Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Samenvatting van jouw verhaal: 1. Jij vindt een meisje leuk. 2. Zij heeft jou leuk gevonden (lees: verleden tijd). 3. Ze wil niet met jou alleen afspreken (dit is toch wel een grote hint, hoor). 4. Jij vat alles dat zij doet/zegt op als hint, terwijl zij er hoogstwaarschijnlijk niets mee bedoelt. 5. Jij hebt haar verteld dat je haar leuk vindt en plotseling deed ze anders; dat is een indicatie dat ze niets van je wil. 6. Je blijft wanhopig proberen het toch positief in te zien. Conclusie: Je bent eng bezig en wil de werkelijkheid niet onder ogen zien. |
![]() |
|
Ja niks dus, dat roepen we al twee topics lang. Jij bent niet het middelpunt van het universum dus je kunt niet alles naar je toe trekken wat je maar wilt. Je hebt het gewoon simpelweg verneukt en als je haar een beetje respecteert dan laat je haar met rust en hopen dat ze je weer als vriend wil zien mag, maar daar moet ze dan zelf maar mee komen zodra ze je niet meer eng vind en hoe meer je pusht en contact zoekt, hoe enger ze je vind dus hoe verder ze weg gaat van je. En nu klep houden en luisteren naar zo'n 20 mensen die allemaal hetzelfde zeggen.
|
En als je toch niet wil luisteren, dan ook geen topics openen...
Ik wil wel weten hoe oud je bent (ik gok 13), de gemiddelde leeftijd ligt hier rond de 20. De meesten hebben al één of meerdere serieuze relaties achter de rug. Dus doe er je voordeel mee en luister naar die ervaringen |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, en ik ben 15 bijna 16. Wat dacht je hiervan: ik laat haar volledig gerust, laat haar haar leventje leiden. Als ik eens wat hoor of gezien heb dat haar ook interesseert laat ik haar dat wel eens weten. Dan is die fuif daar, maak ik wat plezier, maar sta ik natuurlijk niet de hele tijd bij haar. Daarna laat ik ook wat tijd tussen en dan maak ik eens een afspraakje, gewoon wat gaan drinken na school of zo. En dan gaat het wel allemaal vanzelf, van 1 afspraakje komt wel een 2e enzovoort. Dan zal me wel appreciëren, toch? Als ze het 1e afspraakje wil, dan zit ik toch wel goed. Als ze dan niet wil, hou ik er mee op voorgoed. Dit is toch een goede aanpak?
|
![]() |
|
Nee je aanpak zuigt echt kontgaten.
Je bent allerlei scenario's aan het bedenken en dat is heel erg ongezond!! Je stippelt nu een route uit van hoe het allemaal kan lopen, maar als er iets gaat gebeuren wat daar van afwijkt, dan ben je terug bij af of misschien nog wel verder. Geloof me, zet alles wat je denkt te gaan doen uit je hoofd en kijk gewoon hoe het loopt. |
![]() |
|
okee, je wil duidelijk écht niet opgeven, dat advies neem je niet serieus. doe gewoon even niks, ze heeft je afgewezen. als het op dat feestje toch weer heel gezellig is, kun je haar altijd nog mee uitvragen. en als ze dan nee zegt, moet je toch accepteren dat ze écht geen interesse heeft.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wel dat lijkt me goed, dat ga ik doen. Even niks doen, zien hoe het loopt op het feestje en daarna wel verder zien. Als het feestje goed loopt, hang ik er wel eens een afspraakje aan vast. Dank je voor de hulp. Deze topic mag gesloten worden. Ik laat wel nog eens weten of het allemaal goed lijkt te gaan of niet.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ah man ik ben van mijn veertiende tot mijn zestiende reteverliefd geweest op een jongen die mij toen ammenooitniet zou willen. En echt álles wat hij deed zag ik een hint in, maar er is natuurlijk nooit wat gebeurd. Terwijl we het ook prima konden vinden, trouwens.
