Echt ? Wat hebben ze gedaan dan?
Je bedoelde deze treinen? O.a. interieur vernieuwd, airco erin, doorloopkop eruit, en een reizigersinformatiesysteem/internettoegang ingebouwd.
Oud 07-08-2011, 18:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh ja, dat fout gespelde reizigersinformatiesysteem.
Oud 07-08-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, dat fout gespelde reizigersinformatiesysteem.
Huh?
Oud 07-08-2011, 18:11
Verwijderd
Ik ben dol op dat informatiesysteem Super handig! En hij is optimistisch , dat vond ik wel grappig .

Oh ik dacht dat je het over de bussen had . Nee, maar die treinen zijn op zich wel prima. Sowieso is er nooit echt iets mis met treinen. Maar ze zijn er altijd zo oud uit dat ik denk van goh, dat gaat dan weer naar Leeuwarden. Maar het is de laatste tijd wel afgenomen .
Oud 07-08-2011, 18:12
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Huh?
Dat staat in die treinen. Op die schermen: "hier wordt een nieuw reizigers informatiesysteem getest" o.i.d.
Oud 07-08-2011, 18:15
Carn
Carn is offline
dadelijk eens naar TDEP, voor de 3982098 keer \m/
Oud 07-08-2011, 18:25
Verwijderd
In de bussen in Enschede kwamen in 2002 lichtkranten te hangen met de tekst 'hier komt halte informatie'. In 2005 kwamen er nieuwe bussen waarin een monitor met halte-informatie hing. Heel nuttig, die lichtkranten
Oud 07-08-2011, 18:26
Verwijderd
Mensen in Staphorst hebben allemaal keurige voortuinen kwam ik net achter .
Oud 07-08-2011, 18:27
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik heb eens een biertje gedronken in Staphorst.
Oud 07-08-2011, 18:28
Verwijderd
Ik heb geen keurige voortuin, er groeit allemaal gras in en planten waarvan ik denk dat ze waarschijnlijk onkruid zijn maar ik weet het niet zeker. Van die grote stengels met heel kleine gele bloemetjes erop, je ziet ze ook vaak in de berm.
Oud 07-08-2011, 18:34
Mc Kauw
Mc Kauw is offline

Eindelijk een koptelefoon.
Oud 07-08-2011, 18:38
Verwijderd
Gelukkig. Iedereen moet er in Zwolle uit .
Oud 07-08-2011, 18:44
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Over ruim anderhalf uur weer Zomergasten.
Wie is de gast? Deze keer ga ik het niet vergeten, thanks!
Oud 07-08-2011, 19:35
Verwijderd
Zo, ik ben weer terug. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Oud 07-08-2011, 19:37
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, in Tottenham.
Oud 07-08-2011, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Zo, ik ben weer terug. Heb ik nog spannende rellen gemist?
Waar was je?

OT: Hier was het net gewoon zomaar even droog! En we hoorden dat er een of andere elandentrek is in het gebied waar wij zijn (volgens mij trekken elanden helemaal niet. Althans, ik heb nog nooit gehoord van trekkende elanden. Maar dat zeiden ze.), dus misschien zien we nog wel elanden. Tot nu toe is hier vooral een Nederlandertrek, en een trek van Deutschers die Bratwürstchen roken/grillen/braden/bakken op het balkon van hun datsja.
Oud 07-08-2011, 19:47
Verwijderd
ik heb een oplossing voor die broeken zonder broekzakken, die pen steek ik gewoon in mijn bretels :handig:
Oud 07-08-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Ja, in Tottenham.
Voetbalrellen?

Citaat:
Waar was je?
Op Wacken Open Air.
Oud 07-08-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
ik heb een oplossing voor die broeken zonder broekzakken, die pen steek ik gewoon in mijn bretels :handig:
Of achter je oor! In je onderbroek! Borstzak! Schoen! Knoopsgat!

Of allemaal, dan word je een soort kerstboom.
Oud 07-08-2011, 19:50
Verwijderd
ik vergeet het altijd als ze achter mijn oor zitten
Oud 07-08-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
ik vergeet het altijd als ze achter mijn oor zitten
Dan moet je er een kraaltje aan binden dat de hele tijd voor je ogen zwiept, dan denk je eraan.
Oud 07-08-2011, 19:55
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Voetbalrellen?
Nee.
Citaat:
Op Wacken Open Air.
Nog flink zitten moshen?
Oud 07-08-2011, 19:58
Verwijderd
Pennen lukken altijd nog wel, als ze zo'n haakje hebben. Portemonnees en telefoons worden moeilijker!
Oud 07-08-2011, 19:59
Verwijderd
Soms vind ik het lastig dat ik niet altijd gewoon een witte jas met zes zakken aan kan maar meestal vind ik het fijn dat dat niet altijd hoeft.
Oud 07-08-2011, 20:06
Verwijderd
Dag schatjes! Vandaag zijn we weer uit Tartu naar Tallinn gereisd, met de bus dit keer. En we hebben in de enige file van de afgelopen 2 jaar in Estland gestaan Verder hebben we de achteraf straatjes van de stad bekeken en lekker gewandeld en pizza gegeten. Bij een échte Italiaanse pizzaria, waar we diepvries pizza kregen Maar het kostte geen drol en het was best goed te eten!

Oh ja en de bruiloft gister was ook heel gaaf! En ik heb wodka gedronken op Ests tempo. Met ranja ernaast, want dat doen vrouwen hier Ik ben zo aan het intergreren! En ik kan ook al een beetje Ests en ik heb gister als een malle geintergreerd met de Estse kant van de familie, die geen Engels spreekt.

Oh en tralala alsof het nog niet tl;dr is: Ze hebben hier dus een geniaal gebruik. De bruidsauto wordt door random strangers aangehouden (die springen ervoor/zetten de auto ervoor) en die mensen moet je dan een glas/fles drank aanbieden voor je door mag rijden, en in ruil daarvoor krijg je dan gelukswensen van hun

Oh en ik ben gister uitgeroepen tot de kissing machine van de bruiloft, en toen kreeg ik rode lippenstift Oh en een medaille in de vorm van een popje met in de ketting mijn titel geschreven
Oud 07-08-2011, 20:06
Verwijderd
Oh en als je 2 pakjes peuken koopt krijg je 25% korting op het 2e pakje
Oud 07-08-2011, 20:11
Verwijderd
Ben je in Estland! Wat gaaf.
Oud 07-08-2011, 20:11
Verwijderd
gaaf sann
Oud 07-08-2011, 20:12
Verwijderd
Ooit was ik in een campingrestaurantje, en daar hadden ze 8 verschillende pizza's, wat wij best veel vonden voor een campingrestaurantje. Toen wilden Theodoor en ik allebei dezelfde pizza, maar dat kon niet want ze hadden maar 1 van elk in de diepvries
Oud 07-08-2011, 20:12
Verwijderd
Guus komt al bijna naar Nederland
Oud 07-08-2011, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Ben je in Estland! Wat gaaf.

Ik dacht dat je Interglot was en ik dacht echt van EH waarvan dacht je dan dat die foto's waren die ik de afgelopen dagen postte?
Oud 07-08-2011, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Guus komt al bijna naar Nederland
wie is Guus?
Oud 07-08-2011, 20:15
Verwijderd
Citaat:
wie is Guus?
Dat is iemand die bij ons komt wonen als ik weg ben. Hij heet niet echt Guus, maar we noemen hem wel zo. Ons Guus. Mijn broertje is vastbesloten om hem vloeiend Brabants te leren.
Oud 07-08-2011, 20:16
Verwijderd
Citaat:
Dat is iemand die bij ons komt wonen als ik weg ben. Hij heet niet echt Guus, maar we noemen hem wel zo. Ons Guus. Mijn broertje is vastbesloten om hem vloeiend Brabants te leren.
ah, het is een uitwisselingsgebeuren? Ik dacht dat je met familie en al ging
Oud 07-08-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
ah, het is een uitwisselingsgebeuren?
Oud 07-08-2011, 20:27
Verwijderd
it's something in the water
that makes me love you like I do

Ligt het aan mij of is dit helemaal geen compliment? Ze zegt eigenlijk "nou jij bent zelf niet zo leuk, dus dat ik van je hou zal wel door een toverdrankje komen"
Oud 07-08-2011, 20:27
Verwijderd
Klinkt goed .sann
Oud 07-08-2011, 20:29
Verwijderd
Yeah ik heb het hier echt UITSTEKEND naar mijn zin
Oud 07-08-2011, 20:30
Verwijderd
De foto's zien er ook gaaf uit!
Oud 07-08-2011, 20:30
Verwijderd
Sann!

En hoi
Oud 07-08-2011, 20:39
Verwijderd
Hoi!
Citaat:
Dag schatjes! Vandaag zijn we weer uit Tartu naar Tallinn gereisd, met de bus dit keer. En we hebben in de enige file van de afgelopen 2 jaar in Estland gestaan Verder hebben we de achteraf straatjes van de stad bekeken en lekker gewandeld en pizza gegeten. Bij een échte Italiaanse pizzaria, waar we diepvries pizza kregen Maar het kostte geen drol en het was best goed te eten!

Oh ja en de bruiloft gister was ook heel gaaf! En ik heb wodka gedronken op Ests tempo. Met ranja ernaast, want dat doen vrouwen hier Ik ben zo aan het intergreren! En ik kan ook al een beetje Ests en ik heb gister als een malle geintergreerd met de Estse kant van de familie, die geen Engels spreekt.

Oh en tralala alsof het nog niet tl;dr is: Ze hebben hier dus een geniaal gebruik. De bruidsauto wordt door random strangers aangehouden (die springen ervoor/zetten de auto ervoor) en die mensen moet je dan een glas/fles drank aanbieden voor je door mag rijden, en in ruil daarvoor krijg je dan gelukswensen van hun

Oh en ik ben gister uitgeroepen tot de kissing machine van de bruiloft, en toen kreeg ik rode lippenstift Oh en een medaille in de vorm van een popje met in de ketting mijn titel geschreven
Wat gaaf allemaal.

Citaat:
En dit ook al!
Oud 07-08-2011, 20:43
Verwijderd
Mja, enige nadeel is dat ik nu voor het eerst een niet rook kamer te pakken heb en op de 8e verdieping zit, dus roken is een flinke onderneming
Oud 07-08-2011, 20:44
Verwijderd
Ik geloof dat ik binnen nu en een uur slaap.
Citaat:
Mja, enige nadeel is dat ik nu voor het eerst een niet rook kamer te pakken heb en op de 8e verdieping zit, dus roken is een flinke onderneming
Verwijderd
Oh en de muggen, op zich, ik krijg bulten zo groot als een berenbonk (knikker) echt bizar Vandaag had ik er 1 op mijn voorhoofd, supersexy
Verwijderd
En quis hier is het kwart voor 11, dus als je over een uur gaat slapen is het een prima tijd! Ik lig ook al in bed!
Oud 07-08-2011, 20:49
Verwijderd
Is het hier nou nog steeds zo rustig?
Citaat:
En quis hier is het kwart voor 11, dus als je over een uur gaat slapen is het een prima tijd! Ik lig ook al in bed!
Hehe. OK!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten