Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb gedroomd dat er een enorme DK-meet was, in een megagrote huiskamer. Half DK was er, ook mensen die ik nog niet had gemeet. Op een gegeven moment werd er vanuit de keuken met microfoon omgeroepen dat men voorzichtig moest zijn met bierflesjes en gloeilampen, want die konden nog wel eens spontaan ontploffen. Na dat intermezzo ging iedereen juichen en klappen alsof zojuist de beste speech aller tijden was gegeven
![]() ![]() |
![]() |
|
Yeah, ik sta morgen op Boulevard!
![]() Er is een voorstelling in het oude ziekenhuis waar ik gewerkt heb, en ik was enorm teleurgesteld dat daar al heel snel alle kaarten voor waren uitverkocht. Nu kreeg ik zojuist een telefoontje van een kennisje die mee doet aan die voorstelling, en er is morgen iemand uitgevallen en ik mag invallen! ![]() ![]() Absinthe naamzoek
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik had ook gereageerd om in te vallen in een Fontysvoorstelling, maar ze zocht echt ee jonger iemand en zou me bellen als het nog nodig was. Nog niets gehoord, dus waarschijnlijk jammer maar helaas. |
![]() |
|
Oeh, dat is jammer ja! Nouja, het is een klein rolletje blijkbaar, maar ik kan wel de hele voorstelling zien, dus ik ben blij als een klein kind.
![]() Komen jij, lorelei en rationeel nog kijken? Er schijnt een feestje te zijn na afloop, dus wellicht kunnen we meeten.
|
Verwijderd
|
Ah, ik heb het al gelezen, je was het! Met je pa dus! Helaas stopte je net met zingen toen ik langs kwam... Nouja, ik liep eerst langs want ik moest snel ergens naartoe (en toen was het stuk dat je zong net afgelopen), maar toen ik 5 minuten later terug kwam (om heel stiekem te kijken of jij het echt was en stiekem een foto of filmpje te maken) was je weg... Maar wat ik hoorde klonk erg goed! Bravo!
|
![]() |
|
|