Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En Vic Reeves is geniaal, omdat hij totaal absurd is. Heb nu weer een Vic & Bob fase en heb ontdekt dat bij zijn eerste liveshows (Vic Reeves Big Night Out) hij geen idee had wat comedians deden en dat hij dus maar gewoon deed wat hij grappig vond. Het is volslagen 'randomheid' en mafheid, gewoon omdat het kan. En hij heeft er altijd zelf de dikste lol in, dat zie je ook wel. ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
http://www.nu.nl/gezondheid/2587391/...voorkomen.html
het is niet extreem grappig ofzo, maar ik moet er toch om lachen. ook omdat mijn fantasie er wat mee aan de haal gaat. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat is er niet nuttig aan? De humor die geschertst wordt is duidelijk bedoeld voor homo's. In mijn oneindige onwetendheid heb ik toen getracht me in te leven in de grap, maar zelfs als je het verhaal verdraait tot een hetero iets is het alsnog een iets wat niet zou misstaan in de libelle of margriet.
Onzeker of dit aan mijn gebrek aan inbeeldingsvermogen lag, heb ik maar de hulp ingeroepen van een oud collega die een stuk meer homo is dan de wereld rond, om zijn professionele input te vragen. Deze wist mij te verzekeren dat het niet aan mij lag. En inderdaad, ik bedoel er verder niets mee en Martino kan zich prima zelf verdedigen (al was het geen aanval, puur een constatering die ik hoogstens een klein beetje pesterig bedoel, hij kan het hebben). Ik vind het in ieder geval een stuk nuttigere informatie dan emo doen om niets. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het topic is dan ook niet "Dit is grappig", maar "Waar moest jij vandaag om lachen". Klaaaar.
Ik moest overigens lachen om het feit dat ik met mijn zwager meereed naar mijn stad, en halverwege een collega van hem belde dat hij langs de kant van de weg stond met zijn auto; of we 'm even op konden pikken. A la, kan gebeuren natuurlijk. Blijkt dat die gozer gewoon z'n tank had leeggereden ![]() En ik ik moest vanmorgen ook lachen. Vriendlief en ik logeren in het huis van zijn ouders nu die op vakantie zijn. Ik stond lekker te douchen, en toen zag ik door de beslagen wand namelijk opeens de erg oude hond van de ouders van m'n vriend de douche binnenwandelen. Wat? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Toen ik terug dacht aan een artikel in de krant. Het was een rubriek waarin mensen vertellen over hun beroep.
Dit keer een laborant. Hij onderzocht ontlasting en urine op ziektekiemen enzo. De man vertelde over een grap die een collega met een stagiaire had uitgehaald. Tussen de potjes urine, had die collega een potje met appelsap gezet. Tegen de stagiaire zei hij: "we doen hier ook smaaktesten" en hij nam een slok uit het potje appelsap. Stagiaire is nooit maar teruggekomen. ![]() Dat laatste is dan jammer, maar ik moest toch wel erg lachen om die grap ![]() |
![]() |
|
M'n moeder vroeg me gisteravond bloedserieus waar Yankezen vandaan kwamen, nadat 'n klant met ongeveer deze jas onze zaak uitgelopen was.
||
Citaat:
![]() ![]() Ik herken: - De Terminator - Marvin uit de HHGTTG-serie - Marvin uit de HHGTTG-film - Iron Giant - C3PO - R2D2 - de vrouwrobot uit Metropolis - een droid clone uit Star Wars - de hoofdpersoon uit Robots - een stofzuiger - Bender uit Futurama - een Sentinel uit The Matrix - Bicentennial Man - de robot uit The Jetsons ![]() - The Tin Man uit the Wizard of Oz - een robot uit I, Robot en ik meen de hond linksmidden, met die sirene op zijn rug, ook te herkennen...
Laatst gewijzigd op 22-08-2011 om 01:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waar moest jij vandaag om lachen? #duisent +1 Verwijderd | 500 | 09-01-2012 10:45 |