Ik denk dat Lentekriebels advies heel goed is: gewoon even niks doen, gewoon vriendelijk zijn als je elkaar tegenkomt, maar geen afspraakjes proberen te maken of wat dan ook. En ookal ben je zo verliefd, het kan geen kwaad om een beetje rond te kijken naar andere meiden, een beetje te flirten of wat dan ook. Mócht de eerste je nog interessant vinden, dan kan een beetje jaloezie dat misschien naar buiten brengen. Als ze alleen maar roept dat ze het heel leuk voor je vindt en zich spontaan weer meer bij jou op d'r gemak voelt, dan zit ze echt niet op een relatie te wachten. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon kijken wat er op je pad komt en niet te ver vooruit willen denken. Zorg dat je op het feestje ook niet al te kleverig bij haar over komt (lees: zorg dat je niet constant bij haar staat maar ook met andere mensen een praatje maakt enzo) en dan zie je vanzelf wel ![]()
|
Verwijderd
|
Dat zal ik zeker doen. Niet te veel nadenken en de tijd zijn werk laten doen. Eergisteren kwam ik haar tegen in een taverne toen ik daar binnenkwam met vrienden. Zij werkt daar achter de bar blijkbaar dus heb ik er rap eens een praatje mee gedaan en dan weer naar buiten geweest, ze moest werken dus ja. Niemand heeft het graag als je werkt dat iemand je steeds lastigvalt he
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toch wel raar, ik deed alles perfect. Ik zie er goed uit (dat vind ik toch
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je nu al een "tijdje" geen contact hebt gehad en ze heeft zelf ook niets laten horen, dan kun je daaruit ook wel afleiden dat ze je toch niet zó interessant vindt. Geef het nou op.. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja dat met die regeltjes is wel waar. Maar ik heb gezegd dat ik het even zou laten rusten dus ga ik dat ook doen. Misschien is het beter dat ik haar niet vraag om te drinken. Misschien toch maar wachten tot die fuif er is en even subtiel uitzoeken of ze nog interesse heeft op het einde van de fuif.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Eigenlijk weet ik niet naar wie of wat ik moet luisteren. Moet ik mijn intuïtie volgen die nu al drastisch verandert is door dit forum heen. Ik denk dat het kwestie is van eens echt plezier te maken want tot nu toe deden we enkel romantische dingen. Misschien houdt ze daar niet van. Of moet ik jullie volgen waarbij de meningen hierover verdeelt zijn.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen die op dit forum een vraag komt stellen gaat toch uiteindelijk doen wat 'ie zelf wil. Dat is logisch, want iedereen act op z'n eigen gevoel. Jij gaat waarschijnlijk toch nog steeds iets proberen, omdat je zekerheid wilt en zij is de enige die dat kan geven.
Maar, en ik kan dit niet genoeg benadrukken: Het ziet er slecht voor je uit. Ze wilde al niet met je alleen zijn (en alle andere redenen die hier al zijn gegeven) en nu heb jij al niets meer van je laten horen en hoor je van haar ook niets. Zeg nu zelf, vind jij dat gedrag dat past bij iemand die interesse in je heeft? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja daar heb je volledig gelijk in. Maar eigenlijk wilde ze wel met me alleen zijn, want ze wilde nog met me afspreken. Het is pas toen ik over mijn gevoelens begon ze niet meer wilde, nu zit ze daar de hele tijd mee in haar hoofd? En ik ben gewoon bang als ik iets van me laat horen dat ze dat idee over die gevoelens terugkrijgt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat is een teken dat ze je niet ziet als potentieel relatiemateriaal. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waarschijnlijk wel, maar VOOR die gevoelensstuff (de grootse fout die ik heb gemaakt) wilde ze me absoluut. Ik wil dat idee daar wegkrijgen. Dat ze met me kan praten zonder dat ze denkt aan die gevoelens. Ik had haar al eens eerder ontmoet op een avond en we zegden wel wat tegen mekaar en je zag duidelijk dat ze geïnteresseerd was. Maar toen was ik nog niet verliefd en zij waarschijnlijk wel. Ik wil haar overtuigen dat ik die fout niet nogmaals ga maken, ik moet haar interesse laten krijgen en dat ging gewoon vanzelf. Op kamp zat ze wel degelijk achter me aan, ik had niets door, ik had wel interesse in haar, maar dacht nog niet aan een relatie. Het is pas op de laatste dag, op de fuif, dat ik werkelijk verliefd kwam en dat ik het doorhad. Moest ik het vroeger gezien hebben, had het mss anders uitgedraaid. Ik wil gewoon dat ze eens kan praten via fb of gwn eens afspreken na school zonder dat ze met die gevoelens in haar hoofd zit.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een meisje jou leuk vindt, en je vertelt haar dat jij haar leuk vindt, dan wil ze júist contact, want ze wil graag bij jou zijn en ze wordt er heel blij van dat jij haar ook leuk vindt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat doe je niet als je iemand leuk vindt. ![]() Laatst gewijzigd op 07-09-2011 om 18:46. Reden: Typo |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Squats fruitvliegje | 13 | 20-08-2006 13:42 | |
Verhalen & Gedichten |
Eretopic V - Piet Paaltjens door Tsasil xineof | 25 | 17-08-2005 10:22 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Okee. Geen kleine, maar grote vragen over 't Christendom... RanC | 61 | 10-07-2005 11:36 | |
Psychologie |
Ben opnieuw begonnen met snijden... °Mel° | 32 | 11-06-2002 14:33 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
kroongetuige SuSaNnE | 4 | 12-02-2002 14:18 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |